Vandaag gesprek UWV gehad en doorstart is bekend hoor uiterlijk maandag of ik contract krijg... Nog even spannend ga morgen reageren
spannend! zal voor je duimen! @hier: besef het steeds ietsjes meer. begin langzaam wat meer te genieten, hoe langer het ukje blijft plakken, hoe zekerder ik me voel alleen de echo is erg spannend! wou dat het wat eerder was hihi
Sorry dames, vandaag een beetje een drukke dag gehad en de visite is pas net de deur uit... Ik heb morgenochtend om 09.00 uur al de echo, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet voor het eind van de middag de mogelijkheid te hebben om een berichtje te plaatsen....Ik ga mijn best doen, maar kan niks beloven...
Gefeliciteerd jen. Heerlijk 2 meiden. Geniet er van. Was de echo goed. Ik ga me klaarmaken voor een high tea met een paar vriendinnen. Kom vanavond weer langs. Fijne dag
Zo, we zijn weer thuis. Eerst even naar de opa's en oma's geweest om het nieuws te vertellen! Alles was goed bij de echo, ze heeft ook even het hoofdje, hartje, ruggetje ed "nagekeken" en die zagen er allemaal super uit! Was ook echt heeeel mooi beeld! Toen ze dat apparaat op mijn buik zetten zagen zowel de echoscopiste als ik echt meteen dat het een meid is; ze lag er precies goed voor!! Nu even snel wat eten en dan gaan we even wat roze shoppen!
Gefeliciteerd jen weer een meisje erbij ik mag volgende week zaterdag en dan verwachten ze 20 graden...
gefeliciteerd hoelang duurt eigenlijk dat krampen en opgezette darmen hebben? word er beetje gek/onzeker van ....
Hee meiden, Ben ik ook weer ff. @jen: gefeliciteerd met je kleine meid!!!!!! @beckje: nou dat kan nog wel ff aanhouden. Jij had ook een spastische darm toch? Ik ook namelijk. Ik heb inderdaad de eerste 12 weken het meeste last gehad. Maar nog steeds gaat mijn ontlasting (soort voor de details) niet zo vanzelfsprekend. @happy: nou jou kleine man is inderdaad niet de enige. Vooral de waterpokken heerst enorm bij ons. Ik hoop dat hij snel weer opknapt. De rest ben ik alweer vergeten. Echt een hoofd als een zeef. Maar ik heb toch een verhaal voor jullie. Wij zouden gister naar Portugal vertrekken. Maar wij gaan altijd een uur tot 3 kwartier van te voren naar het vliegveld (niet op Amsterdam). Wij vliegen meestal met Ryan air. En dan rijden we altijd naar Eindhoven maar deze keer waren de tickets niet goedkoper als bij Transavia en dan kon je via Rotterdam vliegen. Dus dat hebben we maar gedaan. Maar het bleek dus dat je op rotterdam 1,5 uur van te voren je koffers af moet geven. Dus wij kwam om 15.30 op het vliegveld aan. Maar we moesten een half uur in de rij staan. En toen we aan de beurt waren werd gezegd dat we te laat waren en dat de koffers niet meer mee mochten. En dat terwijl mijn zwager en schoonzus een paar dagen terug rond dezelfde tijd hebben hier waren. Zo kwaad dat ik was!!!!! En dan zegt die huppelkut achter de balie ook nog dat ze geroepen heeft naar de passagiers voor faro. Nou dat was echt niet waar. Ik kon haar wel achter die balie vandaan trekken. Maar goed uiteindelijk tickets ongeboekt en nou vliegen we vandaag. We zitten nu op het vliegveld ingecheckt en wel. Moeten nog wel anderhalf uur wachten tot we gaan vliegen. Maar we zijn in ieder geval op tijd. Pffff die hormonen zijn dan ook niet bepaald handig. Ben zo opgefokt als wat.
@rozebloem, het is hier vooral veel pijn... word er echt niet vrolijk van. gezien het soms zo erg is... ben dan meteen bang dat er iets mis is met ons kleine ukje... hopelijk gaat het hier ook snel over... spastische darmen zijn niet echt tof...
Nou ik had ook wel last van veel krampen. Maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook al, maar dan alleen bij bepaalde etenswaren. Maar de eerste 3 maanden had ik dit continu. Gevolg was dat ik op zoek ging naar dingen waar ik geen last van kreeg. Nou die waren er eigenlijk niet. Want de ene keer had ik er dan wel last van en dan de andere keer weer niet. Ik heb hierdoor, en in combinatie met dat ik misselijk was ook weinig gegeten. En dus uiteindelijk 4 kilo afgevallen. Dat scheelt wel weer want ik zit nu nog steeds onder het gewicht van voor. Mijn zwangerschap.
eten doe ik juist nu heel veel, dan gaat de misselijkheid een beetje weg. moet over paar weekjes na de eerste echo trouwens me mannetje overhalen om met de 20 weken echo te kijken of het een jongetje of meisje is
Sommige mensen hebben die krampen de hele zwangerschap. Trekt vast bij, beckje! Jen, gefeliciteerd! Meisjes mamas rock!
hoop het maar Burningkarma! iig heb ik de 5 weken al gehaald trouwens hoe zit dat nou. als ik op internet lees hoe het kindje ontwikkeld zie ik altijd week 5: blablabla, maar is dat EIND van die week of begin van die week? beetje stomme vraag misschien hihi
@jen gefeliciteerd met je meisje!!!! @roze bloem dat is vervelend ja, ligt soms net er aan wie achter de balie staat. Veel plezier iig. @spastische darmen ik heb dit ook. Jaren terug kwam ik er achter toen mijn voeding aangepast door meer vezels etc te eten. Vorige week had ik slecht gegeten bijna de hele week en werd gelijk weer gestraft. Gelukkig niet door de zwangerschap er meer last van, maar moet wel goed letten op wat ik eet. @all vandaag babywinkeltjes afgelopen en zag toen een leuk pakje van het merk Feetje, maar hadden ze niet meer in de maat die ik wilde dus het uiteindelijk via internet besteld Feetje Vest 513181 Blue - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online wilde een babyblauw pakje voor in het begin, heb een broekje en mutsje erbij besteld. Krijg het van mijn oma zelf zit ik nog erg te twijfelen om ook wat te kopen van het merk GYMP ook erg leuk, maar voor meisjes helemaal. Voor de meiden die hier een dochtertje krijgen een aanrader om even te spieken naar dat merk. Verder een rustig avondje gepland en oowja 31 maart de 4d echo
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Jen27 --> 10 maart geslachtsbepaling (16w5d) Jen27 --> 13 maart 3de afspraak VK Beertje --> 13 maart afspraak gyn Elisatje --> 17 maart geslachtsecho (16 weken) Puma82 --> 19 maart 20 weken echo/geslachtsbepaling LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Luckyblue --> 21 maart controle vk Roze bloem--> 22 maart afspraak vk Gyino --> 30 maart afspraak vk LuckyBlue --> 31 maart 4d pretecho Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 4 april controle VK Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma