De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier is de buurvrouw ook bevallen haha. Moest ik me na dat telefoontje toch een partijtje huilen omdat ik een overweldigend gevoel had dat ik ook zo graag wilde haha.

@beckje: deja vu! ;) fijn dat alles goed was en lekker dat de beeb al in positie ligt!

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @dotty: gefeliciteerd, een mooie slanke lange jongen. leuke naam trouwens. geniet ervan.

@kreeft: tja ik heb haar een paar keer gemaild (pb). maar de laatste paar weken ook niks meer van gehoord. weet het ook niet zo goed.

@beertje: vraagje; hoe laat leg jij 's avonds jesse op bed?
    en hoe doe jij dat met laatste voeding.
    merk dat ik erg aan het zoeken ben. ben iemand die erg moeilijk zelf een ritme kan maken en aan structuur kan houden. dat is niet anders met babies :p
    dus hoe ziet jou avond er een beetje uit met betrekking tot jesse?

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gyino@ is dat per borst? Ik heb nu al 50 cc per borst wat ik door stuwing eraf kolf per keer omdat ze anders niet kan happen

Hier problemen met geboortekaartje foto is veel te donker afgedrukt morgen contact opnemen

4. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Jeetje wat lullig zeg, van het kaartje. :( Hopelijk lossen ze het netjes op!

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; zooo, lekkere productie meid! Hoe doet Anna het verder? En hoe gaat het met jouw herstel?
    Wat lullig van de geboortekaartjes zeg; ik ken het en dat is echt niet tof! Hoop dat het snel opgelost wordt, je wil toch zsm kenbaar maken dat jullie meisje geboren is!

@All; Hier wat "problemen" met 1 borst... Wederom de rechtse, dat is wel typisch... Ze hapt wel goed aan, maar na 3 slokken laat ze los, probeert ze het weer, laat ze weer los, probeert ze het weer en zo verder.... Ik had in eerste instantie zoiets van; oh jee die heeft nu al spruw!! Maar dat kan het simpelweg niet zijn omdat ze aan de linkse borst wel gewoon goed drinkt! Ik twijfel of het met de vorm van de tepel te maken heeft of met de mate van productie....
    Zou de LK me daar bij kunnen helpen? Of hebben jullie goede tips?

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @elisa: iedereen maakt anders productie dus het kan best zijn dat jij op 50 cc zit p.b maar het is wel hoe meer jij steeds vooraf afkolft hoe meer je blijft produceren.
    * gaat alles verder goed met je?

@jen: tepelhoedje proberen? ik denk zeker dat LK kan helpen.

hier: pff ik zit echt met me handen in me haar qua structuur aanbrengen.
    merk dat ik door de laatste avonden ook zelf erg uit me doen ben.
    dacht toch wel iets goeds te hebben gedaan vandaag.
    18.30 voeding tutten/box.
    19.15 badje en lekker in masseren met olie.
    19.30 bedje
    19.45 sliep ze (nu hoopte ik dat ze zou slapen tot minimaal 22.30)
    20.45 wakker voeding (niet veel) ze dommelde weer in dus terug gelegt.
    maar ze wordt dus om de 5 a 10 minuten wakker nu. dacht dat ze niet goed gegeten had. maar borst wilde ze niet.
    wat moet ik nou. neem ik haar dan toch mee naar beneden om als ze rond 21.00 komt en leg ik haar dan weer te slapen om 22.00 ongeveer?
    en maak ik haar dan wakker om 23.00 als zijnde laatste voeding? of moet ik wachten tot ze zelf komt? of zal ik de voeding verplaatsten naar 24.00? dan duik ik namelijk om 22.00 zelf in bed en zet ik me wekker bijvoorbeeld.

soms heb ik ook het idee dat ze toch niet goed drinkt dan neemt ze een paar slokken en wordt dan erg druk aan de borst.
    dit doet ze eigenlijk alleen s avonds. pff wat is het toch weer moeilijk zo'n nieuw leven

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; dit klinkt zoooo bekend!! Hier ook last van dit soort praktijken... En dan probeer ik te plannen hoe ik het verder ga doen die avond, maar heb al gemerkt dat dat geen zin heeft... Ik laat het zelf dan ook nog even op z'n beloop. Maar ik begrijp dat jij ondertussen naar een ritme wil gaan toewerken, lastig hoor! Kan je niet echt handige tips geven, ben zelf ook aan het "aanmodderen"....

@Tepelhoedje; ik zat er ook aan te denken, maar zitten ook weer nadelen aan natuurlijk.... Kijk het vanavond, vannacht en morgenochtend nog even aan en wanneer nodig bel ik morgen de LK maar weer even..

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Gyino.. Haha.. nou.. ik vond het ook heel moeilijk hoor.. dat structuur! Maar ben er nu blij mee hoe ik het heb en Jesse is tevreden..

Mijn namiddag/avond..
    Rond 1700/1730 krijgt Jesse drinken.. daarna in de wipstoel want slapen wil meneer dan vaak niet en in de box kan hij mij niet zien als ik aan het eten koken ben..!
    Dus op tafel in de wipstoel of in de box in de wipstoel! (maar als hij moe is of in slaap sukkelt leg ik m in de wagen hoor;))

Dan zit hij vaak bij ons als we eten )of ligt dus in de wagen..).. das zo rond 19.00u .. na het eten neem ik hem mee naar boven.. gooi badje vol en gaan we lekker badderen!
    eigenlijk elke avond.. om er maar een beetje regelmaat/herkenning in te krijgen! Ik was niet elke avond met zeep enzo hoor.. dan dobbert ie gewoon even 5a10 minuutjes...

Dan afdrogen, romper aan.. en op zijn kamertje heb ik de een schommelstoel en daar geef ik dan rond 20.00u de laatste voeding..

Soms iets later zoals vandaag was het rond half9.. maar iig probeer ik dat hij tussen 8 en 9 ligt..;)

Je vroeg ook waarom ik Jesse niet eerder de laatste voeding geef.. noujah.. de voeding van 20.00u is zijn laatste voeding.. dacht dat dat wel vroeg genoeg was.. toch?
    Of moet ik langzaam aan ook richting 18uur gaan ofzo? Want ik kom nu mooi op 5 voedingen per dag.. elke 3uur voeden..

Hopelijk heb je er wat aan?!
    Ik had het op het laatst ook.. was savonds doooodop..! en ben blij dat ik tenminste de afwas nu vol herrie kan doen!:D

@Jen.. idd een tepelhoedje? Die hoef je natuurlijk niet altijd te gebruiken hé.. ik had ze eerst ook! Na een maand waren ze ook overbodig!

@Dotty!! GEFELICITEERD!!! Prachtige naam!! en vast ook een ongelooflijk mooi kereltje!!

@Kolven.. ik heb gehoord.. en ben er ook van overtuigd.. dat je kindje ook veel meer melk uit je borst kan krijgen dan jij als je kolft.. dus als jij 'maar' 70uit je ene borst kolft.. ben ik er van overtuigd dat je kindje er nog wel 70 uit kan krijgen..(bij wijze van..;) )

Ik kolf nu sochtends ook mijn ene niet gedronken borst en kolf er ongeveer 120 uit.. en dan voelt hij nog zwaar in vergelijking met de leeg gedronken borst! Maar meer krijg ik er echt niet uit!!

@hier.. die stomme klote k*t &^%^%#^#%% kerel is niet op komen dagen die de auto zou kopen!!:x:x
    Zit je daar de hele middag voor piet snot bij mijn ouders(waar de auto staat...) zitten we nog steeds met dat ding opgescheept...:x

9. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden. Dank jullie wel voor het aanvullen van het lijstje. Ik heb echt een hele snelle heftige bevalling gehad. In 3 kwartier van 4 cm naar persen en in 10 minuten was hij er. Het hele verhaal volgt. De kleine man doet het geweldig. Ik krijg zo 2 zakjes bloed.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Dotty: Nou, weer zo'n snelle! Hoop echt dat ons mannetje ook weer zo snel komt haha.

@Beertje: Oh das zo balen als ze dat doen he! grrr!

@Hier: Caitlin is nu Max en Ruby aan het kijken en ik ga zo na mn bakkie even stofzuigen. Daarna naar de winkel want mijn buuf komt vandaag weer thuis met de beeb en gaf aan dat ik langs mocht komen en wil natuurlijk niet met lege handen aan komen! :D Ben erg benieuwd naar het manneke!

Pfff (kreeft niet meegerekend) ik ben de eerst volgende, al zal het waarschijnlijk de laatste worden haha. Caitlin was ook te laat dus daar ga ik gewoon vanuit. Het kriebelt ontzettend nu jullie allemaal bevallen zijn. Ik ben zo benieuwd naar ons mannetje.

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @beertje dat is inderdaad een mooie avond. Nee ik denk dat 20.00 best netjes is dacht dat je nog om 23.00 de laatste voeding deed. En 12 uur slapen is mooi hoor. Fijn dat Jesse het zo goed doet.

@dotty fijn dat het goed gaat. Hopelijk mag lekker snel naar huis en genieten van je gezin.

Hier een hel avond en nacht gehad. Medameke sliep om 23.00 en was na 1 uur alweer wakker. Sliep wel na een slokje.
    Maar kwam om de 2 uur.

Ik ga dus nu een puckababy piepen bestellen want ben even blijven kijken en zag dat ze zich dus inderdaad wakker slaat.
    Ook ga ik een nachtlampje halen want zodra het licht uit gaat raakt ze in paniek.

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    jeempie volgens mij is logan zich aan het voor bereiden op een groei spurt. eet de hele week al 2 boterhammen 's middags en een vol bord 's avonds.
    nu heeft hij al pap op en 2 boterhammen.
    pff dat wordt weer kleren kopen, want hij zit nu echt tegen alles aan van nog net passen.

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Oké dit is toch om gek van te worden.
    Leg net Meredith wakker maar wel moe in bed.
    Heb haar niet gehoord en ze slaapt nu al ruim 45 minuten.

Waarom doet ze dit niet 's avonds?
    Snap jij het of ik?

14. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Gyino.. Ik zou als ik jou was snel die Puckababy halen..! Sinds Jesse hem aan heeft slaapt hij snachts door! :D En na paar weken in de Puck sloeg hij zelfs de laatste voeding over!
    Eerst deden we de Puck pas na de laatste voeding (dus rond 23uur) aan.. maar toen bedacht ik mij dat hij dan als we hem in dat ding wurmen weer wakker word! Dus heb ik m wanneer hij naar bed gaat om 20uur aangedaan.. aantal dagen kwam hij nog ook rond 24uur.. toen gevoed met slaapzak aan.. kon ik m zo rozig en wel gelijk terug in bedje leggen!
    En na een paar avonden sloeg hij die voeding ook over...

Ik zweer bij dat ding! :D
    Van de week weer geprobeerd om zonder in te laten slapen.. maar dat vond hij maar niks! Ook hij vind het superfijn om iets dicht om zich heen te hebben!
    We zijn hier al bijna toe aan de opvolger joh.. :D

Ik zou zeggen... ren naar de winkel!!:D
    En? Enig idee hoe jij je avond in gaat richten?

Denk dat Meridith nu bij moet komen van de zware nacht... ik zou zeggen.. probeer haar wat wakker te houden vandaag... vanavond de Puck aan en ze slaapt als een roosje!:D

Ik zoek ook nog een nachtlampje.... maar kon nergens een handige vinden.... Tips in je zoektocht?

@Hier... nou.... die (&*^^$%$vent heeft gebeld... hij had problemen met transport gister! IPV dat ie dan ff afbelt...!
    Nou komt ie vandaag tussen 13 en 14uur... nou.... moet nog zien of ie op komt dagen......;)

ennnn... ff pronken met mijn ventje!!

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    aah beertje wat heb je toch een knappe vent!

Wat gek dat ie alweer bijna 3 maanden oud is! En tegen de tijd dat wij ons ventje mogen ontmoeten is ie al bijna een half jaar :0!

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi Dames..

@Dotty gefeliciteerd,, pff dat was indd een snelle bevalling.! volgens mij is dat hier wel een beetje besmettelijk ;)

Verder ik moet echt nodig alles terug lezen.. maar kan er op mijn manier nog ff niet de rust en tijd in vinden.. de kleine man heeft af en toe echt zen "ik wil mama's aandacht" momenten.. opzich niet erg.. maar vraagt veel vrije tijd ;) Ook hier 1 die snachts aan het spoken is en zich zelf "wakker maait" met zijn armen.. gisteren ook maar de puckababy opgehaald.. zit nou in de was en we gaan hem vanavond uit proberen.. kijken of die nu sneller in slaap valt en langer wil slapen dan 4 uurtjes snachts.. overdag moet ik hem soms wakker maken na 4 uurtjes... en snachts meld die zich.. heb het toch liever andersom haha

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ Beertje. Ja puckababy is gehaald. Dus daar gaat ze straks mooi in.
    Mevrouw vind het nu namelijk ook nodig om overdag maar 1 uurtje te slapen. Dus komt nu om de 2 uur voor drinken.

Hoe de avond gaat weet ik nog niet. Ga nu eerst even er voor zorgen dat het slaap ritme weer op de rit komt dan komt de rest wel vanzelf.

Merk nu echt verschil in haar naar 5-6 weken sprong.

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    1 uurtje is niet veel inderdaad.een echte meid! Die hebben een echte eigen willetje. :D hopelijk heb je het gauw op de rit. :)

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    O ja ik heb de kabouter nachtlamp van beaba.
    Die heeft 2 standen qua licht sterkte. En als je kleintje wat groter word kan hij als zak lamp gebruiken.
    Hij wordt opgeladen doormiddel van een houder. Wel fijn is dat want batterijen gaan hard.

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ LQ ik hoop dat het inderdaad snel omdraait voor je.

Deel Deze Pagina