Puma@ spannend Beertje@ succes met je gevecht Hier@ begonne met opruimen dat is nu klaar ben eigenlijk alweer moe. Hoe doen jullie dat met familie bellen als het begonnen is. Mijn moeder wil alles laten vallen en me vader uit vergadering halen en naar Almere komen want dan zonder file 1 uur rijden is, als ik bel dat het begonnen is maar ik wil alleen bellen om te laten weten dat het begonnen is ze hoeven van mij dan nog niet te komen. Wij willen bellen als ze is geboren dan hebben ze toch tijd genoeg, placenta eruit hechten opruimen douche etc. Daar rekening ik zeker nog een uur op en daar hoeft van mij geen familie bij. Als keizersnede is en ze zijn aan wachten op kraamafdeling dan kunnen ze haar eerder vasthouden dan mij want ik moet dan eerst nog naar de uitslaapkamer...
@puma zet hem op meid! kan nu nooit meer al te lang duren @elisatje mijn persoonlijke mening is, lekker bellen als de kleine geboren is. om de volgende redenen - het kan begonnen zijn, maar soms nog wel uren of zelf wel dagen duren is het vervelendste geval. of zoals je zegt uitdraaien op een keizersnede. Ik zou niet rustig liggen als ik weet dat ze op de gang zitten - bevallen is al vermoeiend genoeg, na de bevalling is het fijn als de placenta eruit is je evt bent gehecht even met de kleine en man te zijn en daarna ook even lekker jezelf op te frissen onder de douche enz. Mijn schoonzus had ons direct gebeld na de bevalling en woonden dichtbij het ziekenhuis dus waren er al voordat ze gedouched had, daar had ze wel spijt van dus bij de 2e ook niet gedaan.
Lucky@ ja zo denk ik er ook over, maar ze doen alsof het vanzelfsprekend is dat ze gelijk komen... Denk als we niet bellen dat ze dingen gaan vermoeden... Heb gisteren nog gezegt heeft geen zin om te komen als weeën zijn begonnen kan dan nog uren duren, maar ja net als ik en ons kleine meisje eigenwijs
Lucky zoals jen al zei. Knap dat je het zolang vol heb gehouden om het te laten slagen. Kamer dat het niet lukte maar als jordan meer te vrede is met de fles dan lekker doen. En ook zeker als er meer rust komt in je gezin. Wat voor een mold heb je? Die van mij is stuk en heb er nu 1 te leen. Puma hopelijk is je onsluiting op geschoten. Jen fijn dat die 6 weken zijn meegevallen. Hier is iedereen aan het slapen denk dat ik ook me ogen even dicht doe.
@beertje: ik heb hier ook een doek klaarliggen. Maar hij is zo lang, ik zie ook gevechten voor me. @puma: oh spannend! Zet hem op! @elisa: hier heb ik heel duidelijk gemaakt dat niemand naar het ziekenhuis hoeft te komen tijdens de bevalling. Als het begint, laten we het de ouders wel weten (maar dan wil ik ook meteen doorgeven dat ze ons niet steeds moeten bellen met de vraag naar de stand van zaken, wij bellen als er nieuws is. Anders word ik denk ik gillend gek van de telefoon). En wanneer de kleine geboren is, wil ik eerst tijd met z'n drietjes hebben en zelf helemaal schoon en fris zijn voor er ook maar iemand komt. En wie er dan als eerste is, zijn ouders of mijn ouders, dat maakt me niet uit.
Ik word nu al trouwens gek van de telefoon. Ik word elke dag door minimaal 3 mensen gebeld en heb minimaal 4 berichtjes met vragen hoe het gaat.
@elisatje bij Kaelyn waren mijn vliezen al gebroken maar gewoon mijn broer enzo aan de telefoon gehad maar niks gezegt en toen hij vroeg hoe het ging gewoon gezegt gaat goed. Deed net alsof er niks aan de hand was. leugentje voor bestwil @gyino ik er 1 van avent Philips/Avent ISIS IQ Uno Elektrische Borstkolf (PP) incl. Tas - SCF312/13 | Philips/Avent Borstkolven | Baby-Dump alles kan gewoon gesterriliseerd worden dat is wel fijn. en opzich een fijne kolf, mja niet meer nodig haha welke heb je nu dan??
@dotty erg he die vragen van en???? zeker als je overtijd gaat of je probeert er ff niet mee bezig te zijn
Dotty@ hier bellen ze ook al elke dag, gisteren belde ze toen we in ziekenhuis waren, toen hadden loges opgenomen. Die hebben heel slim gezegt we weten niet zeker of het begonnen is en ik was zo slim me mobiel te vergeten... En manlief had lege batterij En krijg ook steeds berichtjes... Ja ik wil ook eerst douche en fris zijn en borstvoeding geven... Tijd samen... Eigenlijk als alles goed gaat kan het bezoek beter naar huis komen dat is 2 uur na de bevalling... Morgen na het gesprek met gyn ga ik ze dat ook vertellen, en erop wijzen dat ze niet eerder mogen komen dan wij zeggen... Kan me hier zo druk over maken IS ONS moment...
@ lucky. Die had ik ook. Heb nu een dubbele kolf te leen. En vind dat eigenlijk wel heel fijn. Dus helaas gaat het over. @ dotty of elisa. Weet even niet meer wie het was: bij Logan hebben we ook pas gebeld nadat ik helemaal schoon en fris was. De opa's en oma's kwamen pas 2 uur nadat hij geboren was. Hebben ze ook toen pas gebeld. Bij Meredith is het wat anders gegaan omdat we mijn ouders hadden gevraagd om Logan op Ye vangen. Dus die waren hier beneden. Vond het aan de ene kant niet fijn omdat ik weet hoe me moeder is. Die wilde dus graag komen om me bij te staan. Maar heeft ze niet gedaan hoor. Aan de andere kant vond ik het een geëiste gedachte dat ze gelijk Logan mee konden nemen. Maar ik zou inderdaad lekker wachten tot ze er is en je fris bent. Ook al moeten ze een uur rijden.
Hè, nog geen babynieuws.... Hoop toch wel dat het een beetje wil opschieten bij Puma!! @Happy; en rommelt het bij jou al?? @All; ben vanmiddag nog even terug naar bed gegaan, wilde daarna het konijnenhok doen, maar toen stond Esmay al voor de deur met opa & oma! Ze wilde persé naar mama toe; ook wel weer heel schattig...
@puma; kwam ook al kijken maar nog niets. Hopelijk gaat het goed! @jen; schattig! @ hier; crematie gehad dus is weer achter de rug. Weet ook even niet wat ik er verder over zeggn moet. Komt wel.
Niks geen gerommel meer helaas. Vanmiddag uitgebreid de auto gewassen omdat hij nu eindelijk thuis was m'n man had de nieuwe mee. Dus nu echt geen kluspunten meer over. Het is afwachten hoop voor puma dat het een beetje wil Vlotten allemaal!
jen welke e-reader heb jij? ik heb nu bij de bieb 1 gereseveert. komt pas in septermber vrij. wil ere heel graag 1 maar eerst even uitproberen of ik het echt wat vind.
@Gyino; Uhm dat is een goede vraag.... Ik ga zo even voor je kijken als we Esmay naar bed gaan brengen! Heb hem iig bij BCC gekocht, gewoon een goedkope van ik geloof zo'n 40 euro... Doet het prima!