Zo, ik heb weer een klein beetje strijk weggewerkt.... Morgen weer verder! Nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken; Welterusten!
goede morgen dames (wat ben ik weer vroeg ).. Sinds 1,5 uur constante pijn in m'n onderrug wat uitstraalt naar men buik en boven benen.. Kan men draai dus niet echt vinden in bed.. Maar blijf toch maar liggen haha.. Zal mij weer benieuwen wat dit weer gaat doen... Ben die verschillende pijntjes van m'n lijf soms wel beu als ze niks opleveren
@LQ.. nou hoop dat het nu ergens naar toe leidt man!! En echt.. zodra je beebje eruit is.. ben je van alle ongemakken van je lijf af..! Zo raar om te voelen..! Dan draai je je om in bed gewoon.. normaal.. en bedenk je je ineens van hé.. das maf dat kon ik maanden niet! @Jen.. hoe gaat het met je knie nu? Ennn.. vanmiddag vk hé! En handig hé dat marktplaats.. ik moet eigenlijk een andere babyfoon nog..! Die ik heb was van mijn zus maar die kan eigenlijk niet van zijn lader af want dan zegt ie batt leeg.. En geeft concstant 'te warm' aan met 28graden ofzo erop.. nou.. das het echt niet in huis..! @Gyino/lucky.. wat houdt dat clusteren in precies? Jesse wil savonds namelijk ook maar wat graaaaag bij me liggen en maar drinken/sabbelen! Is dat clusteren? @Elisa.. man dat zou geweldig zijn dat je meid uit haarzelf gedraaid is!! Heb je er niks van gevoeld? Jesse lag ook tot week 33 in stuit en ben toen flink beroerd geweest 1 dag en toen lag hij goed! @hier.. het viel me op... dat mijn 'mega huge erg grote' Jesse niet eens zo superveel scheelt met de meesten hiero.. Alleen Meridith was lichter maar de andere beebjes allemaal rond de 8pond! Heeft die gyn me destijds helemaal bang zitten maken.. pfff... Heeft iemand misschien een tip voor me?! Ik had paar weken terug.. eindelijk!! de borstvoeding op de rit.. borsten voelden goed gevuld aan tegen drinktijd en het liep EINDELIJK goed..! Toen besloot Jesse door te slapen.. alles weer in de hobbel.. sochtends dikke stuwing.. maar ook dat ging weer over.. Nou.. toen besloot Jesse dat savonds rond 12uur niet meer nodig was te drinken.. weeeer alles in de hobbel!! En dat is het nog.. overdag gaat het (geloof ik nu weer) goed.. maar savonds zijn mijn borsten leeg.. hij heeft er niet genoeg aan zo rond 9uur is dat vaak..! Wat kan ik doen zodat ik rond 9uur meer melk heb? Maar niet weer die erge stuwing krijg snachts? Iemand ideeën?!
Beertje@ ik voelde me zondag heel de dag moe en zij was heel druk en gisteren werd ik wakker met bewegingen aan de andere kant dus wie weet Kun je om 900 afgekolfde melk geven had laatst iets gelezen dat ze op de achterste melk meer hebben die is vetter... Ken iemand die eerste deel afkolft en 2de deel geeft. Lq@ ben benieuwd of het echt wat word...
Ik heb een mooie Luvion video babyfoon echt geweldig kan ik ook foto's mee maken filmpjes opnemen terugspreken... We hebben hem laatst getest leuk speelgoed... Me man noemt het baby's eerste iPhone
@LQ Het begon bij mij ook met rugpijn wat later steeds meer naar mijn buik verplaatste. Ben benieuwd @beertje Kan je helaas niet helpen met de voeding ben er zelf nog mee aan het rommelen. Hier ook in de avond te weinig
@beertje Hier kan je lezen over clusteren http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/275673-vraagjes-clusteren.html
Oww.. nou.. hoop zo dat ze dan gedraaid is.. want ik was ook die dag dat Jesse gedraaid is echt moe!! Je kon me opvegen.. zelfs naar de wc lopen was teveel!! Hoop t zo voor je!! Afgekolfde melk... tjah.. maar ik heb al te weinig.. dus kan dan niet ook nog eens een deel afkolven.. Of bedoel je dat niet zo? Klopt inderdaad dat de achtermelk vetter is/meer voedingsstoffen inzitten.. maar als hij mijn borsten helemaal leeg slurpt krijgt hij dat dus ook wel binnen... dan... @Lucky.. hoe verloopt de voeding verder bij jou? Gaat goed?
Ik ben vergeten me in te schrijven voor borstvoeding cursus, hebben jullie dit wel gedaan? Heb je wat aan die informatie? Is er een goed boek zodat ik me goed kan voorbereiden... Wil het graag geven maar heb alleen losse folders en internet bekeken...
Okay... overduidelijk..... Jesse is savonds ook aan het clusteren...... Wat word je daar onzeker/moe van zeg... pfff...
Beertje@ ik dacht dat je 's ochtends een borst afkolfde dus ik dacht misschien kun je die 's avonds geven...
@Elisa.. Ik vond de cursus wel handig.. niet zozeer om te leren hoe je het moet geven maar over de 'complicaties' en wat er tegen te doen! Zelf heb ik het boekje bol.com | Zoekresultaten: borst, fles of allebei | Algemeen Vond m erg handig.. en nog steeds lees ik er af en toe in!
Daar was ik weer.. heb gelukkig nog wel weer ff kunnen slapen van 8 tot half 11 .. M'n rugpijn is wel wat minder nadat ik er een kruik tegen aan gelegt heb en net ben gaan douchen @Beertje.. ow dat geloof ik graag dat ej dan gewoon weer kan bewegen als een vrij mens voel me nu soms net zo'n lompe-leo als ik me omdraai in bed haha... @Elisa.. ik heb ook geen borstvoedingscursus gevolgt hoor..Heb er wel een boekje over gelezen.. Maar vond een cursus volgen net wat te veel van het goede.. Je weet immers toch niet hoe het gaat lopen denk ik dan..
Ow zo fiets... jahaaa.. dat deed ik eerst ook.. maar nu drinkt Jesse sinds 2 dagen beide borsten smorgens... Dus.. kan niet meer kolven dan..
Beertje@ dank je voor de tip, donderdag toch naar het centrum (ziekenhuis ligt ertegenaan) ga dan eens kijken naar dat boekje...
zo nog ff 'n wasje ophangen en dan naar de vk.. Ben toch wel heel erg benieuwd hoe de stand van zaken nu is na al die kwaaltjes van afgelopen week.. Als k terug ben ga ik me best doen zo snel mogelijk 'n berichtj te posten
Ik heb zwangerschapsbroek en rok maar vind dat niet meer lekker zitten alles wat strak om me buik zit, vind ik niks meer... Loop thuis in me blote buik met shirt omhoog... Hebben jullie dat ook? En veel jeuk rond me navel. Tips?
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken LQ87 --> 31 juli 13:15 controle vk Happygirl86 --> 31 juli 10.00 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. Jen27 --> 3 aug 11.30 controle vk BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH LUNA 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN REAS 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) Mijn afspraak bij de VK is verzet naar vrijdag, omdat ze dan ineens een gaatje heeft van een half uur zodat het geboorteplan alsnog besproken kan worden! Vanmorgen weer wat strijk gedaan, nu nog een ding of 15 liggen en dan ben ik helemaal bij! De kasten dus verder inruimen als alles klaar is en dan kan er aan de grote schoonmaak begonnen worden... Zo even een broodje eten, daarna even een tukkie doen met Esmay en dan even naar de brievenbus om de zegels voor Elisa te posten... @Elisa; die jeuk rond mijn navel heb ik ook, maar ook geen idee wat je daar aan kan doen.... Ik heb vroeger een navelpiercing gehad en nu komt daar soms ook weer wat viezigheid uit, snap er niks van want een piercing krijg ik er toch echt niet meer doorheen...!
Jen@ geen navelpiercing gehad, ik heb het idee dat ik veel moet smeren omdat die huid ook zo strak staat... Je hoeft die postzegels niet vandaag te doen ze komt toch voorlopig nog niet (hoop ik)... Fijn dat je je geboorteplan toch mag doorspreken...