@elisatje: zet m op!! Raar, als je je nog redelijk voelt mag je toch vrolijk zijn . Op de pijn na is het toch een blije gebeurtenis zou je zeggen. @luckyblue: wat knap dat ze in het potje heeft geplast. En het kan natuurlijk niet in 1 keer helemaal goed gaan! Maar ik kan me voorstellen dat je, nu met een kleintje, het verder even uit wil stellen misschien. Anders laat je haar een luier dragen voor de zekerheid en doe je het potje met een beloningssysteem??? Zo went ze wel, maar ben je niet aan het dweilen. Hier: vriend is weer ziek (crohn), ik heb al 2 dagen niet geslapen en heb het stikheet.....even een baaldagje dus.
@Dotty: Balen @Weer: Word nog veeeeel heter begreep ik! gelukkig werk ik nu halve dagen. @Elisa: Haha, zolang je nog kan lachen; lekker blijven lachen Ik moet stofzuigen maar ben aan het uitstellen. Nog mijn kopje koffie drinken en dan moet ik er echt aan geloven!
@bk: nog gelukt met stofzuigen? @dotty: balen zeg, maar een baaldagje mag best af en toe, hier mag je het er allemaal uitgooien! @elisatje: ben nu wel erg benieuwd of je meisje er al is, spannend hoor, kom straks nog even kijken. Hier: nog steeds geen tekenen, morgen naar vk en dan hopelijk wel strippen, en dan hoop ik ook dat het doorzet, maar we zullen zien, morgen in ieder geval lekkerr dagje weer alleen, bart wil graag buiten spelen zoals vandaag, snap ik wel, maar vind het zo warm en benauwd buiten, ben liever binnen en doe niet veel, dus morgen gaan we dat maar eens doen!
@dotty ja ben nog even aan het kijken wat de beste aanpak is bij haar, maar cb zei ze is nog jong dus komt goed. en helaas koelt het nog niet af in de komende dagen, hier ook last van de warmte @happy kaelyn wil ook het liefst de hele dag buiten spelen, vandaag maar badje gevuld en haar zo bezig gehouden. fijn dat je morgen weer even het huis voor jezelf hebt @elisatje ben benieuwd hoe het gaat @all jordan sliep lekker vandaag dus in de ochtend geknutseld met mijn meisje en daarna lekker op balkon met de speeltafel en een badje. toen mijn vriend thuis was even op de fiets naar de winkel geweest, wat heb ik fietsen gemist zeg. oowja kaelyn heeft vandaag ook soort van op potje gepoept, het was er helaas net naast, maar ben benieuwd hoe snel ze het onder de knie krijgt, scheelt weer luiers
@lucky: scheelt zeker luiers, je hebt er nu weer een nieuw luierkindje bij dus hopelijk leert ze het snel, en idd beter langzaam opbouwen en ze is nog jong, maar wel knap! hier fiets ik nog wel, maar snap dat je het gemist hebt toch beter dan is zo'n hete auto met dit weer, lekker toch! @elisatje: ze reageerde heel veel vandaag, maar nu ineens niet meer dus ik denk wel dat ze inmiddels haar meisje in haar armen heeft, ben benieuwd hoor, even het lijstje naar voren halen
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) Dotty --> 17 augustus gynaecoloog en ctg (10.00 uur) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4050 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (3600 gram en 51 cm) Jen27 --> JAYLINN 12-08-2012 (2580 gram en 48 cm) Elisatje --> Happygirl86 -->
Pfff hier behoorlijke stuwing sinds vandaag, geloof dat ik wel zo'n beetje op het hoogtepunt zit nu, maar hoop echt dat het snel weer over is! Wat is dat toch vervelend zeg.... Heb ook echt megaproductie, dus als Jaylinn drinkt dan is dat niet zo gek lang, borst komt niet leeg en ze drinkt ook maar 1 borst per voeding...Hoop niet dat daardoor de stuwing langer dan een dag aanhoud! @Elisatje; ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Hoop dat je je meisje al in je armen hebt!
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Happygirl86 --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - Ziekenhuis/ thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - BV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 16 aug. controle vk + strippen (hoop ik) Dotty --> 17 augustus gynaecoloog en ctg (10.00 uur) BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle Beertje --> 29 aug. Jesse wennen op KDV Beertje --> 30 aug. Jesse cb (weer prikjes) Beertje --> 3 sept. weer werken (na vakantie.. verlof was 13aug. al om..) BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4050 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (3600 gram en 51 cm) Jen27 --> JAYLINN 12-08-2012 (2580 gram en 48 cm) Elisatje --> Happygirl86 -->
@Jen.. oew.. vervelend meid!! Ik heb het soms nog nu!! Gelukkig alleen sochtends Hopelijk ben je er snel vanaf!! @Elisa.. hoe gaat het meid??! @Lucky.. Goed van Kaelyn dat ze de link dan al wel begrijpt tussen poepen/plassen en potje gaan..!! Kan nooit lang meer duren voordat ze helemaal zindelijk is joh!! @Happy.. meid... morgen vind ik een prachtige dag voor jou om te bevallen..!! Wat zeg je er van..!! Hopelijk word je gestript en lig je daarna gewoon lekker snel te puffen en dan niet van de hitte!! @Dotty.. baaldagen mogen hoor.. gooi het er hier lekker uit!! @hier.. Heb Jesse net (nou jah zo rond 2030u) in zijn ledikantje gelegd te slapen..! Had hem eerst nog in de reiswieg en dan in het ledikantje staan..! En warempel hij slaapt! Hopelijk slaapt hij vannacht ook lekker door zoals afgelopen nachten!! Geef hem laatste dagen zo rond 20u/21u (heel soms 22u maar net hoe het uitkomt...) de laatste voeding en moet hem dan sochtends echt wekken rond 7u/half8 voor eten!! HEEEEERLIJK joh!! Morgen op kraambezoek bij een collega/vriendin.. Zin in.. lekker saampjes met Jesse naartoe! Voor nu.. ga ik lekker douchen en op bed!! Lekker slapen allemaal!!
@Beertje; Oh wat een heerlijke nachten maakt jullie mannetje al!!! Heb je toevallig nog tips voor de stuwing die bij jou goed werkte?? Ik wil in ieder geval niet te vaak gaan aanleggen omdat de productie echt al behoorlijk hoog is! Nu met stuwing komt er zoveel uit als ik Jaylinn aanleg, dat ze het bijna niet weggewerkt krijgt...
Ik ga nu alvast een uurtje tukken op de bank, daarna boven voeden en dan gaat mevrouw hopelijk net zo makkelijk slapen als ze nu met de laatste voeding heeft gedaan... Dan om 03.00 uur weer een voeding en om 06.00 uur de volgende....... Fingers crossed!! Truste meiden!
Goedemorgen! Vandaag alweer 28 weken! Tijd vliegt! Elisa hoe gaat het daar? Hopelijk is ze er al! Hier aan het klaar maken voor werken. Wil bah zeggen maar is maar tot half 12 dus woohoo!
@bk.. Haha.. Ja bekijk t van de zonnige kant hé! @jen.. Nou niet echt tips joh.. Want kolven ofzo heeft ook geen zin want dan blijft je productie zo hoog.. Misschien kun je even warm (ja met dit weer) douchen of in bad want dan loopt het er bij mij zo gewoon uit! #elisa.. Hoe gaat t meid? @hier.. Jesse dus voor t eerst los in zijn grote ledikant en meneer heeft geslapen van 22 uur tot half 8! Toen heb ik m wakker gemaakt! Heeeerlijk zeg!
@beertje: dat is lekker zeg! Fijn dat hij zo goed slaapt in z'n ledikant @jen: ook hier geen tips ik ga na lang twijfelen toch geen bv proberen, begin meteen met fles, past gewoon niet bij mij. Hier nog steeds niks zo naar vk 8;50 ben benieuwd. Verder nog wat laatste boodschapjes op m'n lijstje en de rest van de dag niks dus we zien het wel weer.
@happy ik hoop zo dat ze je hebben kunnen strippen. @jen. En hoe is je nacht geweest. @beertje een beetje jaloes op je nachten hoor. Hoop dat dat hier ook snel zo gaat. Maar mag zeker niet klagen. Hier wij gaan ons op maken om naar de kapper te gaan. En daarna lang uit in het badje hier.
Ben gestript, was wel pijnlijk. Ze zei wel dat ze het goed heeft kunnen doen al zat alles nog wel dicht maar voelde wel soepel, dus ben benieuwd. Heb wel veel keer last van buikkramp ed. Zou het helpen om in bad te gaan liggen? Dan ga ik dat vanmiddag eens doen.
@happy: ik heb weleens gehoord dat een warm bad zou helpen......je kan het altijd proberen!!! Ik ga voor je duimen! @beertje: wat fijn dat je mannetje zo netjes in zijn eigen bedje slaapt. Geniet er maar van! Wat gaat het hard zeg. @jen: helaas geen advies voor je.......sterkte met de stuwing. Ben je verder lekker aan het genieten? Heb je veel visite? Al leuke cadeautjes gekregen ? @Gyino: veel plezier in het badje zo......ik vind het hier minder benauwd dan gisteren. Vraagje aan alle mama's........hoe gaat het met jullie lichaam na de bevalling? Hebben jullie veel last van hechtingen of andere klachten? En hoe gaat het met de zwangerschapskilo's en buikjes? Ben echt benieuwd hoe snel ik me weer een beetje sexy voel . Vandaag een mindere baaldag. Gisteren wist ik echt niet wat ik met mezelf aan moest. Hier voel ik nog geen bevalling aankomen. Ik ga vanavond gewoon een hele ananas weg eten........wie weet helpt dat
@beertje lekker zeg dat jesse zo door slaapt, deed kaelyn ook erg snel. Hoop dat Jordan het ook snel doet, denk dat ik hem na het weekend ook naar zijn eigen kamer breng. Vannacht liet ik per ongeluk iets vallen waardoor hij wakker werd, anders had hij gewoon lekker doorgeslapen, dus hoop dat hij in zijn eigen kamer ook goed door gaat slapen. @happy ik hoop dat het strippen heeft geholpen, ga voor je duimen meis @dotty -hechtingen deze keer niet veel last van gehad, bij Kaelyn wel, had ik een knip gehad en de hechtingen gingen me irriteren. - gewicht was ik al snel kwijt, alleen enorme vreetbuien gehad dus zal nu vast wel weer wat aanzitten. - buikje ik ga maandag beginnen met het wegwerken ervan, opzich is hij zo goed als weg alleen istie nog beetje blubberig haha, mja wat wil je na 2 kinderen moet je er denk wel wat aan doen om het weer beetje in vorm te krijgen. @all vanmorgen ff boodschappen gedaan en eendjes eten gegeven, Toen lekker met Kaelyn Dora gekeken. Toen allebei de kids op bed ik even tijd vor mezelf. Straks bij mijn schoonouders eten en dan misschien even kijken om die tandembuggy te halen
Heej meiden, Ik zit ergens mee......vriend en ik roken allebei niet, maar ouders wel (niet in huis). Maar ze stinken natuurlijk wel altijd naar rook (kleren en handen). En nu lees ik toevalling ergens dat rookdeeltjes die in kleding zitten en ingeademd worden nog slechter zijn dan meeroken. En ons mannetje gaat na knuffelen natuurlijk altijd stinken........Ik kan wel vragen of ze hun handen wassen na het roken, maar ze kunnen zich moeilijk na elke sigaret omkleden. Moet ik me er gewoon niet druk om maken? Ik kan snel piekeren over dingen. @Lucky: op internet zie ik wel eens zwaar gehavende buiken na een zwangerschap, vol met striae en los vel. Je doet er natuurlijk niet altijd wat aan, maar het lijkt me zo rot als, na de bevalling, ik niet weer een beetje terug in vorm kom.
Als aanvulling op mijn bovenstaande bericht: Er zijn natuurlijk ook gewoon papa's en mama's die roken. Wassen die elke keer hun handen na een sigaret voor ze bij de baby komen?