De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

even mijn neus laten zien.
    gaat de laatste week niet zo lekker. veel pijn in me heup en gisteren er door heen gezakt. ben vandaag niet naar me werk gegaan.

ik ga zo lekker bij lezen hoor maar even snel voor jen.

@jen: ik vind het zo vervelend voor je dat ze op je werk hier geen begrip voor hebben. ik zou zeker de verloskundige bellen en vragen om hulp. en misschien kan de gyn waar je nu bij loopt voor de ontstoken klier. het lijkt me niet dat je woendag weer kan gaan werken. lijkt me een beetje onwerkelijk toch?

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @Jen... Ik heb het ook niet altijd zo op die bedrijfsartsen... soms bedenken ze gewoon niet haalbare dingen maargoed.. hopelijk kom je der wel uit op t werk met hoe het verder moet gaan... of je de vk kan inschakelen weet ik niet.. hopelijk kunnen jullie het eens worden over het besluit..

@hier.. vandaag lekker een dagje niks.. t enigste wat ik gedaan heb is een wasje draaien en opgehangen.. :D t weekend weer werken van half 8 tot 4 en maandag een cursus.. en daarna een hele week vrij, behalve vrijdag...

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hmm ben net op de bank in slaap gevallen. Heerlijk ff mijn ogen dicht. Nu moet ik wel weer ff wakker worden, da's ook een vak apart. haha

4. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, weekend!
    Ik ben even aan het bijlezen.
    Met mij is het verder goed, alleen erg moe en druk.
    Maandag eindelijk de echo, ik ben zo benieuwd.
    Maar ik denk nog steeds een jongetje en er zijn er heel veel die dat ook zeggen.

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hey meiden

Doen jullie even met me mee emo zijn. Was teksten voor geboortekaartjes aan het zoeken. Bij de volgende moest ik toch wel even 2 x slikken en een traan laten.

Mama blijft gewoon mama
    Papa blijft gewoon papa
    Maar vind je mij niet stoer
    Vandaag werd ik grote broer.

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hej gyino; die tekst gaan wij ook doen maar dan zo;
    Mama blijft mama
    Papa blijft papa
    Maar ik ben nu heel stoer
    ....'s grote broer

Xxx Bart ;) vond het ook zo leuk!!

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik weet nog niet of ik deze ga gebruiken hoor.
    maar vond hem wel erg moois.

wat zijn er trouwens veel website voor kaartjes maar vind dat er een hoop het zelfde is.
    veel alla pip stijl.

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja die pip stijl is ook niet mijn ding. Voor mijn dochter had ik op babygraphix.be leuke gevonden. Een stoere oranje kaart met ster erin.

geboortekaart BX081a :: Grunge Star

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @burning: ja die is inderdaad erg leuk.
    wij hadden voor Logan een kaartje in de styl van onze trouwkaart. maar weet eigelijk niet zo goed of ik dat nu weer wil.
    is een beetje voorspelbaar maar goed wel heel leuk. maar ook erg zoetsappig.

hier: ik heb me boodschappen lijstje voor morgen klaar. ga zondag sambal goreng telor en sajour lodeh maken. heerlijk verheug me er nu al op.
    het eerste zijn gekruide eieren en de tweede is een boontjes gerecht.
    heb het van een vriendin leren maken wil het nu voor het eerst zelf doen. dus ben heel erg benieuwd.

nu ga ik lekker op bed naar het laatste deel van twilight kijken. heb vandaag de andere 3 delen gezien. er moet nog 1 deel uit komen maar dan lig ik of net te puffen of ben net klaar. dus die ga ik jammer genoeg niet op het grote scherm zien.

oke dames alvast weltrusten

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hadden deze voor Bart, hopelijk niet zo standaard, je ziet overal diezelfde kaartjes voorbij komen op alle sites en deze vond ik erg leuk. Volgende kaartje is ook van die site en we weten al welke.

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Owja, alleen dan zonder 2e natuurlijk. want bart was de eerste. Nu willen we waarschijnlijk deze, ben ik helemaal verliefd op.

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino: eten klinkt lekker :) ken het verder niet.
    @puma: spannend hoor, ben benieuwd of je voorgevoel uitkomt.

Hier de boodschapjes weer binnen, stoere bodywarmer van lief gekocht voor bart, 50% korting :D:D helemaal blij.

Zometeen gaan we naar mijn vader, met zijn vriendin en kinderen e.d. gaan we met zn allen pannekoeken eten, 15 pers :) das alleen 2 ouders kinderen en aanhang :D maar wel erg gezellig!

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

Hier al één drukke ochtend gehad.
    Werken in de tuin even de stad in op de bank in slaap vallen. Heerlijk
    Ook hebben het gehad over de naam.
    En we zijn er volgens mij uit. Moet nog wel even landen maar deze voelt erg goed en we zijn er allebei blij mee.

Zo nu Logan wakker maken en op naar opa die is jarig.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo ben ik weer ff snel, heb alles bijgelezen tussendoor, maar is niet veel blijven hangen....

Gisterenmiddag heerlijk in de speeltuin gebivakeerd met buurtjes en een paar buurtkindjes. Eind van de middag kreeg manlief het op z'n heupen en zijn we even naar de Hornbach gegaan. Eigenlijk wilde hij wat elektraspulletjes kopen om een waterpartijtje in onze voortuin aan te sluiten. Uiteindelijk zijn we met vloertegels voor de berging zq. speelkamer thuisgekomen. Welke vandaag al voor een heel groot deel gelegd zijn!!! :D
    Hier zit dus eindelijk wat schot in de verbouwing. Deze week het vloertje afmaken en dan volgend weekend het "nieuwe" zonnescherm (2de hands via marktplaats) ophalen en hout, isolatie en gipsplaten aanschaffen. Kunnen we ons daarna op de wandjes en het plafond concentreren....

Als dat hok klaar is graat de grote opruiming van de babykamer (alias opslaghok) beginnen en gaan we de kamer in orde maken.
    Als dat klaar is is het de beurt aan de tuin; nieuwe schuttingen, zonnescherm ophangen en nog wat oude puinzooi afvoeren. (heel misschien nog een nieuw tuinhuis, maar dat zien we dan wel....)

Ik was gisteren, na een dag zo goed als niks doen, helemaal gesloopt! Alles deed me zeer, maar vandaag gaat het een stuk beter. Veel met Esmay bezig geweest, lekker buiten gespeeld, boodschappen gedaan enz. en tot nu toe kan ik nog redelijk normaal lopen. Mijn schoonmoeder heeft vandaag een beetje gepoetst en de strijk voor me weggewerkt; helemaal geweldig!
    Schoonvader heeft manlief geholpen met de vloer leggen; kan niet beter zou ik zo zeggen!

Meiden, misschien tot morgen. Moet even naar schoonmama, want die is jarig en ik mag morgen mijn cadeautje gaan kopen.(ben maandag jarig namelijk) Doordat ik pas vanavond heb bedacht wat ik wil hebben en manlief daarnaast vandaag met andere dingen bezig was, gaan we het morgen maar even samen halen.

Fijne avond (en weekend) nog allemaal!

15. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @jen: wat vervelend dat het allemaal zo moet gaan op je werk. Toi toi toi meis en blijf hoe dan ook aan je zelf denken. Lijkt mij ook onvoorstelbaar dat je woensdag weer kunt werken.
    * maar jullie zijn wel lekker bezig in huis. Succes!!!!
    @happy: lief vind ik zo'n gaaf merk!!!
    @kaartjes zijn allemaal erg leuk zeg.

Hier laatste dagje vandaag in Portugal. Morgen vroeg gaan we weer naar het vliegveld en komen dan om half twee weer in Rotterdam aan.
    Vandaag nog even naar de kust geweest. Hier was het namelijk erg bewolkt. Daar nog even lekker aan het strand gezeten. Was heerlijk !!!!
    Herbegint aardig te rommelen maar nog niet goed voelbaar aan de buitenkant. Het is net of ik dan vlinders in mijn buik heb. En ik moet echt heel vaak plassen.

Meiden fijne avond nog en tot morgen weer vanuit Nederland.

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    It's à Girl........ Was heel duidelijk veel foto's en mooi op dvd

Happy@ mooie kaarten

17. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    @elisa: gefeliciteerd met je meisje!!!

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @elisatje; leuk gefeliciteerd! Word het lijstje weer wat meer in evenwicht ;).
    Raar als het anders is dan je gevoel ?

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen heerlijk zo'n dagje. Fijn dat de verbouwing op schiet.

@ roze een goede vlucht terug naar nederland. Heerlijk he die vlinders. Wordt vanzelf wel een boxer Hihi

@elisa yeah nog een meid erbij gefeliciteerd geniet ervan.

Hier ik had gisteren heel veel pijn aan me heupen. Roy heeft me voor het slapen gemasserd en dat deed me toch pijn. Maar het heeft me toch goed geholpen. Kon me beter ontspannen en voelde niks meer. Hij had echt de knopen weg gehaald heerlijk.
    Wel werd ik midden in de nacht wakker met ontzettende buikpijn. Dacht even dat het weeën waren want zo voelde het echt.
    Ben naar de wc gegaan en gelukkig kom er hoop uit maar geen kindje.
    Dus denk dat het masseren meer heeft gedaan dan alleen pijn weg halen.
    Ik ga zo naar me ouders dan gaat roy klussen met zijn pa.
    Hij hoop nog 2 weekeindes en dan is de grove bouw klaar. Dan gaan we paasweekeinde schilderen en kan Logan over.

Fijne dag meiden hopelijk blijft het een beetje droog.

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    goeiemorgen meiden

@elisatje
    gefeliciteerd met jullie meisje!!!

@jen
    fijn als er opeens zo'n vordering in zit!
    en veel plezier met je kadotje kopen!!!

@roze bloem
    veilige vlucht strakkies!

@gyino
    die knopen herken ik, mijn vriend masseert mij vaak omdat ik veel last heb.
    En zo zie je maar wat een massage teweeg kan brengen.

@all
    gister rustige dag gehad, wat boodschapjes en vooral ook wasjes gedaan. Vandaag laatste wasjes en wat strijken. Misschien nog even op jacht naar gordijnen, maar misschien ook gewoon lekker een dagje thuis hangen.

Deel Deze Pagina