Gyino@ ja had ergens gelezen dat het hobbelen op de fiets helpt, we hebben lekker ijsje gegeten en terug gefietst... was heerlijk fietsweer op terugwel beetje last van me zadel gekregen Gaan ze al richting breda we hebben nog een BBq uitnodiging gehad... Manlief gaat rijden kan ik even rusten
@ elisa nou ben benieuwd maar denk dat het net als de ananas is en dat je het veel móet doen. Dus morgen nog maar een ritje. Hier terug van het kraamfeest. Was erg gezellig. Meredith zit nu lekker in de draagdoek. Op die manier heb ik net gekookt en kunnen eten. Helemaal super. Móet dat maar vaker doen op deze manier brengt meer rust in de tent.
@elisatje: zo lekker gefietst, alles volgehouden vandaag? knap hoor met 37w @gyino: wat fijn dat je een manier hebt gevonden om rustig te kunnen koken en er voor Logan te zijn helemaal goed, komt er hopelijk weer wat meer rust! hier dagje druk geweest, met schoonmoeder een glijbaan gekocht voor bart en we hebben een nieuwe tripp/trapp gekregen nu komt op de oude van bart weer de newborn set en heeft bart een nieuwe stoel waar hij zonder beugels op moet leren zitten, want nu til ik hem er nog in en uit maar dat is best zwaar en mag straks liever ook een tijdje niet, dus we proberen hem zelf op zijn nieuwe stoel te laten klimmen en dan hoef ik hem alleen maar aan te schuiven. Ook weer leuke kleertjes gehad voor de baby, als mn schoonmoeder komt (wonen uurtje bij ons vandaan) worden we meestal meteen zo verwend erg lief natuurlijk! alle verjaardagen gehad na vandaag, eerste is nu 23 aug. dus tussen morgen en 23 aug mag ze komen, heeft ze in ieder geval een eigen dag haha! Ik ben dr klaar voor, ik bereid me helemaal voor op morgen, de uitgerekende datum, dus ik ben benieuwd, had vanmiddag wel ff last, maar mn man zei dat dat ook kan komen omdat we nog best druk zijn geweest vandaag, maar ik hoop dat het voor de bevalling was haha! nu ff lekker niksen op de bank en hopen dat het zsm begint!
@BK en Elisa; Veel plezier in Breda!!! @Gyino; wat fijn dat je zo'n goede tip hebt gehad van een medeforummer en daardoor je handen wat meer vrij hebt! @Happy; Heerlijk toch, zo verwend worden....! Ik ga met je meeduimen dat het voorwerk is geweest en je morgen gaat bevallen! Nu ff lekker genieten van de rust; dat doet misschien wel wonderen! @All; Vandaag weer zo'n beetje de hele dag bezig geweest, vanmorgen meegeweest naar de golfbaan, daarna even bij de opa's & oma's langsgeweest, onderweg naar huis nog een pitstop bij een golfwinkel, thuis even wat gegeten en daarna een tukkie gedaan met Esmay, boodschapjes gedaan en vervolgens tot etenstijd met de buurtjes en kids in de speeltuin gebivakeerd, gegeten, Esmay gebadderd, naar bed gebracht en nu zit ze weer beneden.... (mevrouw had honger; aangezien we dat al aan hadden zien komen hebben we er maar een keer aan toe gegeven) Heb net de verloskundige even een sms gestuurd om te vragen of ik dinsdag toch de afspraak om 09.00 uur kon krijgen, ipv 15.45 uur... Ga ik namelijk toch eens vragen of ze wil gaan strippen! Ben het zo beu, krijg steeds meer lichamelijk ongemak.... Dinsdag is Esmay de hele dag op school (overblijven en BSO) dus mocht het werken, dan kan ik mooi bevallen en hoeft er niks geregeld te worden voor de opvang van Esmay... Ben dan ook net zover als toen ik van Esmay beviel, dus ik hoop echt heel hard dat ze het wil doen en dat het werkt!!! Zo, en nu ga ik madame weer op bed leggen en van mijn rust genieten! Fijne avond meiden!!
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Jen27 --> 14 aug. 09.00 controle VK (hopelijk + strippen) Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4000 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (.... gram en .. cm)
'T is hier weer lekker onrustig in de buik.... Af en toe een steekje down under en een hoop gewiebel van madame.... 't zal mij benieuwen!
Nou, steekjes downunder klinken hier niet onbekend. Wat is dat? De film dark knight rises was cool maar twee uur en drie kwartier zitten is echt teveel van het goede helaas. lig nu plat. Gelukkig was het wel heel gezellig!
Morgen meiden, begin van de nacht toch wel wat serieus weeen werk gehad ,maar na 3 kwartier was het weer over; helaas! Dacht echt dat het door zou zetten, om de 5 a 6 minuten en bijna 1 minuut lang... Wel heel slecht geslapen daarna, dus vandaag echt even heeeeel rustig aan....
goedemorgen.. Even snel een berichtje tussen de bedrijven door.. Onze kleine man doet het erg goed.. Is binnen een dag meer dan 7% van z'n geboorte gewicht verloren.. De bv kwam niet snel genoeg voor onze hongerige wolf op gang.. Hem 1dag bij gevoed met kv en ik aan de kolf en nou gaat het goed.. Hij heeft al aardig ritme van 3 / 3,5 uur voor voeding.. T is een heerlijk rustig tevreden mannetje.. Echt genieten (l) .. Ik heb nog niks terug gelezen.. Dames die bevallen zijn, gefeliciteerd.. En de andere heel veel succes en zet hem op kom van de week nog wel ff weer kijken hier..
@LQ; Hey wat fijn even wat van je te horen en dan gaat het ook nog eens hardstikke goed!! Super! Geniet er lekker van!
@ jen jammer dat het niet door gezet heeft. Hopelijk mag je dinsdag om 9.00 komen en strippen ze je. Hier een redelijk nacht. Meredith was alleen erg overprikkeld dus sliep moeilijk in en moest veel huilen.
Jen@ jammer dat het niet heeft doorgezet, misschien wel weer meer ontsluiting Gyino@ ga vandaag niet weer fietsen maar lekkerin me zwembad in de tuin heb ik zo bedacht We waren gisteren om 0.30 thuis was best moei heb leuke boeken meegenomen voor komende week Vanavond hier bbq met vrienden die een baby hebben van april,
@jen: jeetje spannend zeg. Wie weet zit je inderdaad nu op nog meer ontsluiting. En gaat het dinsdag ineens wel heeeel snel!!! @lq: wat fijn dat het zo goed gaat. Geniet lekker van je kleine man!!!
Hallo dames hier erg druk met borstvoeding enz. Verder gaat alles erg goed. Xander is een tevreden baby hij houdt erg van slapen Kan iemand van jullie dit toevoegen aan het lijstje? 3600 gram en 51 cm, ik gebruik n mobiel en weet niet zo goed hoe die werkt. als ik wat beter kan zitten zal ik m'n hele verhaal typen. Nu nog erg last van de hechtingen.
Hey meiden, even update! Wellicht vliezen "gebroken" en zeer zwaar gevoel down under. VK komt straks langs nadat ze visite heeft gereden, tenzij ik weeenactiviteit krijg, dan moet ik terugbellen.... Esmay is net voor de zekerheid alvast opgehaald, ik ga nu ff in bad in de hoop dat de ontspanning zorgt voor weeen.....
Ow jen spannend! Maar mag je nog in bad met gebroken vliezen? Hier vanochtend gezwommen en nu toch ook maar badje in de tuin. Nog weinig activiteit hier. Wel m'n man verleid haha misschien helpt het maar merk er nog weinig van helaas.
@Happy; als het kindje ingedaald is wel en dat is het in mijn geval... Hoop dat bij jou ook snel wat gaa gebeuren! Begin nu zo af en toe wel een wee te krijgen, maar nog niet goed en snel genoeg...
Nou, het gaat toch echt gebeuren hoor! Weeen om de 2 a 3 minuten...... VK is er als het goed is ieder moment...