De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @beertje: hier net even een drama thuis. dus vandaar nog niet gekeken met het filmpje.

ja ik doe de beentje buiten dat kan ook. als je maar zorgt dat de knietjes hoger dan de heupjes blijven.

2. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    meiden even snel een vraag
    had iemand hier nou een tandembuggy???

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb duo kinderwagen ;) nog geen buggy. Ga je die aanschaffen?
    Hier weer druk kind maar verder loos alarm gok ik :( ga zo m'n lekkere bedje maar eens opzoeken.

4. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @happy
    Ja zit te kijken om er 1 aan te schaffen, want kaelyn is nog net te klein om gewoon mee te lopen. Heen naar de winkels gaat wel, maar terug moet ik haar dan dragen soms, dat is geen doen

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hi meiden, ten eerste nog bedankt voor alle felicitaties! Ik weet niet meer of ik dat al gezegd had, maar wilde dat in ieder geval wel even doen...

Hier gaat het goed! Jaylinn doet het echt super; ze was gisteren 10 gram "kwijt", maar vandaag alweer 20 aangekomen! Ze heeft wel heel veel last van krampjes, waardoor de nachten wat onrustig zijn, maar ook daar zit vandaag al heel wat verbetering in...:D

Esmay vind het helemaal geweldig, is ontzettend trots op haar zusje en laat haar het liefst aan iedereen zien! Ze is wel wat druk in haar doen en laten, maar totaal niet op een vervelende manier. Met buiten spelen zoekt ze wel wat grenzen op, maar ook dat is goed te doen....
    We zijn dan ook ontzettend trots op de grote zus!!

De borstvoeding loopt nu ook super, ben zo ontzettend blij dat ik het heb geprobeerd en dat het tot nu toe zo goed gaat! Ben ook totaal overrompeld over mijn eigen gevoelens naar ons 2de prinsesje, dat je ook zoveel van een 2de kindje kan houden is toch wel heel bijzonder!

Kortom; wij genieten hier met volle teugen!

@Happy; meid, ik hoop echt zoooo hard dat jij jullie meisje ook snel in je armen hebt! Vind het ergens wel "lullig" dat ik op "jouw" dag bevallen ben... (ik weet, dat heb ik ook niet in de hand, maar toch....)

@Elisatje; Toi, toi, toi; ook jij hebt bijna je prinsesje in je handen!

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Krijg wel steeds meer weeenactiviteit het zou vanacht al vanzelf kunnen beginnen word gezegt... Denk zelf van niet maar hoop het wel morgen... Ga nu slapen me bloeddruk blijft steeds rond 140/90 ze hebben liever lager maar zijn tevreden. Ga nu proberen te slapen

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@elisatje; spannend meid, heel veel succes!

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo het was weer feest hier....nu mag ik geloof ik ook eindelijk mijn oogjes dicht gaan doen... Welterusten meiden!

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @jen; haha maakt niks uit toch. Zon datum is ook maar wat de
    Vk eraan hangt en jij net zo min als ik kunnen dit uitkiezen ;) de kiss bepalen helaas zelf wanneer ze zin hebben. Hoop dat ze morgenochtend wel strippen en dat het ook meteen effect gaat hebben ;)

@elisatje: succes vandaag!

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Succes vandaag elisa!

Hier voor het eerst gedroomd over de bevalling. 10 cm zonder ook maar een centje pijn! Toen werd ik wakker haha.

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Heb 3 a 4 cm ontsluiting vliezen zijn gebroken en heb nu weeenopwekkers. Is nu wachten... Ik laat het jullie weten als ze er is, als ik daar tijd voor.

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Fijn neid, daar kun je wat mee! Zet em op!

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Zet m op Elisa!!

14. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    succes elisa!!!!!

@all
    gister heeft kaelyn op het potje geplast, dacht probeer het vandaag ook maar heb al 3x de vloer schoongemaakt.
    ze is nog jong dus het hoeft nog niet, weet dus niet of ik vandaag nog ermee verder ga pfff

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Weeen zijn nog goed weg te puffen, ze komen regelmatig elke 2/3 min

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @LB: wat goed van het plasje! :D Elk begin is mooi. :D

@Elisa: Dat je nog zin hebt om te posten haha. We wachten met spanning af :D

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Nog steeds 3/4 cm ontsluiting ze is nu dieper gaan liggen. En top van me baarmoeder is nu beter... Ze zei dat ik te vrolijk ben. Beetje raar

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ elisa.. Dat kreeg ik vorige week ook te horen dat ik nog te gezellig was.. 1uur later braken men vliezen ;) zet hem op meid!

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq @ dus ik mag gezellig zijn :) me vliezen zijn om 800 al gebroken

Deel Deze Pagina