De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @25 september.. Klinkt gezellig maar voor mij te ver rijden vanuit het noorden..

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal

Komt vast goed. ;)

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland

Ik moet werken........ :x

4. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Zeg.... BK.... heb je geen leuke babykamer foto's??:D

5. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha die kan ik wel maken want de kamer is helemaal klaar! Alleen de naam nog op de muur maar die houden we toch nog ff geheim. :D zal ik morgen eens doen.

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    BK..... geen foto's?! :(

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Och vergeet ik het nog. Komt door het langste middagdutje ooit. Van 2 tot 6! Samen met mn meisje! Was niet helemaal de bedoeling maar we waren ook vroeg op. Morgen herkansing voor de fotos :D

Morgen naar de mondhygieniste en dan xenos. Wil kleine lasagneschoteltjes maken en pizzas in de vorm van een hartje omdat we morgen 3 jaar getrouwd zijn! :D

8. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Hoi dames..

Ben hier momenteel niet zoveel..
    Druk met de kleine man doet het overigens super goed..
    En als die slaapt ben ik aan de schoonmaak/opruim..
    Zijn t huis grondig aan het opruimen spullen weg gooie enz..

Meneer heeft vannacht voor t eerst in zn ledikant op zn eign kamer geslapen..
    Hiervoor sliep die in de hangwieg bij ons op de kamer ma dat werd voor hem wat krapjes.. Dus eerst overdag een paarkeer in t ledikant geslapen ff wennen en ging super goed.. En afgelopen nacht dus ook.. 22;00 laatste voeding en naar bed..04:00 wakker. Voeding en weer slapen.. En net werd die wakker van n boer die dwars zit en hij slaapt weer... Heerlijk :) zelf ook goed geslapen haha ma wel erg stil als je al die geluidjes van hem niet meer hoort.. Voelde wel ff vreemd na 9mnd zwanger hem bij je dragen..bijna 6week naast je in de wieg geslapen en dan'zover' bij je vandaan haha..

Vandaag komem er collega"s op bezoek.. Gezlig.. Dus rustig dagje..

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Fijn dat het goed is gegaan!

hier vandaag 3 jaar getrouwd. :D Dus moet eerst wat dingen regelen en dan de foto's en dan komt alles klaar op tijd. En natuurlijk Caitlin ophalen van het kdv :D

10. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; dan kom je toch wat later de 25ste!! Wat mij betreft geen probleem....

@Hier; Gisteren bij de huisarts geweest en eind van de middag te horen gekregen dat we aan de Zantac mochten. Dit na overleg met de kinderarts... Ons meisje heeft dus verborgen reflux, waarschijnlijk ten gevolge van overproductie.... Nu dus iets waardoor ze minder pijn heeft en ik moet nog even gaan bedenken hoe ik mijn productie verantwoord omlaag kan krijgen....

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ geloof met koude compresen heb ik wel eens gehoord.

12. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Zevenbergen is 1,5 uur rijden vanuit hier zal ik je bellen als ik vertrek wil haar dan wel eerst eten geven...

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Jeetje wat een eind! Dan hoop ik wel dat de andere meiden er nog zijn als je aankomt.. Da's natuurlijk wel zo gezellig! Tuurlijk mag je bellen, zal mijn nummer even via pb sturen.

14. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Vandaag trouwens op het consultatiebureau geweest, dametje weegt 3170 gram en is 51 cm nu! Best aardig dus; gemiddelde groei vanaf einde kraamweek tot nu is 138 gram per week. (met een weegverschil tussen de weegschalen van kraamzorg en cons. bureau. Neem ik de groei vanaf het eerste weegmoment bij het cons. bureau dan is de gemiddelde groei 166 gram per week.) Dus met de voeding gaat het wel goed!

Het is nu vanavond ook ineens rustig, heb haar om 17.30 gevoed en sindsdien slaapt ze. We hebben dus voor het eerst in wéken rustig kunnen eten en Esmay naar bed kunnen brengen; heerlijk!!

Op het consultatiebureau het advies gekregen om voor iedere voeding te kolven tot de tsr en de ergste melkstroom zijn afgenomen en daarna aanleggen. Heeft ze dan niet genoeg aan de voeding uit de borst dan het flesje afgekolfde melk erachteraan geven... Dit samen met de Zantac zou snel verbetering moeten geven... Ben benieuwd!

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nou, net weer gevoed (zonder vooraf kolven, want borsten zaten niet overvol..) en dat ging super! Ze heeft ruim 20 minuten over 1 borst gedaan en is zeer tevreden aan het slapen nu; zonder het opgeven van melk! Helemaal blij dus!! (Alleen beetje bang voor de nacht nu...)

16. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik bel wel als ik bijna zou gaan vertrekken dan weet ik dan wel of het de moeite is om te rijden. Ik zal trouwens kijke of ik de tandarts kan verzeten zal ik morgen even voor bellen.

Gyino@ als je wil mag je meerijden en je kids ook...

17. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vanacht van 2300-0600 geslapen daarna nog even 3 uurtjes echt super

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Da's goed meid! Ik hoor het wel!

En wat een lekkere nacht!! Ik ben JALOERS; vannacht weer een baggernacht gehad....

19. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Weer even een teken van leven van mij. Vandaag naar het cb-bureau geweest. Op zich was alles in orde. De kleine man weegt nu 3530 gram (in 4 weken 700 gram aangekomen!) en is 51 cm (dus 2 cm gegroeid). Hij is alleen nog steeds een beetje geel. Dus daar moet ik morgen de huisarts voor bellen. Ik heb gepraat over het vele komen voor voeding (elke 2,5 uur, ook 's nachts). De kinderarts gaf aan dat de meeste kinderen pas de nachtvoedingen overslaan als ze naar de 5 kilo gaan. Dus dan kan ik mijn lol nog wel even op.

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Dotty; Dat is nou echt de grootste vullshit die ik oooooit heb gehoord!! Ik noem het consultatiebureau dan ook niet voor niets het consternatiebureau......:D
    Meid, het kan zomaar zijn dat Nathan over een paar dagen ineens wel meer tijd tussen de voedingen laat... Die 5 kilo grens heb ik overigens ook nog nooit gehoord!

Deel Deze Pagina