De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Ik geloof dat Roze is bevallen,, zag net in een overzich op facebook een felicitatie gepost staan op haar prikbord ;)

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Oh dan ga ik ook even neuzen!! :D

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo te zien wel ja, maar ik wacht liever even af tot ze zelf een berichtje plaatst om haar te feliciteren....

Dat vind ik dan weer minder leuk van social media; je vrienden weten al voordat je zelf het nieuws naar buiten brengt dat je bevallen bent (in dit geval)...

4. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @jen: verder gaat alles goed hoor!! Met jou ook?

Ik zag het nu ook staan op de facebook-pagina. Ik hoop toch eigenlijk wel dat ikzelf het eerste berichtje op mijn facebook plaats als mijn mannetje er is (maar dat zal wel niet). Ik ben het met je eens Jen, nu lezen mensen het al zonder dat je het zelf hebt kunnen zeggen. Ik zou zelf nooit zomaar een berichtje plaatsen als diegene zelf nog niks daar heeft neergezet.

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Hier ook alles okay, ik heb gelukkig geen last van de warmte! Sterker nog; ik vind het heeeeerlijk en hebben bergen meer energie!
    Pfff gewoon nog maar zo'n 3,5 week en dan zijn wij aan de beurt meid!!

@FB; Nou dat vind ik dus ook; ik zou dus inderdaad ook geen felicitatie plaatsen tot er bericht is van de newborn mama/ papa...

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Het draaien duurt 2 uur ze doen ctg vooraf tijdens en achteraf soms gaat het ctg niet goed door navelstreng die in de klem komt bijvoorbeeld. De kans is 1 op 100 op een spoedkeizersnee... Maar ja 3 op de 100 ligt stuit en bij een vriendin ligt het ook al stuit...

Als ze zo blijft liggen wil ik eigenlijk wel stuitbevalling proberen... Hebben jullie ervaringsverhalen hierover gehoord?

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@BABYNIEUWS!!; Er staat nu een door Priscilla zelf geplaatst bericht op FB!!

Hallo allemaal, wij zijn papa en mama geworden van Demian Reas. Hij weegt 3960 gram en is 55 cm lang. Met mama en Demian gaat alles goed. Al was het een hele zware maar snelle bevalling. Bel even als je langs komt.

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ zag het net ook staan

Roze bloem@ gefeliciteerd wat een mooie lengte...

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @elisatje: ik zou het niet weten. Het is een lastige beslissing. Ik zou de vk om advies vragen. Ik heb wel gehoord dat, wanneer je baby in een stuit ligt, een draaipoging de veiligste optie is. Als dat niet kan of lukt, weet ik niet wat dan het veiligste is. Dat zou ik navragen en daar dan voor kiezen.

@jen: mijn energiepeil is echt 0. En ik heb heel veel last van harde buiken. Mijn mannetje blijft erg druk en hij doet me ook soms echt pijn :) . Maar blijkbaar heeft hij het dus wel naar zijn zin (de vk zei: drukke baby's zijn blije baby's). Ik zit te wachten op het koelere weekend. Dan ga ik ook weer wat doen.
    Ik vind het ook echt dichtbij komen. Over een halve week mogen onze kindjes al officieel komen. Echt heel leuk en spannend!

10. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh mooi, gelukkig heeft roze zelf heel snel kunnen plaatsen!!

@roze: gefeliciteerd!!!! Wat een leuke naam.

11. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hopelijk heeft roze niet te veel maatje 50 :) . Ik hoop zo dat ons mannetje in maatjes 50 gaat passen, omdat ik van die leuke setjes heb in die maat, haha.

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; na de draaipoging is de KS de veiligste optie.... Heb me er 2 weken terug een beetje op ingelezen omdat de VK toen bij mij ook dacht dat ons meisje in stuit lag...
    Maar stuitbevalling is op zich ook (las ik toen) "goed" te doen!
    Ik had daar waarschijnlijk ook voor gekozen...

@Dotty; Dit dametje is op zich ook wel aardig aanwezig, maar ze doet me gelukkig geen pijn! Dat is echt niet prettig weet ik nog van de vorige zwangerschap... Van mij mag het de laatste weekjes zo tussen de 20 en 25 graden zijn, liefst 22 a 23, da's warm zat om te bevallen...:D

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Vind het inderdaad ook een héle gave naam! En wat een lange vent hè?!

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goed, ik ben er nu even weg van.... Nu heb ik mijn handen vrij; dus ik ga even (fijn) strijken...

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Toen het iets koeler was (een graad of 22) ging het prima. Maar het is nu net iets te warm. Maar dat komt na vandaag goed! Vandaag gaan we naar de notaris om de voogdij te regelen (aangezien we niet getrouwd zijn en voor het geval we allebei komen te overlijden). Dus dan kan ik weer iets afvinken :)

16. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha jen, sterkte. Ik heb besloten zondag te strijken. Ik ga het nu niet doen, in deze warmte met die hete stoom.

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    YEEEJJJ GEFELICITEERD ROZE!!!

Over FB... ik heb mijn ouders, schoonouders, broer zus en vriendlief zijn broers ook op het hart gedrukt dat ze NIKS aan iemand mochten zeggen voordat ik het zelf wereldkundig had gemaakt..!
    Dus niks geen felicitatie op internet of wat ook!! Ook mijn oma wist het dezelfde avond en die heb ik ook gezegd dat ze NIKS mocht zeggen tegen mijn tantes!!

Volgende ochtend had een collega van mijn zus verdorie iets op mijn tijdlijn geschreven.. goddank zag mijn moeder het dezelfde minuut dus die heeft het weer verwijderd toen en heb ik boos mijn zus opgebeld..!

Ik vind dat dat niemand zijn taak is behalve die van de ouders!! Dat wil je toch graag helemaal zelf aan de wereld vertellen?!

Later die dag heb ik het pas zelf erop gezet..

@Dotty.. wat vervelend meid dat je zo'n last hebt van de warmte.. heb je geen zwembadje waar je even lekker in kunt afkoelen?
    Ik heb gister 1 gehaald bij de action.. 13,99 en best groot.. ( je kan languit liggen met zijn 2jen..;) ) misschien idee want vandaag is het ook nog zo plakkerig weer!

@Lucky.. wat een heerlijk mannetje!! En inderdaad wat lijkt hij op zijn zus..! (die ook echt een knappe meid is:D )

@Gyino.. zo'n draagdoek hé.. tot hoeveel maand/gewicht kun je zoiets dragen? Ik zou ook 1 willen want Jesse ligt altijd dolgraag tegen me aan! En dan kan ik ondertussen toch iets doen!
    Waar heb jij m besteld?!

@Elisa.. meid.. wat balen dat je kleine zo dwars ligt!! Nou.. heb niet veel verhalen/ervaringen gehoord van stuitbevalling.. maar wat ik gehoord heb die moeders zeiden dat ze de stuitbevalling makkelijker vonden dan een gewone.. ;) (als ze die mee hadden gemaakt..)
    Maar.. zal vast per persoon ook verschillen hoor! Hopelijk lukt de draaipoging nog!!

@hier.. Gister dus een zwembadje gehaald..! HEERLIJK... vriendlief en ik beide tot uur of 11 gisteravond in gelegen..! Zolang je ondr water bleef was t heeeeerlijk!
    Jesse nog gevoed daarna die was beetje onrustig.. toen hupsa de slaapzak aan en weer geslapen tot 7uur!:D

Vanmorgen al uur wezen wandelen.. maar damn zweet stond me opt hoofd hoor.. wat een plakkerig weer!!
    Krijg vanmiddag bezoek.. dus dan kan/hoef ik niks te doen..! Haha..!

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @roze: gefeliciteerd :D zag het ook op FB, lang mannetje idd, mooi gewicht :) en snel gegaan zag ik, ben benieuwd naar je eigen verhaal.

hier mannetje eerder op bed gelegd, was hem 'zat' het is echt te sneu voor woorden, maar kheb dr echt geen zin meer in zo, vanmiddag ff stukje fietsen en dan badje maar even opzetten. Vind de dagen zolang duren als je niet meer lekker stuk kunt wandelen of boodschappen doen ed. Hoop dat ons meisje na woensdag snel komt :)

Nu ga ik ook ff snel wat doen voordat hij weer wakker is :)

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Draaipoging@ ja hoop dat het lukt

Beertje@ dat geeft me wel goede hoop als er mensen zijn die het makkelijker vinden. Ken alleen 1 verhaal van een collega waar het goed mis ging

Jen@ je zou ook stuitbevalling proberen

20. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ roze gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik ben benieuwd of die van mij ook zo groot is. Is wel voorspeld.

@ Elisatje, wat vervelend dat ze nog in 'n stuit ligt. Ik hoop voor je dat het draaien lukt.

@ hier, nog niks aan de hand... vanmiddag naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze er van zegt.

Deel Deze Pagina