De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes bij de gyn elisa!

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zelfs vanaf het vakantie adres even spieken of puma eindelijk haar kindje vast mag houden! Maar niks nog hier bekend...

@elisa.. Succes meid!!

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @elisa: succes bij de gyn. Dat had ik vorige week, als een speer door het huis voor het geval dat. En morgenochtend ga ik dat weer doen voor ik naar het ziekenhuis moet.

@jen: toch wat voorwerk!! Ik heb het nu ook al een paar dagen. Zelfs eergisternacht 3x een wee (zo voelde het in ieder geval, echt zo'n golf) om de 10 minuten. Maar toen stopte het.

Verder kwam ik even spieken voor Puma, maar die zal inmiddels of aan het werk of aan het genieten zijn ;)

Gisteren bij de vk geweest. Zij snapt niet dat de baby zo klein wordt opgemeten, want ze vindt hem helemaal niet klein aanvoelen en mijn baarmoeder is ook best groot. De kleine man is wel eindelijk aan de indaling begonnen. Ik heb, na weken bbbi, eindelijk een bibi gescoord :) .

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Succes bij de gyn strakkies!!

@Dotty; Wat typisch dat de VK het gewicht van de kleine toch totaal anders blijft inschatten, ben toch heel benieuwd wat er morgen bij de gyn uit gaat komen dan!! En jij ook al flink aan het voorwerk dus.... Ben benieuwd hoor of we tegelijk gaan....:D

@Puma; Hoop dat je ondertussen al lekker aan het genieten bent van jullie kleintje!!

@All; Hier is mijn moeder net de deur uit, heeft de hele bovenverdieping schoongemaakt en beneden even de stofzuiger er doorheen geslingerd; alles dus weer heerlijk schoon! Vanmiddag komt mijn zusje deze kant op, misschien even naar het centrum met haar en Esmay... Voel me vandaag qua misselijkheid een stuk beter, maar heb nu hele lichte hoofdpijn... ook zwaar irritant!

5. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ben weer terug van de gyn, volgende week (38w) word met inwendig onderzoek gekeken hoever ik dan ben en dan word het met 38/39 weken 's ochtends verder opgewekt zodat ik overdag bij een ervaren gyn kan bevallen. Hij hoopt op 2 cm. Moet dus wel allemaal snel gaan dan moet krachtige weeën krijgen dan en goede vlotte ontsluiting anders keizersnede die kans is 50 procent...

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ben aantal vragen vergeten en me geboorteplan maar ja... Laat die weeën maar komen.

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Dotty@ wel apart dat je vk het kindje wel groter schat

Puma@ hoop dat je je kleine vast hebt

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @puma; ik hoop dat je inmiddels klaar bent!

@hier; even het dorp ingeweest voor die boxkleden bij de wibra. Heb er twee meegenomen. Nog wat andere kleine dingen ook. Ben nu natuurlijk brak! Caitlin ligt wel lekker op bed nu dus heb even tijd voor mezelf. Heerlijk!

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Burningkarma: zijn het leuke kleden van de wibra? En een beetje dik? Ik heb nu 1 boxkleed, maar misschien is een extra wel handig.

@jen: dat zou wat zijn, als we tegelijk gaan :) .

@elisatje: spannend zeg! Ik vergeet ook steeds dingen te vragen aan de gyn of vk. Dan sta ik buiten en denk ik er pas aan. Er gaan ook zoveel gedachtes door je heen die laatste weken. Maar over max 2 weekjes heb jij je meisje dus vast!!!

Ik nog een paar uurtjes wachten tot ik naar de gyn mag. Ben zo benieuwd wat hij nu gaat zeggen.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik vind ze niet heel dik maar ook niet te dun. :) ik vind ze prima, anders had ik ze niet gekocht :D. Ze waren ongeveer zoals die van kruidvat badstof roze met witte stippen maar ja, roze voor een jochie he... :D succes bij de gyn dotty!

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Dotty@ ja max 2 weken klinkt wel geruststellend...

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    En succes bij de gyn...

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Kom steeds kijken over nieuws van puma. Hopelijk wilt het voor haar een beetje opschieten of heeft ze hem alvast.

Elisa spannend meid. Dan duurt het niet lang meer.

Dotty bijzonder dat de vk vind dat hij niet zo klein is. Maar ja met een echo kan je het toch beter zien dan dat de vk kan voelen.
    Ben erg benieuwd hoe het is gegaan bij de gyn.

Hier. Logan is nog steeds niet de oude. 's ochtends lijkt het goed te gaan maar tegen 1 uur stort hij helemaal in. Ben heel blij dat hij nu een luier om heeft want hij heeft diarree. Echt heel sneu.
    Slaapt vandaag alweer voor de 2de keer.

Ook Meredith heeft haar hang dagje. Komt elke 2 uur voor wat te drinken en slaap erg moeilijk in.
    Waarschijnlijk komt bij haar een sprongetje eraan.

Ik heb nieuwe patronen voor het maken van truitjes. Had Logan vorig jaar al een bob de bouwer trui beloofd. Dus nu maar eens maken. Ook voor Meredith heb ik standaard patronen besteld maat 62 & 68 dus daar kan ik iets leuks van maken voor de winter.

Zo maar eens kijken wat we gaan eten want we hebben alle 2 geen zin om te koken.

14. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal hier even een snel berichtje. Gisteravond om 7.13 is Xander geboren. Het gaat heel goed met hem. De bevalling is uiteindelijk heel snel gegaan, maar dat post ik later wel.
    We zijn sinds vanochtend lekker thuis.

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Puma, gefeliciteerd joh! Gelukkig is ie er nu eindelijk! Super leuke naam :)

Gyino; arme logan. Hopelijk is de diaree zo weer over.

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Puma gefeliciteerd. Heerlijk dat alles goed gaat. Leuke naam ook zo'n stoere.

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma@ fijn dat het zo snel is gegaan en alweer lekker thuis... Mooie naam

Gyino@ wou dat ik wat creatiever ben met dingen maken enzo, vervelend dat Logan diarree heeft hopelijk is het snel over. Wat is het eten geworden

Beertje@ even vraagje aan jou, hoe zit het met kraamzorg gaan daar de dagen van het ziekenhuis vanaf? Komen er dan aanvullende uren bij omdat je met keizersnede niks mag doen bijna

18. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd puma!!! Leuke naam!

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Puma; Gefeliciteerd met jullie zoontje Xander!!! Gave naam!
    En wat fijn dat de bevalling alsnog vrij snel is verlopen!

Sorry meiden, verder even geen puf voor reageren; nog steeds hoofdpijn, ben benieuwd hoe de bloeddruk morgen is bij de VK, maar heb verder geen klachten die wijzen op zw. suiker........ Vandaar dat ik er maar gewoon vanuit ga dat het een gewone hoofdpijn is...

20. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ heb ook vaak hoofdpijn dan drink ik wat en gaat het wel... Ik heb echt veel vocht nodig en met suiker dus neem vaak ranja

Deel Deze Pagina