De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahaha, dat maakt toch niet uit LQ! Heerlijk hoor; lekker van genieten!!

Wij zullen binnenkort ook vast wel aan de beurt zijn! :D

2. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Pfff dat dat ik me niet zo snel gek zou laten maken door onzekerheid, maar ik begin toch wel erg onzeker te worden over de borstvoeding...

Het is natuurlijk iedere keer iets, spruw, darmkramp, verborgen reflux...Nu ging het 3,5 dag supergoed maar nu gaat het weer niet zo lekker.. Constant gevecht aan de borst bij een groot deel van de voedingen, kolven lukt amper meer, melk lijkt vrij waterig en ik vind haar niet goed genoeg groeien. (Dat laatste komt doordat ik gisteren ben gaan wegen, 2 dagen na de afspraak bij het CB, en ze ten opzichte van toen geen gram aangekomen is; dat zit me echt helemaal niet lekker!) Loop van alles te bedenken waar het aan kan liggen, maar krijg het niet duidelijk voor mezelf en dat geeft natuurlijk weer onrust en die zou ook wel eens kunnen doorslaan op Jaylinn...

Bah, baal er van! Wil dat het gewoon lekker gladjes verloopt en dat dat ook, grotendeels, zo blijft. Kijk een slechte dag (of een paar) heb je er altijd wel bij zitten, maar hier overheersen de slechte dagen toch wel...

3. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    LQ@ ik heb ook weer een super nacht gehad geslapen van 2200-0615 en 0700-0930.

Wat wij doen is 's ochtens (na de voeding van 0930) alle melk afkolven (90-110cc)en dat dan 's avonds nog extra geven dat werkt echt goed. Ze stopt met drinken uit borst en wil dan niet verder maar wel uit de fles, kost minder moeite en werkt prima...

Mini ons@ welkom en super gefeliciteerd... Ga lekker iets leuks kopen voor je kleine mini en genieten van je zwangerschap.

Wij gaan eind oktober een week naar Gran Canaria we hebben er super veel zin in met onze kleine meid.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    En als je kv bijvoedt jen? Hopelijk maakt het snel verandering!

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @jen.. Ik ken dat gevoel.. Twijfelen aan de borstvoeding.. Alleen groeidr tydo wel gewoon goed.. Is het misschien een optie om bijv alleen het weekend 1borstvoeding te vervangeb voor eeb flesje afgekolft of anders 1kv voeding.. En dan de voedibg die voor je gevoel het meest lekker gaat..

6. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Jen@ ik ben er gewoon rond 1130, heb de tandarts naar woensdag verplaatst, ik ga nog even kijken of gyino mee wil rijden...

7. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    hey dames,

bedankt voor jullie felicitaties:) hopelijk gaat het allemaal goedkomen!
    ik merk dat ik nog niet mee kan praten met jullie onderwerpen maar dat komt nog wel....ik onthou het ook niet haha....

's ochtends ben ik nog wat misselijk....vandaag ging het goed omdat ik op bed een beschuitje met suiker van mijn mannetje had gehad:) daardoor rest van de dag weinig last van gehad..heel af en toe...gelukkig! blijf wel regelmatig duizelig en licht in mn hoofd..erg vervelend! maandag ben ik door de misselijkheid en duizeligheid na 45 minuten weer ziek naar huis gegaan....vandaag kom ik collega tegen die vroeg of ik zwanger was want al die kwaaltjes zei ze dat koppelde ze bij mij wel aan een zwangerschap haha...heb niets gezegd goed he:) en later zei moeder van een meisje dat ik er nog wel wat pips uitzag..haha ze moesten eens weten he:)
    2 september toen ik positief testte hebben we het savonds aan mn ouders vertelt...gister aan mn zusje en broertje en onze 2 beste vrienden....vonden het allemaal erg leuk:) maar waren zeker niet verbaasd haha....leuk leuk:)
    hebben morgen een wijnproeverij bij mn ouders thuis....ik rij mooi mn schoonmoeder heen en weer dus kan mooi taxiën:p

vandaag weinig gegeten behalve vanavond...bij de mc gegeten...zat echt snel vol....maja dat hoort erbij he..hoop eigenlijk nog wel wat af te vallen voordat ik aan ga komen haha....

en en en....straks om 20.30u gaan we naar onze eerste dansles..we gaan 15 stijldanslessen volgen....heb er zin in:) na die 15 lessen ben ik over de 20 weken heen en moeten we even kijken hoe het dansen nog gaat en of we het nog leuk vinden...ben benieuwd:)

we zitten voor de babykamer te kijken naar leuke muurschildering..mn vader gaat die maken..hadden we al afgesproken...jullie tips? niet te extreem met veel kleuren kijken we naar...
    vl kwam met het idee van fotobehang aan 1 muur en op de andere muur een muurschildering....maar weet nog niet of ik dat leuk vind haha...

jullie nog plannen?

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oh ik kan ook nog niet met ze meepraten hoor! haha. Soms wel lastig dus vind het leuk dat je er bent!!

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@BK en LQ; de fles wil helaas niet zo goed lukken.... ben er wel druk mee, maar tot nu toe weinig succes... Volgende week donderdag weer wegen en aan de hand van die gegevens ga ik pas beslissingen nemen...

@Elisa; Ah mooi zo; gezellig!

10. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    ok BK, waar zullen wij eens over kletsen:p haha

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Mini ons@ toen mijn ouders afdanste voor zilver was er een paar die voor goud afdanste en gaat een uur later naar de wc voor enorme aandrang en gilde toen dat ze aan het bevallen was die wist niet dat ze zwanger was, dus je zou het lang vol kunnen houden.

Muurschildering @ wij hebben in onze slaapkamer een Egyptische muurschildering gehad we zijn er 3 maanden lang elke avond mee bezig geweest dus begin optijd wij hadden 6-8 kleuren... Wij deden het met een beamer.

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @mini; duizeligheid en misselijkheid? Haha

13. Roze bloem 1981

Roze bloem 1981 Bekend lid

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Hoi meiden,
    hier ook nog een berichtje van mij. Ik ben hier ook niet zoveel. Ook om dezelfde reden als lq.
    Ik zit nu met de kleine op mijn buik en de iPad in mijn hand. Hij was net wakker maar wil de voeding nog een 1 of 2 uurtjes rekken. En dan hopen op weer een doorslaap nachtje. Ik schoot ook om 08.30 vanmorgen wakker. Maar hij was dan wel om 1.00 gaan slapen.

Ik heb een vraag aan jullie. Als bij jullie de kleine slaapt leggen jullie hem of haar dan standaard op bed? De kleine man heeft hier namelijk nogal de neiging om in bed snel weer wakker te worden. Dus dan ligt hij vaak weer bij mij. Hij ligt nu ook bij me. Hij lag net op de bank naast me maar werd weer wakker.

@elisa: leuk dat je ook komt dinsdag.
    @bv: de borstvoeding gaat hier inmiddels gelukkig goed. Al komt er uit de ene borst veel meer dan uit de ander. Ben nu wel de fles aan het opbouwen. Nu nog wel met bv. Het ligt er een beetje aan of het verschil van mijn borsten nog groter wordt wanneer ik aan de kunstvoeding begin.

14. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Ow ja. @mini welkom terug. En uiteraard van harte meis!!!

15. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @roze; als de kleine bij jou ligt dan ligt hij op z'n buik en als je hem dan weg zou leggen op z'n buik? Hier namelijk hetzelfde. Snachts durf ik het nog niet maar als ik in de buurt bem leg ik haar van mijn buik in de box in dezelfde houding (op haar buik dus) en dan slaapt ze vele rustiger en ook beter maar voor snachts vind ik dat nog eng, kun je ook overdag proberen?

@mini: gefeliciteerd en leuk dat je er weer bent, er zijn er hier nog 2 die pas in nov bevallen dus je bent niet de enige zwangere hier, dus gezellig mee praten ;) en wij zaten ook op dansles bij de eerste en ik heb hoogzwanger afgedanst en toen zijn we gestopt, plan was wel om verder te gaan maar is na 2 jaar nog niet gelukt.

Hier ook goede nachten, steeds 6 uur en daarna 4 uur. Ze zit sinds paar dagen om de 4 uur ipv om de 3 ;) dat vind ik wel fijner en ritme begint eindelijk beetje te komen. Vandaag lekker shoppen want Bart gaat een nieuwe maat in en het word weer kouder dus z'n kast is kog aardig leeg.

16. Roze bloem 1981

4 okt 2011
    713
    0
    0
    Dat heb ik nog niet geprobeerd happy!!! Dat gaan we maar is doen. Hij ligt nu op zijn zij tegen me aan. Als hij zo vast slaapt ga ik hem weer neerleggen. Hier vanavond een feestje bij mijn schoonouders omdat Arjen geslaagd is. Hun hebben een stuk groter huis dus daar is het wat makkelijker om mensen uit te nodigen.
    Fijne dag vandaag meiden.

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Veel plezier roze!

@happy; hier ook over naar een nieuwe mat! 98/104 echte grote kindjes maten!

Ik heb druk aan de onderkant en lage rugpijn. als ik ongi werd voelde dat ook zo, dus zou ie aan het indalen zijn? Dinsdag ga ik naar de gyn, ik zal het m eens vragen. Als is beweegt voel ik het ook echt in m'n vagina zeg maar, door de druk.

hier een eerste opzet van het kaartje terug van de ontwerpster, het begint ergens op te lijken! Toch wel weer gek.

Vandaag peuterdansen gehad en wie was de vlinder? :D jawel mijn dochter! Ze was helemaal overrompeld ervan en verlegen maar naderhand erg trots. Ze zegt nu steeds; volgende keer mag een ander kindje hè mama? Ze weet het maar al te goed! :D

Daarna kleding geshopt voor manlief en ons meissie, daar na echt gesloopt! Nu lekker op m'n bedje n probeer mijn bekken te oefenen. :D

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Grrrrrr ik KOOK!!!! Kan het niet op FB zetten ivm betrokkenen....

Voor het 35 jarig huwelijk van mijn ouders hebben we zondag 7 oktober eea op de planning staan. We gaan 's middags even kort weg en eten 's avonds bij hen thuis. Hebben ze zelf geregeld...

Wij (ik en mijn broer en zus) geven hen een dagje weg met het hele gezin cadeau. Nu hebben mijn zus en broer even met mijn ouders afgesproken dat we dat op 7 oktober gaan doen...

Dat terwijl ik al heb aangegeven dan nog geen hele dag en avond op pad te willen zijn met Jaylinn, gezien de ''problemen'' die er nu nog zijn en het feit dat ze heel erg reageert op drukte ed. Daarbij gaat Esmay de vrijdag ervoor al met opa en oma naar de Efteling en moet ze maandag gewoon weer naar school. Voor haar willen we ook een beetje een rustmoment hebben in het weekend...

Nu heb ik aangegeven dat wij dus echt niet op 7 oktober gaan, krijg ik me toch een partij gezeik; ik moet me daar niet druk om maken en hun kunnen ook helpen enz, enz, enz....
    Ze vergeten zeker dat ze Jaylinn niet kunnen overnemen voor voedingen en ook niet als ze huilt van de pijn, want dan wil ze alleen maar mij....

Echt he....; zo weinig begrip en meedenkendheid! En dat gebeurt eigenlijk altijd als we iets met zijn allen willen afspreken....Ben er klaar mee en we gaan gewoon echt niet mee!!

Zoooo; dat moest ik even kwijt (al lucht het nog steeds niet echt op, ben zo ontzettend over de zeik)

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Bk.. dusss.. lekker dagje gehad gister? Nog erge last van je bekken nu?
    Betreft indalen... tjah... kan ik je niet mee helpen joh.. ons mannetje was niet ingedaald hé..! :D Maar van wat ik lees ervaren velen dat als een druk op de vagina.... ;)
    En YEAHHHEE... dat je dochter vlinder mocht zijn! En wat is ze al wijs dan dat ze ook gelijk beseft dat ze volgende keer niet weer mag!

@Jen.. Tsjonge jonge... dat ze niet een beetje begrip tonen naar jullie toe! Nu komt het over alsof jij je alleen maar aanstelt ofzo met dat t af en toe wat moeilijk gaat met Jaylinn!
    Zou echt volhouden hoor.. en niet gaan! Anders denken ze een volgende keer weer van ow Jen die gaat toch wel mee ondanks dat ze nu zegt van niet!
    Balen dat je meis niet uit een flesje wil drinken.. zou je af en toe denk ik wel eventjes goed doen om dat uit handen te kunnen geven!
    Ze klinkt een ontevreden meisje als ik je verhalen zo hoor.. komt ze ook heel onrustig over soms?

@hier.. Ziek... buikgriepje denk ik...;) Gister wel 20x naar de wc geweest joh, misselijk en buikpijn...:(
    Gaat nu gelukkig iets beter.. heb 2 beschuit op en bak thee en nog niet naar de wc geweest weer;)

Gister.... 1 jaar geleden voelde ik me exact t zelfde... alleen had ik toen een posi-test!!:D:D
    (en nu... ga ik er vanuit van niet...;) )

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Beertje: haha, dat zou wat zijn he? :D Een brusje :p

@Jen: Pffff wat een gedoe zeg, kunnen ze dat niet gewoon accepteren? Het is al moeilijk genoeg voor je met die kleine en haar drinkgebeuren :(

Deel Deze Pagina