Pfff... Thailand zit in het dig. fotoalbum nu alleen italie nog, maar eerst even wasje in de wasmachine doen en wat eten
@Elisa... ik heb dat ook gehad.. kwam bij mij ook deels door de straie denk ik hoor.. Maarr ik gebruik nu bio-oil (hiervoor vitamine E huid olie ) werkt bij mij prima tegen de jeuk.. heb nu ook wel eens dan begint het te jueken en als ik dat er op smeer trekt het vrij snel weer weg... wel belangrijk dat je t goed insmeert en ff laat intrekken anders heb je je kleren onder de olie zitten.. @ Jen.. Wel fijn dat je geboorteplan besproken word... vandaag dus geen controle gehad neem ik aan ? opzich aan ene kant ook wel weer wat krom.. aangezien je op een wekelijkse controle zit nu.. @hier... Net bij de vk geweest.. De kleine zit nu nog lager en compleet klem in men bekken.. kan dus geen kant meer op, alleen nog eruit en nog steeds 1cm ontsluiting.. Maarrr men baarmoedermond staat wel naar het midden en is week ( was vorige week nog wat stug en stond na achter ) dus toch maar weer laten strippen.. dus de komende 6 uur ( tot 19:30) afwachten/hopen dat er wat veranderd in de zin van weeën.. Hebben voor de zekerheid a.s maandag weer een afspraak staan, mocht het zo zijn dat de kleine er dan nog niet is krijg ik een brief mee voor het zh.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 31 juli 10.00 controle vk Beertje --> 1 aug. CB met Jesse (prikjes ) BurningKarma --> 1 aug. Gyn controle. Jen27 --> 3 aug 11.30 controle vk BurningKarma --> 4 aug. Pretecho! LQ87 --> 6 augustus 9:30 controle vk Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle. BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof. (34 w) Gyino --> 8 okt. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012. (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH LUNA 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN REAS 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
LQ@ mijn bio oil was vorige week op en nu had ik nog wat staan van kruidvathuismerk ook oil tegen straie dus dat heb ik paar dagen gebruikt en nu dus die jeuk, smeer nu zwitsal buikcreme dat had ik in het begin ook gebruikt, ga donderdag wel weer bio oil halen. Hopelijk komt er vanmiddag actie bij jou zou fijn zijn...
@Elisa.. die van de kruidvat e.m heb ik ook gehad.. maar die vond ik ook niet zo fijn.. @m'n contract.. Helaas maar mijn contract stopt per 1 december.. t is een feit. nu compleet focussen op de kleine en als die der is maar eens verder kijken na hoe en wat qua werk...
@lq spannend!! Ik val hier even in want op mn tel is het moeilijk om te reageren naar iedereen. Mn omas toestand is nog steeds slechter aan het worden. Ze is ud en dementerend. Ik hoop dat het snel gaat want ze heeft veel pijn. Morgen gyn, ik ga bespreken wat ik moet met mn werk en mn bekken. Het is fysiek echt zwaar en kan moeilijk de babies niet tillen. Aan het eind van de dag kan ik amper lopen en heb ik een harde buik. Eens zien wat hij zegt. Zaterdag 3d echo!!
LQ@ heb hem ook weggegooid... Wat vreselijk balen van je contract... Denk je dat je makkelijk ander werk hebt? BK@ wat vervelend van je oma, mijn man heeft nog opa & oma en ook heel oud (80+), ze zeggen steeds als we ze zien (oma want voor opa is het elke keer een verrassing dat ik zwanger ben) we hopen ons eerste achterkleinkind mee te mogen maken... Ik had soms ook harde buiken tijdens me werk en ben toen gestopt met zware dingen tillen enzo... Ik heb nu thuis nog steeds harde buiken en doe niks gek... Hopelijk heeft je gyn een goed advies want je moet nog even...
@LQ: ooh spannend. ben benieuwd. * he gatver balen van je contract. maar probeer je inderdaad te focussen op je kleine want stress houd je bevalling alleen maar tegen. @beertje: ja dat is clusteren. dan hangt hij soms wel eens een uur of 2 achter elkaar aan je borsten. beetje sabbelen soms met een slokje er tussen door. het is om je melk productie omhoog te brengen maar wel verdomd lastig. Meredith heeft gisteren van 18.00 tot 22.30 bij me gedronken. ze is dan niet steeds aan de borst maar als ze even een kwartiertje er vanaf is dan begintz e te mekkeren. speen is dan niet goed wandelen is niet goed alleen maar liggen bij mama en tepel in haar mond. merk wel dat als ik daar niet aan toegeef dat me productie veel minder is. maar het is niet handig zeker met een tweede. het schijnt maar een paar dagen te duren als je er aan toegeeft. ga dat dus nu ook doen maar wordt er maar wat onzeker van. dit is ook vaak een punt waarop vrouwen besluiten geen voeding meer te geven. je wordt er onzeker van, denk dat je niet genoeg hebt en je voelt je erg leeg letterlijk. tenminsten dat is bij mij en wat ik veel lees bij andere vrouwen. kijk anders even in het topic gedeelte van borstvoeding hier op het forum staan veel verhalen en vragen met antwoorden. ik herken heel veel van mezelf bij andere en dat helpt goed. * ik zou hem vanaf een uurtje of 19.30 bij je leggen en steeds proberen aan te leggen tot 21.00 en dan als hij niet meer nodig heeft laten slapen. op die manier stimuleer je je borsten. stuwing krijg je waarschijnlijk wel. wat je ookz ou kunnen doen is na die laatste voeding nog wat afkolven en dat een paar dagen volhouden. misschien dat dat stimuleerd voor meer voeding. ** maar rommelen blijft het hoor. bv geven is echt op vraag van het kind of je nu mooi in een ritme zit of niet. bij elke ontwikkeling wordt ook weer je voeding anders. *** je kan nog steeds kolven hoor 's ochtends alleen is het dan minder. of je kolft een uurtje later dan zit er vaak alweer voldoende in. @ elisa: klinkt leuk. * ik heb alle twee de keren geen cursus gegeven. maar op internet staat erg veel. de link die lucky gaf is erg goed. ook hebben zij een boek. die heb ik er dat is erg handig en een prettig boek. moet wel toe geven dat ze een beetje doen als of bv heilig is en gaan naar mijn idee er soms erg ver in. beetje geiten wolle sokken vind ik het soms maar daar kan je goed door heen lezen. ** ja dat had ik ook aan het einde. broeken zaten niet meer en liep het liefst blood rond. ik heb bij de h&M een harem broek gekocht speciaal voor de zwangerschap. en die zat redelijk lekker moet ik zeggen. voor je navel. uuh misschien insmeren met olie of zo. dat ontspand de huid een beetje. @burning: wat sneu voor je oma dat ze zoveel pijn heeft. heel veel sterkte. * goed dat je gaat bespreken met de gyn ivm je werk. hopelijk heb je zaterdag een paar mooie 3d foto's @Jen; applause. wil ej nu bij mij langskomen???
Gyino@ lijkt wel of ik allergische reactie heb gehad van die olie van kruidvat, ga bio oil weer halen maar smeer nu even met wat ik heb zwitsal buikbalsem... Merk dat alles wat een beetje zit nu in de was zit dus ben maar een wasje aan het draaien... Geeft de kraamhulp ook niet veel advies over borstvoeding of valt dat tegen bij mij komt kraamvogel...
ff 'n berichtje... ze zijn er weer de steken in men onderrug.. nu alleen minder continu aanwezig.. t zijn meer steken zeg maar dan een continu zeurend gevoel.. ook trekken ze wel wat meer naar men buik toe, onder in men buik trekt het ook wat.. we hebben nog 4 uur te gaan voor effect op het strippen.. we wachten het rustig af..
ik moeten even een verhaal vertellen ben zo verbaast en boos. wel hebben allemaal wel een familie lid waar van we denken ookeee. nu heb ik er wel meerdere maar dat terzijde. mijn oom aan mijn moeders kant is een aantal jaren geleden gescheiden van zijn vrouw waar hij 2 kinderen mee heeft. het gehele gezin is niet bijster intilligent. hij heeft zich toen der tijd laten helpen want hij wilde niet meer kinderen. hij vind ze ook echt niet leuk. en heeft ze alleen omdat zijn toenmalige vrouw ze graag wilde. nu heeft hij sinds 5 jaar een nieuwe vrouw. 3 jaar geleden toen ik zwanger was van logan heeft hij zich weer laten helpen. maar nu om het terug te draaien. jammer genoeg voor hun was zijn zaadproductie niet goed. en hadden ze hulp nodig van de mmm. maar nu komt het. ze zijn veel een veelste dik. drinken en roken allebei. leven heel ongezond. dus niet het beste recept om zwanger te raken als je al hulp nodig hebt. maar ze is zwanger nu ruim 22 weken. en ze drinkt en rook gewoon door. ik vind dit zo erg. dan heb je al hulp nodig mag je eindelijk na 3 jaar zwanger worden. maar in die tussen tijd heb je niet alles op alles gezet om te stoppen met roken. laat je nu de alchol niet staan. ik snap ook wel dat als je rook het stoppen veel stress mee brengt en dat soms de overweging om door gaan beter is. maar ze zijn al 3 jaar bezig. en hij vind kinderen al niet leuk en dan nu dit. vind het zo zielig voor het kindje. kan er heel verbaas en boos hierover worden. nou boos misschien meer verdrietig. zo iets doe je toch niet?
@ elisa: ik heb ook 2 x kraamvogel gehad en alle twee hele goede vrouwen met veel ervaring en veel info over bv. ben heel benieuwd wie jij krijgt. als je Jolanda krijgt dan komt het echt helemaal goed. een super vrouw.
Gyino@ wat vreselijk voor die baby... Ik heb ook een tante gehad die veel te dik is (je kon niet zien dat ze zwanger was) en ook alchol is blijven drinken tijdens zwangerschap, haar kindje (mijn nichtje) had bij geboorte een verschroppelde nier echt heel zielig de kinderarts zei ze moet heel gezond blijven eten en veel bewegen. Ze eten daar alleen maar vet en makkelijk, is echt heel erg om te zien... Kraamvogel@ tot nu toe alleen hele positieve verhalen van gehoord ben heel benieuwd...
Oja en de oudste heeft inmiddels 2 x abortus laten doen omdat ze de pil soms vergeet. Ik vraag me soms af waar het eindigt...
Ja jen, heb hier ook nog wel wat! @tillen; tsja, das dus een beetje het probleem. Als een baby valt kan ik moeilijk zeggen "sorry baby, er komt zo iemand aan" lol. Arme kindjes! Dus pa ik ze wel op en das eigenlijk niet de bedoeling. @gyino; ik ben greys anatomy aan het kijken en moet steeds aan je kindje deneken als meredith in beeld komt. Haha
@Gyino.. zal zo eens in dat topic kijken..! Als dat nog even mag van Jesse..! Gisteren heeft hij inderdaad ook van uur of 19 tot uur of 22 ofzo echt constant de tepel in zijn mond gehad! Deed me op het laatst gewoon pijn dat ik dacht.. hupsa op bed met jou! Voelde me echt een slechte moeder op dat moment... welke moeder heeft nou niet genoeg melk voor zijn kleine baby.. Ik kan ook niks goed.. wat ben ik voor slechte moeder.. ik kan niet 'normaal' zwanger zijn.. ik kan niet 'normaal' bevallen en nou kan ik verdorie mijn kindje niet eens goed voeden... spookte steeds door mijn hoofd..! Was een ernstig dipmomentje... Ga vanavond inderdaad maar doen zoals je zegt.. gewoon op de bank.. hupsakee.. Jesse bij me en maar laten zuigen/drinken/sabbelen! Moet er gewoon zelf de rust even voor vinden.. En wat erg van die mensen zeg.. moet je via de mmm zwanger raken.. en dan spring je zo met je kindje om..! Jemig... vind t echt er! @elisa.. vind het ook echt erg van die vrouw die maar 'even' abortus laat plegen omdat ze de pil vergeet!! DOM WIJF!! :x Vreselijk... laat je dan steriliseren!! @LQ... benieuwd... hoop zo dat je straks lekker aan het puffen mag!!
volgens mij ben ik aan het 'genieten' van rugweeen.. Zijn net messteken die om t kwartier komen.. Zo ma ff onder de warme douche..