Maar hij is weg van 800 tot 1730-1800 en niet in het weekend dus gaat wel goedkomen. Al onze familie woont op 100km afstand dus dat kan wel piitig worden, maar denk dat het ons ook rust geeft dat niet iedereen over onze schouder wil meekijken.
't is ineens weer stil hier ja.... @lucky; knie doet goed zeer, gewoon constante pijn....zal nog wel ff duren voor dat weer over is...
@beertje: kan me voorstellen dat je er even door heen zat. heerlijk eventjes weg met ze 3tjes. zal eens kijken of kriebelen bij mij ook helpt. @ flesvoeding: ik heb voor de zekerheid nutrilon hier staan. en ik gebruik difrax flesjes. maar het is nog maar afwachten of meredith die ook wilt gebruiken. Logan had eerst avent maar die zoog hij vacuüm. dus toen difrax geprobeerd en dat ging goed. het ligt echt aan het kind welke fles je moet gebruiken. dus dat is gewoon een questie van uitproberen en afwachten. als stilisator gebruik ik die van avent voor de magnatron werkt prima maar ik kook het met het zelfde gemak uit. is maar net of ik na 3 minuten zin heb om weer op te staan om de kookplaat uit te zetten. de vaatwasser zou ik persoonlijk nog niet gebruiken bij een kleintje maar pas als ze gewent zijn aan eten. dit omdat er toch ook etenswaren in een vaatwasser komen. maar dat is meer het idee denk ik hoor. flessenwarmer, oei een hele oude van prenatal maar echt super is hij niet. volgens mij al ruim 10 jaar uit of zo. zou graag een nieuwe willen maar even het geld niet. @ man vrij: ooh wat ben ik blij als ik jullie zo hoor dat Roy nu gewoon schoolvakantie heeft tot 3 september. zo kunnen we de eerste weken samen doen. dat hadden we ook met Logan en dat helpt echt om een gezin te vormen vind ik. en het is gewoon fijn. des ondanks ben ik veel met Meredith bezig en hij veel met Logan maar de taken zijn redelijk verdeeld. hier: vanmiddag bij cb geweest om me meisje te wegen. ze is nu 3430 gram en 51 cm. ze is dus 145 gram aan gekomen en 1,5 cm gegroeit. ik weer helemaal gerust gesteld. daarnet heeft ze ruim een uur aan me borst gelegen ze was zo hangerig al heel de ochtend. heeft dan ook nauwelijks geslapen. nu slaapt ze al weer 2 uurtjes. hoop wel dat ze straks nog even een uurtje ofzo wakker is voordat we met zijn alle naar bed gaan want dan maakt ze weer een mooi nacht hoop ik. Roy heeft vandaag een deur in de tuin gemaakt. dus nu kunnen we via de achterkant naar buiten. hoeven we niet meer te tillen met de bakfiets. geweldig. ziet er heel mooi uit. ik ga nu lekker worteltjes met vis maken. wat eten jullie vanavond.
Gyino@ ik heb alle merken flesjes behalve difrax, wat fijn dat Roy zolang vrij heeft... weg met de baby@ wij willen in november naar center parcs heb laatst bij prenatal een bon gehad van 40% korting en die kunnen we dan mooi gebruiken, verder willen we graag naar Florida in April maar dan moet het huis wel verkocht zijn en voor redelijke prijs anders word het Griekenland of Canarische Eilanden
We eten frietje stoofvlees... Daarna naar de winkel want we hebben bijna niks meer en manlief wil niet dat ik boodschappen draag...
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Happygirl86 --> 31 juli 10.00 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH LUNA 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN REAS 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
zo lijstje weer even opgezocht, was heel wat pagina's terug morgen weer naar de vk voor controle. ben erg benieuwd naar ons meisje, begin echt wel nieuwsgierig te worden zeg! Hier lekker rustig middagje gehad, morgen weer een dagje voor mezelf en Bart op KDV. lijkt me ook heerlijk om op een dag te bevallen als hij daar is haha maar ja dat valt niet te plannen
@Gyino; je meisje doet het dus hardstikke goed op jouw voeding!! Super toch?! En wat lekker dat Roy zo lang vrij is! Hier neemt manlief waarschijnlijk een weekje nadat de kraamhulp vertrokken is..... @Elisa; Zo dat zijn een hoop vakantieplannen! Heerlijk om daar naar uit te kunnen kijken! @Eten; wij hebben ook lekker makkelijk gedaan, broodjes met frietpan voer.... Morgen weer vitamientjes op het programma; worteltjes met gebakken aardappeltjes en vissticks.... @Strijk; Onder strijk versta ik ook al het vouwgoed wat dan nog uitgezocht moet worden en we draaien hier toch echt wel iedere 2 dagen een wasje... Als je dat dan een week of 2 laat liggen na het wassen, heb je heeeeeeel veeeeeel strijk.... Vandaag niks meer aan gedaan overigens, had er echt geen zin meer in! Misschien zo nog even een paar dingetjes.....
Ik mag morgen dus ook weer op controle bij de VK, maar had dat nog niet op het lijstje gezet, zal ik zo eens even doen... Kan ik het niet vergeten... @Happy; Lijkt me inderdaad wel zo praktisch om te bevallen als Bart op het KDV zit.... Ik probeer me wel eens te bedenken hoe we dat met Esmay moeten doen als het begint als zij thuis is of 's nachts ofzo.... Maar ja, kan wel allerlei scenario's gaan bedenken met daarbij horende "oplossingen", dat heeft toch geen zin, want zoals je al zegt; het is niet te plannen. We laten het dus maar een beetje op ons afkomen...
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Happygirl86 --> 31 juli 10.00 controle vk Jen27 --> 31 juli 15:15 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH LUNA 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN REAS 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
Happy@ ik ben ook heel benieuwd naar ons meisje lekker al die mooie kleertjes aandoen en haar bewonderen... Hele dag knuffelen, bekijken... Normaal voel ik linksboven haar trappelen ze zit ook aan die kant met handjes. Vandaag voel ik haar rechtsonderin trappelen maar wil niet teveel hopen maar zou kunnen dat ze gisteren is gedraaid ze was ook heel de dag heel druk. Zou echt heel mooi zijn... Spring donderdag gat in de lucht als het zo is.
@Elisa; Zo, dat zou mooi zijn meid, als ze nu eindelijk gedraaid is!! Ik ga voor je duimen! Klinkt in ieder geval wel goed, wat je beschrijft! @All; Ik heb geboortezegels via Marktplaats op de kop kunnen tikken en heb er nu nog een paar over; als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel! (het zijn er 5)
Jen@ ja is veel vakantie maar lijkt me zo leuk met die kleine Lijkt me lastig plannen met nog een kindje ik weet nog toen mijn broertje kwam had mama een lijst met mensen die zeide breng maar hierheen als het begint en nummer 9 kon pas...
Zo nog ff snel voor ik naar bed ga @Elisa.. zou wel fijn zijn als de kleine zichzelf gedraaid heeft.. hopelijk is het zo en blijft ze ook zo liggen @vakantie's.. Wij gaan misschien dit jaar nog een weekej ergens in nederland weg als de kleine er is.. maar dat ligt er nog maar ff net aan hoe de kleine het doet enz.. @Jen/Happy.. t lijkt me ook wel lastig als je een 2de krijgt.. t zou dan indd mooi zijn als de kleine geboren word als de grote broer/zus neit thuis is of lekker ligt te slapen... maar komt vast wel goed @Flesjes e.d ik heb 1 difrax fles, 1 klein blikje nutrilon en de fleswarmer en een sterilisator heb ik gekregen van kennisen.. @verder heb ik het allemaal niet meer onthouden haha.. Ook ik mag morgen weer naar de vk om 13:15.. Met men mannetje overlegt omtrent het evt weer strippen.. heb besloten dit alleen te gaan doen als ik nu meer dan 1cm ontsluiting heb (aangezien ik dit vorige week maandag ook al had, en geen idee heb hoelang k der al mee loop ) dus we zullen zien.. verder vandaag erg veel last van harde buiken, maar niet echt veel/zware dingen gedaan ofz... we wachten gewoon rustig af.. voor nu zoek ik men bedj op.. weltrusten!
@LQ; Oeh jij bent er ook al bijna.....je uitgerekende datum! Wordt weer spannend de komende dagen/weken! @Flessenwarmer/ sterilisator; begin nu geloof ik toch te twijfelen of ik dit toch niet moet gaan aanschaffen.... Zal eens op Marktplaats gaan neuzen; heb ik afgelopen weekend ook een babyfoon op de kop getikt, die als het goed is morgen bezorgd wordt!