De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @buikfotos; ik heb ze als het goed is vrij snel. Ik krijg alles digitaal en caitlins fotos bewerk ik zelf voor het gboortekaartje.:D

Pfff net uit het dorp terug. Mama ondergoed gekocht. Huuuuge! Zo naar fysio en ik trakteer me daarna op een whopper denk ik haha

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    'S middags komt Anna elk uur de laatste dagen. Is het mogelijk die voeding flesvoeding te geven (heb bijna geen afgekolfde melk) hoeveel mag ik dan geven?

3. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. Dit kunnen ook regeldagen zijn he.. Zal niet te snel over gaan op de kv.. En anders staat t wel op de verpakking hoeveel cc.. Je hebt ook kleine kant en klare pakjes van nutricia.. Ma ook kleine zakjes poeder.. Hoef je niet meteen een grote bus aan te pakke aangezien jr dat ma 3 mnd mag bewaren als die geopend is

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Regeldagen heb ik ook gehad maar dit is anders ze is na drinken nog steeds zo overstuur vind ik zo zielig en heb ook veel pijn bij het aanhappen. Ik heb kant klare pakje inhuis van nutricia

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @is het niet de spruw waar ze last van heeft.. T klinkt me wel erg bekend namelijk.. Ik had toen ook last van men tepels bij het aanhappen en tydo wou heel vaak voeding hebben..

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @bk wat ook leuk is om te doen met de shoot zijn zeepbellen. Je dochter met een bellen blaas belletjes laten blazen.

Vandaag een deel strijk gedaan maar was zo moe dat het nog steeds niet af is.
    Morgen gaat Meredith een paar uurtjes naar me ouders zodat ik met Logan lekker is kan doen. Het is cultuur nacht/dag in almere en morgen is er een concert van kikker. Heb er zin in.

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @elisa lastig meid maar inderdaad klinkt als spruw.

@chiropractor ben met Logan met 2 jaar er ook geweest en dat had heel goed geholpen. Hij lag altijd als een banaantje zo krom. Wat trouwens ook hielp was baby massage. Doe dat nu ook met Meredith én dat zo lekker die 15 a 20 minuten

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Belletjes blazen, leuk idee! Moet alleen even zien dat ik die ergens vandaan haal.

Elisatje; toen caitlin spruw had was ze al wel wat ouder maar drinken deed ze toen heel kleine beetjes steeds. Omdat het zon zeer doet zal een baby dan vast ook vaak pogen aan te happen lijkt me.

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Woow Meredith heeft geslapen van 20.00 TOT 4.00 en daarna tot 7.00. Heerlijk.
    Ook Logan heeft weer eens door geslapen.

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Lekker zeg!

Hier geslapen tot 8.11 maar was niet de bedoeling want we hadden peutedansen. Ik ging er ook een beetje vanuit dat mn snooze (caitlin) wel zou komen maar die sliep nog. Ik vroeg haarwaarom ze nog niet wakker was (als geintje uiteraard) zegt ze; ik sliep zo lekker mama!

:D

Op peuterdansen een klein drama. 1 kind mag dan een vlinder zijn en caitlin wilde vorige week al maar werd m niet. Dus ik had uitgelegd toen ze teleurgesteld was dat iedereen aan de beurt komt en dat ook zij een keer mag. Vandaag dacht ze blijkbaar want toen ze het vandaag niet werd begon ze ineens te huilen. "Maar mijn mama zei dat ik ook een keer mag"... ik moest natuurlijk bijna meehuilen.die juf legt het uit en zegt "doe je weer mee?" Zegt ze "nee, ik wil naar mamaaaaaa!" Rent naar me toe, dikke tranen en echt diep verdriet. "Ik wil niet meeeer, ik wil naar huis." Zegt ze snikkend. Man, ik had het niet meer met die hormonen allemaal. Ik heb uitgelegt dat iedereen een keer aan de beurt komt en dat we niet naar huis gaan. ik wil niet dat ze om zoiets opgeeft. Chin up! Dus samen met papa ging ze weer dansen en daarna was ze weer de oude!

Het lullige is wel dat die meid die vandaag de vlinder was, het vorige week ook al was! Not fair. Ik voelde haar verdriet zo!

11. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @gyino.. Lekker hoor zo'n nachtjr..

@bk.. Wat sneu dat ze zoveel verdriet had bij t peuterdansen.. Wel heerlijke opmerling trouwens over dat ze nog lekker lag te slapen..

@hier.. Kleine man voor de 3de nacht 7 uur tussen zn laatste voeding s'avonds en nachtvoeding.. Is om 20:00 na bed gegaan en melde zich om 3 uur.. Gaan hem vanavond probereb later zn laatste voeding te dpen en wat later na bed.. Kijlenof de tijd van wakker worden dan ook verschuift..

Morgen hebben we een familoe dag..de rest is het hele weekend weg in een kampeerboerderij.. Nou dat zag ik niet zitten met de kleine man dus wij gaa alleen mofgen heen.. Zie dr wel wat tegen op.. Iedereen wil natuurljjk aankeutele met de kleine man... En heb zon gevoel dat ik de avond en de dag erna met een mannetje zit die t te druk gehad heeft..aangezien die der nog al sterk op kan reageren.. Dus hoop dat die morgen overdag veel slaapt en weinig ervan meekrijgt haha.. Maar ik hou hem gw goed in de gaten over hoe hij er op reageerd..

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @LQ.. Zou het gewoon aangeven hoor wanneer je denkt dat het teveel word!! Jij zit later met een onrustige beeb!!

@Gyino... fijn dat je zo'n lekkere nacht had.. ik zeg... nog een x!!
    Hoe gaat het met Roy?

@BK.. whahaha... mooie opmerking zeg!! Jah ze sliep nog zo lekker!! Ennehh.. waarom mocht dat ene meisje nu alweer Vlinder zijn dan???

@hier.. heb een vreselijke baaldag! Huis is 1 dikke bende.. kom nergens aan toe en heb het bij deze dan ook opgegeven!
    Ben constant alleen.. sinds woensdag vriendlief niet gezien.. elke avond alleen eten, Jesse badje, voeden, bedje...
    Tussendoor zorgen dat ik nog iets kan eten wat gezond is.. huishouden..
    BLEGH...:x Ben het zo zat!

Wil zo graag weer eens te fitnessen.. want jah das ook alweer 2 weken geleden.. maar kan gewoon niet weg want vriendlief is al weg!
    Zo simpel van hem om weg te gaan... elke avond repeteren, optreden.. en ook vandaag en morgen is hij hele dag weg en komt rond middernacht weer thuis ofzo!

Kom niet tot rust want het huis is 1 grote zooi... maar kom niet aan opruimen/poetsen toe!
    Jesse heeft erg last van krampjes momenteel want hij heeft na JAWEL.... 20 dagen!!:$:$:$ eindelijk weer eens gepoept!!
    Had van de week cb gebeld wat ik nou nog eraan kon doen.. ze zei dat ik aan de druiven moest.. dus gedaan en heeft effect gehad maar jah nu heeft hij zulke krampjes.. dus kom niet eens aan eten koken toe!

BLEGH.... vreselijke baaldag en heb ook best even zelfmedelijden dat ik gewoon verdorie ALLES alleen doe!
    Half 6 gaat mijn wekker door de week.. met een beetje mazzel ben ik rond half6 weer thuis.. Jesse voeden, eten koken.. met een beetje geluk mogen we normaal eten.. Jesse badje, tiet, bed..
    En dan ben ik bekaf!

Baal niet eens van het ritme hoor.. of het vroege opstaan.. baal gewoon dat mijn vent er NOOIT is om Jesse even in handen te nemen! En dat hij er gewoon vanuit gaat dat hij wel weg kan... en ik dus nooit.....:x

BLegh.... zoioooo... bedankt voor het luisteren...! (nu weer vrolijk zijn....;))

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi meiden,

Ik weet het niet meer met de bv. Het aanhappen en de kloven gaan beter, maar ik twijfel of ik genoeg melk heb. Sinds een dag of 5 is Nathan vaak niet tevreden na een voeding. Hij komt ook om de 2/3 uur, ook 's nachts en ik kolf om de productie omhoog te krijgen. Maar sinds 3 dagen kolf ik per x maar 15 cc. Ik heb al de neusspray, maar dat werkt dus niet. Zodra we hem een enkele x een kv geven is hij meer tevreden en slaapt hij langer. Iemand tips voor me?

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @beertje; dikke knuf voor jou!! Klagen mag niet alleen... doen we samen :D

En waarschijnlijk was de juf vergeten dat ze vorige week ook was geweest.

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Oew.. Dotty.. moeilijke vraag..!

Hoeveel kolfte je eerst dan? Drink je wel genoeg ook? Minimaal fles water (ik drink dan halve liter...) per x tijdens de voeding..

Merk ook als ik te weinig drink ik veel te weinig aanmaak!

Misschien kun je anders een LK bellen? Want lijtk mij dat als je al kolft ook tussendoor je productie toch omhoog moet gaan..!

Meid.. zou echt de LK bellen..! Vaak weet die nog wel een truukje!
    Want volgens mij doe je echt voor de rest alles goed!

Voedt je met tepelhoedje? ;) Dat was bij mij de oorzaak dat de productie niet omhoog ging....
    Tepelhoedje weg... productie vloog omhoog!

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel!!

Ben al wat beter te spreken nu... de heftigste emoties zijn weg... had foto's op de pc gezet van de camera...
    Hier word je toch ook vrolijk van!! Haha....
    Die grote ondeugend kijkende oogjes!!

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Mooie bellen ook! :D

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @dotty.. Klinkt me wel bekend dat minder produceren.. Ik twifelde ook enorm of ik wel genoeg had.. Tydo kwam ook erg ontevreden over... Maar bij mij was het ook zo dat ik zelf te weinig dronk.. Sinds ik dit meer doe is mn productie ook weer meer.. En ik zat ook niet altijd even rlxt te kolven.. Wat overigens ook invloed heeft..

@hier.. Kleine man slaapt eindelijk.. Hij had dr geen zin in om te slapen.. Gelukkig was die verder wel gezellig wakker... Hopelijk maakt die nou ook een nacht van 6 uur ;)

@beertje.. Pff snap dat je baalt van je mannetje dat die sreeds weg is.. En dan indd de rust niet kunnen vinden door zooi in huis werkt ook niet.. Digiknuf en kopop

19. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Ff snel

Meredith heeft geslapen van 19.50 tot 6.15 en na een flesje nog een uurtje.
    Op naar nog meer van deze nachten.

20. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Gyino: wat lekker zeg!!!

@beertje: wat is het toch een heerlijk ventje om te zien. Hij kijkt ook zo tevreden.

Ik zit er zo doorheen met de bv. Ik heb de lk gebeld. Ik moet het aanhappen met tepelhoedje doen (want mijn tepels blijven echt pijn doen) en zodra het toeschietreflex is geweest het hoedje weghalen en opnieuw aanleggen. Ik voed iets van 10x per dag (45 minuten per keer), kolf er nog heel vaak bij (wat nog steeds niet gaat, ook niet nu ik meer drink) en het doet ook nog eens verdomd pijn. Vriend is erg allergisch en daarvoor wil ik de bv nog niet opgeven, maar ik weet niet hoe lang ik dit volhoud. 10 Keer per dag met pijn voeden haalt echt het plezier uit mijn kraamtijd en voor mijn gevoel ben ik alleen maar aan het voeden en kolven. Ik ben doodmoe, omdat het ook 's nachts doorgaat. Hebben jullie nog tips voor me :( ????

Deel Deze Pagina