De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Onze kleine meid is van 49 naar 54cm gegaan en weegt nu 3750 ze komt dus 100gram per week aan. Haar gewicht was gemiddeld en haar lengte er iets boven... Ze doet het dus goed op mijn bv ze heeft beetje spruw maar omdat ze er geen last van heeft hoeft ze geen crème gaat vanzelf over...

2. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. Hou die spruw wel in de gaten!! En let goed op je eigen tepels. Daar kan het ook op overgaan.. T kan indd vanzelf over gaan.. Maar t is en blijft een schimmel..

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ tepelhoedje: ik heb vanaf week 1 meredith gevoed met een tepelhoedje. en ik moet zeggen dat ik niet het idee had dat
    de productie daardoor slechter was geworden.
    heb het ook regelmatig zonder hoedje geprobeerd maar meredith kreeg het dan niet voor elkaar om goed aan te happen.

@puma: netjes hoor dat gewicht en lengte.

@BK: wat is dat dan voor iets bijzonders?
    * raar best wel hoor dat jij nu de kraamhulp op afspraak krijgt. het lijkt bij mij alweer zo verweg.
    maar vind het nog steeds super leuk om een zwangere in ons midden te hebben. bezef steeds meer dat dit voor mij de laatste keer was.,
    en ben zo bang dat ik er niet goed genoeg van genoten heb. omdat ik zo last had van me hormonen en heupen.

hier:
    roy is vandaag weer thuis gekomen. er zouden pijnstillers gebracht worden door de thuisapotheek maar die is nog niet langs geweest.
    hopelijk slaap hij nu wel goed vannacht.
    hier heerlijk veel buiten geweest met logan.
    hij was super lief vandaag alleen vanavond was een hel.
    hij was moe en wilde naar bed en pap hebben. dat is prima dus liedje gezongen en zo.
    na 10 minuten hoor ik hem op de gang even laten gaan maar meredith werd er wakker van dus tja moest naar boven.
    logan terug in bed gestopt had hij een deegroller van zijn keukentje vast slaapt hij me er mee.
    ik afgepakt en beneden neer gelegt. nou meneer ging toch te keer niet normaal meer.
    slaan en schoppen echt heel erg. heb hem op een geven ogenblik een tik verkocht op zijn vingers.
    hij heeft ruim 45 minuten lang gegilt.
    meredith natuurlijk ook compleet van slag want die had al de hele dag niet goed geslapen.
    haar beneden gebracht zodat ik eerst logan kon doen.
    ben op zijn bed gaan zitten met hem op schoot en heb hem laten huilen. niet gestroost of zo maar gewoon gewacht tot hij vanzelf stopte.
    hij is nu nog steeds wakker maar wel stil. is aan het spelen met auto's op bed. vind het prima als hij maar daar blijft en rustig is.
    maar wat was dat een uitputtings slag zeg. loop er helemaal van te sjeken.

goed ik ga wat lekker voor mezelf zetten en tv kijken.
    morgen weer een nieuwe dag. hopelijk gaat hij net zo goed als vandaag maar met een betere avond.
    krijg het vanzelf wel onder de knie.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oh die kindjes toch. Hopelijk gaat logan dat niet vaak doen. :(

Het stoomstrijksysteem bedoel je? Het geeft veel en hard stoom waardoor alles snel gestreken is. Het halveerd mijn strijktijd. Heerlijk!

En voor mij is dit waarschijnlijk ook de laatste keer. En ook ik ben steeds bang dat ik niet genoeg geniet ervan maar ik doe mn best, meer kunnen we niet doen toch?

Ben blij dat je het fijn vind dat er nog een zwangere is want voel me af en toe niet zo op mn plek meer hier. Ik snap het natuurlijk en weet ook wat jullie voelen want dit is de tweede maar toch voelt dat als vijfde wiel. Stom he?

Hier nu lekker in bed van elk bewegingkje genieten want heb het idee dat het minder word. Hadden jullie dat ook?

5. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @BK: kan me heel goed voorstellen dat je soms hier niet meer op je plekje voelt. nog even en dan mag je mee kletsen over krampjes. hihi

* ja ik had ook tussen de 30 en 35 weken het idee dat ik haar minder voelde. toen bleek ook dat ze minder snel groeide dus denk dat hier zeker iets mee te maken heeft gehad.
    maar als ik kijk had ik het ook heel druk en was er veel gebeurt hier.

inderdaad meer er van genieten dan je al doet kan je niet.

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik kan niet wachten om mee te praten... weer! :D haha

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    o ja vergeet helemaal te vertellen.
    naast me bed die ik heb besteld heb ik net ook de kast aanbetaald.
    joepie heerlijk geld uit geven.
    straks heerlijk me slaapkamer op knappen en dan als roy weer beter is...............
    want dat is wel heel lang geleden :p

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Waaaahahaha, oh heerlijk zulke opmerkingen. :D ga jij maar lekker wink wink nudge nudge doen hoor hahaha.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Zo de ochtend is alweer voorbij.
    De wekelijkse boodschappen gedaan met de kids.
    Meredith ligt al een uurtje op bed. Hopelijk houd ze het nog een.uurtje vol. Want ze was niet te genieten. Móet echt zorgen dat ze vaker in bed gaat slapen en wat minder in de doek. Daarin slaapt ze toch onrustiger en is het 's avonds een drama.
    Ze doet het erg goed met de fles. Heeft net wel 3 uur er tussen gelaten maar ook iets minder gedronken.

Logan gaat op zich goed. Snap zijn frustratie ook best wel. Nu even lekker samen gespeeld en met de klei gespeeld.
    Nu boterham eten en dan kan hij een slaapje doen.
    Vanmiddag maar lekker schommelen of zo.

Roy gaat redelijk. Maar móet hem wel ongelooflijke aan sporen om te eten of te drinken. Word daar een beetje gek van. Nou hoop dat het heel slender beter gaat. Had er toch wel op gerekend dat hij nu onderhand wel weer wat kon. Dat gaat dus gewoon nog 2 weken duren voor hij iets kan en daarna nog 2 voor verder herstel. Dag verlof dus.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    :( Een collega had dat met haar man ook tijdens haar verlof. Hij had een hernia en moest geopereerd worden. Lijkt me inderdaad enorm lastig om dan te genieten van je verlof. :(

@Hier: Kruidvat geweest voor de luier aanbieding van mijn pas. Nu dus 4 van maat 1 en 4 van maat 2 dus heb echt wel ff genoeg nu. Ook nog een wiegenlakentje en hoeslaken gekocht voor de kinderwagen. En muisjes en blauw en witte hartjes voor de fotoshoot zondag. Voor het kaartje maar ook een zwangerschapsshoot. hebben jullie nog leuke ideeen? Mijn buik gaat niet helemaal bloot want zo mooi vind ik m niet maar met kleren aan of broek half omlaag gaat m wel worden maar heb niet zoveel ideeen.

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @BK... meid.. kan me voorstellen dat je je soms niet meer op je plaats voelt hier want het gaat natuurlijk voornamelijk over de beebjes nu!;)
    Maar... net als Gyino vind ik het heerlijk om jou er nog tussen te hebben! Geniet mee met je echofoto.. tis inderdaad een spettertje!:D
    En vind het geweldig leuk om strakjes je foto's van de shoot te bekijken!!:D
    Ideeën... tjah.. ik ben niet echt een creabea....;) Doe je de shoot alleen? Of met je gezin er bij op?
    (ik vond die foto van Jen (die ze ook als profielfoto had/heeft op fb echt bijzonder.. al heb ik geeeen flauw benul hoe die gemaakt is...;) )
    Verder is het misschien mooi om of zwart of wit te dragen.. komt het blauwe van de muisjes/hartjes mooi in uit dan!:D
    Of iets met een blauwe bloem erbij? Zou ik zelf erg mooi vinden..;)

@Gyino.. dus.. toch helemaal over nu op kv? Als jou dat meer rust geeft meid.. gewoon doen!
    Hopelijk knapt Roy ook snel weer wat op want damn ik vond het al zwaar om alles alleen te moeten doen.. en had ik niet ook nog een ukkepuk rondhuppelen!!
    Zet m op meid!

@Grote baby's... ach man... krijg steeds commentaar van mensen dat Jesse zooooooo grooooooot is! Word er echt doodziek van!
    HOU JE SNATER TOCH..!! Mannetje is 62,5cm en woog 30aug 7595gram... Ja... is 'groter' dan gemiddeld... SO WHAT!!

Ben het momenteel een beetje beu hoor.. eigenlijk zegt men dus dat mijn ventje te dik is... nou.. aangezien vriendlief en ik beide ook niet dun zijn.. zou ik het pas raar vinden dat Jesse onderin de 'groeicurve' zat!
    BLEGH....
    (zo... lucht ff op...:D)

@SPANNEND...!! GEFELICITEERD!!!!YEAAAHHH... houden we nog een zwangere in ons midden als BK en Beckje bevallen zijn...! nog meer echofoto's!!!:D:D

@pijnlijke tepels.. heb ik nog heel lang gehad.. tijdens elke voeding was aanhappen pijnlijk.. nu niet meer..:D

@tepelhoedje.. mijn productie ging er enorm van vooruit toen ik die wegdeed..! Wat ook nodig was aangezien Jesse niet meer genoeg binnen kreeg...

@hier... maandag weer begonnen met werken...:( Moet zeggen.. aan de ene kant vond ik het echt heerlijk! Heb natuurlijk ook zo extreem lang thuis gezeten! Vooral maandag en dinsdag was lekker aangezien het kdv gewoon opbelt als Jesse voeding wil!
    Ga je toch wat makkelijk van je werkplek af dan wanneer ik weg zou moeten te kolven (ach.. tis nu zo druk.. wacht nog wel 15min...;))
    Woensdag wel gekolft en ging aardig.. stond gelukkig nog dubbel ingepland dus kon nu nog makkelijk weggaan..
    Ben zo bang dat ik vanaf volgende week dus minder de rust kan vinden om te kolven aangezien ik niet graag een drukke bende achterlaat voor een collega...;)
    We will see...!

BV gaat (zoals Jesse zijn groei) enorm goed.. Gaat er toch nog iets goed..!

Baal beetje van het commentaar van collega's.. die zeggen OWWHH.. als je moet kolven gaat het zoooo snel achteruit of nu NOG bv??:$:$

Nou... ik heb mijn borsten nog nooit mooi gevonden, ze zijn lelijk.. past totaal niet bij mijn lichaam! (wat groot is.. en ik heb maar een B...;)).. doen ze nu eindelijk iets nuttigs! :D

Vandaag is mijn vrije dag..:D Morgen nog 1 dagje (kolven..;)) en dan alweer weekend!!

Zo... zal Jesse nu voeden en dan lekker te wandelen...:D
    Geniet zooo van mijn ventje!!

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou, er zijn mensen die tot het 3de levensjaar nog hun kind aan de borst hebben. Persoonlijk vind ik dat erg ver gaan. lol. lekker doen wat je zelf wilt doen!

En wat betreft die opmerkingen over de grootte. Zo zeiden ze over Caitlin steeds "Wat een popje!" En "Wat kijkt ze wijs uit dr ogen". Als je iets maar 100 keer zegt word je er vanzelf gek van. haha.

Jesse is gewoon een gezonde hollandsche jongen :D Lekker groot!

13. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Iedereen zegt ow wat een schattig klein meisje maar ze is ook al 55 cm... Vandaag boxpakje aangedaan wat we hadden gekregen is eigenlijk al te klein.

Beertje@ word toch aangeraden tot 6 maanden bv te geven wat een onzin van je collega's... Bij 6 maanden heb je goede bescherming tegen borstkanker. En je kindje word minder snel ziek... Kan hier zo kwaad om worden als mensen zo reageren... Zijn het mannen? Of 50plussers?

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ grote baby: mijn moeder zou zeggen dat is er 1 die de winter overleeft aan dat ooievaarskuitenvet heb je helemaal niks.

Zo krijg ik te hoor jeeh wat heeft zij veel haar. Babies van vroeg hadden dat niet zo. En wat is ze donker heel anders dan haar broer.
    Uuh nee hoor die was ook zwart bij de geboorte net als ik. En net alsbik werd hij ook blond tot wit dus zal zij dat ook wel worden. En ikbhad ook een kop met haar was net een apie volgens me ouders.

@beertje fijn dat het werk je weer bevalt. Spreek echt een tijd af en neem hem hoor. Je heb er echt op.
    Vond jij ook niet dat Jesse zo veranderd was na de eerste dag dat je had gewerkt. Bij Logan had ik het idee als of ik hem een week niet had gezien. Zo raar.

Goed ik ga opruimen en douche wil snel slapen ben op.
    Was een heerlijke dag maar wél vermoeid.

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ga met Lisa ook naar een osteopaat of chiropracter. Wat zouden jullie doen? Ik wil het gewoon even zeker weten maar ze kan niet lekker liggen als ze wakker is. Ze heeft altijd m'n pink nodig behalve als ze slaapt. Inslapen kan ze ook niet zelf dan is de zo onrustig en zuigt ze hard opn vinger en loopt rood aan en maar kreunen. Dus denk echt dat haar iets dwars zit. Vind het wel moeilijk om uit te zoeken waar ik heen wil.

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Arm meisje, hopelijk kan de osteopaat wat betekenen. Heeft de huisarts niet iemand met goede referenties?

@Hier: Kraamzorg komt zo buurten en dan even de strijk doen.

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Morgen dames, willen jullie op mijn foto stemmen bij buik van de maand?? Kan nu geen link plaatsen, maar het is die ene waar Esmay bij ligt...

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Al gedaan :) Als mijn shoot gedaan is doe ik denk ik ook een keertje mee. Zou leuk zijn om een keer te winnen, ik win eigenlijk nooit als het voor mezelf is. Wel voor een ander, Caitlin bv of Jeroen maar nooit voor mij haha

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Buikfoto@ ik heb ze vorige week pas gehad nog niks mee gedaan zijn wel heel mooi

Bepanthen zalf doe je die alleen op tepel of ook op tepelhof?

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. Ik doe het zowel op mn tepel als op men tepelhof.. Verzacht de boel lekker..

@hier.. Gister avond had de kleine man beste krampen.. Heeft dan ook nog niet gepoept best sneu om te zien.. Maar ondanks dat weer een super nacht gemaakt van 20:00 tot 03:00.. En daarna tot 7:30 geslapen.. Heerlijk :) hopelikk houd die dit wat vast..

Noi de kleine man en mezelf ff aanklede en dan lkkr aan de wandel.. Gistere weze shoppen.. Dus dat word vandaag kleertjes maat 62wassen :)

Deel Deze Pagina