De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beertje@ wat slecht dat ze het is vergeten, krijg je nog geld terug als je je auto inruilt?

Dotty@ hoop dat ie goed groeit komende week maar ze zitten er soms toch best naast met het gewicht? Ik moet ook in ziekenhuis wat ik liever niet had maar is voor zekerheid allemaal komt allemaal goed...

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Heb spullen voor cupcakes gehaald bij taartwinkel

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beertje@ denk dat je beter kan wachten mrt het bedje als je terugkomt van jullie weekje weg. Wij laten de baby in eigen kamer slapen misschien eerste twee nachtjes in de kinderwagen bij ons op kamer, ik word van alle geluiden wakker... Wil dat ze gelijk aan haar kamer went. Maar als ze er is kan ik nog van gedachte veranderen

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Hahaha, ik ga ook wel proberen om de boel op te wekken met Bitter Lemon en Ananas ja.... :D
    * logees; oh wat gezellig, 2 van die meiden over de vloer!! Misschien een lekkere tut en make-up dag...? Lekker haren friemelen, voetenbadje, nageltjes lakken bij elkaar, make upje doen en dan daarna dat idee van LQ; lekkere hapjes maken en een filmavondje! Veel plezier in ieder geval!!

@Lucky; Wat goed dat Jordan zo goed is gegroeid en ook (voorlopig) geen transfusie nodig heeft!! Hoe gaat het verder met je? Kunnen jullie een beetje wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling??

@Beertje; Qua ervaring kan ik je niet echt helpen, Esmay is vanaf dag 1 in haar eigen bedje op haar eigen kamertje gelegd.... en ondanks dat ik borstvoeding ga geven, gaan we dat ook nu weer proberen. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt meid, en zo te lezen is dat na jullie midweekje weg....:)
    * Jeetje wat een autopech heb jij zeg!! Kan me goed voorstellen dat je daar even helemaal van ondersteboven bent geweest!! Maar heb je je auto écht nodig of is (buiten het vervoer vor volgende week, een luxe product voor je?
    * Hmmmm vind het toch wel erg slordig van je vriendin dat ze jullie afspraak vergeet.... Dat zal jou geen fijn gevoel geven!

@Puma; Oh meid toch, ik heb echt met je te doen! Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen.... Ik ga heel hard voor je duimen dat er zondag wél iets gedaan kan worden en dat dit ook goed aanslaat!!
    Dikke knuffel voor jou!!

@Lq; Ook bij jou kan ik me goed voorstellen hoe je je voelt, en dat doordeweeks alleen thuiszitten is inderdaad helemaal niks! Heerlijk als de man des huizes ook thuis is in het weekend! Geniet ervan!!

@BK; Ook hier nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte meid! En toch ook wel heel veel plezier bij de pretecho morgen!

@Dotty; Blij te lezen dat het vruchtwater geen probleem is voor de gyn, maar wat balen dat hij zich wel wat zorgen maakt om de groei... De komende week dus heeeeel veeeeel rust, lekker veel vitamientjes en dan hoop ik dat jullie ventje eens even een goede groeispurt gaat maken!! Wat "raar" dat jullie VK overigens vwb de groei niet eerder opgemerkt heeft dat het zo'n kleintje is... Dikke knuffel meid en probeer (Ja dat is geen makkelijke opgaaf) je niet al te druk te maken!!

@All; zooooo ben weer bij....:D Overdag reageren gaat niet zo makkelijk met die stuiterende dame om me heen...! Net weer wat spulletjes aan de vluchtkoffer toegevoegd, de accu van de camera ligt op te laden, zo nog even de maxicosi goed "in elkaar zetten" (lees; verkleiner goed erin doen, gordelbeschermers terugzetten en voetenzak erin hangen..) Ik wil echt eind van het weekend helemaal klaar zijn, want mijn gevoel zegt me toch nog steeds dat deze dame zich vroeger gaat melden...! Van die opmerking van de VK ga ik me in ieder geval niets aantrekken, geloof er namelijk geen fluit van! :D

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ha, heb net een zeer recent topic gevonden waaruit wel blijkt dat mijn VK gewoon onzin heeft verkocht vanmiddag! Genoeg dames die van de 2de (of 3de en 4de) zijn bevallen zonder voorwerk.... Het hoeft dus helemaal niet en kan zomaar ineens beginnen!! :D

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @lucky: wat goed dat jordan geen transfusie nodig heeft, hij doet het erg goed!
    @jen: wat fijn dat je meisje nu eindelijk goed en vast ligt :D
    Lekker cake gebakken met esmay?
    @beertje: jeetje zeg! Dat is wel hele erg pech met de auto, wij hadden hiervoor ook renault en ontzettend veel aan moeten doen, nu ford focus station :) ideaal voor de kinderwagen en heb nog nooit zo'n goedkope apk/beurt gehad als dit jaar :D ik was helemaal blij! dus ik zeg geen peugeot/renault :)
    @puma; jeeh nog steeds geen ontsluiting :( je zit echt bijna op 42 weken, snap dat je er goed van baalt, ik ben het nu al zat. Ben benieuwd wat ze dan allemaal gaan doen, ze laten het niet langer dan 42w zitten toch?
    * vriendin: niet echt netjes, hoe kun je dat nou vergeten? hmm wel erg vervelend voor je.
    @bk: gecondoleerd met je oma, wat vervelend dat alles was afgesloten/file. Erg lekker dat je nu halve dagen kunt werken. en heel veel plezier morgen bij de echo :D
    @dotty: fijn dat de gyn het vruchtwater geen probleem vind, alleen de groei is jammer, maar wat ze al zeggen, veel rust houden schijnt echt te helpen, dus moet je er toch maar aan geloven, gewoon lekker de hele week weinig/niks doen en dan maar hopen dat hij een groeispurt maakt!

@slapen: hier weet ik het ook nog niet, bart heeft 1 of 2 nachten bij ons geslapen, maar ik werd gek van elk klein kreuntje dus snel in zijn eigen bedje gelegd, nu kijken we het wel aan. Denk dat het eraan ligt wanneer ze wordt geboren, is het snachts mag ze bij ons blijven :) overdag dan laten we haar meteen savonds in haar eigen bedje, heb wel een wiegje op mijn kamer, maar dat is meer voor overdag en als de visite er is, overdag vind ik het wel gezellig als ik kan kijken :) snachts moet ze gewoon zelf slapen, iedereen in eigen kamer.

Zo hier rare dag gehad, Bart is goed vermaakt door oma en ik heb veel op mn kont gezeten :) maar vanmiddag had ik ineens steken en werd ik misselijk, zou het dan toch niet lang meer duren?! ;) Nu is ze ook erg druk en voel ik alleen maar getrap ed, het wordt wel steeds heftiger, maar nog geen last van het idee dat ik weeen heb gevoeld, dus ik ben erg benieuwd hoe de nacht loopt. Mannetje is met mn broertje naar de bios, die komt over uurtje thuis denk ik, dan is hij er gelukkig weer, we zien wel wat de nacht ons brengt!

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wat is het hier rustig 's avonds zeg..... Onze "ritmes" liggen een beetje uit elkaar geloof ik....:D

Ik heb overdag niet zo gek veel mogelijkheden online te zijn, maar jullie geloof ik 's avonds niet.... Hahaha....

Wel ja, ik ga nog eens even kijken of er iets te snacken is en daarna weer lekker naar bed! Morgenochtend naar schoonouders, manlief gaat wat balletjes afslaan met zijn vader, ik dump Esmay even bij oma en ga op mijn gemakje wat boodschapjes doen. Daarna gezamenlijk weer naar huis en 's middags de 1ste verjaardag van ons buurjongetje vieren! Zondag lekker een rustig dagje op de planning...

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Daar kan ze toch ook niet echt wat over zeggen? elke bevalling is anders en ieder mens is anders, raar hoor!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; de cake is heeeerlijk! Hebben hem samen ook nog helemaal versierd met roze glazuur, paars en roze hartjes, zilveren balletjes en kleine smarties...:D Lekker fout dus!
    * Hey; ga jij het nu ook al spannend maken!! Gaan we straks met 6 tegelijk ofzo aan de bevalling beginnen...:D ?!
    Toi, toi, toi mocht het vannacht doorzetten....

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ja dat idee had ik er inderdaad ook bij.... Ach, ze zal nog wel verbolgen zijn over het commentaar dat ik vorige week heb gegeven over het niet bellen bij een "vergeten" afspraak....:p

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben er juist ook savonds op mn laptop, overdag lees ik alleen op mn mobiel, maar vind ik zo lastig reageren :) hier kan ik meerdere pagina's openzetten want ik onthoud niet wat jullie allemaal schrijven, gaat zo snel overdag! haha
    en savonds ligt bart op bed en is het voor mij ook makkelijker

ik hoop steeds dat ik zaterdag/zondag ga bevallen, zie nu ook beetje op tegen de dierentuin, ik dacht dat doe ik ff, maar weet niet of ik er zo'n zin in heb, al doe ik bart er wel een plezier mee, hoop eigenlijk dat de baby snel komt, en dat ik kan zeggen wij blijven thuis, neem bart maar mee :D:D haha

zo ik ga de laptop weer uitzetten, lekker naar mn bedje toe, al dat geschop is ook niet echt fijn ;) ga zo nog even op mn mobiel bijlezen.

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Kan het me voorstellen, maar ach misschien is het zo weer over en heb je een heerlijke nacht!! Lekker op je af laten komen allemaal....

Ik lees overdag inderdaad ook alles op mijn mobiel bij en reageer dan vaak niet omdat dat gewoon lastig is....

En ik ga je nadoen; laptoppie uit en lekker op bed! Kom ook nog wel ff mobiel online zo....:D :D

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Jen.. dat is het probleem.. was het 2 maand terug gebeurd met onze auto had ik nog lekker 3 maand de tijd om extra zuinig te leven en op te sparen..!
    Maar moet over een maand.. :$:$:$ .. alweer aan het werk en mijn werk is 55km verder.. dus moet 110km rijden op een dag..!
    Niet echt te befietsen.. ;) helaas....

Dus nou moet er binnen een maand een andere auto komen!! Blegh....

@online zijn.. overdag lees ik vaak bij op mijn telefoon.. savonds is maar net hoe Jesse meewerkt..;)
    Overdag eigenlijk ook hoor... dus ach.. wanneer het uitkomt hiero! Haha..

Zo.. ga nu ook snel slapen..! Ben bekaf...!! ;)

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; da's inderdaad niet te befietsen zeg!! Misschien een heel raar idee hoor ,maar kan je me je baas niets regelen...? Pfffff, echt zwaar k*t!!

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    das idd niet te doen, hoop dat jullie beetje goedkoop een auto kunnen vinden :)

hier in slaap gevallen gisteravond toen ik boven was, dus ook niet meer wezen kijken haha!
    en na de nacht is alles weer lekker rustig in mn buik, net als elke dag. avond is heel rommelig en ochtend is weer zo rustig als wat :( had het stiekem wel gehoopt maar ja we wachten wel af.

hier lekker rustig dagje, zo even de stad in met manlief en verder weinig op de planning.

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Reageren@ overdag ben alleen 's avonds ben ik lekker met me man en reageer ik minder ik lees soms op me mobiel/iPad/laptop afhankelijk waar ik be in huis...

Ik denk ook dat ons meisje eerder komt ik hoop rond 38/39 weken... Ik heb heel veel buikkrampen nu... Ze is ook heel druk... Gaan jullie er ook 4/5 keer uit 's nachts voor de toilet? Word dit nog meer, ik dacht ze is ingedaald dan zou het toch minder worden...

Vanavond uit eten met me mannetje zometeen naar Amsterdam/scheveningen moet er echt even uit zie wel hoelang ik het volhou... Lekker gezellig met me schatje

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Even snel tussendoor; de echo was super! Wauw wat een prachtventje is het nu al. Zal vanavond een fototje plaatsen. Denk niet dat ik ht op fb zet. :D

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Oepsie is gay pride in amsterdam we rijden nu naar ijmuiden naar het strand is wek bewolkt hier rond schiphol

Bk fijn dat echo mooi was

19. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Dotty.. fijn dat het vruchtwater opzich geen probleem zal opleveren volgens de gyn. Kan me goed voorstellen dat je je wel zorgen maakt over de groei van de kleine.. rust schijnt dan 1 van de beste remedies te wezen.. dus ik zal zo zeggen, doe aankomende week zeer rustig aan en hopen dat de kleine genoeg aan kan komen om er weer een week bij aan te kunnen "plakken"

@ BK gecondoleerd.!
    -- Fijn dat je een goeie echo hebt gehad met mooie beelden! altijd weer bijzonder moment

@Beertje.. wat balen dat je vriendin het "vergeten" is.. ik krijg ook altijd de kriebels van zulke acties..

@Jen en Elisa.. veel succes met de bitterlemon en Ananas.. hier heeft t geen effect gehad.. dus ben der ma mee gestopt na 3 flessen en 2 ananassn

@Happy.. ik herken je gevoel heel erg.. s'avonds denken heej dit kan wel eens wat worden.. en de volgende ochtend wakker worden en denke hmm nog niks ;) Veel plezier morgen in de dierentuin.. hopelijk valt het je niet te veel tegen en kan je t volhouden.

@Online/reageren.. Ik ben regelmatig ff aan het lezen via men mobiel.. maar het reageren gaat zo lastig.. want als ik op enter druk komt er geen enter in men bericht.. dus dan zit alles aan elkaar :p overdag is men mannetje aan het werk in t weekend, en s'avonds als die thuis is dan lees ik vaker via telefoon mee..

@Jen,, haha die cake klinkt inderdaad erg fout.. maar wat maakt het uit.. als die maar lekker is toch, en als Esmay er plezier aan gehad heeft om het te maken is t helemaal goed toch :D

@Elisa.. 1 tip ga er niet teveel op focussen dat je de 40 weken misschien niet red.. die gedachte had ik ook.. en morgen zit ik toch echt op week 40 ;) Ik hoe er s'nachts trouwens maar zelden uit.. ideaal..

@Hier.. gister avond vrienden langs geweest, erg gezellig.. Alleen toen k in bed lag had ik het allemaal ff niet meer.. T was me allemaal ff teveel.. het alleen thuis zitten overdag, ( kan niet meer autorijden, fietsen gaat niet en lopend kom ik ook niet ver ).. Het gezeur rondom men contract, hoe dat gegaan is.. en het zwanger zijn was ik ff zat die buik al in de weg te zitten voel me soms zo beperkt..ben niet gewend dingen uit handen te moeten geven.. zat er gw ff totaal doorheen.. ff heerlijk uitgejankt bij men mannetje.. en vanochtend met een lekker opgelucht gevoel op gestaan.. Samen wezen brunchen in de stad.. ff der uit met zen 2... Heeft me erg goed gedaan :)

Momenteel erg veel last van slijmverlies.. maar gw wit, niet met een kleurtje.. Ook wel wat gezeur en getrek in men onderbuik.. en weer die lastige steek in men onderrug/bovenbeen.. wat zo gigantisch op men ischias lijkt.. maargoed.. lekker rustig aan doen thuis.. vanavond lkkr flimpje kijken op de bank, en morgen is dan DE uitgerekende datum.. kijken hoever we der over heen gaan ;) ( of niet natuurlijk haha )

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @jen
    Fijn dat het goed is gegaan bij de vk en dat de kleine nog goed ligt en zelfs is ingedaald!
    En idd met het voorwerkverhaal ben ik niet eens, want ik heb dat ook niet gehad.
    Met mij gaat het verder wel goed. Heb wel gezegt aankomende weken doe ik ff rustig aan. Afgelopen week veel te druk geweest. Ook vind ik het best zwaar een 2e kindje, maar is ook nog gewoon een weg erin vinden.

@beertje
    Kindje naar eigen kamertje moet je echt op je gevoel afgaan. Ik vond het eerst erg moeilijk om Kaelyn naar haar eigen kamertje te doen. Maar het bracht ook wel rust. Je hoort niet elk kikje wat de kleine maakt en je hebt idd weer een plek voor jezelf. Zou wel wachten tot je terug bent van je vakantie idd.

@puma
    Balen meis, snap dat je even geen zin hebt om te reageren.

@LQ
    Erg is dat he als je geen kant meer op kunt. Ik was ook altijd blij als me mannetje weer thuis was zodat ik er weer even uit kon. Ik hoop dat je je uitgerekende datum niet haalt meis, want zo te horen ben je er wel aan toe!

@burningkarma
    Gecondoleerd met je oma. Ben benieuwd naar fototje van de echo!

@dotty
    Fijn dat het vruchtwater geen probleem was, hopen dat dat zo blijft. En ik ga duimen dat de kleine goed groeit!

@happy
    Kan begrijpen dat je tegen de dierentuin opziet, maar kan ook helpen iets op gang te brengen :D ik ben ook dag van te voren de stad in geweest flink stuk gelopen enzo :D

@all
    Bruiloft was wel gezellig, maar erg druk en geluid stond erg hard dus ben niet lang gebleven met de kids. Mannetje heeft me thuis gebracht en is toen weer gaan feesten en ik lekker in bed.
    Vandaag wat rommel geruimd en boodschapjes gedaan en gewoon lekker thuis hangen. Dit weekend gelukkig geen visite.
    Zijn nu Rio aan het kijken. Kaelyn wil deze film echt elke dag zien nu.

Deel Deze Pagina