@ gyino, oh nouja ananas is al op, ik heb de helft gegeten. En Bitter lemon hebben we niet. Moeilijk met Logan, maar het hoort er een beetje bij denk ik. @ all, strippen kon nog steeds niet, m'n baarmoedermond was wel meer open maar nog steeds geen ontsluiting. Als er vanavond en vannacht niks veranderd morgen om 10:00 naar de gyn.
@Gyino; ik wil zeggen arme Logan maar denk ook arme mama. Hopelijk trekt hij gauw bij. @Puma; Hoop dat het nog doorzet!
t is niet verergert of verminderd.. Vanmiddag ff op visite geweest, ff t huis uit nou lkkr onderuit op de bank.. En morgen vroeg zit ik om 9:30 denk ik gewoon weer bij de vk voor controle
Hmm, ik verloor net op de wc best veel slijm met bloed. Zal wel komen van de strippoging. Ik denk niet dat het iets betekend, maar ik hoop het natuurlijk wel. Ga nu ff in bad, ik heb heel erg last van m'n heup.
@ puma.. Kan indd van de strip poging komen.. Al moet ik zeggen, ik heb van het strippen zelf geen bloed of slijm verloren binnen de 6 uur.. Hoop ook voor je dat de boel vanzelf op gang mag komen en je morgen ochtend om 10 uur niet bij de gyn zit...
@puma: spannend hoor, hoop toch dat het bloed van begin van de bevalling is @lq: jij ook succes, hoop toch snel dat er een paar kindjes geboren worden! Hier naar de dierentuin geweest en daarna zijn we meegenomen naar het pannenkoekenhuis, dus heerlijk gegeten en nu weer lekker thuis. Mn stiefmoeder werkt in thuiszorgwinkel dus die had een rolstol meegenomen voor mij, toch maar af en toe ingezeten want het was toch best veel wandelen, maar lekker in de rolstoel zitten en bart wilde op schoot hebben we toch samen plezier gehad. Ze zeiden bij afscheid tot dinsdag, dus ik zeg wat is er dan? Ze zegt dan komen we op kraamvisite hahaha, nou ik ben benieuwd, ze denken dat het dinsdagavond gaat komen
@Puma; Jeetje meid, wat balen dat de VK nog steeds niet kon strippen..... *Oeh, maar lees nu dat je flink wat slijm met bloed verloren bent...., ben benieuwd of ik zometeen ga lezen dat de bevalling begonnen is!! @Gyino; Joh, nooit geweten dat dat zo schijnt te zijn....en het zou, als ik kijk naar de zwangerschap/ bevalling van Esmay, best eens kunnen kloppen want toen heb ik ook veel ananas en bitter lemon op en ook zij had in het vruchtwater gepoept.... Dus ik denk dat ik het nu maar eens niet ga doen; het komt toch wanneer het komt. * Ach Logan heeft dus wat moeite om met zijn nieuwbakken zusje om te gaan, althans met het feit dat hij, waarschijnlijk en logischerwijs, wat minder aandacht krijgt nu.... Hoop dat hij snel weer bijtrekt en zijn vrolijke ik weer is! Sterkte ermee, want kan me zo voorstellen dat het voor jou en Roy ook niet makkelijk zal zijn.... @LQ; nou ik ben benieuwd wat het bij jou gaat worden met die been pijntjes die je hebt.... Ik zeg alvast; toi, toi, toi!! @Happy; Goed te horen dat het dagje dierentuin zo goed is gegaan! Ben benieuwd of je familie gelijk gaat krijgen!! @All; Ik ben het, sinds vandaag, echt helemaal zat! Van mij mag ze vannacht komen.... Alles wat ik doe valt me ineens 10 keer zwaarder, heb vandaag in 2 etappes de badkamer gepoetst en manlief heeft vanavond, terwijl Esmay in bad zat, de benedenverdieping helemaal schoongemaakt! Verder heel de middag met de buurtjes en de kids lekker in het gras in de speeltuin gezeten, chippies erbij, drinken erbij, zonnetje was ook aardig aanwezig; dat was best lekker! Maar ook daarvan had ik op een gegeven moment genoeg......Begon toen ook wel wat te druppelen, dus iedereen zijn kids opgepakt, alle zooi opgeruimd en naar binnen gegaan... Lekker simpel tosti's gegeten, toen weer een kwartiertje speeltuin en daarna dus de badder en naar bed sessie... Nu lekker chill op de bank; manlief voorziet me van alles waar ik zin in heb, dus ik hoef ff lekker niks meer vanavond...
@pijntjes enz.. Ik kan wel een spaarkaart opzetten ik zit morgen om half 10 doodleuk weer bij de vk volgens mij
Ooooh ik hoop toch echt niet dat ik ook overtijd ga lopen..... Het lijkt wel besmettelijk in dit topic.... is er überhaupt al iemand voor de 40 weken bevallen?? Ik twijfel aan Beertje, maar weet niet meer wat haar uitgerekende datum was...
@jen Een 2e kindje valt me 'zwaar' omdat - voordat je de deur uit bent je de 2 moet aankleden, tassen moet inpakken. Proberen er zelf nog degelijk uit te zien - het huishouden te doen tussen de aandacht verdeling naar de kids toe, wat lastig is omdat Jordan het liefst de hele dag in je armen ligt - ook tijd hebben voor Kaelyn en haar de aandacht geven Maar er zijn gelukkig ook genoeg leuke dingen aan hoor. Alleen net zoals bij gyino doet Kaelyn ook lastig in de vorm van niet luisteren en stoute dingen doen En ik ben voor de 40 weken bevallen, namelijk met 38.6
@Lucky; ben heel benieuwd hoe het hier zal gaan, ik hoop er iets minder moeite mee te krijgen omdat Esmay een stukje ouder is en daardoor wat beter begrijpt waarom het loopt zoals het loopt...., maar ik houd er ook rekening mee dat het wel eens heel erg lastig kan worden...! *Och ja; tuurlijk, vergeet helemaal dat jij een stukje eerder was dan de 40 weken! Gelukkig; geeft me weer een beetje hoop....
Ik ga vandaag maar eens een vroegertje doen en lekker mijn bed opzoeken; lag net op de bank en kreeg hele vervelende zeurende/ trekkende pijn in onderbuik, maar dan een constant gevoel en niet om de zoveel minuten, straalde ook door naar mijn bovenbenen.... Raar gevoel dat ik helemaal niet herken.... Hopelijk een lekker nachtje voor de boeg en morgen weer fris en fruitig eruit.... Truste meiden!!
Morgen dames, lekker geslapen vannacht maar nog niet echt uitgerust... Esmay was lekker vroeg vanmorgen dus vanmiddag wordt er een verplicht dutje gedaan! Kan ik ook mooi nog even plat..... Verder niks op de planning; lekker chillen!
hier nog kleine te bekennen dus ik ga zo richting vk..( half 10) afspraak.. Ben benieuwd hoe de stand van zaken is ...
Lq@ succes bij de vk Werd vanmorgen wakker met rugpijn die alleen maar erger word ook met krampen erbij heb me heel rustig aangekleed en ontbeten zit rustig op de bank beetje weg te puffen hoop dat het zo stopt heb 2 loges uit belgie is 1,5 uur rijden we hebben niks afgesproken wat als... Morgen word mijn man's laatste neefje 1 jaar en zou ik ze terug brengen