Waarom voed je dan niet bij met Hypoallergeen kv? Dat geeft je misschien (en ook je borsten) wat rust? @Hier: Net shoot gehad. Was erg leuk! Caitlin was er zo klaar mee maar we hadden al snel de foto die we moesten hebben.
@burningkarma: ik doe dat nu 1 nachtvoeding, maar vaker durf ik niet (vraag en aanbod- verhaal, ik ben bang dat ik dan nog minder melk ga aanmaken).
Het zou niet gek zijn als je dat deed. Alleen maar bezig zijn met de pijn en voeden en kolven enzo... daar geniet je baby of jij geen van beiden van. Hey, is alleen kolven geen idee? En dan gewoon bv uit de fles?
Hoi dames.. Moet ff me gal spugen... Vandaag familie dag gehad.. Opzich heel gezelig tot t eind. Men schoonmoedr maakte na mi.j.. Doe je hem ook nog even naar zn tante (haar dochter) want.die heeft hem de hele dag nog niet vast grhouden.. Ging mijn verkeerde keelgat in natuurlijk.. En ik der vel boven op..ik bepaal nog altijd zelf wanneer en aan wie ik mn kind geef.. Vervolgens gooit mn vriend het op de hormone hij kreeg t niet mee dus hem uitgelegt wat er was en gaf me wel gelijk.. Vervplgebs gingen we een half uur later weg en mn schoonmoeder heeft niks meer tegen mn gezegt.. Moet ze ook lkkr zelf weten... Ma ik heb me punt duidelijk gemaakt..
Ja, dat zou ik wel willen. Maar kolven gaat zo slecht. Als ik kolf ipv een voeding kolf ik maar 50 cc nu. En na een voeding 15 cc. Dus voor ik een flesje heb ben ik wel even bezig.
Verschrikkelijk als mensen denken iets te mogen beslissen over je kind. Ik zou dan ook fel reageren!!
Beertje@ wat een mooi mannetje Dotty@ ik heb geen idee wat je kan doen ik maak 's nachts zoveel voeding dat me pads doorlekken en me bh en bed nat word... Vandaag naar blijdorp geweest met opa en oma (mijn ouders)had in de auto keer gekloft nadat ze de andere borst thuis had gedronken was 120cc en later de dag op invalidetoilet nog een keer 90cc ze deed keurig elke 3 uur drinken mooi gered en in de auto terug weer drinken...
De spruw is al weg denk dat ze 1,5 week maar heeft gehad. We ware naar blijdorp omdat we vandaag 3 jaar ware getrouwd gisteren biefstuk gegeten bij loetje echt geweldig. Anne een vriendin van mij heeft 2 uurtjes opgepast. Anna heeft alleen geslapen...
@elisatje: gefeliciteerd met je trouwdag. Ik kan de hele dag met hetzelfde zoogcompres doen. Ik lek niks.
Thnx voor jullie gegrijpende reacties.. Begon daarna al te denke of ben ik ook zon hebberige moeder die der kind niet weg wil geven.. Maar aan jullie reacties te lezen vapt mijn velle reactie gelikkig reuze mee
Toeval of niet.. Maar ik zit hier nu met een onrustig mannetje dat niet wil slapen.. Denk toch echt dat dat door al die mensen komt die om hem heen hingen en hem vast wouden houden e.d.. Kan heel goed toch?
T mannetje was dan gister avond erg onrustig en sliep uit eindelijk om half 12.. Was die wel zo lief om door te slapen tot half 6.. En heeft mama ook eindelijk een goede nacht gejad..
Het zou idd kunnen. Hier zelf een onrustige nacht gehad. Moest om de drie uur naar de wc Zag net al een mailtje met het eerste deel van de shootfoto's! Ben zo benieuwd dat ik wil kijken. Maar lig nog in bed en moet van mezelf nog even blijven liggen haha.
@lq het kan heel goed dat je mannetje onrustig is door de vele prikkels handen die hem vast willen houden. Kids zijn daar erg gevolgelig voor. @dotty had je de ld al gebeld. Misschien ben je er iets te veel mee bezig waardoor je onrustig word en daardoor het niet lekker loopt. Probeer eens een dagje niet tussen door.te kolven en je kindje het geheel zelf te laten regelen. Misschien dat het helpt. Roep ook maar wat hoor. Hopelijk gaat het snel de goede kant op want bv is wel erg mooi en fijn om te geven. Beertje wat een heerlijk mannetje heb je. Genieten hoor. De rest weet ik niet meer. Hier gaat het langzaam aan wat beter met roy. Moet hem nu wel afremmen in zijn doen omdat hij zichzelf al heel wat vind. Gisteren een oude vriendin weer gezien. Was heel erg leuk. We gaan snel weer wat afspreken. Gisteren aan het water geweest bij het klimbos bij de kemphaan. Erg leuk. Was een klein watertje waar Logan helemaal zelf kon spelen. Jammer genoeg moesten we eerder weg omdat ik in een wesp stapt. Ooh wat doet dat ongelooflijke veel pijn zeg. Voel het nu nog gelukkig wel een heel stuk minder.
Dotty@ overdag kan ik wel reden met pads maar 's nachts en 's morgens als ik wakker word nieuwe pads en elke dag bed verschonen vanacht was naast me dekbedhoes ook me dekbed nat.