Whaaaa spannend meid!! Hoop dat je de moed nog niet opgegeven hebt, het kan zomaar ineens heel snel gaan! (Spreek uit ervaring...) Wilde ze de vliezen nog niet breken?
Dank je wel lq, voor het advies tijdens je bevalling . Hoe pijnlijk zijn de weeën nu voor je? Hoe snel gaat zo'n aambei weg?
Hahahahaa, oh sorry hoor, eigenlijk is dat helemaal niet grappig.... Veel drinken, wordt het misschien wat zachter van en dan wachten tot je het echt niet meer op kan houden! Dan zou het niet zo'n probleem moeten geven...
Ow wat spannend is het hier! LQ zet hem op! Eindelijk schot in de zaak, straks lekker je kindje vast volgens mij valt het nog mee met de weeen als je tussendoor nog op ZP zelf je updates kan doen, kon ik echt niet hoor @jen: hier ook zin in vreten! haha, vanmorgen bij de VK was ik zelfs weer lichter dan vorige week en mn bloeddruk was ook lager dan vorige week, harstikke goed, maar jammer dat ze niks aan het inleiden doen, moet gewoon wachten tot ze zelf komt, volgende wk do weer een afspraak, als er dan nog niks is gebeurd gaan ze waarschijnlijk wel strippen (is wel 40+4). Ik kom nog paar keer kijken of er al nieuws is, ben nu wel nieuwsgierig
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis LQ87 --> 25 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 - BV - Thuis Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Dotty --> 8 aug. 14.15 controle vk Jen27 --> 10 aug. 12.15 uur controle vk Dotty --> 10 aug. 12.30 uur ctg en controle bij gyn. Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle Happygirl86 --> 16 aug. controle vk BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) ben benieuwd wat hier straks aan wordt toegevoegd
hey meiden @LQ hoop dat het doorzet meid, maar zo te horen begint het nu wel echt @jen ken het ziek zijn niet sorry, hoop dat je je snel beter voelt @aambei had ik ook en is snel vertrokken na mijn bevalling. iig zorgen dat je ontlasting niet te hard is dus veel drinken enzo Ook is die spatader op mijn schaamlip helemaal verdwenen alle druk is er af haha @happy bij mijn praktijk deden ze ook niet voor 41 weken strippen hoor ze wilden de natuur zoveel mogelijk hun gang laten gaan omdat het idd geen effect zou hebben volgens hun @all ga nu lekker douche mijn benen doen erg veel pijn en dan in bedje liggen houd het forum in de gaten hoor!
Pffff, ik ben er helemaal klaar mee voor vandaag! Ga lekker, met laptop, op bed liggen....... Eens even zoeken of ik nog wat leuke gratis e-books kan vinden voor op mijn e-reader....
Nou meiden, jullie maken het wel spannend!!! heb niet echt veel te vertellen nog dus ik lees wel af en toe mee
LQ zet hem op meid. Dotty ik heb ook last een aambei en niet zo'n kleintje ook. Heb van vogel zakgeld en dat helpt goed. Smeer het na de stoelgang. Vedette veel drinken en een beetje olijfolie door je eten. Ik eet yoghurt met muslie en olijfolie. Niet heel lekker maar helpt wel. Nou Meredith net haar laatste voeding gehad ben heel benieuwd of ze nu direct gaat slapen en hoe laat ze nu komt voor de volgende voeding. Wat ik nu wel lastig vind is om haar even te laten jengelen. Logan ligt in de kamer naast haar en ben bang dat hij er wakker van wordt. Maar wil ook niet voor elke kick naast haar bed staan.
Wooeeehhhoooeee! lQ zet m op meid!!! @dotty.., ik had er ook last van tijdens de zwangerschap.. Maar ik had dan ook een erg moeilijke stoelgang.. Ik at sochtends yoghurt met muesli.. Om het wat zachter te krijgen.. Wat ook maar even hielp! OP Het laatst kreeg ik poedertjes van de ha .. Maar toen in ene had ik constant dunne en toen ben ik bevallen en was de aambei en moeilijke stoelgang ook weg! @hier.. Jesse wer helemaal van slag.. Nu met wer gevoed en hoop dat hij zo lekker gaat slapen!! Ben bekaf! @puma.. Succes bij de gyn morgen!! Hoop dat je al wat ontsluiting hebt!!
@Beckje; Fijn even wat van je te horen meid! @Beertje; Oh wat balen zeg....; sterkte meid! @All; Zo, net even een boek of 10 gedownload, dus ik kan weer vooruit met lezen! Heerlijk.... Geen nieuws meer van LQ, spannend hoor!!! Kom straks nog wel ff koekeloere.....
Lq is druk bezig of heeft een drukke nacht gehad ben benieuwd. Spannend hoor maar denk dat de volgende baby nu echt een feit is hier alle tekenen weer weg en zoals altijd rustig. Zal nog wel een week of 1,5 duren hier
onze kleine man is geboren .. 21:00 brake men vliezen met 2 cm ontsluiting om 23:50 was die er.. Ging echt zo snel.. Dacht halveweg dak ' dood' ging haha.. Hij heet Tydo, 52cm 8 pond.. T staat niet op facebook.. Komt later wel