Spannend jongens! Ben zo benieuwd!! @hier; waaaarmmmmm. Pfff kan moeilijk tegen de hitte merk ik. Ik vind het dus niet erg dat het iets koeler wordt komende week
@Elisa; Fijn dat alles in orde was bij de VK! En als ze goed ligt is dat natuurlijk helemaal mooi nieuws!! Hier helaas weinig keuze qua VK, er zit maar 1 praktijk in dit gat en aangezien ik geen auto voor de deur heb, ook geen mogelijkheid om uit te wijken naar een praktijk wat verder weg...
Jen@ wij gaan straks ook naar een gat verhuizen, daar mag ik blij zijn als ze vk hebben... Maar dat komt wel als we toe zijn aan 2de eerst deze op de wereld zetten...
@vk: evt bij ons op bepaalde dagen wel de mogelijkheid voor avond spreekuur. @hier nog niks. Wel heel de dag mega harde buik. Hopen dat er vannacht wat gaat gebeuren.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Jen27 --> 26 juli 14:00 controle VK en bespreken geboorteplan Roze bloem--> 27 juli 12.00 telefonische afspraak vk Roze bloem --> 30 juli 13.00 afspraak vk LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986 --> JESSE! 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue --> JORDAN! 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino --> MEREDITH LUNA! 08-07-2012 (3170 gram en .. cm)
Net gebeld voor echo. Mag pas do 2 aug. De vk had het over vandaag of morgen. Maar dit was de enige spoedplek. Nog een week in de twijfel.
@Elisa.. maar meid.. ze heeft ook gevoeld toch? Lijkt mij toch dat het nu duidelijk te voelen is ook hoe je kleine ligt?! INderdaad raar dat je 2 aug dan pas mag want dan kan het draaien toch al bijna niet meer! Meid.. ga er maar vanuit dat als vk gisteren heeft gezegd dat je kleine goed ligt.. dat ook zo is! Lijkt me toch dat ze dat toch op dit termijn wel goed moeten hebben gevoeld!! @uitgerekende dames... wat maken jullie het spannend met zijn 3en man! Ik kom vaak even gluren hoor hoe het met jullie is! Alleen reageren op de telefoon gaat zo knudde!! Maar.. denk zeker aan jullie! ZET M OP!! @Gyino.. dankjewel voor je reactie op mijn vraag laten slapen of niet! Ik denk er ook zo over als jou..! Gewoon lekker laten slapen en heeft hij trek dan meld ie zich wel! Maar hoor ook om me heen die mensen zouden dat NOOIT doen.. zo lang laten slapen.. Ik kolf inderdaad de borst die Jesse niet drinkt af.. heb nu al mooie voorraad opgebouwd joh! Moet zeggen dat de stuwing minder word sochtends.. zou mijn lichaam er nu al aan gewend zijn?! En wat een geweldig schattige foto's!! Echt een meisjes gezicht heeft ze vind ik!! @hier.. Jesse nog steeds mooi tevreden mannetje! Gisteren om half 11 laatste voeding gehad en lag daarna zo in coma.. geen reactie bij het slaapzak aantrekken.. geen reactie bij neerleggen.. heb m toen even flink geaaid om te checken of hij nog wel ademde! Zo ver weg was hij!! Daarna ook hele nacht weer doorgeslapen tot ik m vanmorgen 7uur wakker maakte voor de voeding! Heerlijk hoor.. snachts weer door mogen slapen..!!
@Elisa; ik zou als ik jou was dan de VK bellen, vaak krijgen zij iets meer geregeld. En pas met 36 weken de liggingsecho is krap, want dan moet je binnen 1 week voor een draaipoging.....denk dat dat nog een groter probleem is...
Owjah.... Moest gisteren voor controle naar het ziekenhuis.. naar de gyn.. Denk standaard controle ofzo na een keizersnede?! Maar in elk geval... was BIJNA bij afslag Heerenveen.. klaverblad over.. invoegen op A32... HOUDT DE AUTO ERMEE OP!! :x:x:x:x:x NIKS.. deed ie meer... midden op de snelweg..! ik m naar de vluchtstrook rollen en heb goddank net het stuk gehaald waar geen vangrail zit dus kon m wat in de berm zetten anders stond ik echt op de snelweg!! Ik de ANWB bellen.. stopt in die tijd een auto van rijkswaterstaat achter me.. vroeg wat er was want ik stond wel erg gevaarlijk..! Ik dus.. ja auto doet niks meer.. dus.. hij heeft me weg laten slepen de snelweg af.. Daar ANWB gebeld.. nou die was nog geen 3 minuten geweest.. Brandstofpomp stuk...:x Weer sleepauto gebeld.. die was er gelukkig vrij snel want stond in de bakkende zon op een goedje heet parkeerterrein om 12.30uur! Goddank had ik Jesse niet bij me! Maar jah.. ik had sochtends gekolft 130ml.. dacht ach geef dat mee aan mijn moeder.. das wel genoeg want ben toch snel weer terug! En de kolf bij mijn moeder thuis uit auto gelegd want wilde nog wat bijkolven eerst! Dus.... Mijn tiet op knappen.. Heb auto maar naar mijn ouders huis laten slepen want ik kon meerijden dan was ik in ieder geval weer bij Jesse! Die gelukkig flink honger had nog ondanks zijn flesje van 130ml..! Nou.... dus... ik ben weer eens (wanneer niet...altijd autopech..) autoloos want word een flink dure grap zoals de ANWB zei... Wilden nog weekje weg misschien maar zit er vast niet meer in nu...
@ Beertje dat klinkt heerlijk joh dat doorslapen. Ik heb er geen verstand van maar ik zou ook zeggen dat als hij het verder gewoon goed doet het geen kwaad kan. @ Roze, die uitgerekende datum is ook maar gewoon uit de computer gerold. We moeten maar gewoon op ons lichaam vertrouwen. Morgenmiddag ga ik naar de verloskundige, ik ben benieuwd of ze over strippen begint en ik weet ook nog niet hoe ik ga reageren. Zo even in bad om te ontspannen, maar niet te warm.
Jen@ ja daar zit ik dus een beetje mee dat het draaien zo wel laat gaat worden mocht het nodig zijn, ga vanm iddag tijdens tel spreekuur ook even bellen kijken of zij wat kunnen regelen. Maar ze voelde gisteren wel dat ze goed ligt dus misschien moet ik daar ook maar op vertrouwen... Beertje@ ja maar was wel beetje lastig voelen had harde buik, maar ze dacht wel dat ze de billen bovenaan voelde... En ik voel getrap bovenin al een paar dagen en dat had ik eerst niet. Moet me misschien niet zoveel druk om maken. Maar is meer dat als ze haar willen draaien dat het beste met 35/36 weken doen en ben die donderdag 36 weken vandaar. Ben nu gestopt met moxa therapie omdat ze daar heel erg op reageert en het kan zijn dat ze daardoor ook weer terug kan draaien... Waarschijnlijk heeft dit haar wel geholpen. Beertje@ balen van je auto, en dan misschien ook geen weekje weg... Fijn dat Jesse er niet bij was, lijkt me lastig als je borsten zo gespannen staan... Puma roze bloem lq@ succes met de laatste loodjes, ik hoop voor jullie dat jullie dit weekend alledrie een babytje hebben
@beertje: nou volgens mij gaat het bij jou weglekken met die kleine. Heerlijk dat doorslapen. En inderdaad ze komen vanzelf als ze honger hebben. Dat spastische gedoe over dat je een kind wakker zou moete maken ben ik niet zo van. ** dat is wel flink balen van je auto meis. Hoop dat het allemaal mee valt. @all: nou hier weer flinke voor weeën. Maar nog niet voor het echie. Als het nou is een keer zou door zetten zou ik heel blij zijn.
@Beertje.. ik zag je auto gister voorbij komen op facebook Maar flink balen zeg, en dat klinkt inderdaad als een duur grapje! Fijn dat Jesse de nachten zo lekker doorslaapt.. Kan me voorstellen dat dat voor jezelf ook erg fijn is.. @Elisa.. Kan me voorstellen dat je der flink van baalt dat die echo niet eerder is.. misschien indd wat Jen zegt, vragen of je vk een vervreogde afspraak kan gaan maken voor je! @Roze... Hoop voor je dat het snel door mag zetten,, je loopt nou al best lang met de voortekenen van een beginnende bevalling.. @Puma.. bij jou verder alles nog rustig dan ? @Hier... pff vannacht slecht geslapen door die vieze warmte .. Net nog ff heerlijk beneden op de bank geslapen.. het is daar zo lekker qua temperatuur.... Net nog weer een hele dikke kwak ( sorry voor de benaming ) slijm verloren.. Je kan me veel wijs maken maar als dat niet de gehele slijmprop is weet ik het ook niet meer ( t was 5 cm lang ofz en 2cm dik ) in ieder geval HUGE!!.. Nou had ik op internet gelezen dat ej dan niet meer in bad mocht.. ik natuurlijk flink balen met men overheerlijke rlxte zwembad... dus de vk gebeld.. En mag der gewoon in Mag alleen niet meer als men vliezen gebroken zijn.. Dussss ik ga vanmiddag weer eens lekker rlxe, maar dan zonder telefoon in de buurt ( want die verzuip ik .. en denk niet dat die een 2de zwemles overleeft )
Gyino@ weet jij vanaf wanneer je die klossen mag ophalen bij vegro, kan het nergens vinden op de site
hey meiden @beertje idd gewoon laten slapen hoor, Kaelyn sliep na enkele weken van 8 tot 8 regelmatig. Als ze honger hebben komen ze echt wel. en balen van je auto meis, maar wat een geluk dat Jesse er niet bij was. @Roze bloem meis ik hoop dat het snel doorzet bij je! zag gister op fb een foto van je bij de bbq je hebt toch wel een flinke buik gekregen he @LQ ik wil ook in een badje!!!! helaas mag ik nog niet ivm bloeden als is dat nog erg minimaal. @elisatje ik zou ook even met de vk er over hebben dat je pas 2 aug kan, misschien kan zij nog wat regelen @all zo Kaelyn is even lekker bij oma, papa is met Jordan naar het ziekenhuis voor controle dus ik even mijn handen vrij om het huis aan kant te maken. Morgen de fotoshoot van Jordan heb er zin in! nog ff me mannetje showen ook
@ elisa.. Die klossen kan je bestellen wanneer jij dat wilt,, ik had ze d'r met 33 weken ofz al onder,, kwam t bed niet meer uit je kan ze voor 3mnd lenen en indien nodig nog weer verlengen.. Ik had ze via de website besteld, en kon ze de volgende dag in de winkel ophalen.. Als je slim bent (moest deze ook hebben voor thuis bevallen ) bestel je als je thuis wil bevallenmeteen een ondersteek(een po) en een ruggesteun.. Zitten geen kosten aan verbonden.