@elisa.. Ik weet niet wat voor pads je gebruikt.. Maar je hebt van avent speciale nacht borstcompressen.. Zijn wat groter dan de standaard.. K had ook snachts lekkage dpordat meneer minder vaak voeding krijgt snachts.. En met die borstcompressen geen last meer van lekkagr
De fotos druppelen langszaam binnen van de shoot, ze stuurt ze in delen naar me op. Die van Caitlin voor het kaartje deel ik nog niet maar hier vast 2 buikfotos Bekijk bijlage 273096 Bekijk bijlage 273097 ondanks mijn niet zo mooie buik ben ik super blij met de fotos!
@melk pads mijn borsten waren ook gewoon zindelijk hoor. Heb alleen in het begin ze nodig gehad. En bij het aanleggen. Heb me daar net me ingeschreven bij de sportschool. Vanavond beginnen met zumba. Volgende week een afspraak voor een trainings schema maken en dan gaan we er echt tegen aan. 4,5 kilo dat móet lukken dacht ik zo.
Hallo dames, vandaag lekker met m'n moeder en zus met kleine nichtje naar een strandje geweest. Was erg leuk, tussendoor in de auto gevoed waardoor we nog wat langer konden blijven. Uiteindelijk was het ook nog heel lekker weer. Over melk pads: Ik lek nu overdag niet alleen als hij aan de ene borst drinkt dan gaat de andere ook meedoen En het nadeel van die mother mates is dat die geen melk doorlaten. Als ik dan per ongeluk tegen die borst aanduw stroomt opeens alle melk uit de mother mates. Een borstcompres houdt dat niet tegen. Gelukkig gaat het al wel een stuk beter met m'n tepels. Ik moet er gewoon heel goed op letten dat hij groot genoeg aanhapt. Het nadeel is dat hij dan z'n geduld nog wel eens verliest Ik merk wel dat liggend voeden bij mij echt minder gaat dus ik houd het maar zoveel mogelijk bij zittend. @ Bk mooie foto's schattig dochtertje en een mooie buik.
@BK... prachtige foto's... ennuh... zeg... wil jij wel ff stoppen met zeggen dat je buik niet mooi is!! Hij is prachtig!! @Dotty.. inderdaad,... zoals Gyino zegt.. misschien een dagje niet kolven? Kijken hoe je ventje het zelf regelt? Want er zo mee bezig zijn is ook niet bevorderlijk denk ik.. @Gyino.. fijn dat het met Roy wat beter gaat..! En bah wat balen van die rotwesp!! Hoe gaat het nu met je voet? @LQ.. grote kans dat je ventje inderdaad op al die drukte reageerde gisteren! Heeft Jesse ook erg last van.. die moet gewoon af en toe zijn eigen rust momentjes hebben! En... hoe jij reageerde op je schoonmoeder zou ik ook doen hoor!! Niks raar aan! Soms is genoeg gewoon genoeg en moet je dat duidelijk maken anders wil iedereen hem nog een keer op de arm.. en nog een x.. en nog een x! @Hier.. Jesse was gisteren wat overstuur.. was even bij de auto en toen kwam de buurman eraan.. (zucht....) en die bleef maar praten en praten.. ik had de ramen open dus dacht hoor ik Jesse duidelijk genoeg..! Nou niet dus.. kwam ik binnen.. lag Jesse in de box te schreeuwen!! Snel bij me genomen en gerust gesteld... heb m toen in de draagdoek gedaan en dat vond ie heeeerlijk.. is zelfs... jawel.. voor het eerst in slaap gevallen in de doek!! Vandaag weer gewerkt.. kon m heerlijk weer tussendoor voeden.. ideaal hoor!! Zo kan ik mijn ventje lekker tussendoor nog even zien!! Krijg altijd de aller prachtigste lach van m!! Haha...!!
@lektieten... heb ik eigenlijk ook niet last van.... sowieso overdag niet... en smorgens alleen als ik op mijn zij heb gelegen en mijn tiet overvol zit... (heb het er gewoon zelf uit geperst dan....) Maar voor de rest... nooit geen last van!
Ik heb snds kort 1 lektiet haha. Links alleen, van de week druppelde het op mn arm en op bed. Ik was echt even flabbergasted haha. En dank jullie wel.
@bk mooi foto's en inderdaad je heb erna super mooie buik. @Beertje heerlijk dat je tussendoor op de werk kan voeden. Hebben jullie kdv naast je werk of zo iets. Lijkt me echt heerlijk om dat zo te kunnen doen. * he vervelend dat je buurman aan de praat houd. Mijn moeder was eens toen ik net geboren was, was ze gaan douche. Heb het toen ook erg gejankt. Het is goed met me gekomen hoor. Maar ik snap dat je je er rot onder voelt. Zou ik ook hebben. Wel lekker dat hij daarna heerlijk in de doek heeft geslapen. Hier. Me voet gaat gelukkig erg goed. Gisteren nog iets last maar nu niet meer. Gisteravond voor het eerst weer wezen sporten. Pff dat viel best even tegen. Mee gedaan met zumba was erg leuk maar zwaar. Kon me kleding daarna uitwringen. En heerlijk even aan hoeven denken aan de zorg van andere. Me schoonmoeder kwam helpen met de kids dus kon ook.rustig weg. Maar wat ben ik het ziek zijn van roy zat. Ik word wel 5x per nacht door hem wakker. Naast de 2a3 x van de kids. Om 6.30 staan de kids dan al naast je bed voor en nieuwe dag. Mag heel het huishouden doen, eten koken kids vermaken en verzorgen. Kan tussen de middag vaak niet slapen omdat het of te druk is of 1 van de 2 is wel wakker. Roy als hij slecht geslapen heeft slaapt rustig tot 10 uur uit. Hij gaat wel steeds wat meer doen maar daarvoor hebben we wel een goede ruzie gehad. Zit ook tegen de grens van oververmoeidheid aan. Dat had hij echt niet door. Daarnaast roept hij wel.dat hij respect voor me heeft en mijn situatie begrijp maar...... Ik ben toch ziek of heb toch pijn is dan wat je hoort. Pff mannen... Ik zou graag willen dat ze eens een week als vrouw door brachten. Dan zouden ze eens anders gaan denken.
Het is altijd zo jammer bij die mannen dat ze altijd eerst ons boos moeten krijgen voordat ze horen wat we zeggen of zien hoe we eraan toe zijn. Is hier ook weleens een valkuil. Hopelijk doet ie er nu wat mee nu hij weet hoe je eraan toe bent. Hier net een aantal fotos op FB gezet en zelf bewerkt. Ben alleen niet zeker van die donkere, maar ja. Echt super foto's! En voor het eerst heb ik een foto ingezonden voor buik van de maand, volgende rond. Ben zo benieuwd!
Bk@ mooie foto's, ik had dat ook toen ik zwanger was dt ik 's morgens melk op me armen voelde Overdag lek ik niet meer maar 's nachts Beertje@ ja lijkt me super dat je tijdens je werk kan voeden. Hoeveel dagen werk je nu?
Hier ook al zo'n probleem, ben het echt zo zat, heb net op zijn laptop/computer en ipad 3 verschillende wachtwoorden gezet, zodat hij nergens meer op kan, en ik wil eerst dat hij me belooft te helpen. Ik heb overdag de kinderen, maar 's nachts ook en hij doet helemaal niks, als ik vraag of hij 's nachts de fles wil halen moet ik dat 4x doen en uiteindelijk doet hij het wel, maar zit ik al met een huilend kind ipv dat hij meteen met mij opstaat, ik de luier doe en hij de fles haalt, ben je tegelijk terug en geen huilend kind zucht! hopelijk helpt dit dus, ben het echt zo zat! @bk: hele mooie foto's, vind dat altijd zo mooi dat zwart/wit en dan alleen met blauw of roze, echt geweldig!
Dank je En succes met je man, ik hoop dat het helpt met al die wachtwoorden. Ik heb met manlief een paar maanden geleden een ruzie gehad en sindsdien gaat het stukken beter. Hij doet nu meer uit zichzelf maar dat 4 x vragen gebeurd hier ook nog hoor!
Vandaag fotoboek binnengekregen van begin 2012 tot en met mijn buikshoot. Toch heel apart, wil niet meer terug, misschien over 25 jaar . Als ik de foto's van Thailand bekijk dan zie ik dezelfde buik als nu was toen 20 weken en net terug op me startgewicht. Nu nog steeds 2 kilo onder me startgewicht als ik op me rug lig is mijn buik wel plat maar voel dat me huid nog los is. We gaan ons meisje laten dopen eind oktober in Almere vandaag geregeld.
Het komt vast goed met je buik het heeft gewoon tijd nodig. Tis zo lang gerekt geweest! Hier wat last van harde buiken maar wil graag ff strijken! Manlief gaat zo de box inelkaar zetten kan ik vast wennen haha.
Ons Lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - Ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 8 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - Geboortehotel Afspraken Happygirl86 --> 17 sept. CB BurningKarma --> 24 sep. 1e dag verlof (34w) Happygirl86 --> 28 sept. eindcontrole VK Gyino --> 8 okt. weer werken Jen27 --> 5 nov. weer werken Happygirl86 --> 19 nov. weer werken Buddy's Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma Geboren: Beertje1986--> JESSE 30-05-2012 (4036 gram en 50 cm) Luckyblue--> JORDAN 02-07-2012 (4000 gram en 51 cm) Gyino--> MEREDITH 08-07-2012 (3170 gram en 47 cm) RozeBloem1981--> DEMIAN 27-07-2012 (3960 gram en 55 cm) LQ87 --> TYDO 07-08-2012 (4050 gram en 52 cm) Puma --> XANDER 08-08-2012 (3600 gram en 51 cm) Jen27 --> JAYLINN 12-08-2012 (2580 gram en 48 cm) Elisatje --> ANNA 15-08-2012 ( 3450 gram en 49 cm) Happygirl86 --> LISA 18-08-2012 (4240 gram en 50 cm) Dotty --> NATHAN 21-08-2012 (2850 gram en 49 cm)
Ik zal zo eens even een foto plaatsen van lisa en van het geboortekaartje. heb ze hier nog niet gezien of wel? vanochtend met bart naar de kapper geweest dus die is weer netjes, verder rustig dagje, boodschapjes gedaan en straks broodjes shoarma dan nog even stemmen en daarna lekker op de bank onderuit. heb bart trouwens voor het eerst zonder slaapzak in bed gelegd, hij kwam er 1x uit stond bij de deur te wachten en toen ik hem teruggelegd heb ik hij toch in slaap gevallen. vind het zoveel makkelijker, hij kan nog geen deur opendoen, maar als hij dan sochtends wakker is kan hij gaan spelen, want hij begon vanochtend ook te roepen of we de zak open wilde maken, maar papa was aant douchen en ik was lisa de fles aant geven, dus dan zitten we ff wat nu, maar hoop dat het goed gaat zonder slaapzak, want dan zou hij er zelf uit kunnen en hoeven wij de zak niet eerst open te maken
Hoe gaat het bij iedereen met slapen? Ik het het idee dat ik de enige ben waar het rampzalig is (aangezien kleine man elke 2/ 2,5 uur voor voeding komt, ook 's nachts). Iemand tips voor me? De borstvoeding gaat gelukkig minder pijnlijk en ik kolf ook weer iets meer. Op aanraden van de ld kolf ik alleen nog 'smorgens en verder niet. @burningkarma: mooie foto's!!! Wat heeft je meisje toch een lekker ondeugend gezichtje . En je hebt wel een mooie buik!!! Zijn je harde buiken al gezakt? Heeft iemand al iets gehoord van kreeft? Die moet toch inmiddels op springen staan. @happygirl: goede oplossing toch zo, zonder slaapzak! Ik hoop dat het zo goed lukt.
@happy: wat goed van je ventje!! wer een hele stap. @dotty; dank je wel. Ze is ook echt een doerakje! harde buiken krijg ik tegen het einde van de dag wel steeds. Als ik dan lig dan zakt het weer. Alle inspanning is snel teveel. Morgen weer fysio voor mn bekken. Zal mij benieuwen
@dotty.. Geduld.. Ik had ook zo iets van wanneer slaapt die snachts toch eens langer.. En toen ik bij het cb was zeiden ze.. Hij mag wel een voedingoverslaan heeft die blijkbaar gehoord hij begon toen met langer slapen.. Wel hoor je dat de laatste voeding zelf bepalen invloed kan hebben.. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet.. En ik naak em overdag wakker voor zn voeding (vaak komt die zelf na 3uur en anderz wek ik hem na 4uurtjes... ) t is ook edn kwestie van tijd denk ik.. Misschien kan je verder wat tips op internet zoeken?
Hallo dames, de borstvoeding is bij mij opeens zo'n ramp dat ik de ld maar heb gebeld, ze komt zo langs. Het is me net niet eens gelukt om de linker kant te geven Ik hoop dat ik later vandaag goed nieuws heb omdat het veel beter gaat...