De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen ik vergeet het steeds te schrijven. Je meisje heeft toch zo last van buikkrampjes. Wat bij Meredith heel goed heeft geholpen en nu nog steeds is als ik venkelthee drink.
    Ik zet een pot thee voor mezelf en over de dag drink ik steeds een beker.
    Na 2 dagen had ze al heel veel minder last.
    En daarbij is venkel erg goed voor de productie van bv.

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Thanx voor de tip! Kreeg vandaag van de VK te horen dat rooibos thee ook goed werkt.... Ik ga ze beide eens proberen! De Infacol doet in ieder geval niets voor haar helaas...

@All; Hier al vanaf een uur of 19.00 een onrustig meisje met het laatste uur ook flink wat kramp. Ze blijft vragen om voeding, maar dan komen we in zo'n vicueuze cirkel; drinken veroorzaakt kramp, bij kramp wil ze drinken, daardoor nog meer kramp... and so on, and so on... Ze ligt nu even bij papa, want ik kreeg haar niet meer stil en mijn geduld begon een beetje op te raken... Is bijna in dromenland, hopelijk blijft dat ook zo als we haar weer even op de Doomoo leggen. (Ben overigens blij dat ik dat ding niet verkocht kreeg, want ze ligt er heeeeeerlijk op!) Dan rond middernacht hopelijk een goede voeding en lekker slapen...

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Jen jullie ook al een onrustig meisje. Hier ook 1tje.
    Denk.dat ik haar te lang beneden houd. Ze sliep om 20.00 maar in de box om 21.00 was ze weer wakker.
    Morgen maar proberen haar al om 20.00 in bed te leggen.
    Nu al 5x naar boven voor de speen.

Voel jij je ook zo schuldig als je haar even zat bent.
    Ik wel maar werd echt iebelig van haar.

Even wat anders. Zit net beat the best te kijken. Ik ben voor de bubbel man.

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; nou en of, voel me echt een slechte mama dan.... maar dat is dan ook zo weer over hoor!

@All; Heeeerlijk nachtje gehad vannacht! Lagen rond 00.00 uur in bed, om 03.30 uur kwam ze voor de voeding en vervolgens van 03.45 uur tot 08.00 uur heeft mevrouw weer verder geslapen! Ik was uiteraard wat eerder uit bed, want Esmay moest natuurlijk naar school...

Vandaag een lekker rustig dagje met z'n drietjes, want Esmay blijft over en gaat naar de BSO. Gaan straks even boodschapjes doen en eind van de middag saampies Esmay ophalen.... Lekker genieten dus!

Nog niks van Dotty gehoord, ben wel heeeel benieuwd hoe het met haar gaat! Ik vermoed ook weer een snelle bevalling, anders hadden we vast al wel wat vernomen van haar...

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Slechte mamma.. Ow god.. ik had dat ook zo! Vooral wanneer Jesse aan het clusteren was!! Dan had hij me al helemaal leeg gezogen en hij wil maar meer en meer! Ik denk.. jah man... wat ben ik nou voor moeder als je je kindje niet genoeg eten kan geven!!
    Maar.. achteraf gezien was dat dus clusteren....;)

En ook bij erge krampjes.. als hij zo overstuur was.. en geen vriendlief die hem even overnam uit zichzelf! Zucht....

gelukkig zijn de krampjes grotendeels weg!!

@gyino.. kolf jij na elke voeding dan??

@hier.. heb het idee of Jesse savonds weer lekker wil gaan clusteren..! Hij drinkt me helemaal leeeeeeg joh! Beide borsten..! En als ik hem afkoppel of hij doezelt weg en laat zelf los.. wil ik opstaan schrikt ie 'wakker' en gaat hijgend op zoek naar de tepel..
    en dan heeft ie hem te pakken... nou... alsof mijn tepel weg zou lopen!!
    Dus.. zit savonds nu vaak tijden op zijn kamertje (daar geef ik de laatste voeding)....

Vanmorgen weer rond half8 gewekt.. gewassen, gevoed.. toen moest ik nog kleren aan... dus leg Jesse even op ons bed.. draai me om naar de kast.. draai terug.. heeft meneer de oogjes dicht! Zo lieff!!

En daar ligt ie nu nog..! :D Mijn ventje...

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaaah schattig beertje!

@slechte mama voelen; dat hebben we vast allemaal weleens gehad hoor Gyino! We zijn ook maar mens!

@ hier tandarts geweest, goedgekeurd en wel weer naar huis. Hij gaf aan dat mijnaandelen er nu stukken beter uit ziet en dat wel zeker niet mogen klagen gezien ik ook zwanger ben en je tandvlees dan juist gevoeliger is. Yaay!

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @beertje: nee hoor. ik kolf alleen 's ochtends na het voeden. Ik heb dan zoveel melk dat Meredith genoeg heeft aan 1 borst en dan kolf ik de andere af.
    daar komt op het moment ongeveer 70 cc uit en uit de borst waar Meredith heeft gedronken nog 50 cc.
    * heerlijk zo'n ventje die lekker in slaap valt.
    maar vraagje waarom ga je niet iets eerder je laatste voeding doen als hij steeds tot 7.30 slaapt en je hem moet wakker makken.
    ik weet niet hoeveel tijd je straks hebt als je 's ochtends moet werken. maar als hij steeds zo lang slaapt zou ik gaan kijken of hij iets eerder zijn laatste
    voeding kan hebben. weet niet hoe laat je die nu geeft. maar zo krijg je wel weer meer avond voor je zelf.

@ BK: fijn dat je weer goed gekeurd ben qua tanden.

@ dotty: nog niks van haar???

hier:
    Logan kwam gisteren uit het kdv en was weer helemaal moe. had 's middags niet geslapen en viel om half 6 in slaapt bij roy op schoot.
    hij heeft de hele nacht geslapen tot van ochtend half 7.
    ben benieuwd hoe hijs traks is.
    hij gaat ooks teeds weer beter qua zindelijkheid. is overdag weer helemaal zindelijk op een klein ongelukje soms na.
    's nachts gaat het ook goed als hij geen pap wilt hebben.
    dus ben helemaal trots op hem.
    hij is ookz o lief met Meredith, hij helpt met spulletjes pakken. of doet de mobiel voor haar aan. gisteren had ik hem
    samen met haar in het camping bedje gezet. hij ging heel lief en heel voorzichtig naast haar liggen, kusjes geven en haar handje vast houden.
    echt geweldig, dan smelt je mama hart.

meredith doet het 's nachts ook erg goed. ze heeft afgelopen nacht weer 5 uur er tussen gelaten.
    ik moet alleen iets vinden op hoe ik haar laatste voeding naar 23.00 krijg want ze is erg onrustig tussen 20.00 en 22.30 waardoor ik haar niet om 23.00 weer ga pakken om te drinken.
    dat is even zoeken.

zo ik ga alvast eten klaar zetten. weet begod nog niet wat we gaan eten. ben een beetje uit gekookt de laatste tijd.

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoe weet je nou of je kindje genoeg melk binnenkrijgt? Als je 1 borst kolft 70 cc en uit de andere 50 cc over houd, heeft ze dan 20 cc ongeveer op?

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ook hier nog geen nieuws van Dotty zie ik......

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ bk daar zat ik ook aan te denken. Maar ze komt toch echt 3 uur later pas en heeft dan ook een goede plas luier. Wat ik denk is dat er wel meer in de borst van 70 cc zit maar dat de kolf dat er niet uit krijgt. Dus dan zou Meredith al ruim 70 cc op hebben en krijgt de kolf nog 50 cc eruit maar uit de niet gedronken borst maar 70.
    Mm klinkt wazig zo snap je hem nog?
    Als ik haar een flesje geef drinkt ze ook ongeveer 70 cc en dat zou kloppen qua gewicht en aantal voedingen.

11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dat lijkt me nu dus zo moeilijk want ik zou me bang maken dat de baby niet genoeg zou krijgen... maken de borsten later ook meer aan dan eigenlijk? Op de fles zitten ze later op de 180 cc zeg maar, maken de borsten dan ook dat aan?

Sorry van de vragen hoor, is gewoon onzekerheid van mijn kant haha

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ja dat doen de borsten inderdaad. daarvoor zijn de regeldagen of het clusteren.
    4 weken geleden kolfde ik nog maar 50 cc intotaal.
    2 weken geleden kolfde ik in totaal 90 cc.
    en nu dus 120 cc.

daar haal ik uit dat ze inderdaad steeds meer gaan aanmaken.
    maar moet eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat me borsten steeds groter worden hoor. :p

en vraag gerust. ik weet ook niet alles maar samen weten we meer. hihi

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    aahh ik wil wat horen van dotty. ben heel benieuwd hoe het gaat met haar, haar man en kindje.

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook benieuwd! :D mijn buurvrouw word ook ingeleid sinds gisteren dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Spannend hier, nog geen dotty gezien. ik blijf ook steeds kijken!

hier gaat alles z'n gangetje, heb wel sinds vandaag enorme stuwing en er komt melk uit, nog nooit meegemaakt! ook niet bij bart, kwam helemaal niks nada, dus nu ff nieuw en zat nog te twijfelen om te proberen, maar ik vind zelf dat ik nu achter mn keuze moet blijven staan van FV want het is echt niet leuk als het eenmaal goed op gang is toch te stoppen, was ook advies van de VK, dus moet nu ff door de dagen heen :(

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey meiden, zag net dat ik ruim een half uur geleden een sms van Dotty had!

Om 15.04 uur is Nathan James geboren, hij weegt 2850 gram en is 49 cm. Met Nathan gaat het super, Dotty heeft vrij veel bloed verloren en moet dus wat langer blijven....

Ga straks even het lijstje doen, zit hier met mijn mini-prinses op de arm te typen en dat gaat niet zo makkelijk...:D

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd Dotty :D

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hoera Dotty! gefeliciteerd!

Mooie naam, Nathan!

19. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @hier, net bij de VK geweest.
    kleine is enorm goed gegroeid! buik ook opgemeten. 23cm ofzo?
    konden zelfs voelen waar het hoofdje ligt. dat ligt al naar beneden.
    Ze verwacht niet dat de kleine nog draait omdat mijn complete buik in beslag word genomen haha ben wel de laatste 7 weken 7 kilo aangekomen... vind het ergens best moeilijk (lang eetprobleem en vertekend zelfbeeld... maar ik blijf gewoon eten wanneer ik echt honger heb )

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ons Lijstje!!!!!!

Uitgerekende datum

Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis
    BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis
    Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel

Afspraken
    BurningKarma --> 28 aug. Gyn controle
    Beertje --> 29 aug. Jesse wennen op KDV
    Beertje --> 30 aug. Jesse cb..(prikjes:()
    Beertje --> 3sept. eerste werkdag na verlof en vakantie..
    BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w)
    Gyino --> 8 okt. weer werken
    Jen27 --> 5 nov. weer werken
    Happygirl86 --> 19 nov. weer werken

Buddy's

Kreeft <--> Elisatje
    Beckje <--> Burningkarma

Geboren:
    Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm)
    Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm)
    Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm)
    RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm)
    LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4050 gram en 52 cm)
    Puma --> XANDER 08-08-2012 (3600 gram en 51 cm)
    Jen27 --> JAYLINN 12-08-2012 (2580 gram en 48 cm)
    Elisatje --> ANNA 15-08-2012 ( 3450 gram en 49 cm)
    Happygirl86 --> LISA 18-08-2012 (4240 gram en 50 cm)
    Dotty --> NATHAN 21-08-2012 (2850 gram en 49 cm)

Ik heb het lijstje even aangevuld en aangepast, heb meteen de buddy's waarbij alletwee de meiden al bevallen zijn verwijderd van het lijstje. Nog iemand iets van Kreeft gehoord? Anders ga ik die van het lijstje halen hoor...

Deel Deze Pagina