Lq@ po had ik ook doorgekregen inderdaad maar ruggensteun is een goeie die ga ik even noteren, ga morgen wel bellen of ik ze kan ophalen ergens staat me bij dat je ze hier vanaf 36 weken pas mag ophalen... Heb vk gebeld ze gaan contact opnemen met ziekenhuis of het echt niet eerder kan, ze bellen straks terug... Luckyblue@ wat een mooi mannetje heb je, balen dat je het water niet in kan maar er komen vast nog mooie dagen dat je wel erin kan
Ff snel. De weeën houden aan en worden regelmatiger. Maar het zal mij benieuwen. Verder nog geen bloed of vruchtwater.
@Elisa... je kan altijd vragen bij ze vanaf wanneer je ze mag ophalen... @Roze.. spannend meid.. hopelijk zet t door en kan je snel de kleine vast houden.. @hier... hier ontzettend veel last van harde buiken.. t lijkt wel een constante basketbal... En ook t slijm houd aan... we gaan vanavonnd met 3 vrienden bij ons thuis bbq-en.. zul je gaan beleven dat de kleine dan besluit te komen ..
@ Roze, dat klinkt veelbelovend. @ Lq bbqse heb ik gister ook gewoon lekker gedaan. Hier zet er nog niks door, ik denk dat ik morgen gewoon bij de vk zit.
@lucky; wat een mooi ventje en prachtige broer zus foto! @elisa; heb weer even wat gemist dus sorry bij voorbaat maar waarom moest je ook weer naar het zh? @roze; ben benieuwd joh! @puma en lq; succes ook meiden. Vandaag gewerkt en heb weer last van mn bekken. Aleen links maar wel in lies, rug en bil uitstralend naar mn been. :S bij c. Ook gehad en had gehoopt dat het niet terug zou komen. Helaaaaas.
Bk@ ons meisje lag 2 weken geleden nog stuit gisteren bij vk leek ze te voelen dat ze nu goed ligt voor de zekerheid wel liggingsecho... Moet snel omdat 35/36 weken ze proberen te draaien.
@lucky: mooie foto's vooral die broer/zus foto, wat lijken ze veel op elkaar!! @rozebloem: spannend zeg, al regelmatiger weeen? hier het lijstje aan het afwerken, heb nog maar een paar puntjes om te doen, heerlijk als het allemaal af is, ik verwacht na het weekend helemaal klaar te zijn, en vanaf woensdag is het 1 augustus, dus mag onze augustus baby komen
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 25 juli 2012- BV- kraamhotel LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Jen27 --> 26 juli 14:00 controle VK en bespreken geboorteplan Roze bloem--> 27 juli 12.00 telefonische afspraak vk Roze bloem --> 30 juli 13.00 afspraak vk LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Happygirl86 --> 31 juli 10.00 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986 --> JESSE! 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue --> JORDAN! 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino --> MEREDITH LUNA! 08-07-2012 (3170 gram en .. cm)
Hoi meiden wel mee gelezen maar even niet de puff om te reageren. Logan had vannacht koorts en ook.vanochtend nog een klein beetje. Gelukkig in de loop van de dag over gegaan. En nu nog steeds een vrolijk wakker ventje. Hij heeft geslapen vanmiddag. Meredith zit volgens mij in haar regel daagjes. Komt om het uur zo'n beetje is veel wakker en wilt alleen maar bij je hangen. Gelukkig is hangen bij papa ook goed toe dat ze weer wilt eten. Had van de week al me draagdoek te voorschijn gehaald. Maar heb een tricoslen en die zijn erg warm. Heb dus een geweven doek besteld. Kon hem vandaag ophalen. Hij móet eigenlijk eerst gewassen worden maar toch even geprobeerd. Hij is helemaal super. Meiden ga snel naar me meid want die wilt graag wat drinken. Tot snel
Hey meissies, ook hier alles meegelezen maar even niet de puf (en mogelijkheid) om te reageren... Vanmiddag met mijn linker wijsvinger klem gezeten en die kan ik, door de wond erop, niet buigen want dan springt de wond weer open... Aangezien ik altijd typ met 10 vingers en geen geduld heb om het op een tragere manier te doen laat ik het maar even gaan... Hier, op de gewonde vinger na, alles okay! Morgen weer controle bij de VK, met het oog op een mogelijk inwendig onderzoek, gaat Esmay een paar uurtjes naar opa & oma toe; kan ik weer lekker een beetje rommelen in huis! Of eigenlijk gewoon alleen maar strijken, strijken en nog eens strijken.... @Roze; ben benieuwd of het allemaal heeft doorgezet en hoop dat je je ventje (bijna) in je armen hebt!!
Jeetje nog geen babynieuws; ik hoop toch echt dat Roze ondertussen haar kereltje in haar armen heeft!
Ben voor echo geweest ze ligt toch nog stuit. Volgende week donderdag krijg ik een versie dat duurt 2 uur krijg dan echo en ctg en kleine kans op spoedkeizersnede... Moet alvast gaan nadenken over ingeleide stuitbevalling of geplande keizersnede.
Hoi meiden, ik ben jullie niet vergeten hoor. Ik lees steeds mee, maar heb zoveel last van de warmte.
Goedemorgen Dames... @Elisa.. wat balen dat de kleine meid toch in een stuit ligt.. maar hoezo een kleine kans op een spoedkeizersnede ? @RozeBloem... ben ook erggg benieuwd of je je kleine man al in je armen hebt.. @Hier.. gisteren heerlijk ge-bbqt met een stel vrienden erg gezellig.. Heb nu alleen erg veel last van men onderrug/bekken zal wel komen van het buiten zitten.. t was op den duur niet erg warm meer, maar met een vuurkorfje nog prima vol te houden... Verder regelmatig harde buiken.. maar heb zo t idee dat de kleine man het nog erg naar zijn zin heeft daar binnen en nog wel ff wacht met naar buiten komen fijne dag alle!
@Elisa; Wat balen dat jullie meisje nog in stuit ligt! Hoop dat ze de komende week toch nog zelf gaat draaien! @Dotty; wat vervelend dat je zoveel last hebt van de warmte! Gelukkig voor jou wordt het de komende dagen wat minder warm! Verder alles goed met je? @Lq; Geloof inderdaad dat jullie kleine ventje nog prima zit, anders was hij toch onderhand wel gekomen zou je zeggen... Nog ff volhouden! @All; Esmay is net opgehaald door Opa; heb ik weer een paar uurtjes de handen vrij. Vanmiddag naar de VK en ff lekker in het badje poedelen, vanavond waarschijnlijk bij de buurtjes eten. Even kijken wat het weer doet, misschien wel lekker BBQ'en als het weer het toelaat...