De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Was lekker weer bij IJmuiden lekker langs strand gelopen en op terras gezeten... Lopen is beter dan zitten voor mij kreeg er meer energie van. Nog steeds als ik in de auto zit is de baby heel actief ik vraag me soms af of ze het nu wel of niet leuk vind

Lq@ ik dacht steeds dat ze eerder kwam omdat andere het zeggen daarom ben ik het ook beetje gaan hopen... Maar ik eet vaak ananas dus ga het nog meer eten.

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ elisa.. De vk die dacht ook dat ik niet tot de 40 weken zou komen, aangezien het al met 38 weken flink rommelde en 1cm ontsluiting had en wel reageerde op t strippen, maar onderhand ben ik 2 wk verder ;)

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ ben in begin 5 dagen teruggezet en naar mijn idee klopt niet daarom dacht ik ook eerder hier... Vind die 9 maanden zolang duren wil weer gewoon figuur hebben, me man lekker knuffelen zonder dat die buik in de weg zit. Hij zit nu aan de zoete wijn, ik had het ingeschonken en morste een druppel op me hand de heb ik op die druppel echt heerlijk...

Zo lekker naar de Griek...

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Okay, ik heb fotos van de foto's gemaakt dus het is wat wazig. De eerste heeft hij zijn armpje voor en naast zijn gezicht en de tweede zie je het koppie. :D

Bekijk bijlage 264647

Bekijk bijlage 264648

@LQ: jeetje, 2 weken alweer? Voelt veel minder lang geleden!

@Reageren: Meestal op mijn telefoon of ipad maar vind het niet zo handig als op de laptop. :D

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @BK... Naja bijna 2 week ;) a.s maandag 2 weken geleden voor t eerst gestript..
    -- Wat een leuke echo foto's.!!

6. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Happy; Heerlijk toch dat je zo snel in slaap gevallen bent!! Maar wel beetje jammer dat jullie prinsesje nog geen zin had om vanancht de wereld te komen bewonderen!Nog ff geduld...., misschien doet veel lopen in de dierentuin morgen wonderen...:D

@Elisa; Hier gelukkig geen vaste nachtelijke onderbreking om naar de wc te gaan, maar het schijnt vrij normaal te zijn hoor dat je zo vaak eruit moet om te plassen... en juist als ze ingedaald zijn heb je daar volgens mij nog meer last van...:(
    * Jullie zullen nu wel lekker aan het eten zijn, dus; eet smakelijk!!

@BK; Wat leuk dat jullie echo zo super was en wat een mooie foto's van jullie ventje!!!

@Lq; Ja, je krijgt ook wel het een en ander voor je kiezen hè meid, is neit zo gek dat dat er op een gegeven moment allemaal even uit moet! Fijn dat je op dat soort momenten even lekker op de schouder van je mannetje kan uithuilen!

@Lucky; Dat is dan toch prima geregeld op/ met die bruiloft! Fijn te lezen dat het goed gaat bij jullie! In welke zin vind je het zwaar, 2 kids? Ben ik natuurlijk wel heeeel benieuwd naar...:p

@All; vandaag alle boodschapjes gehaald die we nog nodig hadden voor ons meisje, inclusief beschuit met muisjes, voorraad koffiemelk en suikerklontjes enz. Wij zijn er dus, op wat gebruikelijk poetswerk, helemaal klaar voor! Ik zeg; laat maar komen...:D

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jen; haha, lekker voorbereid dus!

Muisjes kan ik ook wel gaan halen, het is echt een jongen namelijk :D

Heb bedacht dat ik mijn cakepops gewoon kan maken en invriezen in mn verlof voor Caitlin's traktatie, dan hoef ik het naderhand alleen af te maken met chocolade en muisjes. :D

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @elisatje: hier ook 2x per nacht naar de wc hoor, is helaas gewoon :) en eet smakelijk, lekker nog ff met zn 2en!
    @Bk: wat een mooie foto's vind het echt geweldig wat ze tegenwoordig allemaal kunnen, en lijkt hij op zn zus ;)
    @lq: jeetje zeg 2 weken geleden al gestript, en nu nog niks, tis wel vervelend maar snap je gevoel, bart kwam ook met 41+1 dus ik bereid me ook maar voor over de datum te gaan, al beval ik liever morgen :) haha
    @lucky: ritme vinden lijkt me ook nog wel lastig en idd lekker rustig aan doen, prima geregeld zo met de bruiloft toch!
    @jen: heerlijk dat alles er nu klaar voor is, heb je doorgegeven dat ze nu welkom is haha, misschien luisterd ze en komt ze nu snel.

Hier draagzak aangeschaft vandaag, een roze :) ben in de nieuwe prenatal hearts in Amersfoort geweest, mooi groot. Verder niet zoveel gedaan, lekker gemact :D

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Happy.. Leuk man.. toch even te babyshoppen geweest!! :D En Mac.... wat heb ik daar nu zin aan... (jouw schuld...;) )
    Veel plezier morge in de dierentuin! :D

@Jen.. dus... je bent er klaar voor..!! Hopelijk laat je meisje niet al te lang op zich wachten... Geloof dat ze hier nogal allemaal of op of echt na de 40 weken komen..!;)

@BK.. Fijn dat de echo mooi was..! Je hebt natuurlijk soms beebjes.. (zoals bij ons..) die dwars gaan liggen doen! Gelukkig werkte jou ventje dus mee!
    En wat een prachtige foto's!!

@Elisa.. fijn dat je even lekker hebt uitgewaait!! Lijkt me heerlijk als je zo'n beetje bij het strand woont..!! Jaloers...!!

@Puma... succes morgen bij de gyn!! Of.... is er inmiddels al gerommel bij je?

@LQ... jou beebje laat ook maar op zich wachten zeg!! Dwarse kindjes hebben we hiero!!

@Lucky.. kan me voorstellen dat je een heel nieuw ritme moet vinden nu.. je dochter vraagt natuurlijk ook haar aandacht!
    Maar meid... weet zeker dat jullie snel een goed passend ritme hebben gevonden!! Toitoi!!

@de 40 weken halen... mij werd gezegd toen ik rond de 29weken was en hoge BD kreeg.. Nou meid... die 40 weken haal je never nooit niet!
    Nou... als ze Jesse niet gehaald hadden was ik nu denk ik nog zwanger hoor.. die was echt niet van plan eruit te komen uit zichzelf!
    Heb het uiteindelijk toch zelf tot de 39w2d geschopt...

Dus ook bij mij zaten ze mis..!;)

@hier.. drukke drukke dag gehad.. veel autorijden..(in de auto van mijn schoonouders....) Jawel... een überhippe, supersnelle, geweldig trendy...... OPEL AGILA! ;)
    Jemig.. wat een bejaardenbak.. (sorry als iemand hier zo 1 heeft...;) )
    Moet bijna springen om erin te komen.. en de snelweg heb ik later maar vermeden want die 20km die ik moest.. was ik eindelijk op de 120km p/u was ik er ook!!;)

Maar okay.... hij rijdt.. en dat kun je niet van ons eigen auto zeggen...

Jesse was vanavond ontzettend onrustig.. denk van het gevlieg vandaag..!
    Dus heb m op het laatst maar in bad gedaan.. nog een keer rustig in het donker op bed gevoed en toen sliep ie!:D

En deze moeders.... die gaat ook zo want het was vanmorgen half5!!:( toen Jesse bedacht dat het tijd was om op te staan...
    Toen gevoed.. pas rond 7.15 sliep hij weer.. toen nog heeerlijk geslapen tot half10!:D

Hij slaapt nu weer in de Puckababy.. afgelopen nachten niet ivm inentingen.. maar hij heeft sinds donderdag geen verhoging meer dus dacht kan nu wel weer..! Check zijn voorhoofd/nekje regelmatig of hij ook te warm is..
    Dus hopelijk.. vannacht weer een goede nacht want afgelopen nachten was dikke prut...! Veel wakker want jah hij slaat zichzelf...

We gaan er weer voor...!!

10. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Happy@ ik zoek ook nog een leuke draagzak, kun je foto plaatsen ben benieuwd hoe die roze eruit ziet de meeste zijn zo saai van kleur... Ik zat te denken aan rode stokke maar die is zo duur

Beertje@ hopelijk nu wel goed geslapen? We wonen op uur rijden van strand, Almere heeft wel strand maar geen boulevard maar ik hou van de zee... Puckababy ga ik onthouden we hebben een slaapzak.

40 weken@ ik ga donderdag vragen of ze haar met 38/39 weken kunnen halen want als ze later toch over 7 pond gaat moet ik keizersnede. En in hun eigen folder staat bij eerste kind in stuitligging inleiden met ervaren gyneacoloog met stuitbevallingen, wil niet iemand die er 2 per jaar doet. Dat is normaal met 38 weken.

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    zo!! Ik heb de 40 weken in the pocket ;) sinds vanochtend uurtje of 5 last van zeuren bovenbenen. Lijkt net of der pijn van uit men onderrug doorstraalt naar men bovenbenen.. Maar heb alleen geen echte last van m'n rug :p (snappen jullie het nog :p ) nou ging ik ff research doen, en las ik iets over been weeen.. Kent iemand dit, meegemaakt of over gehoord?

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @ lq nee ik ken het niet maar zou mooi zijn voor jou op de uitgerekende datum ;)
    @elisatje zal zo even foto plaatsen zit nu op m'n mobiel ;) ik zou dat zeker vragen aan de gyn , hopelijk snappen ze het en mag je eerder ingeleid worden. Hier bart nu keertje vroeg op bed omdat we zo uurtje moeten rijden en dan slaapt hij niet zo goed in de auto dus maar vast in bed. We zien wel hOe de dag dan verloopt zonder slaapjes. Waarschijnlijk wel in de auto oP de terugweg.

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Mijn zusje had beenweeen. Voelde als kramp ion de bovenbenen. I had rugweeen die uitstraalde naar mijn bovenbenen. Wie weet joh!

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@elisa; ,je hebt groot gelijk meid dat je dat aan de gyn gaat vragen!

@lq; helaas ook niet bekend met beenweeen ,maar zou, als het blijft aanhouden, toch even je vk bellen.... Spannend hoor!!

@happy; heel veel plezier straks in de dierentuin!

@All; ben echt gebroken uit mijn bed gekomen, terwijl ik helemaal geen slechte nacht heb gehad..... Erwin is even met Esmay naar "de grote". Speeltuin (paar straten verder) en ik lig even te chillen in bad.... Straks maar even een middagdutje doen in de hoop dat ik daarvan opknap...

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hierbij de foto, zat in het boekje wat in de WIJ zit en alleen de roze versie is goedkoper, en ik vind roze niet erg :) dus misschien een tip.
    Heb eerst een Beco Butterfly gehad, en ook een bykay draagdoek, maar vond het allemaal niks, weet dat deze niet ergonomisch is, maar ga er nu toch voor :) want de rest vind ik niks haha!

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Grappig, ik zweer bij mn beco. Haha. Heb ook nog een zwarte chico liggen als iemand m over wilt nemen? :D

17. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds geen babytje. Vanmiddag om 14:30 nog een keer naar de vk om te kijken of ze kan strippen, ik hoop het zo...
    En anders morgen om 10:00 een afspraak bij de gyn voor ctg.
    Pfff, ik hoop zo dat het nog vanzelf gaat beginnen...

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    ff via telefoon... Thnx voor jullie reactie's op de been weeen.. Ik ga het toch ff bij houden hoevaak de ' pijnpieken' zijn.. En als dit toeneemt bel ik eind van de middag de vk ff voor info ;) naja of t moet om de 4 minuten worden dan el ik eerder :p k hou jullie wel op de hoogte..

19. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ LQ, ga je waarschijnlijk toch nog winnen van mij :D
    Ik voel nog maar erg weinig af en toe kramp maar 't zet niet door.

Net nog ananas gegeten :)
    Ga nu even was doen, trappen lopen kan ook helpen.

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi even snel VIA mobiel

Meiden die ananas eten of bitter lemon drinken let wel op.
    Het schijnt dat je kindje daarvan in het vrucht water gaat poepen.
    Ik dronk op het laatst ook veel bitter lemon omdat ik daar ontzettend veel trekt in had maar Meredith had wel mooi gepoept.
    Weet niet of het daarvan kwam maar wilde het wel even delen.

Probeer vanavond op de laptop te zitten. Laatste dagen erg drukke avonden met Logan. Die heeft een terug val met zindelijk zijn en door slapen.
    En veel grenzen uit proberen. Voor de rest in het een super lief kind.
    Maar kan zich geen houding geven en geen worden geven aan het gevoel jaloezie. Mama doet niks meer goed en ik mag nergens meer mee naar toe. Papa is nu zijn held en daar klant hij zich letterlijk en figuurlijk aan vast.

Deel Deze Pagina