De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik ben zoals gewoonlijk vrij maar ben het spuugzat, woensdag en donderdag ga ik de tegels buiten doen met de hoge druk en nu weer een grote schoonmaak binnen na het verven dit weekend...

Ik wil zo graag nog werken tot ik met verlof ga

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Puma gefeliciteerd met jullie zoon, wel veel jongens zeg...

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @puma: gefeliciteerd!!!

4. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jen, gefeliciteerd met je verjaardag, je hebt iig mooi weer.

@ all bedankt voor de felicitaties. En ja, ik breng het hoge jongensgehalte weer wat omhoog ;)
    Er zit ook een heel rijtje blauw achter elkaar in het lijstje.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vraag me af of de rest roze word :D

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ beertje: hopelijk werkt het even rust nemen voor je je meld.
    * het is inderdaad lekker droog weer.

@ puma: gefeliciteerd met jullie toekomste zoon. eindelijk ook een mooi kleurtje.
    fijn dat alles goed was. mag je nog een keertje voor een groei echo om te kijken of het hoofdje en beetje zijn gegroeid?
    heb ik namelijk wel met het hoofdje.

@ jen: fijn dat je collega's met je mee leven. en natuurlijk gefelicityeerd met je verjaardag.
    een mooie dag vandaag om jarig te zijn. geniet er van.\

@ beckje: ooh jee das niet fijn een migraine aanval. hopelijk gaat het al weer wat beter met je.
    jammer dat je buurvrouw het al weet maar aan de andere kant ook leuk om het te delen toch.

@ elisatje: kan me voorstellend at je het thuis zitten zat bent.

hier: ik heb even lekker pauze. we zijn net boodschappen wezen doen met onze leerlingen.
    heerlijk gewandeld al moet ik dat nu wel bekopen met pijn.
    ook een extra lange buitenspeel pauze wat is het toch een straf.
    me buik is erg gespannen hopelijk zakt dit zo een beetje.

7. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft ze niks over gezegd, misschien krijg ik dat nog van de vk te horen volgende week. Het was ook niet TE klein, maar gewoon kleiner dan gemiddeld.

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Puma... gefeliciteerd met je jochie!!:D Wat een mannekes komen hier zeg!:D

@hier.. BLOEDDRUK WAS GOED!!:D 125/85!!
    Gyn liep niks uit toen ik me mooooi op tijd melde.. in ene springt op dat scherm.. dr. Gyn.. 20min uitlooptijd..!
    Ik zo.. rustig blijven.. vreet je niet op.. bloeddruk moet laag blijven! Dus naar tv lopen staren in mijn eigen wereldje..;)

Roept ie me na 45 minuten op.. zegt ie.. jah dr wilde een jochie geboren worden! En hij was de enige gyn opt moment.. dus haddie even gedaan!
    Geweldig toch.. zo even tussen de afspraken door.. een wondertje ter wereld geholpen! Haha..:D

Echo gehad.. beeb groeit raaazendsnel.. ligt voor nu in groei.. ben 29w3d maar bij hoofd, buikje en been gemeten kwam hij tussen de 30 en 31 week uit..
    Hoofdje zelfs iets meer..!:$

Lijkt vast op zijn vader.. haha... die heeft ook een iets groter hoofd dan 'normaal' ..!

Ik heel optimistisch.. of ik mocht werken nu.. enkele uren ofzo..
    Maar mag beslist niet.. hij wilde het niet riskeren dat de bd weer zo hoog werd!

9. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn beertje!

Blegh, ik ben de hele dag vrij maar heb straks rapportavond.
    Helemaal geen zin in. Doe me dan maar gewoon overdag werken en 's avonds vrij.

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @puma gefeliciteerd met jullie zoon!

Hier idee dat ik ziek word. Voel me slecht ben aan de dunne en eet niks :( dacht dat het over was maar helaas!

11. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hee meiden,

@ puma: gefeliciteert met jullie zoon!!!!

@beertje: fijn dat alles goed was meid!!! Gefeliciteerd!!! Maar nu wel rustig blijven he!!!!
    @jen: gefeliciteert met je verjaardag!!!!! Het was een mooie dag. Hoop dat je ervan genoten hebt. Sterkte morgen meis!!!! Hou je taai!!!
    @giyno: zeker fijn dat je vent zo goed kan masseren. Afkloppen, maar ik heb gelukkig weinig last meer van mijn heupen.
    @elisa: kan me heel goed voorstellen dat je het thuis zitten zat bent. Ik kijk erg uit naar mijn verlof maar ben wel benieuwd hoe ik op dat thuis zitten ga reageren. Ik hoop dat je nog werk vindt voor je met verlof gaat.
    @happy: hoop niet dat het doorzet meid. Rust goed uit.

Hier: vanmiddag even schrikken. Kreeg ineens een telefoontje van mijn eigen vk dat ze op de echo gezien had dat het kindje iet wat groot was voor zijn "leeftijd". Ze vroeg of de echoscopist/ vk dit gemeld had die de echo had gedaan. Euhhh...... NEE!!!!!!! Ik vroeg wat dit dan inhield. Ze zei dat dit zou kunnen duiden op zwangerschapssuiker. Ik ga aan het eind van de week bloedprikken. En volgende week nieuwe echo.
    We schrokken wel even maar ik probeer rustig te blijven. Stress heeft al helemaal geen zin.
    Ik heb even gekeken wat de kenmerken zijn van zw suiker. En dat is veel plassen en veel dorst. Nou dorst heb ik wel meer als normaal maar niet extreem. En plassen moet ik inderdaad wel veel maar dat lijkt me ook normaal.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga nu nog ff chillen en dan lekker slapen.

Trusten.

12. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes jen, vandaag.

Ik ga hier voorlopig denk ik weinig zijn. Mijn vriend is opgenomen voor zijn crohn, dus ik ren nu heen en weer (wonen in Spijkenisse, werken in den haag, ziekenhuis in leiden).

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @dotty; ow vreselijk sterkte!
    @rozebloem; ze suiker is niet zo erg. Zit bij ons in familie ik moet ook weer de test doen rond 24 wkn. Bij Bart had ik het gelukkig niet, nu denk ik ook niet maar we zullen wel zien. M'n moeder had het wel.

@jen: nog gefeliciteerd ;) leuke dag gehad en mooie cadeaus?
    Hier gaat het redelijk zo even douchen en dan ga ik wel proberen te werken. We zien wel hoe de dag verloopt.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Felicitaties; dankjewel allemaal! Gisteren een heerlijk dagje gehad. 2 uurtjes op het werk geweest en daarna lekker van de zon genoten!

@dotty; jeetje meid, dat is schrikken! Heel veel sterkte voor jou en Ran!! Als ik iets kan doen dan geef maar een gil! Dikke knuffel voor jullie!

@all; pfff vandaag naar de gyn....ben best nerveus! hoop eigenlijk dat ze nog even niks doen en een nieuwe afspraak inplannen voor een ingreep!

Fijne dag allemaal!

15. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ succes bij de gyn

Dotty@ sterkte...

Hier@ gisteren en afgelopen dagen veel dikkebuikenkleding gekocht, zag net folder vam v & d echt super leuke zomer meisjes kleding maar ze word pas eind aug geboren met geluk... Dus vraag me nu af hoeveel zomerkleding zal ik kopen een jurkje kan later ook nog met een bolerotje toch? Net K3 op YouTube bekeken ga met een vriendin die in april van een meisje gaat bevallen naar K3 met de meiden hebben we alvast afgesproken...

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    ff snel een berichtje van hier..

@jen.. nog gefeliciteerd met je verjaardag... heel veel succes vandaag.!!

@dotty.. heel veel sterkte voor jou en je mannetje!

@Roze.. kan me voorstellen dat je geschrokken bent van dat bericht over een suikerkindje.. Mijn vader is ook een suikerkindje, hierdoor sta ik dus ook meer in het risico gebied.. heb er tot nu toe nog niks over gehoord... t zal mij ook erg benieuwen hoe t met de kleine is tijdens de 20 weken echo woensdag..

@beertje.. wat fijn dat je bloeddruk nou wel goed was,, hopelijk blijft dat nu ook zo.

@hier...heb afgelopen weekend gewerkt, en had s'avonds giga last van men boven been/heup.. tenminste denk dat ik het zo t beste t uit kan leggen.. moest vandaag naar de fysio voor men knie.. heb dit dus ook even benoemd dat ik hier last van heb... en jawel.. ik moet nu ontzettend op men houding gaan letten.. anders kan ik een zwangerschapsisias gaan creeeren.. dus ik heb er vandaag ff flink de balen in.. hoop zo dat ik mn houding snel kan veranderen en het automatisch gaat,, want op een zwangerschaps isias zit ik toch echt niet te wachten!

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@elisatje; aan zomerkleding heb je waarschijnlijk niet zoveel. Ze hebben ,omdat ze zichzelf in het begin niet goed op temperatuur kunnen houden, toch voornamelijk kleding met lange mouwtjes nodig.... Echt zomerspul kan je altijd nog halen of gewoon een paar dingetjes voor de zekerheid ,als het echt snikheet is....

@lq; sterkte met het aanpassen van je houding; heb je hiervoor wel goede tips meegekregen?

@All; nou geen ontstoken klier die open moet ,maar een kleine verzakking van het uiteinde van mijn plasbuis. Als ik er geen last van krijg gaan ze pas na de bevalling kijken hoe en wat. Krijg ik wel last dan moet ik direct door naar de uroloog....

18. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @ Jen... jij blij dat ze je niet vandaag geholpen hebben,, hopelijk krijg je der verder geen last van tijdens de zwangerschap.!

Ik heb tips van de fysio.. moet men knieen wat buigen ( ik gooi ze naar achter zeg maar ) en men bekken recht zetten.. deze heb ik nu ook wat naar achteren.. en verder moet ik een aantal oefeningen doen.. en blijf gewoon men wekelijkse fysio afspraak houden.. dus ik hoop dat het goed gaat komen :D

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @jenn late happy beday!

Beertje: yay goede bloeddruk!

Puma: gefeliciteerd! Wat leuk een ventje. :D

Dotty: beterschap met je man! Hopelijk, is ie gauw weer thuis.

20. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @jen: fijn nieuws dat het nog even kan wachten :) hopelijk heb je er na de bevalling geen last meer van.

@lq: heb je pb terug gestuurd :D en veel succes met oefenen. Ik krijg nu ook al wel klachten met bekken e.d. maar ik ben begonnen met zwangerschapscursus ceasar/mensendieck, dus we gaan we doen aan houding, vanavond 2e les alweer.

Zit nu op mn werk in de pauze, iedereen zit buiten, maar heb zo'n last van mn buik en heb het koud ik ga echt niet buiten zitten! dus dan maar lekker op mijn eigen plekje even zp bijlezen :D doe ik anders nooit op mijn werk maar is wel ff lekker!
    As vrijdag ga ik naar de dokter met bart en ook maar klein beetje voor mezelf. hoest nog steeds en bart helemaal, die gooit af en toe zijn eten eruit en dan zit er echt veel slijm bij, moet nou na 6 weken maar eens afgelopen zijn, duurt wel erg lang bij hem.
    Verder helemaal blij, want hij slaapt al vanaf vrijdag in zijn peuterbed :D en hij komt er niet uit, is zoveel makkelijker voor mij, hoef hem niet meer uit het ledikantje te tillen terwijl mijn buik op de rand hangt en voor mn rug ook stukken beter, dus gaat helemaal goedkomen, dan wordt hij toch wel erg groot alweer :D

Deel Deze Pagina