hey meiden @elisatje ik zou ook niet teveel aan zo'n schommelstoel uitgeven zoals de andere al zeggen zitten ze er niet lang in. @LQ succes op de verj ben benieuwd hoelang je het volhoud @all zo vanmorgen het huis gedaan en daarna kwam er visite. net gegeten en wat wasjes aan het draaien. verder deze avond rustig op de bank en morgen weer visite. Berichtje van Roze Bloem De BV ging gister goed maar sinds gisteravond hapt hij niet meer aan. Dus zijn nu bijvoeding aan het geven en tegelijkertijd kolven om de BV op gang te brengen. Maar hij kon het gister wel dus heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Bevalling was zwaar. het hele verhaal komt later, maar had om 21.30 4 cm ontsluiting. De vk heeft toen mijn vliezen gebroken. Toen is het onwijs hard gegaan en om 22.45 had ik 9 cm ontsluiting. Om 23.30 begonnen met persen. Dat heeft tot 00.45 geduurd. Dat laatste uur was onwijs pijnlijk. Bloem verteld later veel maar weet niet wanneer ze op zp kan komen voorlopig dus wilde jullie wel alvast een beetje op de hoogte brengen
Nou dat was iig een snelle bevalling zeg! Klinkt goed heftig! Als ik jullie ervaringen zo lees kijk ik ook steeds meer vooruit en fraag ik me af hoeveel ht op de eerste bevalling lijkt of juist niet... Nog een beetje enge gedachte haha
@burningkarma nou mijn bevallingen leken totaal NIET op elkaar haha bij Kaelyn alleen rugpijn en geen weeen en bij Jordan echt weeenstorm
Ze zeggen dat de tweede sneller gaat. Caitlin was er in ongeveer 3,5 uur maar was ingeleid en weeenstorm dus ben erg benieuwd! grappigdat het zoveel verschilde bij jou
Hi meiden, ben weer bijgelezen hoor.... Beetje druk vandaag, amper thuis geweest en nu helemaal versleten! Verloskundige belde vanmiddag om nieuwe afspraak te maken. Heb aangegeven dat ik het wel vervelend vond dat ze niet even gebeld hebben; komt ze me toch met een reactie! (Even ter verduidelijking, mijn afspraak stond als eerste na het telefonisch spreekuur, van uitloop kan dus géén sprake zijn...) Het was belachelijk dat ik hun de schuld gaf van mijn vergeten afspraak en tsja als ze iedere zwangere moeten bellen die haar afspraak vergeet kost dat veel te veel tijd, ze zweert ook bij hoog en laag dat ze noooooit iemand bellen als deze niet op komt dagen, en bellen heeft geen zin want ja iemand kan best wel eens 5 minuten te laat zijn en na 10 minuten bellen heeft geen zin want ze plannen maar 15 minuten voor je in, enz. (echt geeeeen fijn gesprek dus) Alles wat ze als reactie gaf was belachelijk! Mijn beide buufjes, die daar ook liepen, hebben beide wel eens een afspraak vergeten en zijn beide gebeld op het moment van de afspraak en konden toen gewoon nog terecht (kon volgens haar niet waar zijn, want zij en haar collega's bellen nooit....en dat was dan een stoerdoen verhaal van mijn beide buurvrouwen...) Als de afspraak voor me uitloopt, tsja dan hebben ze geen tijd om te bellen, want dan gaat gewoon de volgende om verloren tijd in te halen (er kon geen uitloop zijn, want ik was de eerste na 1 uur telefonisch spreekuur), Na 10 minuten bellen heeft geen zin want de afspraak staat maar voor 15 minuten gepland (ik had een dubbele afspraak ivm bespreken geboorteplan!!! Dus er was tijd zat om mij te bellen...) Ik ben echt zoooo zwaar teleurgesteld in deze manier van communiceren. Nu is er voor aanstaande dinsdag een nieuwe afspraak ingepland, maar het geboorteplan kan niet meer besproken worden!!! Ik zit er serieus over na te denken om, ook al ben ik al zover, over te stappen naar een VK in een dorp hier in de buurt... Dan maar even kijken hoe ik daar ga komen de laatste controles...
Jen, das ook vervelend zeg! Ik snap niet waarom het plan niet meer besproken kan worden. Kan ze niet een extra afspr inplannen daarvoor?
Jen@ vind dit echt waardeloos van je vk, je hebt het recht om je geboorteplan te bespreken lijkt me. Je kan moeilijk tijdens puffen zeggen wat je wel niet wil. Zou het niet hierbij laten zitten... Gisteren heel veel babykleertjes geshopt in Purmerend ze hadden daar leuke winkeltjes en ook nog sale... Moet nu stoppen met shoppen heb geen klerenhangers meer Mocht versie niet lukken dan gaan we voor ingeleide stuitbevalling als ons meisje niet te groot is zou rond 38 weken zijn...
ff berichtje via telefoon.. Gister op verjaardag geweest, ben 2 uurtjes geweest... Kon niet meer lekker zitten, last van m'n rug en men buik zat me in de weg.. Onderweg na huis in de auto een velle steek in m'n rug die omhoog trok en weer weg zakte, en een half uur later thuis weer.. Mja verder natuurlijk niks meer heb mezelf maar ingesteld op dat het nog wel 3 weken kan gaan duren valt het alleen maar mee als die zich eerder aankondigd.. Verder nergens geen last van, alleen men borsten jeuken als de neten, erg charmant kwaaltje haha
Ben benieuwd naar de draaipoging elisa, misschien is de stuitbevalling niet nodig @lq; dat is ook het beste denk ik om verder te kijken, als het dan eerder komt dan valt het alleen maar mee haha. Hier onderweg naar breda. Mijn oma ligt slecht en heb niet elke dag de kans om langs te gaan. Merk wel dat mn bekken de lange rit niet heel leuk vinde.
Bk@ hoop ook dat de draaipoging lukt 50% kans Lq@ borsten heb ik ook vaak jeuk maar bij me navel is het veel erger
hey meiden @jen nou ik zou idd even rond kijken of er nog iets ander is, ik zou me niet prettig voelen bij zo iemand tijdens mijn bevalling, maar wel lastig als je dan naar een ander dorp moet, maar vind belachelijk dat ze zo reageert en dat je plan nu niet besproken kan worden. @lq toch nog eventjes uitgehouden dus op de verj @bk sterkte meis! @elisatje leuk kamertje! @all vandaag borstvoedingsthee gekocht van weleda, blehh wat is die vies, maar een schep suiker erin gedaan en dat werd wat beter. Hoop dat het helpt met mijn productie, want wat ik ook doe meneer heeft er niet genoeg aan. Wil het alleen nog niet opgeven dus hoop dat de thee helpt. Heb wel gezegt dat als ik zo nog lang door moet gaan dat ik er mee stop. Dan heb ik mijn uiterste best gedaan, maar moet ook aan Kaelyn denken die er nu echt bij inschiet omdat ik zoveel met BV bezig ben. Ook moet mijn vriend morgen weer aan het werk dus dan kan hij me er niet bij helpen (bedoel ik mee kaelyn bezig houden etc) verder vandaag niet veel gedaan wat in huis en boodschapjes. Ook kwam er visite. Maar voel me niet super dus zo lekker op de bank hangen. Hoorde van de week dat het niet goed gaat met me oom, hij heeft 2 TIA's gehad en uitval van de ene kant qua arm en been enzo. En hij moet eigenlijk weer aan de chemo, mja even afwachten hoe dat gaat lopen. Verder in spanning aan het afwachten op de foto's, maar die mevr gaat op vakantie dus moet helaas nog even geduld hebben. Zag wel al wat op de camera zelf die er erg leuk uit zagen dus ben benieuwd! Aankomende week word helaas weer erg druk. Dinsdag gehoortest (beetje laat door alle toestanden) woensdag komen 2 nichten op visite donderdag naar het CB en naar het ziekenhuis misschien een bloedtransfusie en vrijdag een bruiloft. Hopen dat e rniet teveel visite komt het weekend
Lucky@ hopen dat die thee helpt. Sterkte met je oom. Bezoek mag je toch zelf bepalen. Wij gaan 1 weekenddag voor ons gezin houden dan wacht bezoek maar wat langer...
@Lucky; Jeetje wat een nare berichten over je oom; heel veel sterkte! En ook succes met de bomvolle agenda de komende week, hoop dat je nog genoeg rustmomentjes voor jezelf kunt vinden! @Elisa; Leuk kamertje meid!! @VK; Ik ga het dinsdag ook nog wel een keer benoemen hoor, kijken hoe ze dan reageert. Gisteren al aan het googlen geweest, maar veel uitwijkmogelijkheden heb ik niet... @All; vannacht eindelijk weer een beetje goed geslapen, de 3 nachten daarvoor heb ik max. 4 uurtjes geslapen en ik was dan ook echt helemaal op! Vanmorgen redelijk bijtijds (voor ons doen) uit bed gegaan, Erwin en ik hebben wat klusjes kunnen doen, daarna lekker naar buiten gegaan met Esmay, vanavond Sneeuwwitje gekeken (tijdens het eten), daarna nog even buiten gespeeld. Vervolgens begon het rond 20.30 uur gigantisch te regenen en na een 10 minuten bedacht ik me ineens dat alle ramen boven nog wagenwijd open stonden.... Naar boven geraced, raam op de babykamer dicht gedaan en omdat het daar nog wel meeviel met de hoeveelheid water die naar binnen was gekomen, op mijn gemakje onze kamer op gelopen....Ga ik me daar toch een partij onderuit!!!! Gelukkig is de reflec zo goed dat ik met mijn rechterknie de val brak en mijn buik volledig buiten schot is gebleven, maar die knie die ziet er uit nu!!! Meteen ijs erop gedaan en zal gesmeerd, maar dat lijkt weinig effect te hebben.... Die zal morgen wel heeeel pijnlijk zijn denk ik zo.... Nou goed, daarna Esmay naar bed gebracht en nu ff op de bank gehangen; ga ik zo weer verder met nog een stukje strijk! Vandaag al 3 manden weggewerkt.... Manlief heeft vanmiddag trouwens ook het bed op klossen gezet, dus we kunnen weer hoogspringen hier... (en heel hard uit bed vallen als we morgenochtend wakker worden...) Nog maar 3 dingen op het lijstje en dan is alles klaar! Heerlijk gevoel.... Goed; misschien tot strakkies en anders een fijne avond en alvast welterusten!
@lucky:sterkte met je oom en de bv,hoop dat je het vol kunthouden @elisatje: ergleuk kamertje, we snappen het ook op zn kop hoor @jen, ow niet best die val, lag er zoveel water dan? Hoop dat het meevalt, lekker he als de lijstjes goed afgewerkt kunnen worden. Hier ook alweer 3 puntjes afgewerkt Wil alleen nog onze kledingkast opruimen/ uitzoeken Morgen weer stofzuigen en verder rustig aan doen. Vind het jammer dat het weekend weer voorbij is, vind het erg fijn als papa ook gewoon lekker thuis is, maar we moeten nog even kijken hoe we dat doen. Heeft nog niet veel vakantiedagen opgebouwd in 2 weken bij deze nieuwe baan