De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @LQ gefeliciteerd!!!

voor de rest: nog even geduld, zal voor jullie duimen dat jullie niet te lang hoeven te wachten :D

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @elisa.. Als je wel een keizersnede krijgt.. Wat ik natuurlijk niet hoop.. Maar om je even gerust te stellen ;) dan krijg je je kindje even snel te zien boven het doek uit.. Dan word ze meegenomen om schoon te maken.. Daarna krijg je gaat wer even terwijl je dicht gemaakt word.. En dan gaat ze bij der vader op de blote buik! Wanneer hij dan naar de ic/uitslaapkamer gaat komt je kindje daar ook hoor! En blijft dan lekker op jou blote buik liggen!

Bij ons was het in ieder geval vanzelfsprekend dat jesse bij danny op de borst kwam.. Dus je kan daar altijd naar vragen!

Je familie krijgt iig je beeb niet eerder dan jij vast hoor!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Sorry, mijn geheugen heeft me in de steek gelaten en ik ben vergeten te kijken..... :D Ik probeer er vanavond aan te denken en als ik je morgen nog niks heb laten weten dan moet je er nog maar een keer naar vragen hoor!!

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Beertje@ ja dat boven de doeken en dat ze na het schoonmaken met de baby even terugkomen ken ik (werk als operatie-assistent) Maar heb ergens gelezen dat ze de baby niet naar de uitslaapkamer brengen in het flevo maar dat ga ik morgen navragen. Heb begrepen dat papa en de baby teruggaan naar de kraamafdeling voor wegen en aankleden enzo en dat als ik klaar ben op de uitslaapkamer dat ik daar pas bv kan geven dat vind ik lang... Wil familie pas bellen als ik dus terug en op kraamafdeling maar ze willen het weten als ik voor ks ga als het dan uren duurt komen ze zeker al hierheen gereden...

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Merk dat ik me beetje te druk maak denk ik... Die rare hormonen ook steeds. Wil alles graag zelf in de hand houden en alles weten maar dat kan niet

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ga nu slapen, heb het gevoel dat ik misschien morgen moet blijven ben bang dat me bloeddruk omhoog is heb meer opgezette voeten en hoofdpijn... Heb de afspraak om 1140 ben heel benieuwd heb hele lijst met vragen ze zullen wel denken

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    gewoon rustig blijven ;) je kan het toch allemaal niet voorspellen hoe het gaat lopen, zou me er niet te druk om maken, is idd niet goed voor je kindje en je bloeddruk, maar ja mannetje is er toch bij dus die moet je gewoon ff inlichten wat jij wil en hij moet de boel ff in de gaten houden als jij bent bevallen :D

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik snap het best hoor! Gewoon met je manneke afspreken dat er pas familie gebeld word als jij voor jou gevoel daar klaar voor bent. Dat zal ie dan toch wel doen? :)

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum
    Puma82 --> 30 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - Ziekenhuis
    Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis
    Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis
    Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis
    Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel

Afspraken
    Dotty --> 8 aug. 14.15 controle vk
    Jen27 --> 10 aug. 12.15 uur controle vk
    Dotty --> 10 aug. 12.30 uur ctg en controle bij gyn.
    Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle
    Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik)
    BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle
    BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w)
    Gyino --> 8 okt. weer werken
    Jen27 --> 5 nov. weer werken
    Happygirl86 --> 19 nov. weer werken

Buddy's
    Lucky <--> Roze Bloem
    Jen27 <--> Dotty
    LQ87 <--> Spannend
    Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

Geboren:
    Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm)
    Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm)
    Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm)
    RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
    LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4000 gram en 52 cm)
    Puma -->

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @LQ: heb het lijstje bijgewerkt, hoop dat je het niet erg vind, neem zelf maar lekker de tijd voor je mannetjes :)
    @puma: kan niet lang meer duren, hoop dat je het snel kunt vertellen :)

Nu wordt het lijstje wel blauw, ik zag dat de volgende paar na puma allemaal meisjes worden, dus dan komt het evenwicht weer terug :)

@geboortekaartje: ik zal hem proberen hier te uploaden als het zover is

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ja me man wil ook pas bellen als wij daar klaar voor zijn. Maar als ongeduldige familie het wachten te lang vinden komen ze gewoon.

Happy@ ja nu zou er meer roze bij moeten komen

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Inderdaad lekker manlief instructies geven en pas bellen als jullie weer "gesettled" zijn na de bevalling/ keizersnede! Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want je hebt het inderdaad niet in de hand...
    Succes morgen!!

@Happy; Het wordt inderdaad hoog tijd voor meer ROZE in de lijst!!! Zullen wij daar, met z'n drieën, eens even voor gaan zorgen? Binnen nu en.....zeg een week....! :D

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @happy; als jij weer moet werken ben ik net weer mama geworden haha. Gek idee!

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; de e-reader die ik heb is de; Itworks ER701.
    Erg fijn dingetje vind ik het! Zou even op kieskeurig kijken voor de prijzen...

@all; ik ga lekker een slapie doen nu, voelde me (net als gisterenavond) in de avond een stukje beter! Hoop dat dat morgen de hele dag zo is.... :D

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    GOede morgen. Hier gisteravond wel heel
    Onrustig maar nu natuurlijk niks meer. Man brengt Bart naar KDV dus ik ben m'n bedje weer ingegaan. Ga nu nog ff slaap pakken voordat het straks niet meer kan ;)
    Nog geen nieuws van puma?

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Goodmorning

Had gehoopt wat uit te kunnen slapen maar manlief snoozed zo vaak dat ze wakker is. Pffff ben zo moe! Gelukkig ben ik vandaag vrij en hoef ik morgen van 1330 tot 1700 te werken!

Ben zo benieuwd hoe het met puma is!!

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Kwam ook even spieken naar nieuws over puma... Hopen voor haar dat het geen uren meer gaat duren

18. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Kwam ook even spieken, helaas nog geen nieuws

Ik ben nu aan het wachten op de randstadrail om met Jordan weer bloed te prikken
    En dan vanmiddag weer de controle

Houd je lekker bezig zo

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ook ik kwam uiteraard even spieken, helaas nog geen nieuws....

Hier ook een onrustig begin van de nacht gehad, toch wel wat voorwerk nu....., maar uiteindelijk als een blok in slaap gevallen; helaas!

@Lucky; Succes vandaag met bloedprikken en de controle!

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vanmorgen had ik nesteldrang als een speer de badkamer afgemaakt op de tegels na. Had sterk voorgevoel dat het moest... Zal ik moeten blijven... Ben nu best zenuwachtig. Zit nu bij seat voor auto onderhoud daarna klossen halen en dan op naar de gyn.

Deel Deze Pagina