Dotty@ inbrengen was echt vervelend /pijnlijk geeft gevoel van druk op me blaas. Heb nu soms een buikkramp heb zometeen weer ctg
Begin nu meer weeenactiviteit te krijgen. Was ook op ctg te zien dus wie weet zet het door is in ieder geval goed bezig met me baarmoeder. Ik zeg kom maar meisje ik ben er klaar voor. Happy/dotty@ hopelijk mogen jullie ook snel, sorry als ik jullie inhaal
ik meld me ff @jen: fijn dat het nu aan beide kanten goed gaat! @elisatje: succes, en dat inhalen ben ik wel gewend haha zet um op! @gyino: handig dat ze haar draai heeft gevonden in de draagdoek, kan jij tenminste ook wat doen en ze valt er nog van in slaap ook, mooi zo! hier nog niks, even boodschapjes gedaan en ga nu even op bed liggen.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Gyino --> 15 aug. CB met Meredith 1e controle Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) Dotty --> 17 augustus gynaecoloog en ctg (10.00 uur) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4050 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (3600 gram en 51 cm) Jen27 --> JAYLINN 12-08-2012 (2580 gram en 48 cm) Weet iemand iets van kreeft? lange tijd niet gezien?
Héhé.. Ff tijd...! @jen... Super gefeliciteerd meid!! En wat een vlotte bevalling!! En geweldig dat je haar zelf kon pakken en navelstreng door kon knippen! Ik baal nog steeds ontzettend dat ik dat momentje heb moeten missen.. Jesse op mijn buik krijgen .. @elisa.. Meid.. Wat heftig! Maar goed dat je gebeld had nog! Hellp syndroom is niet huis! Heel veel succes vandaag want zo te horen krijg je je meisje vandaag in je armen!! Denk aan je! @lq.... Neeeeeeeee... tydo heeft jesse gewoon ingehaald!! Haha..., mooi ventje hoor!! @puma... Prachtig ventje ook!! @dotty.. hou vol meid!! Nog even.. Gewoon lekker toegeven aan het niks doen! In de tuin op stoeltje.. Koud drankje erbij... Echt weet er alles van.. Dat lange lange tijd niks doen... @happy... Melden graag.... Of.... Heb je een goed extra om weg te blijven? @gyino... Ja jesse slaapt inderdaad al tijden door! Vorige week niet.. Maar denk dat dat kwam of door de andere omgeving of omdat hij verkouden was want sinds we thuis zijn slaapt hij (op 1 nacht na..) Weer door! Dat clusteren is ook veel minder geworden!! Bij jou ook al? En jou doek hé.. Us dat andere stof dan de Bykay draagdoek? Hoe draag hij meredith? In zo'n kikkertje houding? Ben nog steeds aan het vechten steeds....
@happy... Haha.. Was wat lang bezig met posten.. Zit o telefoon want ben in ziekenhuis... Moet weg lang wachten op afspraak met internist omdat de afspraak bij de longarts ernstig snel klaar was......
Haha snap um. Gaat niet zo snel op mobiel hè heb ik ook last van maar hier nog niks. Vanochtend wel veel slijm (slijmprop?) maar dan kan het nog dagen duren helaas.
Beertje@ kan vandaag maar kan ook nog morgen worden. Ben er vroeg bij daarom valt het nog mee met hellp bij mij en gaan ze de baby halen voor ik ziek word. Vind het wel spannnend allemaal.
@hier... Mijn verlof is gewoon al om!! Heb sinds gisteren vakantie.... Gister intake gehad bij de kinder opvang... 29e moet jesse een ochtend heen te wennen.... Nou.... Denk dat jesse niet hoeft te wennen hoor... Zijn mem wel! gelukkig kan ik als hij ko is hem tussendoor zien (voor voedingen...) Ze bellen dan de afdeling als jesse zich meldt.. Maar ja min moeder past ook woensdags op en 1 vrijdag in de 2 weken... Slik.... Dan zie ik m niet! Tis zo'n heerlijk ventje!! Lacht ontzettend veel! Volgt ons overal.. En schaterlachen hebben we ook ontdekt...! Hij slaapt nu sinds 2 dagen van uur of 22 (laatste voeding) tot half 8 door en dan moet ik m ook nog wekken! Slaapt ik sinds vrijdag op zijn eigen kamertje.. Gaat ook soepel! borstvoeding gaat weer heerlijk..! T is gewoon een super ventje!! Zucht... Nog naar 2,5 week fulltime genieten van mijn heerlijke geweldige super lieve ventje!!
Even niet bevalling dingetje. Ik maak eisalade. Had ik echt zon zin in! Ik dacht nog wat zeezout erop te doen, is die dop los en valt al het zout erin... ... mag ik ff huilen hier? Mijn hormonstertjes vinden dit niet leuk!
@elisa.. Haha.. Wen er maar aan want strakjes als je de kleine hebt moet je vast vaker via mobiel! Haha... dat ballonnetje moet eruit vallen toch? Hebben ze nog gecheckt??
@happy meis ik hoop dat je niet te lang nog moet lopen, ik vond dat zo vervelend, alleen de gedachte al. @elisatje gelukkig ben je er vroeg bij, ben benieuwd hoe de bevalling gaat verlopen. @bk je mag huilen meis, die momenten had ik ook als zulke dingen gebeuren. @beertje jeetje je verlof alweer om, ik wil er echt nog niet aan denken en ze zeggen ook vaak dat de wendagen meer voor de mama's zijn haha
@bk: owww das mooi k.....te doe je daar zo je best voor, ik vind eiersalade ook echt heerlijk!! @beertje: het is misschien ff wennen, maar ze vinden het echt leuk op het kinderdagverblijf hoor en ze zorgen er echt goed voor, vind het echt een uitvinding! En zeker als ze wat ouder worden, bart gaat er erg graag naartoe en heeft het er enorm naar zijn zin, als ik hem nu thuis zou houden zou ik hem daar echt geen plezier mee doen, het is zo leuk al die kindjes onder elkaar allemaal van 0-2 jaar, hij mag bijna naar de volgende groep. Hier nog steeds niks, had gister ovenschotel gemaakt die we vandaag ook nog konden eten, maar die bewaar ik voor morgen hoef ik niet te koken als ik samen met bart ben, heb nu zin in een big tasty LEKKER FOUT maar ga ik wel eten hahaha, manlief vond het ook goed, dus ga nu mn mannetje halen en daarna lekker eten bij de mac! tot straks!
@ dotty: ja gaat super. ik heb 1 techniek die ik erg prettig vind. ik vind de filmpjes van youtube prettiger. dan kan je zien wat iemand doet. op slingomama staat een filmpje met een newborn. die techniek gebruik ik en werkt hier prima. gebruik me doek nu al vakker dan toen met Logan. @kreeft: ik heb haar een paar weken terug een mail gestuurd. volgens mij heb ik dat toen ook gepost. ze zit thuis met zware Bi kan het huis niet uit zonder rolstoel. haar vader had een hartinfarct gehad maar dat ging al een stuk beter. ook was er iets met het kindje tenminsten dat dachten ze maar dat blijk nu ook goed te gaan. zal haar van de week weer eens mailen. @beertje: ja bykay is volgens mij een tricot doek. ik heb een katoene geweven doek. die is wat stugger en rekt niet mee dat is wel even wennen. ik draag Meredith inderdaad in de kikkerhouding. heb een filmpje gevonden op slingomama. een filmpje vind ik erg handig want dan zie je wat mensen doen met knopen foto's en tekst zijn vaak niet duidelijk. zal eens kijken of ik hem kan posten.
Ballonetje kan eruit vallen klopt dan moet ik verpleegster roepen maar is nog noet gecontroleerd dat doen ze morgenvroeg. Dan meten ze gelijk de ontsluiting. Maar hij zit vastgeplakt aan me been dus volgens mij blijft ie er ook gewoon in alhoewel er zit wel 30cc water in. Beertje@ snel gegaan zeker
Lijkt me ook moeilijk je baby naar kdv brengen eerste keren... Bloeddruk is weer hoger 145/95 nu en klachten komen ook weer terug
@beertje; ht zijn idd altijd de mamas die het even moeilijk vinden. De beebjes vinden alles prima; als er maar op tijd gevoed word haha. Gewoon lekker bellen en niet bang zijn dat je lastig bent hoor! Dan voel je je vast beter. @elisa; ik kreeg toendertijd een hormonenveter, was ook niet prettig. Die ballon, rekt die alleen of komen er ook hormonen af? @draagdoek; ik ben altijd bang dat ik er te dik voor ben. Vandaar dat ik een beco butterfly heb gekocht. Heb m met caitlin veel gebruikt en ben ik nu ook weer van plan
@BK... meid... je kan echt niet te dik zijn hoor voor de ByKay! Dat dacht ik namelijk ook..! Ben 1.70 en weeg nu 110kg.. heb maat 46 van kleding.. soms 48.. Heb dan ook de L maat besteld van de ByKay.. puur zodat hij iig niet te klein zou zijn..! Nou echt... ik hou nog meters over!! Dus knoop hem sowieso nog weer terug naar de voorkant en dan vast.. en dan nog heb ik veel stof over! Ik zou het je echt aanraden want ik heb ook wel zo'n draagzak maar dat vind Jesse 10x niks... en de ByKay vind ie heerlijk..! @Elisa.. oei.. weer te hoog.. echt goed dat je er zo vroeg bij was meid!! @Gyino.. niet gelukt nog met filmpje? Ik zag trouwens een foto op fb van je.. maar daar had Meredith de beentjes buiten de doek toch? Of varieer je die 2 houdingen? @Lucky... man... tis veeeel te snel gegaan..!! Vind echt vreselijk ook!! Blegh.... @happy.. jah.. weet ook wel dat kindjes het geweldig vinden hoor.. daarom doen we Jesse ook naar een kdv.. want mijn moeder zou best altijd op willen passen! Maar puur omdat het voor kindjes ook goed is en ze het leuk vinden doen we dat niet! Weet ook bijna zeker dat dat wennen meer is uitgevonden om de moeders te pezieren dan de kindjes! Haha...