De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden, ff snel via tel. De weeën zijn hier denk ik begonnen maar nog niet regelmatig en ook nog niet heel heftig. Maar denk wel het begin. Vk komt om kwart voor zes kijken.
    Jullie horen het.

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Roze bloem@ bijna babytje in je armen. Heel veel succes vanavond vanacht

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes Rozebloem! Wat spannend!!!

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Succes Roze!! De VK is ondertussen geweest neem ik aan; ben benieuwd hoe het er voor staat!

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    ben de hele dag af en toe al ff aan het spieken,, maar nog geen baby nieuwe ;) we wachten af.. Hier is alles redelijk rustig..

6. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

Ik lijk wel een heen en weer bootje maar helaas zet het weer niet door.
    Vannacht enorme krampen gehad. Toen dacht ik al dat het door zou zetten. Om het kwartier had ik krampen. Maar niet dat het heel erg zeer deed. Het zette ook verder niet door.
    Vanmorgen om 11.00 naar vk geweest. Had nu 3 cm ontsluiting. Ze heeft me weer gestript. Vanmiddag van half twee tot half zes onregelmatig krampen gehad. De vk is om 18.00 langs geweest en zei dat mijn lichaam er dan dus nog nog niet klaar voor is. Ze heeft niet gevoeld omdat als ze nog een keer zou voelen moest rapporteren dat de bevalling begonnen is en dan zou ik dadelijk naar het ziekenhuis moeten. Dus heb een warme douche genomen en het is nu weer zo goed als rustig. Het rommelt wel maar niet bijzonder. Ik moet het nu gewoon loslaten en het zal nu inderdaad niet lang meer duren. Ik ga morgen alles wel bijlezen. Wil nu even mijn hoofd leeg maken.

Sorry hoor dat ik er zo mee bezig ben. Het is ook eigenlijk wel heel erg overdreven om er zo mee bezig te zijn. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar de kleine. Daarnaast ben ik ook die kwaaltjes zo ontzettend zat.
    Maar goed. Ik heb al 3 cm ontsluiting dus het zal niet heel lang meer duren.

Ik ga morgen denk ik aan mijn album beginnen van mijn buikshoot. En uiteraard lekker van het weertje genieten.

Welterusten meiden.

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Roze; Het is helemaal niet overdreven dat je er zoveel mee bezig bent meid!!! Ben je gek; da's de normaalste zaak van de wereld! Sowieso heeft denk ik (bijna) iedere vrouw daar "last" van, zo dichtbij de uitgerekende datum én bij jou is het nu al meer dan een week best serieus aan het rommelen....! Maar die 3 cm heb je mooi alvast te pakken!! Da's wel een fijn idee denk ik... Meid; rustig aan en alvast welterusten. Ik ga voor je duimen dat het nu snel gaat doorzetten...!

@All; Vanmorgen fotoshoot gehad, was helemaal leuk! Duurt waarschijnlijk tot vrijdag voor ik jullie wat foto's kan laten zien, want dan heeft ze pas tijd om er mee aan de slag te gaan. In eerste instantie krijgen we er een paar, zaterdag gaat ze namelijk op vakantie, en daarna krijgen we dan de rest! Ook al met haar afgesproken dat ze een babyshoot gaat doen (naakt, zo kort mogelijk op de geboorte) en dat helemaal voor noppes!! Toch leuk; zo'n schoonzusje!

Net belde mijn moeder op, morgenavond komen mijn ouders Esmay ophalen, blijft ze daar een nachtje logeren en gaat ze dinsdag samen met oma taart maken voor de verjaardag van mijn broertje! (en nog meer leuke dingen doen uiteraard) Dinsdagavond gaan we daarheen om even wat te drinken voor die verjaardag en dan nemen we haar 's avonds weer mee naar huis.... Heerlijk een dagje voor mezelf dinsdag!

Goed meiden; verder weinig te melden en geen puf om te reageren...
    Alvast welterusten en tot snel weer!

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @jen lekker zeg weer een dagje vrij! Vind die dagen alleen ook echt wel super lekker ;)

@roze succes meid ik hoop dat het niet te lang meer duurt!

Hier vandaag in de tuin gewerkt bijna klaar. Nog klein stukje tegelen en tuinhuisje halen. Tegelen gebeurt zaterdag waarschijnlijk en tuinhuis net gekocht op mp ;) ook za ophalen. Zou geweldig zijn als de tuin dus dan klaar is. Nooit gedacht dat dat voor de bevalling zou zijn ;)

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Oh heerlijk meid!! Dat is echt wel heeel fijn als er meer af komt dan je eigenlijk had gehoopt! (I know the feeling...:D)

10. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Sorry dat ik jullie zo in spanning heb laten zitten, maar hier is ook nog geen kindje. En het internet lag er even uit.
    Het is na gister weer helemaal gestopt. Ik dacht echt wel dat het begonnen was.
    Vandaag nog met de zeilboot van m'n ouders mee geweest en nergens last van gehad.

@ Roze, we houden gewoon nog even vol!

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedemorgen

@puma en roze balen meiden dat het weer gestopt is.
    En roze net wat jen zegt het is heel normaal dat je hier zo mee bezig bent. Hebben we allemaal tegen die tijd.

Hier een lekker nachtje gehad. Zelfs 4 uur achter elkaar kunnen slapen. Heerlijk gewoon.
    Alleen jammer dat roy niet lekker is en ontzettend snurkt. Vanmiddag even naar het cb voor het weegt uurtje ben benieuwd hoe zwaar ze is geworden.

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma roze @ wat jammer dat het niet doorzet, ik zou er ook zoveel mee bexig zijn ik hoop dat het wachten voor jullie niet lang meer duurt

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum
    Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis
    Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel

Afspraken
    Roze bloem--> 20 juli 11.40 afspraak vk
    LQ87 --> 23 juli 14:30 Controle vk
    Happygirl86 --> 24 juli 9:00 afspraak vk
    Jen27 --> 26 juli 14:00 controle VK en bespreken geboorteplan
    LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk
    Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes :()
    BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle.
    BurningKarma --> 4 aug. Pretecho!
    Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle
    BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle.
    BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w)
    Gyino --> 8 okt. weer werken :(

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

Geboren:
    Beertje1986 --> JESSE! 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm)
    Luckyblue --> JORDAN! 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm)
    Gyino --> MEREDITH LUNA! 08-07-2012 (3170 gram en .. cm)

14. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum
    Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis
    Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel
    LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis
    Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel

Afspraken
    Roze bloem--> 20 juli 11.40 afspraak vk
    LQ87 --> 23 juli 14:30 Controle vk
    Happygirl86 --> 24 juli 9:00 afspraak vk
    Jen27 --> 26 juli 14:00 controle VK en bespreken geboorteplan
    Puma82 --> 27 juli 15:45 Controle vk
    LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk
    Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes :()
    BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle.
    BurningKarma --> 4 aug. Pretecho!
    Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle
    BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle.
    BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w)
    Gyino --> 8 okt. weer werken :(

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ 87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

Geboren:
    Beertje1986 --> JESSE! 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm)
    Luckyblue --> JORDAN! 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm)
    Gyino --> MEREDITH LUNA! 08-07-2012 (3170 gram en .. cm)

M'n leeftijd even aangepast. Stond nog 29 :D

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Gyino.. vervelend he als er iemand naast je ligt die niet helemaal fit is en je wakker houd.. ik had vorige week zo iemand naast me liggen.. maar wel fijn dat je 4uurtjes aan een hebt kunnen slapen..

@Jen.. ow lekker dat ze Esmay komen halen voor een nachtje logeren.. Heb jij ff lekker je handen vrij, en kan je genieten van de rust en alle ruimte voor jezelf.

@Puma.. jammer dat het niet doorgezet heeft.. wel fijn dat je gister nog heerlijk hebt kunnen genieten van een zeil tochtje.. ben benieuwd wanneer het bij je door gaat zetten en je de kleine in je armen mag houden..

@ Roze.. het lijkt me neit meer dan logisch dat je er zoveel mee bezig bent.. Kan me ook wel voorstellen dat je er van "baalt" de kleine is je nu al zo lang aan het bezig houden in onzekerheid wanneer dei nou komt.. hoop ook voor jou dat je de kleine snel in je armen kunt houden..

@ hier.. vant weekend 2 verjaardagen gehad.. overigens erg gezellig, en prima vol te houden.. Heb wel paar keer van die steken weer in men onderrug gehad.. ff research gedaan, maar t kunnen dus ook voorweeen zijn.. we zullen het zien... verder sinds vanochtend wat lichte steken down under.. dus we wachten lekker af.. vanmiddag naar de vk, en verder de rest van de dag heerlijk genieten van het mooie weer.. ( het werd immers wel weer tijd voor wat zon en warmte :D )

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Zo hier het eerste babywasje gewassen en opgehangen, 2de zit nog in de wasmachine. Dacht dat het 1 wit wasje zou zijn maar waren 2 volle geworden... Ik heb alleen de kleertjes niet gewassen wel alle lakens rompers spuugdoekjes hydrofiele dingen slaapzak enzo... Of is het aan te raden dat ook te doen

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Nu boodschappen doen andere wasje ophangen en dan plons ons zwembad in...

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Elisa.. ik heb gewoon de hele bups gewassen.. dus ook de kleertjes... Vind sommige kleren zo naar de winkel ruiken, en nou ruikt alles lekker het zelfde :D

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @elisa: ik heb ook alles gewassen, zelfs de knuffels. Toch tijd zat en dan is alles lekker fris en schoon.

@roze: het is toch logisch dat je er veel mee bezig bent! En zoals Jen al zei, die 3 cm die heb je alvast "in the pocket" :) . En wie weet gaat het ineens heel snel.

@puma: ik duim ook nog steeds dat het bij jou snel van start gaat!!

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Kleertjes wassen; Hier ook alles gewassen, die babyhuidjes zijn zo teer dat ze vaak reageren op ongewassen kleertjes... Nou kan je ook nog de pech hebben dat je kindje reageert op het wasmiddel en daarom wordt ook aangeraden om met bijv. neutral te wassen, maar dat heb ik ook niet gedaan hoor...

@All; Hier lekker van het weer aan het genieten, zometeen even een boodschapje doen en daarna weer lekker naar buiten!

Deel Deze Pagina