@happy.. Hé waar vreselijk balen meid!! Heb zo met je te doen.. Dus... Beebje van happy.. Kom eruit!! @gyino.. Dat ga ik vandaag dan proberen ja.. Zo'n luier in zijn nekje.. Maar ben bang dat t weinig helpt.. Als hij in der doek hangt wil ie echt alles zien en kijkt dat ernstig nieuwsgierig om zich heen! @jen.. Goed dat je de lk hebt gebeld... Hopelijk kan zij je van die vreselijke stuwing af helpen!! @hier.. Heb weer het idee dat mijn productie terugloopt.. Wat een gedonder zeg.. Kan jesse moeilijk dwingen te drinken toch? En als ik kolf tussendoor dan heb ik niet genoeg als jesse wil drinken... Tips??
Elisa heeft vandaag op FB bekend gemaakt dat hun dochter op 15 augustus is geboren! Verdere details ed, moet ze hier zelf maar komen melden... Is wel zo leuk de eer aan haar te laten, toch?!
Haar manlief had de post gemaakt en haar getagd dan zie je dat niet volgens mij. Ik heb haar wel in mn lijst.
Hey Meredith is weer zelf gaan slapen. Heb haar 1xhaar speentje hoeven te geven. Dit lukte dus echt nooit met Logan. Daar liep ik uren mee rond. Nu even snel gcb afkijken en dan de woonkamer doen.
@gyino; wat fijn @ elisatje; ik zag het ook staan ja ben Benieuwd naar haar verhaal want er staat dat het met haar niet heel goed gaat maar met de kleine meid wel. Hier lekker ochtendje gehad. M'n moeder kwam Bart halen hebben samen gefietst ed, net broodje gegeten en nu ligt Hij op bed dus weer lekker rustig kan alleen zelf niet op Bed gaan liggen want verwacht een pakketje dus hopelijk is dat er snel kan ik nog ff naar boven ligt veel Lekkerder dan de bank krijg ik zon pijn van!
hey meiden @roken mijn moeder rookt erg veel. Heb er eigenlijk niet over nagedacht dat het ook in de kleren zit enzo. Ze rookt sowieso niet bij ons binnen of bij de kids. Ook als we naar haar gaan dan doet ze voordat we komen alles open om te luchten en rookt ze ook niet meer binnen. @all meiden heb wel alles gelezen, maar even geen puf om te reageren. Niet super geslapen denk door de warmte. Vanmorgen het huis schoongemaakt, wassen buitengehangen en straks komt er visite. Morgen willen we even naar kijkduin. We gaan vroeg als het dan te warm word gaan we weer naar huis.
Krijg net een smsje van me ouders. Me vader is in italië gerold. Alles weg. Id rijbewijs passen. Nu moeten ze naar huis komen en ze hadden nog 1,5 week te gaan. Vind het zo sneu voor ze. De reactie van Logan was wel super: boef is stout móet bij de deur na denken en dan met de politie naar de gevangenis.
@gyino; das echt sneu!! Waren ze pas net weg? Hoop dat ze nog genoeg benzine hebben voor de terugweg. Kunnen ze niet Blijven? Je moeder heeft toch ook pasjes? En paspoort aangifte van doen, echt niet fijn in je vakantie! @hier; Bart na zijn slaapje van 2,5 uur erg hangerig en niks willen. Gingen we eten gooit hij alles van vandaag eruit en zegt zelf bah zo zielig. Maar hij wilde graag in bad dus lekker in bad gespeeld en lijkt nu over. Had 37,8 dus valt wel mee. Hij heeft geslapen van 13:00/15:30 en om 18:30 ging hij alweer naar bed en was hij meteen stil :s hoop echt dat het morgen over is. We kunnen niet een ziek jongetje bij de bevalling hebben of hij heeft toch door dat er wat staat te gebeuren. We zullen wel zien hoe de nacht gaat.
@Happy.. misschien voelt hij inderdaad dat er zeeeeer binnenkort iets heftigs gaat gebeuren in zijn leventje en voelt hij de spanning ook erg! Hopelijk is hij morgen wat beter! @Gyino... wat erg van je ouders!! Hé bah....! Maar zoals Happy al zei.. heeft je moeder geen pasjes? Kijk je het hele jaar uit naar je vakantie... gebeurd je dit..! Echt vreselijk klote gewoon!! Hoe gaat het met Meridith en je afbouwschema savonds? Is ze het wat met jou schema eens? @hier.. Had het al gevraagd.. maar iemand tips om mijn productie wat op te schroeven? Heb echt het idee of loopt het terug..! Jesse heeft vandaag van de 5 voedingen 3x beide borsten moeten drinken.. en ze voelen ook gewoon minder vol aan.... Denk je dat eindelijk alles een beetje goed gaat.. heb je dit weer....
Nou idd had Bart het goed. Om 23:15 m'n vliezen gebroken en vk gebeld. Verkeerde kleur dus gepoept in vruchtwater en lig nu aan de Ctg in het ziekenhuis. Morgenochten inleiden als het niet vanzelf gebeurd. Dus duurt niet lang meer alleen niet thuis helaas.
Hier nog niks rustige nacht. Rond half 8 komt dokter ben benieuwd hoe ze gaan inleiden ed maar heb nog niks van weeën
@happy Sjee ik had gehoopt dat de kleine al in je armen lag, maar het kan nooit meer lang duren. Ben benieuwd wat de dokter zegt straks
Hee beertje, Klinkt misschien heel cliché maar ik zou zeggen vaker aanleggen en kolven. Dat heeft bij mij wel gewerkt. Ik heb 2 dagen om de 1,5 uur of Demian aangelegd of gekolfd. Heel intensief maar werkte wel. Sterkte meis!!!!
@Happy: Yeeeeeey! Succes joh! Ben zo benieuwd @Gyino; nou, das ook wat van je vader. Kan hij nu zonder papieren enzo gewoon terug komen? @Hier: Beebje is gedraaid denk ik want ik voel m nu weer overduidelijk. Waarschijnlijk was ie naar binnen aan het schoppen. Dus, opgelucht.
@Happy.. succes meid!! Je weet nu iig zeker... vandaag heb je je meisje!! @Roze.. ja dat dacht ik dus ook maar probleem is dat hij dan niet wil drinken... Zal wel denken.. heb mijn buikje nog vol! Kolven heb ik ook wel keer gedaan.. met als probleem dat ik dan niet genoeg heb als Jesse weer wil... Ga vandaag om de 2a2,5uur proberen.. kijken offie dan wat wil.... @BK.. gelukkig dat je je beebje nu meer voelt!! stelt toch weer meer gerust!! @hier... Damn wat een heeeerlijk ventje hebben wij toch!! Gisteravond in badje gedaan.. borst(en..) en op bedje... rond half9 was hij stil.. mopperde eerst nog wat.. en.. vanmorgen half8 heb ik m gewekt..! Denk wel eens.. hoe lang zou hij slapen als ik m niet wek zeg,..! Elke ochtend moet ik hem wakker maken en zelfs dan is hij nog ernstig ver in dromenland... Even pronken met mijn spetter!!