Dotty fijn dat hij nog een weekje kan blijven zitten. Hopelijk is hij volgende week goed gegroeid. Hier een heftig nachtje gehad. Meredith ging pas om 23.30 slapen kort daarop werd Logan wakker en is 2 uur wakker geweest. Daarna kwam ons medameke weer. Ging lekker dus. Logan is nu wel een heel stuk beter. Heeft al heel de dag koorts gehad. Hij is alleen erg veel eisend. Maar aan de andere kant gaat hij Meredith meer accepteren.
Hey meiden, hier daarstraks controle gehad. Heb gewoon al 2 a 3 cm ontsluiting en een half verstreken bmm!
@gyino: pittig zeg, zulke nachten!! Ik hoor ook dat 2 kinderen een heel stuk zwaarder is dan 1. Hopelijk gaat het snel beter.
Jen@ wat goed zeg, grote kans dat ze eerder komt... Heb je voorweeen gehad? Ik heb heel veel harde buiken zorgt dat ook voor ontsluiting
@ Beertje vraagje Jesse slaapt al een tijdje door he? Komt hij nu ook nog steeds 's avonds zoveel bij je drinken of is dit al veel minder geworden? Zit een beetje mee namelijk. Roy is nu lekker vrij maar straks als de scholen weer beginnen móet hij ook 2 avonden werken. Dan is het niet handig als ze steeds bij me wilt drinken. Nu is het nog niet zo erg maar over 3 weken is dat al. Wel het liefste doorgaan met bv maar dat gaat niet op deze manier. Twijfel hoe ik dat ga aanpakken.
Jeetje jen wat een nieuws!! Je gaat me inhalen. Ik ben ook erg benieuwd maar heb 16/8 pas afspraak dus ff geduld hebben. Heb wel mega veel vreet momenten haha
Hier hebben voorweeen en harde buiken dus niks uitgehaald. Best jammer. Ik ben echt sinds vandaag ineens ongeduldig.
Ik heb niet echt noemenswaardi voorwerk gehad, alleen dinsdagavond een constante "kramp" waarbij ik nog even dacht; als dit lang blijft duren ga ik toch even bellen voor de zekerheid, maar kort daarna ben ik in slaap gevallen... Vind het ergens ook wel een "eng" idee dat ik dus vrijwel niets gemerkt heb van de eerste cm's! Het zou dus zomaar kunnen dat ik nu bijvoorbeeld al op 4 of 5 zit zonder dat ik het weet..... En als dat inderdaad zo ongemerkt gaat ik straks ineens op de wc beval ofzo... Dat vind ik (en manlief ook) niet zo'n prettig idee....
Net maar even wat onderzoek gedaan (google), maar het kan ook gewoon nog doodleuk 2 of 3 weken duren voor ik ga bevallen hoor.... Die ontsluiting hoeft niet persé iets te zeggen.... 't zal mij benieuwen, wordt er wel een beetje erg nieuwsgierig van!
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 49 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4000 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (.... gram en .. cm)
Morgen meiden ,hier alles rusig hoor! Zo met manlief en Esmay naar de golfbaan. Erwin gaat met zijn pa even een balletje afslaan..... (Hoezo kouwe kak? ....) en wij doen een bakkie op het terras! daarna boodschapjes en verder een lekker niks doen weekend op de planning! Fijn weekend meiden!
Goooodmorning Hier lekker geslapen zeg, tot 9 uur! Caitlin zat tussen ons in met papa op de ipad en zo af en toe kreeg ik een aai over mn bol en een kus van dr haha. Gisteren voor het eerst de hik gevoeld bij ons ventje. Dacht eerst "wat doet ie nou, het voelt zo irritant" en toen realiseerde ik me dat het de hik was haha. Vandaag richting breda. Caitlin gaat bij dr tante en neef logeren en ikga met manlief en vrienden naar de film en uit eten. Fijn weekend allen!
Ook wij gaan naar Breda vandaag... Vanavond verjaardag daar heb manlief gezegt ik kan best rijden maar drink jij maar niet want als ik weeën krijg dan ga ik niet rijden. Dat vond hij goed dus hij rijd. Even afwachten of hier de zon komt in Almere want is hier nog bewolkt en zie meer zon in de rest van het land.
@jen: veel plezier op de golfbaan. @burning: irritant is dat het die hik. Meredith had elke dag op het laatst wel 3 a 4 keer de hik. heel vervelend. veel plezier vanavond. @eliza: ben je gek of zo even naar naarden fietsen. is best een mooi stuk maar met 37 weken lijkt me het best heftig. of was je van plan om op die manier de weeën op te wekken? dat wordt niet naar Breda hoor vanavond hihi. hier: Meredith sliep gisteravond erg vroeg rond 21.00 hierdoor haalde ze het natuurlijk niet naar 3 uur. dus om 1.00 was ze wakker. daarna om 5 uur. best een heftig nachtje dus. kreeg op een ander topic de tip om 's avonds haar in de draagdoek te doen als ze zo erg aan het clusteren is zodat ik wel me handen vrij heb voor Logan. dus ga dat straks als roy weer 's avonds moet werken uitproberen. moet wel nog even goed oefenen met me geweven doek want dat is toch wel even anders dan zo'n tricot. zo meteen gaan we op kraambezoek bij me vriendin. die geven een kraamfeest voor hun dochter. die is 16 dagen na Meredith geboren.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4000 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (.... gram en .. cm)