@Puma.. succes bij de vk, ik zelf vond het strippen opzich enorm meevallen.. hoop dat het bij jou effectiever is dan bij mij @Geboorteplan.. Ik heb een aantal punten op geschreven, bij de bevalling zelf wil ik qua familie e.d alleen men mannetje erbij hebben.. en verder staat er niet veel bijzonders in.. @Elisa.. vooral rustig aan doen dan vandaag, en er aan toe geven! komt vast en zeker van de draaipoging van gister @Jen.. Eindelijk weer naar de vk ben benieuwd wat ze zeiden.. @hier.. voel me vandaag alweer wat actiever dan gister,, maar toch moet ik van mezelf rustig aan doen.. anders ben ik volgens mij 't weekend weer kapot..
LQ@ denk ik ook... Ga rustig aan doen vandaag inderdaad. Gelukkig dit weekend niet veel gepland behalve dat zondag onze logees komen. Zaterdag heb ik logees van 12 en 16 jaar normaal gaan we iets actief doen bowlen, schaatsen zwemmen maar ja wat gaan we nu doen zit te denken om spullen te halen om geboorte cupcakes te maken... hebben jullie nog ideeen
@elisa.. Klinkt lekker die cakejes... S' avonds filmavond houden ofz,, en dan met lekkere dingentjes erbij (die ze bijv zelf gemaakt hebben) of weet niet of t jongens meiden of van beide 1 is, ma bij 2 meiden een high tea achtig iets houden en zelf maken..
@beertje: ja, ik moest naar het ziekenhuis omdat ze zeker wilden weten dat de baby in kan dalen. Nou blijkt hij in ieder geval niet te groot, haha. We gaan over een half uur naar de gyn, dus ben benieuwd (vooral over het weinige vruchtwater). Verder heb ik alles meegelezen meiden, maar ik ben een beetje te zenuwachtig om te reageren.
Hey meiden Even kort berichtje ben onderweg naar een bruiloft Gister met jordan naar het cb geweest hij is 4 cm gegroeid in 1 maand en nu dus 55 cm en 4575 gram. Ook bloedgeprikt in het ziekenhuis. Daar bleek uit dat zijn lichaam nu in staat is om weer zelf bloed aan te maken en hij had dus geen bloedtransfusie gister nodig. Volgende week word weer gecheckt. @ computerende man Doet de mijne niet al te veel omdat we weinig tijd hebben ervoor. Maar wanneer hij tijd heeft kruipt hij er wel gelijk achter. @geboorteplan Hier ook niet gemaakt. Heb het allemaal over me heen laten komen, liep bij Kaelyn al niet echt zoals verwacht. En nu al helemaal niet
Hey meiden, Even snel verslag van VK bezoek, kom vanavond weer ff reageren... Alles was goed, ze ligt nog steeds goed én is zelfs al helemaal ingedaald!! (Heb een VIBI gescoord op mijn afsprakenkaart...) Bloeddruk was ook netjes, 120/70 en ik ben 1 kilo afgevallen..., maar ik denk dat dat meer in de kleding zit dan in het daadwerkelijke gewicht.... De VK gaf aan dat, omdat ik nog helemaal geen gerommel heb, het wel eens een heel lang kan gaan duren voor dit meisje zich laat zien, want volgens haar heb je bij de 2de ALTIJD voorwerk... Ik denk persoonlijk dat dat onzin is en dat het wel gewoon eerder komt, maar we zullen het wel zien! Zometeen even een boodschapje doen met Esmay, die wil vanmiddag cake bakken, dus even wat spulletjes in huis halen... Verder niets op de planning; schoonmoeder heeft mij mand met sokken en ondergoed al helemaal weggewerkt dus daar hoef ik ook niet meer aan te denken..
Lucky@ dat is heel goed nieuws... Dotty@ hoop dat het meevalt... Hier@ ik verlang naar hardlopen... Of iets anders actiefs Maar dat red ik max 15 minuten en is ook niet echt aan te raden...
Jen@ wat is VIBI? Wat mooi dat ze al helemaal is ingedaald. Waarom zou het heel lang moeten duren kan toch ineens komen? Ze zei bij mij ook het zit potdicht van binnen maar gaat wel even duren, toen ze wegging en mijn harde buik voelde zei ze wel rustig aan doen he ze hoeft deze week nog niet te komen. Ik ga volgende week gewoon beginnen aan de ananas en bitter lemon doe je mee? Veel plezier met de cake bakken jij mag wel een extra plakje nemen en die sate kroketten heb jij nodig...
@Elisa.. VIBI betekend geloof ik iets als Vast In Bekken ofzo... @Jen.. fijn dat alles besproken is nu bij de vk..! En.. je meisje al helemaal ingedaald!! YEAAJJ..!! @Dotty.. hoe ging het bij de gyn? @Lucky.. wat fijn dat alles met Jordan goed was!! En wat is hij ook al goed gegroeid!! @hier.. even een vraagje.. wanneer vinden jullie of willen jullie je kindje naar hun eigen kamer doen? Jesse slaapt nog steeds bij ons.. Eerst had ik voor mezelf gezegd.. okay.. 1 aug. gaat hij naar zijn eigen kamertje.. maarjah.. toen kreeg hij prikjes dus vond ik zo sneu... En nu denk ik.. jahaa.. als ik het nu doe.. en maandag gaan we midweekje weg.. dan moet ie dan weer in de wagen slapen.. raakt ie alleen maar van in de war.. denk ik! Vind het aan de ene kant heerlijk om hem lekker bij me te hebben op de kamer.. maar.. aan de andere kant.. vind ik het misschien ook wel fijn om weer even een plekje samen te hebben met mijn vriend.. Dus.. wat zijn jullie ervaringen/ideeën hierover? Ow.... en.... de auto.... is helemaal stuk... gaat meer dan 2000,- kosten!! Heb echt flink potje gejankt..!! Heb altijd zo'n pech met auto's... Heb afgelopen 4 jaar wel meer dan 10.000,- uit gegeven aan alleen reparaties..! Mijn vorige auto.. peugot.. heb ik wel 8000,- aan vergooit.. en deze die ik nu nog geen 1,5jaar heb.. ook al zo'n 2000,- En nu.. issie weer aan str*nt... Komt bij dat de startmoter ofzo ook al onder de olie zat wat erop duidt dat de turbo binnenkort ook stuk gaat.. wat ook zo'n 2000,- kost..:x Echt... word gek van die k*tauto's...! Maar goed dat we vorige week dat midweekje hebben geboekt anders waren we nu niet meer gegaan..! Ook mijn draagdoek goddank eergister besteld... Nu nog zien of we nog wel weg kunnen volgende week wantjah.. zonder auto komen we er niet.... En... kijken hoe we een 'nieuwe' auto moeten kopen.. want jah.. door al die reparaties en natuurlijk de kleine net hebben we niet veel spaargeld... zucht..... Maar.. kan me dr ook niet druk meer om maken.. zat gisteren te huilen na dat bericht.. en in ene keek Jesse naar me.. en dacht ik... Wat huil ik nou.. ik heb Jesse en Danny.. ik ben gelukkig!!
Hallo dames, het strippen bij de vk kon niet, ik had nog geen ontsluiting. Verder heb ik even geen zin om te reageren, ik was hier namelijk helemaal niet van uit gegaan. Als hij er zondag nog niet is kan ze 't nog een keer proberen. En anders maandag om 10:00 naar de gyn voor ctg.
@Elisa.. VIBI betekend Vast In Bekken Ingang... @Beertje.. pff das zeker k*t van je auto! kan me voorstellen dat je daar wel ff om kon janken.. auto's zijn leuk maar t kunnen ook dure grapjes worden... Ik denk dat je Jesse gewoon op zijn eigen kamertje moet leggen als het voor jou goed voelt.. En als het niet wil of je het niet prettig vind kan je hem nog altijd weer terug halen denk ik dan @Jen.. fijn dat alles goed was bij de vk,, en ook nog eens ingedaald.. wat wil je nog meer Ik dacht juist dat bij een 1e het voorwerk/gerommel veel langer duurde dan bij een 2de... @Lucky.. Fijn dat Jordan het nou zo goed doet ook qua bloedgebeuren enz! Veel plezier op de bruiloft! @ Dotty.. hoe was het bij de gyn ? hopelijk kan je met een rustiger gevoel naar huis dan dat je heen ging.. @Hier.. ik begin het zwanger zijn toch wel wat zat te worden.. voel me aardig beperkt.. Men buik zit momenteel zo laag dat ik het auto rijden ook maar liever achter wege laat.. en fietsen was al geen succes meer.. en tsja lopend kom k ook niet echt ver meer.. ben blij als men mannetje om 5 uur thuis is,, vanavond ff samen boodschappen doen. .kan ik der ff uit .. en dan benk het weekend ook niet zo alleen thuis overdag zoals nu wel... Aan de ene kant is het wel lekker die rust om me heen, maar als men lijf der geen zin in heeft is het niet alles en zit ik mezelf in de weg.. Heb a.s maandag men laatste controle bij de vk, stiekem hoop ik dat de kleine zich van het weekend komt melden, maar mijn gevoel zegt dat ik maandag gewoon daar weer zit, en met een brief naar huis ga voor de vervolg controles bij de gynacoloog..
@Puma... ahh das balen meid!! kan me voorstellen dat je nu ff geen zin hebt om te reageren.. best een teleurstellend bericht als je al ruim over de uitgerekende datum zit, en gewoon nog helemaal geen ontsluiting hebt.. Hopelijk kan ze je zondag wel strippen en zet het door! Succes... en probeer je er niet teveel op te focussen ( ook al doe je dat onbewust toch, spreek uit ervaring )
@Puma... hé bah.. wat flink balen!!! Nog helemaal niks geen ontsluiting? Pffff.. hoop zo dat het zondag al een stuk verder is want kan me best voorstellen dat je het nu na bijna 42 weken wel gezien hebt met het zwanger zijn..!! Of misschien dta niet eens maar dat je eigenlijk wel je kleine in je armen wilt hebben!! @LQ.. haha.. daar keek ik ook zooo naar uit op het laatst.. dat vriendlief weer thuis kwam en we samen even boodschapjes konden halen! Zo herkenbaar...!! Haha.. en na de bevalling had ik dat weer aangezien ik niks mocht tillen de eerst 6 weken! Zat ik weer thuis... Al kon ik dan af en toe wel lekker te lopen.. toen het eindelijk droog werd! Nog ffies meisje!! @hier... vriendin zou langskomen.. die vorige week afbelde omdat ze ziek was..... Nou... ik wacht nog steeds... hadden 14uur afgesproken... :x Heb haal al gebeld en gesmst... maar niks geen reactie....:x
Beertje@ wat een pech heb jij met auto's, ik had dat ook steeds totdat ik ergens kon werken waar ik leaseauto kreeg, geen onverwachte kosten steeds Puma@ jeetje dat is balen zeg Vibi@ nieuw woordje geleerd vandaag Lq@ kan me voorstellen dat je het zat bent, ik heb het liefst ook dat het niet lang meer duurt ik slaap heel ligt 5 keer eruit voor de wc ik zeg na donderdag kom maar... Maar ben eigenlijk nog lang niet aan de beurt
Ben aan het terug lezenmaar reageer vast anders vergeet ik het weer lol! @roze; klinkt als een heftige bvalling maar gelukkig is alles goed gekomen! @dotty; aaaah kleintjuh! Ben benieuwd hoe het met je vruchtwater is? Of misschien vertel j dat over een par paginas haha. @elisa; zo lag ik ook bij mn moeder in stuit, en je weet wat ze zei he? Dit gaat je gewoon lukken.
@happy; mooie gipsbuik! Ben benieuwd hoe het eindesultaat word! @beertje; ooh wat balen van je auto ga je m wel laten maken? @geboorteplan; ligt hier wel klaar maar meer voor mijn eigen gevoel door mijn eerste bevalling. Er werd regelmatig opmerkingen gmaakt over mijn gewicht en tsja je moet eigenlijk een keizersnede maar ja je buik is zo groot... Ik dacht dat ik caitlin wat aandeed. achteraf was ze er binnen 3,5 uur en had eerder geweest maar ze wilden niet kijken en toen ze eindelijk keken was ze al aan het kronen. :S dus ja... Better safe than sorry. @lucky; fijn dat alles goed was! Hopen dat het olgnde week weer goed is! @jen; das volgens mij ook onzin over de tweede. Volgens mij komen die wanneer ze komen. @puma; balen dat ze niet ging strippen @hier; nou oma is overleden afgelopen nacht. Ben blij dat het niet te lang heeft geduurd. Kan helaas niet naar breda omdat ze de a27 af hebbn gesloten en er zoveel iles waren. @werk; vanaf volgende week ga ik halve dagen werken. Echt een enorme opluchting. Nu leven naar de 3d echo morgn en dan denk ik dinsdag de crematie
Hoi meiden, Ik ben weer terug. De gyn vindt mijn vruchtwater geen probeem, het is weinig maar nog niet te weinig. Of ik er de 40 weken mee kan halen, dat durft hij niet te zeggen. Het indalen zou geen probleem moeten zijn, dus dat is gewoon afwachten. Het gewicht van de baby maakt hij zich wel zorgen om. Het is nu nog net normaal, maar als hij deze week niet genoeg groeit is hij volgende week te klein. Ik heb een ctg gehad en dat was allemaal goed. Volgende week vrijdag moet ik terug naar de gyn en dan gaat hij weer onderzoeken. Als hij niet genoeg gegroeid is gaan we over inleiden praten. Ik moet in ieder geval in het ziekenhuis bevallen. @beertje: die pech met auto's ken ik. Ik heb ook al meerdere malen gehuild over reparaties. Heel veel sterkte!!! @puma: ik snap dat je even geen zin hebt! Je bent bijna 42 weken en dan mag het ook wel eens! Succes!!!! @burningkarma: gecondoleerd, ik wens je heel veel sterkte toe. Verder ga ik zo even rustig teruglezen. Ben echt moe van alle spanning dus ga even lekker liggen.
@BK.. gecondoleerd met het verlies van je oma! Lekker voor je dat je vanaf volgende week halve dagen gaat werken! Beter voor jezelf meid!! En heel veel plezier bij de pretecho morgen!! En... serieus?! Zeiden ze dat soort dingen als je buik is te groot voor een keizersnee?!!??? Heb je daar wat van gezegd achteraf? Zou het daar echt niet bij gelaten hebben zeg...!! Ik kan daar echt zooo boos om worden... dat soort reacties/opmerkingen!! Over mijn auto... tjah.. denk niet dat ik m laat maken.. als dit al rond de 2000,- gaat kosten.. en de turbo gaat strakjes ook stuk.. wat ook zo 1500/2000,- gaat kosten... kan ik evengoed een andere auto voor kopen... @Dotty.. gelukkig dat de gyn het nog vond meevallen!! Je wilde ook al in het ziekenhuis bevallen toch? Heb je nog speciale instructies meegekregen wanneer je vliezen breken ofzo? Ik mocht toen nl beslist niet meer lopen/zitten ivm verkeerd in kunnen dalen..! Nou zegt dat dus niet zoveel want ik lag nu toen ze mijn vliezen braken en Jesse is alsnog verkeerd ingedaald toen.. Hopelijk is je ventje volgende week wat gegroeid!! @hier... vriendin was de afspraak vergeten.... :x kreeg 17uur een sms...
@beertje: ik heb hetzelfde advies. Zodra de vliezen breken direct plat liggen. Dan komt de vk en zij gaat kijken of ik nog met eigen vervoer naar het ziekenhuis mag of met de ambulance moet. Ik kan me voorstellen dat je de auto niet meer laat maken. Op een gegeven moment wordt het zo'n bodemloze put waar je geld in gooit. En wat slordig van je vriendin zeg!!