Zo.. ik was weer terug van de vk... En jawel,, 2cm ontsluiting, en de kleine ligt nog weer wat lager... dus het rommelt hier wel degelijk, het zet alleen niet echt goed door.. Hartslag van de kleine is nog steeds prima, mijn bloeddruk is ook prima.. dus nog maar weer een x laten strippen.. kijken of het vandaag wel effect mag hebben word de kleine vandaag niet geboren moet ik morgen het zh bellen voor afspraak bij de gynacoloog voor 'n ctg e.d ( dit zou dan zondag moeten plaats vinden omdat ik dan 41 wk ben.. ) en als het eind van de week nog niet geboren is, komt ze vrijdag nog een keer langs om te kijken of er meer ontsluting is, en evt nog een keer strippen... dusss.. ik zit weer op men 6-uurig wacht bankje
Hier nog steeds geen babynieuws. De ctg was goed en de echo ook, er zat meer dan genoeg vruchtwater. Als het niet vanzelf nog begint moet in woensdag om 7 uur naar t ziekenhuis bellen voor een plekje om in te leiden. Vanochtend en gister nog meer slijm en bloed verloren, maar verder weinig verandering.
@Puma.. we zijn lekker bezig met z'n 2 hoop alleen niet dat ik nog zo lang door moet lopen als dat jij nu bent... maja daar hebben we niks over te zeggen natuurlijk.. hoop voor je dat de boel nog zelf op gang komt vandaag/morgen... nja.. het einde is in ieder geval in zicht, en eind van de week zit jij met je kleine op de arm! @Gyino.. Lijkt me lastig de situatie met Logan, maar je hoort het indd vaker.. hopelijk trekt het snel bij.. en kan jij ook weer Logan's heldin wezen.. ipv alleen z'n papa de held.. @Happy... Zag je foto van Bart vorobij komen op facebook naar een dagje dierentuin.. zo te zien heeft hij er erg van genoten.. Lekker toch dat je in de rolstoel kon zitten, en soms samen met Bart.. kan me voorstellen dat het wle een erg vermoeiende dag was.. Oeehh wie weet ga je mij en Puma nog inhalen met eerder bevallen haha... ben je het zwanger zijn al zat ? @Jen... balen dat je gister zo'n mindere dag hebt gehad.. Ben je t nog steess zo zat of is het wat weg getrokken ? hopelijk is het over de 40 weken gaan voor jou niet te besmettelijk @Elisa.. hoe is het nou met de steken in je rug ? @Hier.. hoe kan het ook anders.. ik heb weer last van men rug naar het strippen.. MAAR ik ga hier totaal geen waarde aan hechten.. ga het gw negeren ga der pas in geloven als het minimaal 1,5 uur lang constant is met opbouwen pijn haha...
@lq, merk je nu al wat van het strippen? @puma, hoop dat het nog vanzelf gaat maar het einde is in ieder geval in zicht! Ik ben het zwanger zijn echt zat, maar ben bang dat ze blijft zitten hoop echt dat mn vader gelijk heeft en dat ze morgen komt maar ja we zullen wel zien. @elisatje, hopelijk alleen maar voorweeen, wel vroeg hoor met 36w,mag nog wel ff blijven zitten toch?
@happy.. Ik voel weer t zelfde als de vorige x strippen.. T doet wel wat, maar t zet niet door.. Volgens mij ben ik strip bestendig ofzo dus ik heb nu ook de gedachte dat het niet z'n werk doet deze x, en ik morgen de gyn moet gaan bellen voor een afspraak.. Mocht het dan toch nog doorzetten valt het alleen maar mee
jeej.. Ik heb weer wat nieuws voor op men spaarkaart bruin/roodachtige slijmsliert (lekkere info he )
En, en, en? kom ff binnenkijken hoor. Hier vandaag lekker rustig aan gedaan. Op mn werk loopt iemand met een gekneusde teen en kon natuurlijk niet tillen. Dus heb ik vanmorgen alsnog teveel gedaan. Op de wandelgangen hoorde ik dat ze het niet echt geloofde van mijn BI. Ze moest nu ze haar teen gekneusd had ook maar halve dagen gaan werken. :S muts.
@Elisa; Zooo dus we gaan het nu bijna allemaal spannend maken.... Nog steeds last of is het weer weggezakt? @Lq; Ben benieuwd hoe het nu bij jou is.....hoop dat het een dezer dagen toch gaat doorzetten meid! *Ah weer iets voor op je spaarkaart zie ik..... Misschien helpt seks om de boel op te wekken....; als dat nog lukt nu... @Puma; Jeetje mina..., ze laten je wel lopen zeg...! Dat ze niet gewoon wat inplannen voor woensdag... Hoop dat het toch nog vanzelf door gaat zetten, maar eind van de week heb jij zeker je kleintje in je armen meid!! @Happy; Ik hoop voor jou dat deze dame gewoon lekker op tijd gaat zijn! Kan me heeeel goed voorstellen dat je het zat bent; dat heb ik namelijk ook... @BK; Jeetje wat kinderachtig, van die roddelende collega's die iemands ziekte/ probleem niet geloven!! Ik daar heeeeel slecht tegen! Niks van aantrekken; jij weet tenslotte wel beter!! @All; Vandaag nog steeds hetzelfde gevoel als gisteren helaas, ben het ook nog steeds zat... Geen last meer gehad van mijn buik en benen, dus het zal nog wel even op zich laten wachten! Vanmiddag wel ff lekker tukkie gedaan met Esmay, wasje gedraaid en verder niets... Morgen eind van de dag gaan we haar naar opa & oma brengen, gaat ze een nachtje logeren en dan wordt ze woensdag eind van de dag weer thuisgebracht. Donderdag en vrijdag wordt het heerlijk weer als het goed is, dus dan kan ik lekker samen met haar in het badje plonsen! Nu lekker onderuit op de bank, met man (!!!!!!!), filmpje kijken... ('t moet niet gekker worden....) Fijne avond dames, kom straks nog wel even spieken of er al iemand (aan het) bevallen is!
Rustig hier voor de avond, zijn we allemaal bezig met bevallen haha, hier nog niet hoor. We hebben vanavond een autotje voor erbij gekocht kan ik straks lekker in mn verlof naar de dierentuin en boodschapjes doen ed. en dan natuurlijk in november de kinderen met de auto naar KDV brengen, want maxi cosi gaat zo moeilijk op de fiets dus is ook weer geregeld, mogen hem morgen ophalen. Een fiat seicento knalgeel en papa mag ermee naar zn werk, want ik heb de grote auto nodig voor de kinderwagen haha! Morgen mogen we hem ophalen dus nog ff verzekering regelen morgen maar komt goed. Weer puntje afgehandeld, al dacht ik dat komt na de bevalling wel maar ja Ons meisje is de hele dag al erg druk, normaal begint ze pas halverwege de middag, maar nu vanaf vanochtend al, dus misschien is ze toch bezig. Morgenochtend naar de VK, ik zit te denken om te vragen of ze wil strippen? Doen ze dat met 39w2d? Kan het proberen toch, misschien helpt het wel heb echt geen zin meer om nog 2 weken te wachten haha!
@happy.. Ja hoor dat kan, mits je ontsluiting hebt.. Ik ben de 1e x met 1cm ontsluiting en 38w 3 dagen gestript..
Jen@ vanmiddag is het even weg geweest maar nu weer terug ga nu slapen zal morgen wel weer erger zijn denk ik hopelijk geeft me man zo massage morgen 1,5 uur naar belgue rijden heb voor zekerheid celstofmatje in de auto gelegd
@Happy; Hey wat leuk en fijn, een 2de autootje erbij!! En ik zou het inderdaad gewoon vragen aan je VK, niet geschoten is altijd mis! @Lq; He jammer zeg dat het strippen (tot nu toe) geen effect heeft... @All; Net met manlief de eerste 4 geboorteborden aan elkaar geknoopt, morgen de andere 3 want we hebben alletwee zere handen van het sjorren en knopen van de visdraad...
Nog geen baby's?? @hier.. Even update vanuit ons vakantie huisje... Waar we zitten met een ziek kindje! Gisteren weer wat verhoging 37,6.. Hij was ook erg sloom en veel slapen.. Ik dacht misschien nog van de prikjes van vorige week! Gistermorgen tijdens en niesbui een door snottebel uit zijn neusje gevist.. En ook kucht hij steeds.. gister nog tegen danny gezegd dat we even moesten opschrijven hoe vaak hij kucht want naar mijn idee werd het erger.. Dus.. Nu was hij sinds uur of 4 aan het omjengelen.. Hij voelde steenkoud behalve zijn voorhoofdje! Temp 37,1 .. erm jawel.. Weer dikke snottebel uit zijn neusje gehaald maar deze was groen.. (en dat duidt o een ontsteking...) Verdorie! Heb m naar gevoed en hij ligt nu lekker tegen mij aan.. Dus... Geen leuke vakantie nog.....