@lQ: balen zeg, hoop echt voor je dat het snel gaat doorzetten nu! @Elisatje: lekker genoten bij de pedicure? heerlijk toch @jen: een avondje lekker niks doen mag ook wel eens hoor, ik was ook veel van plan maar is er niet van gekomen. hier nog fotoalbum maken van bart vanaf 01-01-2012 tot nu, beetje veel :S haha en verder nog onze kledingkast even opruimen, dan heb ik geen puntjes meer dus dat doen we donderdag want dan heb ik weer lekker een dagje voor mezelf. morgen even van de zon genieten en mn schoonvader komt langs voor de gezelligheid en om zijn kleinzoon te zien natuurlijk
@BK; Hebben die ook zo'n start/ stop knop?? Hoop dat het ondertussen opgelost is! @Happy; Dat zijn ook goede klusjes om de dagen mee te vullen, fotoalbums maken.... Zou ik ook hoognodig eens moeten doen, dat is wel een beetje het nadeel van het digitale tijdperk; je laat het zo makkelijk liggen... @All; Ik ga zo eens lekker op tijd mijn bedje opzoeken! Kunnen we er morgen weer tegenaan! Welterusten meiden..
Happy@ pedicure was super, ze zijn nu ook mooi geknipt en en ze heeft met van die boortjes alles mooi glimmend gemaakt. Hier fotoalbum van 01-01-2012 tot heden bijna af eindelijk Jen@ lekker fish spa... bk@ Peugeot en ik heb haat liefde verhouding ik had een 206 cabrio maar die heb ik weggedaan toen ik een leaseauto kreeg daar heb ik spijt van maar al die problemen ermee dat was niet leuk... Ik ga volgende keer voor Renault, heb een mooie twingo gehad en nooit problemen... Maar nu lekker een leaseauto geen omkijken naar onderhoudskosten/bezineprijzen ook wel fijn maar is het open rijden
@jen27: fish spa lijkt me ook heerlijk. Lekker dat gekriebel aan je voeten . Als je nog niet bevallen bent zou ik gewoon lekker gaan en anders doe je het als beloning voor het harde werk van de bevalling @burningkarma: pedicure is inderdaad echt super, ik zou flink aandringen bij je man!! Onze voeten verdienen wel wat extra aandacht in deze zware tijd . Ik kreeg ze zelf gewoon niet meer mooi. En nu kijk ik steeds naar mijn mooie gladde voeten (jammer dat ze alleen 2x zo breed en dik zijn nu, haha).
@lq: wat balen dat het niet doorzet! Maar wie weet komt het ineens toch vandaag of vannacht en gaat het dan erg snel! En dat je ongeduldig bent is toch logisch! @happygirl: ook al goed bezig zeg!!! Wat hebben we allemaal nette huizen zo met die nesteldrang. @foto-albums: ik ben gelukkig helemaal bij. Mijn zwangerschapsboek moet ik nog afmaken (met het bevallingsverhaal enzo) en dan ga ik beginnen aan het baby-album. Maar ik ben wel blij dat ik alles goed heb bijgehouden. Ik vind het altijd veel werk, zo'n album. Ik krijg vandaag een vriendin op visite. Erg gezellig, maar aan de andere kant zie ik er tegen op. Ik ben steeds zo moe sinds dit weekend. Veel harde buiken en 's nachts voel ik me vaak niet lekker. Er is niks aan de hand verder (geen eiwit in urine, bloeddruk goed, ijzer inmiddels weer goed), maar op de een of andere manier heeft mijn lichaam het even zwaar.
goede morgen dames, ff via telefoon... T heeft niet doorgezet vanacht.. Heb nog wel weer contact gehad met de vk net over hoe t ging na het strippen.. Ze vind het wel degelijk rommelen, en ik moet ff een stapje terug doen qua dingen doen.. Dus meer rust en ontspanning.. Kan wezen dat het dan makkelijker doorzet.. Dus m'n planning word geminimaliseerd naar alleen het nodige.. En das boodschappe doen en 'n wasje draaien.. Fijne dag allen!. Genietze van t mooie weer vandaag
Dottty@ ja die dikke voeten is jammer... Pas je nog in je schoenen ik alleen teenslippers, birkenstocks of uggs (die ga ik niet aandoen in de zomer, heb al zulke warme voeten) Lq@ genieten van het lekkere weer die opdracht is toch heerlijk om te krijgen... Hopelijk helpt het Zou eerst afgelopen zaterdag fotoshoot doen maar dat werd vanmiddag, is een nichtje van me man die is net met fotografie bezig en ben haar proefkonijn, zal wel moe zijn vanavond maar wilde die foto's doen voordat ik een blauwe buik heb na het draaien morgen... En dan gaan we natuurlijk ook nog het zwembad in
blegh.. Ik moet ff heeel veel gal spugen!! Sprak net een collega, had haar gesmst over men contract.. Belde ze me net.. Zegt ze, ja t locatiehoofd had afgelopen donderdag in de vergadering al laten vallen dat mijn contract niet omgezet werd.. Mij de dag ervoor nog mailen dat hij zou kijken wat er mogelijk was en me een week later definitief bericht zou geven.. Gister dus pas gehad.. En benoemd die in de vergadering dat ik op de hoogte was.. Ja ik wist dat het er aan kwam, maar had nog geen definitief bericht gehad.. Kan hier zo kwaad van worden! Heb hem dus gemailt dit geen stijl te vinden.. Magoed ik MOET het los laten, want dit past niet in m'n rustig aan doen en ontspanning opdracht van de vk.. Ma moest het ff kwijt..
AHHHAA... das lief..!! Dankjewel!! @Jen... owh.. heerlijk lijkt me dat.. die visjes aan je voetjes te kriebelen!! Vind het ook heeeerlijk als iemand me onder de voeten kietelt.. Echt... ga zo googlen of hier zoiets in de buurt is dan trakteer ik mezelf daar op..! Heb het verdiend! Al zeg ik het zelf... @BK (geloof ik?!) ... Peugot.... bah... heb 1x een peugot gehad,.. nou NOOIT van zijn levensdagen niet meer..! Al kreeg ik m gratis... Had een 206.. nou.. heb 3x!!!!!! het motorblok stuk gehad..!! Was de aandrijfstang afgeknapt en in de moter geslagen..! Nou.. dat komt ZELDEN voor... ja behalve bij mij.... 3!!!!x!!! :x Dus na de laatste keer heeft mijn vriend me vast moeten houden anders had ik m de vaart in geduwd @Elisa.. ooww.. leuk man.. zo'n fotoshoot..!! Ik baal eigenlijk best wel dat ik niet 1 heb laten doen! Vond het niet nodig aangezien ik mijn buik HAAAAAT! maarjah.. tegenwoordig valt alles te fotoshoppen natuurlijk.. niet bij stil gestaan! Maar.. have fun!! @LQ... weer niks?! He jammer man...! dat beebje van jou wil dr gewoon echt niet uit nog zeg!! Hopelijk zet t inderdaasd goed door nu je rustig aan doet!! @Fotoalbums.. vreselijk.. ik ben er sinds paar dagen ook mee bezig.. en loop me toch een partij achter!! Maar nu eerst bezig met album van de geboorte.. Dat staat tenminste nu nog vers in het geheugen! @Gyino.. Jah... bedankt voor de tip dat ik wel moet wisselen van borst Net 1 dag te laat want mijn ene tepel is gevoelig nu man!! Pfff... maar .. weet ik het voor vanavond! Inderdaad gooi er denk ik een jankfilm in.. kan ik lekker ongegeneerd mijn tranen laten lopen af en toe! Haha... En... wilde Meridith nog wat van je weten gisteravond?! @hier... nou.... zeg.... ik hoef echt niet bang te zijn dat Jesse niet genoeg heeft aan 5 voedingen op een dag..! Vanmorgen CB geweest... hij was vorige maand 55cm en 5230gram... en vandaag... schrik niet....... (deed ik wel.. echt mijn onderkaak hing op de grond.. ) nu is hij 61cm en 6655gram!! SHITTIE toch!!! Prikjes... waren echt zielig.. die prik ging erin en hij keek eens om zich heen van verdomd wie doet me daar pijn.. en daarna ging de volumeknop op 10! En dikke tranen!! Zelf kon ik er gelukkig wel naar kijken maar die dikke tranen.. toen brak mijn hart hoor..! NIEMAND doet mijn ventje pijn!! :x T kon me allemaal geen bal meer schelen toen.. het was toch ongeveer etenstijd voor hem dus heb hem daar in de wachtkamer gevoed..! Zo kon ik m toch ook het beste troosten op dat moment zeiden ze..! Daarna viel ie in slaap aan de borst.. weer wakker toen we thuis waren en net even blok om geweest en nu ligt ie buiten te slapen nog! Hopelijk krijgt ie niet veel last van die stomme prikjes..!
@LQ... Balen van je contract nog trouwens!! En inderdaad.. das geen stijl zeg van je hoofd!!:x Goed van je dat je gemailt hebt.. want anders blijft het constant (nog meer) door je hoofd spoken!! Wat is dat voor een baas zeg.. die andere mensen eerder inlicht dat jij eruit ligt dan jouzelf!! Bah.. maar meid... laat het varen.. hij/zij is je energie nu niet waard!! (hoe moeilijk dat ook zal zijn...)
Beertje@ wow wat doet Jesse het goed, die prikjes lijkt me vreselijk om steeds te laten doen... LQ@ dat is heel onproffesioneel vind ik van je ex baas... Ik hoop dat je er beter uitkomt, dat heb ik nu ook was even balen toen ze failliet waren maar ben er uiteindelijk op vooruit gegaan... Zelfs mijn manager wist van niks die had de dag voor faillisment aanvraag nog mensen aangenomen nota bene... Ze denken alleen aan zichzelf. Nu ga ik even opruimen en alles klaarzetten voor de fotosessie... Muisjes slofjes dat soort dingen
@Lq; das geen stijl van je baas zeg!! Hij had het recht niet dit eerst bij je collegas kenbaar te maken voor dat iejouw wat zegt! @beertje; haha wijhebben er 2. Een 207 en een 307SW hoop niet dezelfde issues krijgen. Wow 61 cm! Gezonde hollandse vent! @hier ovr een galf uurtje richting ede, weer eens bij onze kleine man kijken.
@Werk.. t heeft me wel goed gedaan hierover te mailen.. dus dat is al weer een zorgje minder.. ook wel weer reactie gehad maargoed dat maakt het niet anders over hoe ik er over denk.. @ Beertje... zo de knoepers jullie mannetje doet het goed.!! groeit als kool haha.. @Elisa.. hoe is je foto shoot gegaan ? best leuk om te doen he @Burningkarma.. en hoe was het met ;t kleine mannetje ?
Bd was 125/64 dus mooi en de beeb doet het goed. Ze noemde hem een voorbeeldig kind! Hihi. Ze heeft wel flink hard gedrukt met dat apparaat van dr dus mn buik voelt wat beurs ik vroeg over mn bekken en ze gaf aan dat hetwel slim was om of de zw in te gaan of in ieder geval halve dagen te gaan werken. Dus morgen een gesprek aanknopen met de lokatiemanager. Ik hoef niet helemaal in de ziektewet maar halve dagen trekt wel...
Fotoshoot is net klaar ben helemaal op... Echt super veel foto's moeten nog bewerkt worden komen later. Zien er al goed uit. Ben op nu. Ga later verder reageren...
Bk@ heerlijk halve dagen, dat is veel beter Lq@ ja was leuk fotoshoot alleen overal muisjes... Net alles opgeruimd en gestofzuigt. Ga nu trouwdvd kijken met me man en niet teveel denken aan morgen... Ik kom morgen na 1300 online
Kreeg trouwens vandaag op me oren van de buurvrouw die zei dat ik vanaf 36 niet meer verzekert ben om auto te rijden weten jullie daar iets van
@Dotty; Hoop dat de visite vanmiddag toch nog gezellig en geslaagd was, ondanks je vermoeidheid en harde buiken! @LQ; Jammer dat het vannacht weer niet doorgezet heeft meid, hoop dat het toch snel gaat gebeuren! En luister maar goed naar het advies van je VK; lekker chillen! Wat een ontzettend slechte manier van communiceren houd jouw baas er op na zeg, echt belachelijk!! Goed dat je je zegje gedaan hebt! @Elisa; Hoop dat je een leuke fotoshoot hebt gehad vanmiddag?! En hoe is het met het getrappel, voel je dat nog steeds "andersom" als voorheen? Hopelijk blijkt morgen dat jullie meisje ook eindelijk de goede ligging gevonden heeft! * Zie nu dat je al hebt laten weten dat de fotoshoot klaar is, ik vond het inderdaad ook heel vermoeiend! Dus lekker relaxen vanavond meid! * Dat wat jouw buurvrouw heeft verteld is absolute onzin!! En dat weet ik 100% zeker! (zit in het verzekeringswereldje...) @Beertje; Dat heb je zeker verdiend meid! Lekker op zoek gaan en boeken die fish spa!! En jeetje wat doet Jesse het goed op jouw voeding; daar hoef je je inderdaad geen zorgen om te maken!! Die prikjes blijven vervelend, las op FB dat Jesse nu wat koorts heeft... Sterkte met hem! Komt wel weer goed, maar is altijd vervelend! @BK; Super dat jullie jochie zo'n voorbeeldig kindje is!! Ben benieuwd of je binnenkort wat minder kan gaan werken; hoop het wel voor je! Zou je baas ook verstandig aan doen, want hij/zij heeft niks meer aan je als hij je te ver laat gaan... Zo, ik ben weer helemaal bij geloof ik! Vandaag lekker niks gedaan, was ook niet echt mogelijk want Esmay was echt heeeeel veeleisend vandaag.... Vreselijk vermoeiend en ik hoop echt dat dat niet gaat doorzetten de komende dagen, want dan kom ik nergens aan toe; zelfs niet aan rustig zitten... Vanmiddag heb ik haar verplicht om even een uurtje rustig op de bank te zitten en tv te kijken en toen zijn we alletwee in slaap gevallen; gelukkig dus wel een dutje gedaan tussendoor! Nu ga ik lekker onderuit op de bank, voetjes omhoog, zakje chips erbij en chillen maar! Fijne avond meiden!