De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @gyino.. Pff wat balen van roy.. Hopelijk knapt die hierna goed op.. Respect hoor voor je.. Twee kleintjes en een zieke man.. Super dat meredith de fles begint te snappen.. Ook ik heb nu combi kunst en bv..

@hier.. De kleine man is vandaag echt super goed te pas.. Gezellig wakker.. Huilt alleen bij kramp en honger.. En verder slaapt die heerlijk.
    gister had ik sterk het idee dat ik hem niet voldoende kon voorzien van bv. Heb het gekolft en lreeg ma 40cc uit beide.. Normaal bijna het dubbele.. Dus vannnacht aab de borst gehad om de 5 uur.. Vanochtend een kv fles en om 12uur weer de borst.. Nu slaapt die rustig door en is veel meer tevreden.. Mijn hongerife wolf is nu gewoon meer nodig dan ik op dit moment kan produxeren maar deze combi voelt goed :)

2. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gyino, ja doet heel erg zeer. Vooral na het voeden dus nog. Ik had om 24:00 gevoed en heb daarna echt niet goed kunnen slapen van de pijn.

Ik kijk eerst even hoever ik kom met de tips van internet en anders bel ik toch de ld weer.

@ spannend wat super, gefeliciteerd!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ben er net van terug :D

Weer goedgekeurd. BD 120/70 en de beeb zag er goed uit. Ze had er helemaal niets op aan te merken dus super! Mooie echo foto erbij gehad. Ook mijn anti D reshus prik gehad, stomme prikken :( :D

Bekijk bijlage 272013

Lekker ding he? :D

@Gyino: Lekker een nieuw bed, ookal is het noodzaak. :D Hopelijk knapt ie dan nu eindelijk helemaal op!

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @gyino: sterkte met je mannetje, hopelijk is het allemaal snel achter de rug!
    @bk: fijn dat alles goed was en weer een mooie foto :)

Hier lekker dagje gehad, veel gewandeld en afspraak gemaakt op mn tattoo uit te breiden, van 1 naam naar 2 namen :D dus donderdag staat Lisa er ook op :D

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @bk ooh wat een super mooi echo. En zo duidelijk. Heerlijk gewoon. Ook fijn dat je weer helemaal goed gekeurd bent.
    Hoe vind je meisje het eigenlijk?

@happy ooh leuk uitbreiding van je tattoo. Straks wel foto plaatsen hoor.
    Ik wel ook graag een tattoo van me kids móet nog even bedenken wat.

Hier nou ik ga over op volledig kv.
    Meredith had van 7.30 tot 12.30 elk uur bij me gedronken.
    Om 13.00 heb ik haar een flesje gegeven van 100 cc deze heeft ze op gedronken of haar leven er vanaf hing. Was daarna 4 uur lange te vrede.
    Om 5 uur weer 100 cc helemaal op.
    Net om 19.30 na badje en voor bed 115 cc gedronken.
    Dit is voor mij toch wel het teken dat ze gewoon niet voldoende eruit kreeg. Dit zal wel een.combi zijn van stress week weinig slapen niet goed voor mezelf zorgen en een slechte techniek van drinken van haar.
    Ik vind het helemaal goed zo. Ga haar alleen 's nachts de borst geven uit gemak zucht zodat ik geen fles hoef te maken.
    Ik ben nu heel benieuwd hoe laat ze komt.

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Dank jullie trouwens allemaal voor jullie steun.
    Ben blij dat ik hier me verhaal zo nu en dan kwijt kan.

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @gyino.. Heel bekend dat langer slapen op kv.. Ik doe de voedingen nu nog om en om.. Maar ik denk dat ik ook overdag meer kv ga geven en snachts/smorgens vroeg indd bv uit gemakzucht. Hoop voor je dat ze vannacht een goeie nacht maakt.

8. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gyino en lq, dat heb ik nou helemaal niet. Xander slaapt gewoon prima door op borstvoeding. Ook overdag. Als het zo doorgaat met pijn bij en na het voeden ga ik kijken of donderdag de ld langs kan komen.
    Gebruiken jullie trouwens een voedingskussen? Ik kwam er namelijk achter dat ik die verkeerd gebruik. Ik liet zijn hoofd gewoon op het kussen rusten. Maar dat moet dus niet want dan zakt z'n hoofd steeds verder en dan rekt je tepel uit. Ik merkte ook al dat Xander als ik op bed voed steeds verder met z'n hoofd van m'n borst ging. Waardoor ik nu een uitgerekte bloedende tepel heb. Dus daar ga ik nu extra goed op letten.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @puma het is niet dat ze goed sliep op de bv. Ze sliep zelfs 7 uur daarop. Maar ze was gewoon niet te vrede ermee over dag.
    En had het graag door.willen zetten desnoods met hulp.van ld maar de situatie is daar nu niet voor.

10. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hier ook nog steeds bv-problemen: tepelkloven!! Bij mij is maandag de ld langsgeweest met wat tips en mother mates. Ik geef nu alleen voeding met tepelhoedjes zodat mijn tepels kunnen genezen. Verder kolf ik ook en geef ik af en toe een fles bv (hebben mijn borsten ook weer even rust). Het bezoek van de ld was fijn, maar ik heb nog steeds het idee dat ik iets niet goed doe. Aanhappen blijft pijnlijk. Wel zien mijn tepels er iets beter uit en heb ik voldoende melk.

@Gyino: sterkte met je man. Pittig hoor, want alles komt nu op jou terecht. Ik snap heel goed dat je nu overstapt op kv. Geeft toch meer rust!

@spannend: gefeliciteerd!! Je hebt er nu lang op moeten wachten. Geniet ervan!

@bk: mooie echo-foto!

We hadden hier 2 drama-nachten. De kleine man wilde helemaal niet slapen. Vannacht heeft hij gelukkig van 23.30 tot 2.45 en van 3.30 tot 6.15 geslapen. Konden we een beetje bijtanken.

11. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat snap ik heel goed gyino.

Wij zijn net bij het consultatiebureau geweest. Xander weegt nu 4200 en is 53 cm. Z'n gewicht zit boven het gemiddelde en z'n lengte er iets onder. Maar hij deed het verder goed. Ik twijfel nog of ik ld ga bellen, voeden lijkt nu weer iets beter te gaan.

12. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dotty, het aanhappen blijft volgens mij altijd wel een beetje gevoelig. Wel apart de ld was bij mij heel erg terughoudend over tepelhoedjes. Ik had zelf ook het idee dat m'n tepels dan sneller zouden genezen. Doet aanhappen met tepelhoedjes ook nog pijn?

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @puma: met tepelhoedjes doet het veel minder pijn. De ld gaf hier aan dat ze, met de huidige tepelhoedjes, 1 a 2 % minder voeding binnen krijgen. Dus te verwaarlozen. En wanneer het zo'n pijn doet, geeft ze aan dat ze voeden met hoedjes prefereert boven kolven en dat in de fles geven (omdat je dan je baby toch dicht bij je hebt wat beter is voor je melkproductie). Ik had ook op internet gelezen dat tepelhoedjes niet goed zouden zijn, maar de ld had ze zelf bij zich. En mijn tepels genezen nu wel.

14. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik kreeg van kraamverpleegkundige in ziekenhuis Telpelhoedje omdat ik een ingetrokken tepel had. Bij mij kwam ld langs omdat ik keizersnede had gehad en die zei omdat Anna wel goed hapte geen tepel ledje en gooide hem weg...

15. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Gevoelige tepels.. Ik kreeg van de kraamhulp de tip om de tepels in te smeren met bepathem.. Dit werkt ook goed bij kloven.. Tenminste bij mij wel.. Behalve tijdens de spruw.. Maar dat is verklaarbaar.. Ik smeer dan na iedere voeding men tepels in..

@hier.. Ookvanmorgen bij het cb geweest.. Meneer ligt qua gewicht iets boven gemiddeld maar met zijn eigen groei curve gaat het super.. Weeg 4930.is geboren met 4050 en laagste gewicht was 3970.. Duz meneer i bijna 1 kilo gegroeit in 4week.. En hij is nu 54 cm dus 2cm gegroeit..

Ik ga toch gewoon door met de bv.. Omdat hij het er super goed op doet.. En af en toe kv als dat beter uit komt..

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Lekker dat het zo goed gaat LQ!

Ik lees straks op mn gemakje bij. Ik ga zo lekker zwemmen met caitlin. Trouwens net voor het eerst de strijk gedaan met mijn nieuwe stoomstrijksysteem :D wat was ik snel klaar zeg!

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik ga ook zo naar consultatiebureau ben benieuwd en daarna newborn fotoshoot...

18. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lq, jeetje jouw mannetje groeit harder! Qua gewicht dan.
    Nouja voordeel is dat hij nog wat langer z'n kleertjes aan kan.
    En Bepanten heb ik ook al gebruikt maar had na een week nog geen effect. En Xander hapte moeilijker aan doordat t glad werd.

19. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @puma.. Hij is aan het oefenen voor michelin poppetje denk ik haha.. Zn papa was toen die zo klein was ook een bolletje pretvet..
    Ma toch worden sommige 56 wel al wat krapjes

En de bephaten.. Als ik hem voed maak ik meb tepel altijd ff 'schoon' met een watje met wat water zodat het meeste er af is en het inderdaad niet zo glad is..

het is hier vandaag bijna nationale cb dag geloof ik ;)

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    De kraamzorg belde net. A.s. vrijdag heb ik een afspraak. Dan komt het allemaal wel weer erg dichtbij haha.

Deel Deze Pagina