Nou, de ld is geweest. Ze vond het knap dat ik nog doorging met voeden met zulke kloven. Ze heeft tips gegeven en geholpen met de houdingen. Verder ga ik nu voeden met tepelhoedjes tot m'n tepels genezen zijn. En als het niet snel beter wordt moet ik 2x 24 uur alleen kolven. Wie van jullie heeft er al een kolfapparaat? Ik twijfel of ik een dubbele nodig heb. Ik ga 3 dagen werken maar ze zijn veel duurder en ik vraag me af of 't praktisch is.
@puma.. Ik heb een enkele van medela.. Wel een electrsche kost 100 euro.. Ben bunnen een half uur klaar als ik ze beide helemaal leeg kolf.. Ik zou me met een dubbele helemaal een melkkoe voelen.. En nadeel is je hebt noet 1 hand vrij en bij enkel kolven wel.. En in t begin ben je vaak 1hand nodig voor t ondersteunen van je borst.. T is toch wennen om te kolven.. Dus ik raad een enkele electrsche kolf aan..
Ik heb in ziekenhuis medula dubbele elec gebruikt was binnen 5 minuten klaar. Ik heb nu een handkolf van nuby die heb ik op 9 maande beurs gekocht zit ook regelaar op en de spenen van flesjes lijken op een borst. Ik ben per borst 5-10 minuten bezig... Anna drinkt ook maar kort 15 min per borst ongeveer en ze verslikt zich vaak omdat het er zo snel uitgaat Intertoys speelboek is binnen we hebben al zitten kijken want verwenen gaan we haar zeker al krijg ze er niks van mee
Lieve meiden, sorry dat ik er zo weinig ben! Zoals vele van jullie op FB kunnen lezen hebben we hier momenteel de handen vol aan de kleine meid.... Ik kom amper aan de verzorging van mijzelf toe momenteel... Hoop dat ik snel weer wat meer tijd heb, dan kom ik weer gezellig meekletsen hoor!
Heej jen, sorry kennen we hier niet hè ! Sterkte met je kleine meid. Ik heb wel het een en ander gelezen op fb, maar wat is precies het probleem?
Ik heb ook 2 dagen een dubbele elektrische gehuurd. Ik heb 2 keer dubbel gekolft, ik vond het prima gaan alleen waren de knopjes dan wat minder makkelijk te bedienen. Ik denk dat een dubbele kolf wel een hoop tijd scheelt, maar ze zijn ook veel duurder ben nu aan 't kijken naar ameda: Ameda Lactaline Personal - Alle informatie over Ameda borstkolf 't voeden met tepelhoedjes is ook nog best pijnlijk, maar m'n tepels zien er al wel beter uit. Ik heb ook nog steeds erg last van witte tepels en steken na het voeden zelf een uur daarna nog. Dat is vooral 's nachts vervelend. En jen, dat probleem ken ik ook. Ik had zoveel plannen voor tijdens m'n verlof, maar daar is nog weinig van gekomen...
Ik had alleen plannen voor dat de baby kwam. Ik wil alleen maar genieten van me kleine meisje ik kijk de hele dag naar haar en hou haar vast en om de dag als het droog is flink stuk wandelen met kinderwagen. Het enige wat op de planning staat is vakantie uitzoeken voor oktober/november met de kleine zo rond 25-30 graden...
@puma.. Heb jij geen spruw op je tepels? Ik had dat namelijk ook kloven die slecht genezen.. Steken na het voeden en wat lichtrkleur tepels.. T hoeft dan overigens niet zo te zijn dat de kleine spruw heeft..
O ja en soms de makelaar lastig vallen want we willen weten wanneer het definitief is ze willen eind van de maand passeren bij de notaris maar ik krijg niks officieel van hun op papier dus ik stuur de getekende hypotheekofferte nog niet op. We willen verder, het huis te koop zetten bijvoorbeeld.
@ lq ik denk dat de ld dat dan wel had gezien toch? Haha die foto, dat heb ik nog geen een keer gehad. Welke luiers gebruik jij?
Oeh, dit klinkt wel bekend: Blijft vaak tijdens de hele voeding, en houdt soms ook na het voeden aan. Dit in tegenstelling tot de pijn met een andere oorzaak, die meestal het meest ernstig is bij het aanleggen aan van de baby en tijdens het voeden langzaamaan vermindert (behalve bij ernstig beschadigde tepels, waarbij de pijn gedurende de hele voeding kan aanhouden). Kan uitstralen naar de oksel of rug van de moeder. Ook 's nachts schijnt de pijn erger te zijn.
@puma.. Wat je bekend klinkt waar valt dat onder..?? Hij heeft pampers.. Maar meneer had 3 dagen niet gepoept.. Dus tsja als het dan komt komt het ook goed haha normaal blijft t altijd wel binnen de lijntjes
Spruw: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Candida & Spruw - Het gebruik van Gentiaan Violet
Misschieb slim om toch eveb cobtact op te nemen met de ha.. Ik heb toen miconazolnitraat 20pch gekregen..kan je volgens mij ook zonder recept bij de apotheek halen..
Lq; heerlijk! Haha. Caitlin had dat best vaak, heeft volgens mij ook te maken met hoe ze poepen, hoe vaak ze poepen en wat voor poep ze poepen en niet zozeer welke luier haha. Zo, heb nog nooit zovaak het woordje poep in 1 woord gepoept euh... gebruikt. Deze mama gaat ff tukken. Trustuh!