even een foto showen van mijn meisje. deze is afgelopen zondag gemaakt. ze was toen precies 4 weken oud.
@Gyino.. wat een heerlijk koppie heeft Meredith.. en zo'n lekker punkykapsel @Dressuur O.S. normaal volg ik dit niet.. maar aangezien der weinig op tv is Wel grappig.. k heb van Adelinde Cornelissen d'r ouders les van gehad op het vmbo Ze is opgegroeit/geboren int zelfde dorpie als waar ik 22 jaar gewoont heb
eigenlijk durf k het niet te zeggen of er aan toe te geven.. maar volgens mij heb k een beetje last van weeen sinds n half uurtje.. dus we gaan t afwachten zal strx nog wel ff weer verslag doen haha
@lq... Ooooowwwwhhhh meisje!! Ik hoop zo voor je dat het doorzet! Voelt het ook anders dan vorige keren?? @gyino.. Wat en schatje!! En fijn dat ze zo goed groeit! @jen.... Wat vraag je voor dat doomo kussen? @hier.. Eindelijk droog dus er ff uit geweest te wandelen bij de haven! Jesse kan alweer een beetje lachen! is eigenlijk al etenstijd nu voor hem.. Dus hij is nog niet helemaal fit anders had hij zich wel gemeld! Zal m maar wakker maken nu..
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Dotty --> 8 augustus 9.00 controle vk Jen27 --> 10 augustus 12.15 uur controle vk Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) Zo, heb hem weer even naar voren gehaald en meteen mijn afspraak bij de VK er maar eens bijgezet.... Stel je voor dat ik die vergeet....
Hoi meiden, Ik heb alles doorgelezen, maar onthoud niks, haha. @Gyino: wat een poppetje zeg!!! Echt heel leuk. En 4 weken alweer, wat gaat dat snel! @Elisa: oei, naar Belgie terwijl je al weeen hebt gehad. Ik zou het niet durven. Ik hoop voor je dat de kleine meid nog eventjes blijft zitten (ook al wil je haar graag vasthouden). Bijna 37 weekjes! @Lq: oh spannend. Hopelijk is dit nu het echte werk! Succes alvast. @beertje: beterschap voor je mannetje! En sorry, de rest weet ik niet meer . Ik heb sinds gistermiddag echt heeeeel veel harde buiken. Vannacht kon ik er ook slecht van slapen. Is dit voorwerk? Soms is het wat pijnlijk (beetje kramperig, menstruatie-achtig), maar het zijn niet echte weeen denk ik (geen golf-idee en ook nog niks regelmatigs). Herkent iemand dit?
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 7 augustus 9.00 controle vk Dotty --> 8 augustus 14.15 controle vk Jen27 --> 10 augustus 12.15 uur controle vk Dotty --> 10 augustus 12.30 uur ctg en controle bij gyn. Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
Werden we om 4 uur op gebeld door het kdv. Logan had weer koorts. Dus op gehaald. Nu op de bank. Samen naar epke kijken en de paarden. Beertje balen dat Jou mannetje ook al ziek is. Dames kom op ik wil nieuwe babies zien. Vind het weer super spannend.
was k weer ff.. Zit nu 1,5 uur op ongeveer weeen van een minuut om de ruime 5 minuten.. Contact gehad met de vk.. Als ze om de 3/4 minuten komen moet ik weer bellen.. Ze zijn opzich prima weg te puffen/lopen.. Maar geloof er nu wel echt in dat het niet heel lang meer duurt..
Happy@ leuk nieuwe auto Jen@ heb zelf gereden Beertje@ vervelend dat Jesse ziekjes is Gyino@ fijn dat je meredith maar 1 keer komt 's nachts en fijn dat Logan weer wat beter is en meer aandacht van jou wil. Wat een schatje die foto. Ja rommelt wel, ben benieuwd wanneer het verder gaat... Puma@ hoop dat je niet over de 42 weken gaat... Dotty@ ik had dat vannacht krampen in me rug waren wel voorweeen... Bij mij heeft het voor beetje ontsluiting gezorgd. Maar ik moet bij elke activiteit bellen omdat ik niet thuis mag bevallen ze schrokken dat ik het al van 200-700 had Hier@ autostoelen zitten goed voor mij heb ik het idee, vind het heerlijk auto rijden even eruit, toen ik daar aankwam werd ik nog fijn gewezen dat ze zorg in België beter is maar ben blij dat ik weer zonder weeën thuis ben. En heb een mooie witte horloge gekocht voor me man als aandenken voor zijn steun en omdat we ook bijna 3 jaar getrouwd zijn die ga ik na de bevalling geven. Moet wel zeggen dat ik er tegenop zit om te gaan slapen vanavond. De nacht ervoor had ik het minder dan deze nacht... Waren rugweeen en die kunnen ze niet meten...
Wilde dat ze vandaag niet kwam omdat laatste neefje van me man nu jarig is en 1 word, maar vanaf donderdag is ze welkom. De gyneacoloog had nog met echo gekeken ze zou vroeg zijn maar niet te vroeg, ze ligt beetje voor op schema en doet het super zei ze dat stelt me wel gerust. Ga zo bad vol laten lopen en bubbels aanzetten en dan relaxen....
LQ nou meid klinkt nou eindelijk of het door gaat zetten. Zet hem op meid. Dit is echt het laatste stukje voor je kindje in je arme hebt.
@ELisa; Fijn dat het allemaal goed is gegaan met de rit naar België en terug naar huis! Dat jij het nog lekker vind zitten in de auto, ik vind het echt een verschrikking om auto te rijden nu..... Ennuh; bubbel ze in bad!!