net ff wat boodschapjes gedaan, en een nieuw zwembad meegenomen.. We hebbe zo'n grote ronde van 3m en heel veel liter water.. Dus ma ff 'n kleintje gehaald met ingebouwde stoeltjes.. Leek me wel zwangerschapsvriendelijk haha.. Hopelijk vind de kleine t ook wat en komt er wat actie in de keet.. Stiekem zou k het wel fijn vinden als het gewoon ff flink goed door zet.. We zullen zien...
Lq@ klinkt leuk met ingebouwde stoeltjes ik probeer steeds op me luchtbed in het zwembad te gaan maar dat gaat niet zomaar
@LQ; zag je zwembad op FB voorbij komen! Lekker hoor; geniet ervan!! @Elisa; dat lijkt me inderdaad een behoorlijke uitdaging nu, om op een luchtbed te klimmen.... @All; zo, de kast is uitgemest, de schoenen hebben hun nieuwe plekje al gevonden, het beddengoed gaat zometeen in de "nieuwe" kast en waar ik die dan verder mee moet gaan vullen weet ik niet.... Heb ineens bergen met ruimte over! Er kwamen dan ook 3 volle vuilniszakken met kleding uit onze kledingkast, handdoeken, schoenen en beddengoed gaat allemaal in de kast op de overloop.... Ach, altijd handig wat extra ruimte! Had mijn zwembadje opgeblazen, maar nog niet gevuld, maar hij loopt dus mooi leeg...Zou dat door de warmte komen??
@LQ.. ben jaloeeerss op je zwembad!! Wat zou ik ook graag 1tje willen nu!! Had er de puf en de energie niet meer voor om nu naar de kruidvat te lopen... @Elisa.. haha.. enn... kom je er op het laatst wel op? Lijkt me ook een hele uitdaging..! @Gyino.. wat een heftig verhaal ook van je bevalling! dat het zo lang aangerommeld heeft zeg!! Gelukkig heeft het strippen jou wel geholpen! Elk ander persoon die ik ken heeft het geen ene moer geholpen!! (inclusief mijzelf..) @hier.. Ben de laatste week vaak aan het nadenken over hoe mijn bevalling ging.. en nu ik Gyino haar verhaal heb gelezen baal ik toch stevig dat ik nooit mee hen mogen persen..! Ik heb alleen 12uren in die verdomde weeënstormen/rugweeën gezeten.. keurig wegpuffen... zonder dat ik daarna kon meehelpen om Jesse eruit te krijgen! Baal dr af en toe van.. dan denk ik.. wat zal dat een (pijnlijk..) maar ook geweldig gevoel zijn.. dat gewoon echt JIJ je kindje op de wereld zet!! En.... heb de vraag ook in een ander topic gesteld... maar... Jesse krijgt vaak zo rond 20/21uur een voeding.. hij bllijft altijd even keuvelen en valt rond 22/22.30uur in slaap ofzo.. Laatste 2 dagen ben ik ook rond 22.30/23uur naar bed gegaan.. Jesse niet wakker gemaakt want tjah.. hij slaapt net! Dus.. gaan slapen met de gedachte dat hij zich wel zou melden rond 00.30 ofzo... Nou.... NIET DUS! Werd wakker van de stuwing/pijnlijke borsten zo rond 6uur! En meneer sliep nog.. rond 7uur heb ik m wakker gemaakt voor de voeding.. Maaar... kan dit kwaad? Dat hij deze laatste voeding overslaat? Aan de ene kant denk ik.. blijkbaar heeft ie geen trek en geen behoefte aan drinken/eten! Want overdag meld hij zichzelf zo om de 3a4uren! Of moet ik hem toch maar wakker gaan maken dan elke nacht? Iemand ideeën/tips hierover?
Luchtbed@ ja het lukt wel maar dan ben ik dus al helemaal nat omdat ik omsla of eraf val... Kan er wel om lache me buren zijn op vakantie dus niemand die me gekluns ziet... Beertje@ ik weet dat me moeder het advies had mij 's nachts te voeden maar als ze me wakker maakte viel ik tijdens eten in 5 min in slaap bij het consultatiebureau zeide ze blijven proberen mama zei wel ja maar deed nee... En ik was maar 2800 gram bij de geboorte
Aaah Beertje, ik moest heel erg lachen bij die eerste foto. Lief hoor. Hier nog steeds niks pfff warm... Ik hoop dat ik vannacht beter slaap dan afgelopen nacht.
@ Beertje ik zou hem lekker laten slapen heerlijk gewoon toch. Dat haalt hij overdag echt wel in. Als hij te vrede is en goed blijft aan komen zou ik me er niet druk om maken. Ik zou als ik Jou was wel wat afkolven in de ochtend in verband met je stuwing en zo kan je een mooi voorraadje opbouwen voor als je weer gaat werken of een keertje weg gaat. @ zwembadjes. Hier is hij ook op geblazen en gevuld maar durf er nog niet in. Vloei nog een beetje. Zou wel graag willen. Maar pootje baden is ook erg lekker.
ik ook even foto's showen. volgens mij nog niet gedaan van mij meisje. de eerste is van gisteren en de tweede van vandaag.
@beertje: wat een mooi mannetje is het toch, blijf je van genieten hè @gyino: mooie dame zeg, en wat veel haar ook hier lekker dagje gehad, taarten en cake gebakken met mn moeder, morgen lekker opeten en mn nagels laten knippen en lakken bij de pedicure, zijn mooi roze helemaal happy! verder controle bij VK gehad, 2 van de 4 gaan uit mijn groep gaan nu met vakantie, dus hoop dat ze nog 2 weken blijft zitten dan heb ik tenminste 1 van mijn eigen vk bij mn bevalling, anders invallers :S helaas, maar ja dat kan je niet plannen, moet je niet in de zomervakantie moeten bevallen haha. Ik had nog erteld van die erge steken die ik vorige week vrijdag had, maar dat is niet erg, is echt van het indalen, dus ik vertellen dat ze vorige keer al erg laag, ging ze voelen, nu ligt ze dus echt ontzettend ver ingedaald, echt heel laag wel goed natuurlijk, dus als mn vliezen breken zal ik geen last hebben van vruchtwater want de stop zit er goed op haha.
hoi dames ff snel een berichtje.. kan neit meer via me telefoon.. heb hem verzopen in t zwembad haha oepssssssssss dus nou een ouwe in gebruik die niet zo luxe is en op internet kan.. T is hier nog steeds rustig.. morgen komt de vk langs tussen 10 en 12 om te kijken of ze nog een keer kan strippen.. omdat ik wel last heb van onregelmatige steken en meer harde buiken... ik hou jullie morgen op de hoogte
Hoi meiden, Sorry dat ik niet zoveel aanwezig ben geweest maar heb met die warmte echt nergens geen puf voor. Alleen maar liggen en boekje lezen. Zelfs het reageren kost al teveel moeite. Maar ik wil uiteraard wel bij blijven en jullie op de hoogte houden. Dus ben er nu weer even voor gaan zitten. @all: thanks meiden voor jullie lieve woorden. Iedereen vraagt maar waarom ik gestript wilde worden. Fijn dat er ik hier toch weer begrip vindt en daar wordt ik weer rustig van. @jen: ben benieuwd naar je fotoshoot. En zo'n babyshoot gaan wij ook doen en ook als het lukt zo kort mogelijk na de geboorte. *** wat een sensatie bij jou in de buurt. Vroeg me al af wat je met het spookhuis bedoelde of fb. @happy: fijn meid dat je tuintje nu bijna klaar is. Kun je daar straks lekker van genieten met je Kids. @puma: ben inderdaad ook benieuwd wie er als eerst gaat. Morgen is onze uitgerekende datum. ** ik heb 1 kruik van mijn vriendin omdat het moet. Ik heb van mijn moeder kruiken zakken gekregen. Maar die mag je van de kraamzorg als het goed is officieel niet hebben. @lq: jeetje!!! Dadelijk ga jij nog voor puma en mij. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die gestript is. Ik wordt bijna scheef aangekeken door mensen als ik vertel dat ik ben gestript. @elisa: ze bedoelen zo fitness bal. Volgens mij kun je die ook bij de hema kopen. @giyno: wat fijn dat alles goed gaat met je meisje. Ik geloof er eerlijk gezegd ook wel in dat de natuur doet wat het moet doen. En dat alles goed komt. Hoop dat het bij mij ook zo mag gaan. ** ik ga straks nog ff jou bevallingsverhaal lezen. Eerst ga ik even alles bijlezen. @lq en puma: de onregelmatigheid die we met zijn drieen hebben in onze "voor" weeën komen erg overeen. Wordt echt spannend wie er als eerste gaat. @all: nou vanmorgen hier ook weer echt flinke voorweeen gehad. Zo heftig had ik ze nog niet gehad. Mijn vk zei dat ik moest bellen als ik weeën had waarbij ik zelf niet meer kon praten. En deze moesten dan een uur lang om de 5 minuten komen. Vanmorgen had ik een half uur lang om de 5 minuten weeën. Deze voelde ik zelf toch wel flink. Maar na een half uur kwamen ze om de 6 minuten, om de 7 minuten, toen om de 8 minuten en toen waren ze weer verdwenen. Ik snapte er helemaal niks van. Vandaag erg last gehad van de warmte, pijn in mijn rug en harde buiken. Ik hoop dat het een mannetje is wat houdt van afspraak is afspraak en gewoon op de afgesproken datum komt. Maar we zullen zien. Vanmiddag weer naar de vk geweest. Ik heb vrijdag, als het er nog niet is, een belafspraak met de vk. Dan maandag zonodig weer een afspraak. Als het er dan nog niet is wordt er een afspraak gemaakt bij de gynecoloog en zonodig wordt ik met 40 weken en 3 dagen ingeleid. Maar ik hoop echt dat dat niet nodig is. Zo, jullie en ook ik ben weer bij. Ik ga zo nog even een koele douche nemen en dan naar bed. En hopen dat er vannacht wat gaat gebeuren.
Hey meiden, kom morgen wel ff reageren hoor maar wil even mijn frustratie kwijt.... Vanavond Esmay opgehaald bij mijn ouders; die gaat daar voorlopig echt niet meer logeren! Gisteren zouden ze haar om 19.00 uur ophalen zodat ze nog even kon aclimatiseren als ze daar was en dan toch nog redelijk op tijd naar bed kon.... Ze lag er gisteren dus pas rond 22.00 uur in!! Stond vanmorgen om 07.30 uur alweer paraat en is vanmiddag pas om 16.30 uur op bed gelegd voor een dutje; tot 18.00 uur!!! Moest toen na het slapen meteen aan tafel om te eten, tsja en dat werkt natuurlijk niet....Dus ze wilde niet eten; heeft mijn moeder haar bord maar weer weggehaald en haar verder niets meer gegeven wat later op de avond... Wij waren er om 20.00 uur zo ongeveer voor de verjaardag van mijn broertje en kregen dit pas te horen toen we weg gingen rond 22.15 uur... Hadden we dit allemaal geweten dan hadden we meteen haar spullen gepakt en naar huis gegaan, maar ja...daar was het dus al te laat voor... Toen ik haar spullen boven ging halen vroeg ik mijn moeder nog of alles al in de tas zat; Ja hoor dat had ze allemaal al ingepakt! Dus tassen gepakt, in de auto gezet en naar huis. Thuis nog maar even wat te eten gegeven en daarna naar bed; 1 groot drama!! Oma was dus wel degelijk iets vergeten in te pakken, haar lievelingsknuffel de Dolfijn! Gelukkig was ze zo moe dat ze alsnog als een blok in slaap gevallen is, maar nu kan ik dus morgen op en neer naar Oosterhout om dat ding op te halen.... De insteek was dat ze een nachtje uit logeren ging zodat ik een dagje rust had, maar nu heb ik (Esmay kennende) de komende dagen een nog grotere uitdaging omdat ze compleet uit haar ritme is en ook nog eens totaal versleten............Baal d'r echt enorm van! Hoop dat ze een beetje uit wil slapen morgenochtend, en morgenmiddag gaat ze kostte wat kost een dutje doen! pfff; dat voelt wel even lekker om even van me af te schrijven, dan ga ik nu zelf ook maar eens mijn bedje opzoeken.....Welterusten meiden!
Nou het begint al lekker.... Esmay is NU alweer van de partij; zo vroeg is ze echt nooooooit! Leg haar zo terug in de hoop dat ze nog wat uurtjes pakt...
Goedemorgen Lady's.. @Mijn zwembad... t is echt een goddelijk ding om in rond te dobberen en af te koelen.. potje rlxt, en vooral door die opgeblazen kussentjes zit je niet zo op de harde grond ( wij hebben er tegels onder ) en in de ruggensteun kan je lekker hangen.. HEERLIJK! @Jen.. pff wat balen dat het logeerpartij van Esmay zo is gegaan.. Kan me voorstellen dat ej daar flink van baalt en gefrustreerd van raakt.. hopelijk wil ze nog ff slapen, en is ze niet al te " moeilijk" de komende dagen... @Roze... Kan me voorstellen dat je het al wat beu bent.. wel fijn dat je duidelijke afspraken met je vk hebt kunnen maken.. en wat betreft het strippen.. ik word er opzich nog niet zo heel raar door andere mensen aangekeken .. maar der zijn ook niet veel die het weten misschien dat dat het is haha.. @Happy... klinkt me bekend dat de vk's op vakantie gaan.. 1 van onze vaste is op huwelijksreis.. gun het haar natuurlijk wel, maar betekend indd dat er een vervangster is.. en dat t kan wezen dat zij de bevalling kan doen.. die andere vaste kan natuurlijk moeilijk nu alle bevallingen in der 1tje gaan doen.. @Puma/Roze... t zou mij ook benieuwen wie van de 3 de eerste word... @Hier.... vannacht heerlijk geslapen,, tussen 10 en 12 komt de vk langs om te kijken hoe t met de ontsluiting is en ze wil evt gaan strippen.. heb dit dan ook wel toegezegt omdat het de vorige keer opzich wel wat heeft gedaan en ik er niet zodanig veel pijn van gehad heb dat ik er tegen op zie om het nog een keer te doen.. Dus t zal me benieuwen hoelaat ze precies komt.. k ga jullie op de hoogte houden altans ik ga men best doen.. als men telefoon weer tot leven komt ( die al wel weer wat reageerd ) dan is t makkelijker dan iedere keer de laptop opstarten .. Fijne dag allen.. geniet van het weer! voor zover uit te houden en vergeet niet,, niet te lang in de zon.. hij schijnt aardig vel te wezen qua snel verbranden... ( hoorde ik net op de radio )
update-tje.. Ik ga het weer spannend maken vanmorgen wat slijm met oud bloed verloren.. Vk gebeld komt om 11 uur langs..