@Beertje; wat fijn trouwens dat Jesse vanmiddag weer een beetje kon lachen! Hoop dat de stijgende lijn voortzet!! @All; Ik ben echt al heel de dag misselijk en slapjes, voel me met vlagen wat koortserig....; kan er geen touw aan vastknopen.... Iemand van de al bevallen dames die dit herkent? Zou het een voorteken zijn?!
Jen@ heb het alleen niet zo op drempels nu, vanmorgen na de eerste drempel (toenn we naar ziekenhuis gingen) zei ik tegen me man wil je wat zachter over de drempels
@Elisa; Nee, die zijn inderdaad niet grappig, vooral niet als je weeën hebt! I know, want met de bevalling van Esmay moest ik met 8 cm ontsluiting en persweeën nog in de auto naar het ziekenhuis..........
Jen ja maar dan wat me moeder vertelde over haar bevalling. Zij voelde zich grieperig toen ze ging bevallen.
Ik ga eens even in bad denk ik, lijkt wel of mijn hele lijf strak staat van spanning.... Daarna lekker mijn huispakkie aan en filmpie kijken op de bank....
Ik moet trouwens zeggen dat ik de laatste week à 2 weken ongeveer 50/50 is dat ik harde buiken heb hebben jullie dat ook zoveel? Ga me badje eens bekijken die moet nu vol zijn... Hoop zo voor lq en puma dat ze bezig zijn...
Pff puf me 'n ongeluk.. Binnen nu en 'n kwartier komt de vk langs kijke hoe de stand is.. Net veel slijm met bloed verloren..
Dotty@ probeer tijdens het poepen niet te hard te persen, volgens mij trekt het weg na je bevalling maar dat weet ik niet zeker staat wel in me studieboeken
@Dotty; heb je er echt veel pijn van? Zo niet wordt er nu niks mee gedaan, ik heb er ook 1 (al een hele tijd) maar heb daar geen last van. VK gaf aan dat ze daar na de bevalling eventueel een zal en pilletje voor hebben... Als je er wel echt veel last van hebt zou ik morgen voor de zekerheid even bellen... @LQ; hahaha ,moest echt ff grinneken om de manier waarop je je berichtje begon... Ben benieuwd wat de VK zegt! @elisa; heb je voorbeeld gevolgd en lig nu ook lekker in bad, zo als ie vol is lekker de bubbels even aan....
Hai hai Als buddy van lq Moest ik ff doorgeven dat over 3kwartier de vk langs komt en ze nu heftig aant puffen is:-D so far so good!! Kom ik tog nog van pas hihi
Hahaha @Spannend; thanx voor de update!! @Dotty; Uhm da's een goeie.... aan de ene kant zeg ik de VK, want het komt door de zwangerschap, maar waarschijnlijk kan zij er weinig aan doen en stuurt ze je door naar je huisarts.... Wat vervelend zeg!! Kon er ook wel bij, hè?!
Ik ben alweer uit bad, dat was ook niet m'n ding.... Wordt een beetje gek van mezelf! Ben wel misselijk, maar heb ondertussen trek in alles wat los en vast zit! Zit nu aan de chippies, maar terwijl ik dit typ krijg ik weer trek in kaas en fristi.....
Jen@ ben er ook weer uit was weleven lekkker maar normaal kan ik vell langer eet nu vla met m&m's morgen even weegschaalmomentje doen
vk is geweest.. 2cm ontsluting.. Om half 12 belt ze vragen hoe t is, en alst net zo is of erger komt ze weer langs.. Mocht het ' ondraaglijk' worden komt ze eerder.. Ik heb nog teveel praat tussendoor haha ben voorbereid op nog meer pijn.. Ma weet waar ik het voor doe