@Gyino; Wow wat een verhaal meid! Klinkt behoorlijk pittig allemaal! Hoop dat je het nu allemaal wel goed een plekje kunt geven?! @Lq; Dat klinkt goed!! Ik zeg alvast voor de zekerheid; toi, toi, toi! @All; Esmay werd pas om 20.00 uur opgehaald! Kind was helemaal afgedraaid, maar ja; daar heb ik nu geen last meer van; da's opa en oma's zorg nu! Net sensatie gehad bij het "spookhuis" bij ons achter.... (Is 8 jaar geleden aan iemand verkocht die bijna nooit thuis is, ramen zijn ondertussen bijna allemaal ingegooid, bijna geen inboedel, geen toilet en douche, vol met lege kratten bier, noem het maar op!) Ruim een uur geleden zag ik ineens dat er politie was in de voortuin van het huis (da's best apart als je weet dat daar een Heras hekwerk omheen is gezet door de gemeente...) dus ben ik eens gaan kijken waarom ze er waren. Ze hadden een audi aangetroffen met verdacht materiaal en op de een of andere manier bij het huis hierachter uitgekomen voor verder onderzoek... De mannelijke politieagent is over het hek geklommen en met behulp van ons keukentrapje door de ingegooide voorruit naar binnen gegaan. Na een minuut of 5 werd, via de portofoon zijn collega ook naar binnen geroepen, want "de bewoner" was thuis.... (die had zich boven verschanst) Na wat op en neer geloop van boven naar beneden heeft hij (de bewoner) met een tasje met spullen het huis verlaten onder begeleiding van de politie, moest zijn legitimatie laten zien (rijbewijs lag in zijn auto) en werd meegenomen naar het bureau... Hoe nu verder is dus afwachten! Maar de héle buurt liep zo'n beetje uit om te kijken wat er allemaal gebeurde..... Ik hoop zooooo hard dat er nu eindelijk eens serieus wat aan gedaan gaat worden!!! Want het ziet er niet uit, zo'n verwaarloosd huis middenin een nette woonwijk... Goed; nu ga ik weer eens een lekker alcoholvrij biertje nuttigen en een zak chips opentrekken....
@lq... Meid .... spannend!! Hoop dat je nog even lekker kunt slapen voordat je vol aan der bak moet! Heel veel succes meid en ik denk aan je!! Verder.. Reageer later meer.. Lees altijd wel mee tijdens het voeden o mijn telefoon maar reageren gaat zo onhandig dan.. Heb huis nu vol bezoek maar jesse erg onrustig dus was even met m boven nu! Maar... Lq... Succes!!
@jen; alcohovrij bier; heb ik je aangestoken, haha @gyino; wat een verhaal, moest bijna huilen om logan bij de deur. Sentimentele doos dat ik ben haha. Pittige bevalling zo te lezen! @LQ; spannend joh! Succes!
@Bk; Oh nee hoor...........hahaha daar was ik al vanaf het begin verslaafd aan, maar nu met dat mooie weer pak ik er sneller naar! Grrrrrrr; ik wordt niet goed van de hoeveelheid muggen hier!!
ff weer 'n update gister avond tot een uur 12 last gehad.. Ook de kleine was erg bewegelijk. En zette het ook wel wat door naar meer harde buiken. Vannacht opzich weinig tot niks opgemerkt, heb heerlijk geslapen.. Sinds een half uur wel weer last van de pijntjes, t is pijnlijker, duurt wat langer maar zit nog geen regelmaat in.. Dus ga proberen nog ff weer te slapen, mannetje is gewoon aan t werk.. Heb ergens toch het idee dat het niet gaat doorzetten maar zullen het zien. ik hou jullie ook vandaag weer op de hoogte.
Hoop voor je dat het niet te lang duurt wel fijn dat je goed hebt geslapen. Kom hier wel af en toe spieken vandaag nu heerlijk douchen naar de vk daarna taarten bakken met M'n moeder voor stiefvaders verjaardag morgen en dan vanmiddag lekker naar de pedicure wel lekker zon dagje zonder kind hij speelt lekker op het kinderdagverblijf. Hij zwaaide me net uit van je kunt wel gaan mam
@LQ; Hè jammer meid, maar wat niet is kan nog komen.... Hoop dat het snel doorzet meid! @Roze & Puma; Dat geldt natuurlijk ook voor jullie meiden!! @Happy; Oeh lekker hoor, je mannetje op het kdv! Geniet er van vandaag! @All; Ik ga zo eerst eens even naar de supermarkt voor iets van Vanish ofzo.... heb wat kleding van Esmay waar de vlekken niet uit willen... Dan wasje aanzetten, badje opblazen, kast uitmesten en herinrichten, badje vulen (als het niet lek is) en lekker relaxen en genieten van de zon! Was er redelijk op tijd uit vanmorgen, alles deed me zeer toen ik wakker werd, dus ben er maar meteen uit gegaan...Heb ik nog wat aan mijn dag! Meiden; geniet van het mooie weer! Tot later!
Jen @ jij ook fijne zonnige dag en succes met alles uitzoeken opruimen Ga vandaag vriezer ontdooien... Daarnq boodschappen doen want lege vriezzer zonder ijs is niks
Hallo dames, hier ligt het een beetje stil. Heb af en toe wel flink kramp in m'n buik maar zit totaal geen regelmaat in en niet meer zo heftig geweest als zaterdag. Vannacht slecht geslapen, warm en ik lag teveel te piekeren. Dus ik ga zo nog even op bed liggen. Gister nog naar de kapper geweest toen ik vertelde dat ik woensdag ben uitgerekend reageerde ze wel verbaasd. Ik heb trouwens ook alles gewassen en ook allemaal met neutraal. Ik zou ook nog een keer een foto van de complete babykamer showen. Maar er moeten nog steeds een paar blaadjes aan de boom bij dus hij komt nog. @ degene die al een baby'tje hebben, gebruikt een van jullie nu kruiken? Ik kan het me haast niet voorstellen. Maarja, ik heb het ook nooit snel koud.
Kruiken@ ik heb er 2 omdat het nodig is voor thuisbevalling en je kan het ook gebruiken in de kinderwagen straks in de winter en voor je kindje om het op de zij te leggen dan kan ze niet op de buik komen... Puma @ bedenk me dat ik de babykamer ook nog niet erop heb gezet omdat nog bijna niemand hem had gezien afgelopen weekend heeft oma in spe de kamer gezien ga hem van de week ook eens opzetten... Succes met de laatste loodjes nog even en je hebt je babytje in je armen... Hoop dat het niet te lang meer duurt
nou.. Ik geloof der niet meer zo in dat het nog wat word een deze dagen.. En daar heb ik me bij neer gelegt.. Zou natuurlijk leuk wezen als t nog wel doorzet, maar denk t niet.. Verder ga ik lkkr rustig aan doen en van t heerlijke weer geniete
@puma de kruiken ben je met dit warme weer ook nog nodig.. Werd er gister nog op gewezen door de vk. De kleine zit natuurlijk al bijna 9mnd in een gelijke warmte omgeving van 'n graad of 36. De temperatuurs verschillen van buiten de baarmoeder zijn voor zo'n kleintje zeker in het begin erg groot..
@Puma; Yep, wat de dames al zeggen, de kruiken heb je echt nodig (en misschien niet 2, maar je weet het nooit..) Sterker nog, als je thuis gaat bevallen dan mag je je verwarming gaan opstoken, want ze willen dat het minimaal 25 graden is op de kamer waar je bevalt.....
En als het kindje zijn temp niet goed kan houden heb je de kruiken zo i zo ook nodig. Fijne zomerdag people!
@LQ; Balen meid dat het niet doorzet, had je met je VK verder geen vervolgafspraak gemaakt? Dat je nog even terug mag voor nog een keer strippen bijv...
Goed, nu ga ik echt even het gevecht met mijn kledingkast aan..... Zo geen zin in, maar kan het maar beter nu gaan doen anders komt er niets meer van... Later!
@Jen... Omdat het strippen met 38 weken opzich wel vrij vroeg is hebben ik en de vk afgesproken dat als het niet doorzet ze bij de volgende afspraak ( a.s maandag dus ) weer zal kijken of er dan gestript kan worden indien nodig...
Nog steeds geen baby........dat worden 3 eigenwijze mannetjes @Gyino: wat fijn dat je meisje het zo goed doet. En wat een heftig verhaal! Ik droom tegenwoordig elke avond over de bevalling. Het zijn gelukkig geen nachtmerries . Succes Jen, met de kast!