De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Weet niet of dit werkt, maar dit is ons kaartje..... :D

Edit; het werkt dus niet.....:(
    Ik ga even zoeken hoe ik dit kan gaan doen..

2. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @gyino.. Zo'n kabouter met zo'n punt muts waar je hem dan aan kunt vasthouden? Zo 1 wil ik ook nog halen! Haha... Was de enige'leuke' en handige die ik had gezien!

@lq.. Dus ook al aan de puck! Haha... Hopelijk slaapt je ventje lekker vannacht!

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @beertje ja die. Ze staan bij ons vanaf vanochtend in de oplader dus ga ze straks testen. Zal laten weten hoe het is.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb een spookje van de ikea :) En onze lamp is er 1 met een voedingsstand (die op het plafond).

Net op kraambezoek geweest bij de buurvrouw, aaaah zo klein weer dan! 2750 gram wat een kleintje!

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Zo even een update.
    De lamp is echt super. Mooi zacht licht en zacht materiaal.
    Ze staan nu bij de kids in bed. Heel lief.

Meredith was eerst in bad daarna een lekkere baby massage.
    Ze was weg boos dat ze in de puck kwam te liggen.
    Ik heb haar bij me genomen en zo laten huilen.
    Men wat kan een meid krijzen zeg.
    Maar uit eindelijk werd ze rustig en nu ligt ze te slapen in bed.

Ik heb de hele dag al stuwing dus ga nu even kolven.

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Gaat lekker hier. Om 20.00 werd Meredith weer wakker.
    Op zich netjes want dan zat 3 uur tussen de voeding.
    Had de melk klaar staan in de koelkast dus opwarmen.
    Had haar uit bed gehaald maar beneden viel ze op me arm in slaap.
    En slaapt alweer 1 uur.

Móet nu alleen erg nodig plassen maar ze ligt zo lief. Hihi

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Heb er hier al heel de dag eentje die om de 2 uur komt....; regeldagje misschien? 't is dag 11 nu....

@Gyino; da''s mooi balen, zit je dan met je opgewarmde melk....! :D
    En tsja, herkenbaar; net als ze lekker bij je liggen moet je toch écht even plassen....hahahaha....

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen ja dat zou best kunnen. Denk.dat het hier ook wel zo iets is.
    Heb nu steeds mega volle borsten.

Hier.
    Om 21.30 heeft Meredith haar mamamelk flesje gehad. Wonder boven wonder ging dat super goed 80 cc helemaal op. ( dat kwam uit 1 borst)
    Daarna verschonen weer in de puck. Ze mopperde niet eens.
    Heb haar op bed gelegd en na 2 minuten sliep ze.
    Heel spannend nu hoelang ze slaapt. Ze wilde geen speen dus ben benieuwd.

@lq hoe gaat het met Jou en de puck?

Ik ga ook snel slapen. Even wat inhalen.
    Weltrusten.

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pffff wat een nacht zeg, ook vannacht vond mevrouw het leuk om vaker te komen... Gelukkig ging ze wel beide keren makkelijk terug in haar eigen bedje! Ik lag vanmorgen compleet in coma; wekker niet gehoord, Esmay en Erwin niet gehoord....Pas toen Esmay mij wakker maakte om haar leeggegeten bordje te geven ontwaakte ik.....:D

Ga zo toch even voor de zekerheid de huisarts bellen, even spruw uitsluiten, als ze dat niet heeft even de LK bellen voor het probleem met rechts. Vannacht liet ze weer steeds los....

10. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Even snel want moet weg...

Maar Gyino en LQ??? Hoe ging het in de puck???!

11. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @puck ging super. Meredith heeft om 21.30 haar mamamelk flesje gedronken.
    Om iets voor 22.00 lag ze in bed en om 3.30 heeft ze zich pas weer gemeld. Dus 6 uur er tussen. Heel netjes vind ik.

@jen ik hoop dat je snel verbetering hebt want dit is niet handig.

12. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, even een kort berichtje om te laten weten dat we nog leven :D
    Ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad met visite en leuke dingen doen. Een beetje te druk, waardoor ik maandag opeens hoge koorts kreeg door een borstontsteking. Dinsdag de hele dag op bed gelegen, 's avonds 39,8. En gelukkig vanaf gister weer een stuk beter.
    Nu ga ik snel even bijlezen en zo m'n kleine mannetje voeden. Later zal ik nog steeds eens vertellen hoe m'n bevalling nou was...

13. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    hey meiden

ik verwaarloos jullie een beetje, maar ben erg druk geweest, heb dus alleen gelezen, maar niet gereageerd

Dinsdag hebben we er een neefje bijgekregen, en jeetje wat is Jordan daar dan alweer groot naast.

Maar ik dacht dat ik een snelle bevalling heb gehad, maar mijn schoonzus overtreft alles. De hele week had ze wel wat harde buiken maar niks bijzonders en dinsdag over de gehele dag 5x een wee. Rond 17.00 ging ze naar boven want ze voelde zich niet echt comfortabel meer, kids waren nog beneden en haar moeder was er net. Mijn zwager kwam 17.15 thuis. Hij ging spulletjes pakken voor de baby nog een verdieping hoger. Ondertussen had mijn schoonzus erg veel weeen gekregen en opeens kwam het hoofdje er al uit terwijl ze haar kleren nog aanhad. Haar moeder heeft hem opgevangen en hij is om 17.29 geboren. Zonder VK en zonder mijn zwager. Dus ze heeft maar een kwartier echt weeen gehad.

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wauw, dat is heftig zeg! Gefeliciteerd mt je neefje :)

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @de puck.. Gister avond heeft,Sander de kleine in bed Gelegt Om 21:00 maar was vergeten de puck Aan te doen. Meneer heeft toen geslapen tot half 3 hem gevoed en in de puck gedaan en heeft hij tot half 8 gslapen dus echte puck effect nog niet ervaren.. vanavond Bowyer ronde nieuwe Kansen..

Wacht nu op de wijkverpleegkundige kom vanavond denk ik nog wel ff lezen reageren.

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    De wijkverpleegkundige is geweest.. Heeft onset kleine man ook even gewogen.. Hij is geboren met 4050,, de dag erna was die afgevallen en woog 3755 toen de kraamhulp weg ging zat die op was vorige week dinsdag.. En net woog die 4230. Dus die groeit Lekker ;)

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @lq nou ook.zonder puck is dat erg lekker. En zo lang voor zo'n kleintje. Netjes hoor.
    * das netjes hoe hij groeit. Lekker hoor.

@jen las op fb toch spruw. Jakkie gelukkig ben je er snel bij.
    Hopelijk is het dan ook snel weg. Vond het toen met Logan zo'n gedoe.

@beertje. Hoe gaat het met de draagdoek? Lukt het nu een beetje om zijn hoofd te ondersteunen? Merk dat Meredith ook steeds meer wilt rond kijken. Alleen zij valt erg snel in slaap in de doek.
    Vandaag heerlijk bij me geslapen terwijl wij in de stad waren. Je krijgt dan zo veel bekijks. Grappig is dat. Alsof het iets heel bijzonders is een kindje in een doek.

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; Ja inderdaad helaas nu al spruw te pakken....ikzelf geloof ik niet, heb iig nergens last van! Vandaag kan ik al 3 keer die suspensie geven dus ik hoop dat het morgen al een stuk beter gaat!

Jaylinn drinkt wat onrustiger, maar als er genoeg tijd tussen de voedingen zit drinkt ze nog steeds wel veel/ genoeg! Vandaag lijkt dus al wat beter te gaan dan gisteren...Het schijnt ook weleens vanzelf over te gaan, dus ik hoop een beetje op een al begonnen "genezingsproces''.

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Arme jaylinn, spruw doet zeer. :( hoe voorkom je nu dat het op jou overslaat jen?

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@BK; geen idee, maar ga morgen gewoon iets halen bij de apotheek om ook mijzelf te behandelen... Lees net op internet dat bij een candida besmetting moeder én kind tegelijk behandeld dienen te worden, ongeacht het feit of maar 1 van de 2 klachten heeft.....
    Dit om herbesmetting te voorkomen! Weer heeeel fijn gedaan dus door onze huisarts; NOT!!

Deel Deze Pagina