De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen toen ik schimmel had kreeg ik ook alleen van me ha een zalfje. Na 3 maanden en nog steeds last vertelde de apotheek dat ook roy geholpen moest worden volgens ha was dit niet nodig. Nou roy kreeg een zalfje en met 2 dagen had ik ook geen last meer.

2. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ik kom snel weer lezen en kletsen hoor. Maar Nathan valt teveel af en ik heb te weinig melk nog, dus mijn hele dag bestaat ongeveer uit borstvoeding geven, bijvoeren met kv en kolven. Maar wat ben ik gelukkig met mijn mannetje!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ah Dotty :D hopelijk komt ie snel aan!!

@Hier: Mijn ooglid links onder in de hoek is dik en rood. Krijg nu een oogdruppel en ik moest het schoonmaken met babyshampoo... hmmm. :D

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb even jullie gerust stelling nodig :(... heb de hele dag en nacht gisteren harde buiken+pijnlijke voorweeën gehad.... is niet erger geworden, maar bleef toch vrij vaak terugkomen.
    ben zo bang dat ons wondertje straks te vroeg komt...
    is dit normaal? of zijn dat indalingsweeËn? en kan dat al zo vroeg?

5. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Geen idee, waarom bel je je vk niet even joh! Je kan het beter checken dan zo in onzekerheid zitten. Misschien is het niets bijzonders :)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    naja ze zei wel: ja dat is allemaal niet erg. maar toch... hoor het toch ook graag even van meiden die het ook hadden. ben altijd beetje voorzichtig met artsen en dergelijke :)

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @bk jakkie een ontstoken oog. Sterkte ermee.

@ beckje móet eerlijk zijn volgens mij komen ze bij mij rond 32 weken pas. Maar zeker niet in de maten zoals jij beschrijft. Als je je echt ongerust maakt gewoon nog een keer bellen.

Hier mevrouw heeft weer 6 uur tussen voedingen gelaten. Beetje jammer dat hey van 7 TOT 1 was en ze pas om half 9 ging slapen.
    Denk dat ik toch haar ga wakker maken om 23.00 en dan hopen dat ze het red TOT 5.

8. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ben langs de apotheek geweest en kan gewoon de orale gel ook gebruiken voor mijzelf! Ik kreeg het advies om de dosering nog verder te verdelen, dwz na iedere voeding 0,5 ml ipv 4 keer per dag 1 ml en mijn tepels voor de voeding insmeren met hetzelfde spulletje....

Kan vanmiddag een extra flesje ophalen, dus we kunnen vooruit!
    Hoop dat het snel zijn werk doet, want nondeju wat doet dat zeer zeg; voeden met zo'n candida besmetting!!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; sterkte meid! Dat zal best pittig zijn....
    Zijn jullie nog in het ziekenhuis of mochten jullie alweer naar huis?

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Gyino; da's inderdaad slechte timing om 6 uur door te slapen...hahaha... Zou, zoals je zelf ook al oppert, haar wakker maken in de avond en hopen op een heerlijke nacht!

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@BK; sterkte ermee!! Hoop dat het snel weer over is meid!

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Jen.. hé bah...! Nu al spruw... maar zoals gezegd word moet naar mijn idee dan ook je man behandeld toch? Bedoel.. Jaylinn sabbelt vast ook wel eens op zijn vinger..! ;) Toch?

@BK.. hé bah... hopelijk is je oog snel beter!!

@Dotty.. Succes meid!! Geniet van je ventje..!!

@Gyino... nou... mijn draagdoek.... ik vind t moeilijk! Ik vind die houding die jij me laatst gaf.. met beentjes er buiten erg fijn met dit weer!
    Niet zo plakkerig en warm voor Jesse want die is van zichzelf erg snel warm! Maar ik zit nog steeds met dat hoofdje dat alle kanten wil opkijken! Hij is zooo nieuwschierig!!
    Hoe draag jij Meridith vaak? Heb je tips voor mij misschien nog? bedoel ik ben nog beginneling wat dat betreft! ;)
    Andere houdingen die Jesse misschien fijn vind?

enn... Jesse sliep ook altijd nog rond 23/24uur.. ik maakte m altijd wakker voor de voeding dan..;) Dan kun je tenminste die eerste uren als jij ligt lekker slapen!

@hier... jahwel mensen!! Ik ben wezen sporten vanmorgen!! Pfff.. 3x benen rondgedraaid op de fiets en zweette me al dood! Maaar heb het een kleine 2uur volgehouden!! :D
    Maandags gelijk weer in de agenda laten zetten dat ik kom want anders weet ik het wel... dan ga ik niet...;)

Heb nu al spierpijn zeg... pfff...

Ook op de weegschaal gestaan.. en was daar voor het laatst in april 2011 gewogen.. en ben nu 2kg zwaarder dan toen..!
    Ondertussen gestopt met pil.. kindje gekregen.. en een half jaar op mijn luie reet gezeten..(iig niet gesport...:D )
    en maar 2kg erbij... nou... das netjes dacht ik zoo...;)

Zal nu verder met mijn fotoboek over de bevalling.. vind zo leuk om daar een mooi boek met foto's en mijn verhaal erin kwijt te kunnen!!
    Lekker prutsen!!:D

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @jen ooh ik hoop zo dat het snel overgaat voor je. Wat ik je wel als tip kan geven. Laat al het suiker staan en eet het liefste zuurdesem brood. Gist en suiker zijn de voedings bronnen voor deze bacteriën. Heb er zelf ook vaak last van maar dan down under.
    Okay Logan kreeg op iets latere leeftijd last van koortslip dit is verwante aan spruw zelfde bacteriën. Dus wees daar allert op bij haar.

@ Beertje ja ik ga haar echt wakker maken want dit was net even jammer.
    * jij hebt een rekbare doek. Kijk eens op de site van tricoslen. Daar staan volgens mij ook voorbeelden van het dragen met het gezicht naar voren.
    Kan nu geen link zetten. Ben op me mobiel.

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb vanmorgen gewogen en ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. Netjes. Toch?

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik ben al 11 kilo aangekomen. de laatste 7 weken ben ik per week 1 kilo aangekomen

16. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@BK; Jaylinn sabbelt op niet 1 vinger, niet van mij of die van Erwin of Esmay... Ze drinkt bij mij als ze wakker is en valt daarna of in slaap of is gewoon gezellig wakker! Gelukkig niet zo'n enorme sabbelkont...:D

@Gyino; bedankt voor je tip meid! Heb gisteren de LK ook nog even gesproken, zij gaf aan nog even te wachten met dieet achtige oplossingen. Dit wordt meestal pas gedaan als het regelmatig terugkeert. Daarbij lijkt de medicatie al goed aan te slaan! Gisterenavond was het nog 10 keer niks, maar vannacht en vanochtend ging het al veel beter! :D

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    De dementie is u echt gekomen,jen, want ik heb geen idee meer wat ik had gevraagd hahaha

Met mn oog gaat het nu iets beter. Spul werkt dus iig! :D

18. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Hier nog een kilo en dan ben ik op me oude gewicht. Helaas heb ik nog een dikke buik wat komt door me darmen en baarmoeder die langzamer kleiner word door keizersnede heb ik begrepen ( was dat bij jou ook zo beertje?) ik lijk nog wel 26 weken zwanger

Me voeding gaat super 's nachts 1 keer 6 uur tussen voeding en verder 3 uur we moeten haar ervoor wakker maken... Ze zit al boven haar geboortegewicht. We zijn smoorverliefd op ons meisje... Ze is zo mooi... Zit echt op een roze wolk. Gisteren draaide ze al op haar zij, beetje vroeg denk ik maar ja.

Ben blij dat kraamzorg naar huis is vond haar best vermoeiend.

Vanmiddag mooie nuna leaf wipstoel gehaald.

Geboortekaartje is netjes opgelost

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ik heb zo'n off day vandaag. Zit niet lekker in me vel en wil alleen maar janken.
    Logan loop heel de dag op het randje van onze grenzen. Meredith is de hele middag wakker geweest en nu moge wilt ze niet slapen.

Heb erg slecht geslapen en ben helemaal gesloopt.
    Tot overmaten ramp plas Logan net over zijn Knuffel heen. Door zijn eigen schuld. Hield zijn piemel vast zodat hij over de rand van het potje plasten. Is niet de eerste keer vandaag.
    Dus Knuffel in de was maar dat duurt moge ruim 45 minuten voor die klaar is.
    Dus geen avond voor ons zelf.

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Jakkie me schoonvader is net met manlief naar de spoedhulp.
    Die loopt al 2 1/5 uur met zware buikkrampen.
    Vind het maar niks.

Deel Deze Pagina