De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Ik heb een winterslaapzak voor tot 70 cm zonder mouwen, ik vind dat ding nog niks maar ons meisje ligt ook met armen omhoog boven de dekens, geef ze truitje met lange mouwen aan ze is wel warm 's morgens

2. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vandaag gaan babyzwemmen dat was echt geweldig

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nathan slaapt ook onrustig en trapt dekens weg, dus ik werk ook al met een slaapzak. Ik heb de puckababy piep en twee slaapzakken 60 cm. En hij slaapt er heerlijk in. Ik heb de mouwen er al aan.

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Vind het overgaan flessenvoeding toch moeilijker dan verwacht sinds we ermee bezig zijn inmiddels 3 flessen per dag, word ze 's nachts rond 200 300 wakker van de honger de eerste 2 nachten dachten we dat er iets dwars zat ofzo en heeft ze verder geslapen nadat we speen gaven maar de laatste 2 nachten hele flesvoeding gegeven. Moet zeggen dat ik er nu van geniet van de borstvoeding en eigenlijk niet verder wil afbouwen vind het heel lastig...

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @elisatje: wat lastig! Ik heb helaas geen tips voor je. Hier slaapt Nathan juist beter op de flesvoeding. Ik zit nog maar op 1x kolven per dag en verder flesvoeding. En ik vind het heerlijk.

6. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. Krijgt ze als laatste voeding de borst of de fles..? Onze kleine man word nu soms ook nog wel eens snachts wakker en heeft die honger.. In het begin had die dat ook vaker.. Maar vervalt vanzelf..

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Elisa; Je kan het ook zo gaan combineren dat je straks op je werk niet hoeft te kolven, maar toch nog BV kan geven.... Dat je bijv de eerste ochtendvoeding en de avond (en eventueel nacht) voeding BV geeft en de rest van de dag FV... Misschien werkt dat fijn voor jullie beide?

@All; merk dat ik hier weinig meer kom, maar ben niet de enige geloof ik... De meeste van ons zitten natuurlijk ook op FB en dat maakt de "drempel" om hier te komen wat hoger... Is in ieder geval geen desinteresse voor de meiden die niet op FB zitten!!

@Hier; Kan er nog geen duidelijke uitspraak over doen of het nu beter gaat of niet... Er zijn goede en minder goede dagen, BV loopt qua productie super, maar op de slechte dagen drinkt Jaylinn zeer onrustig en dat is iets minder fijn..., maar ben daar ondertussen wel meer aan gewend en daar zelf rustiger onder. Ik krijg echter nog steeds geen ritme in het geheel en daar baal ik wel van! Tijdje terug had ik nog zoiets van; "dat komt nog wel, mijn verlof duurt nog even", maar nu begint de tijd toch aardig te korten en maak ik me wel druk om "hoe moet dat straks op het kinderdagverblijf"....... @Beertje; vanaf wanneer zat er bij jou een beetje ritme in?

Esmay heeft nu een weekje vakantie; kind is strontverkouden! Hoop dat ze snel opknapt en een beetje van haar vrije week kan genieten... Ben benieuwd hoe het gaat zijn, een hele week beide dametjes in mijn eentje doen!

8. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    lq@ laatste voeding is afgekolfde borstvoeding via de fles ik merk als ik nadat ze gestopt is met borst dat ze dan nog wel uit de fles wil drinken terwijl het lijkt of zo klaar is

jen@ ik zit ook met nachtdiensten enzo maar denk wel dat ik het misschien ga proberen om 's morgens en s avonds te blijven geven

dotty@ fijn dat het je zo goed bevalt de flesvoeding

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Zo het is wel erg rustig ineens hier, al een paar dagen niemand gereageerd :)

Hier gaat alles zn gangetje, gaat steeds iets beter, Lisa heeft goed gereageerd op haar prikjes, dag erna veel geslapen, gelukkig ook weer gehad.
    Sinds ze in slaapzak slaapt gaat het erg goed, het ritueel is nu,
    bad, eten en naar bed.
    afgelopen 2 dagen waren we wat later dus anders gedaan, eten bad en dan naar bed, maar dan valt ze huilend in slaap, als we eerst bad doen en dan eten en je legt haar weg, is het gewoon stil. Ik ben erg gelukkig dat het nu allemaal goed gaat, dan kan ik haar straks met een gerust hart naar het kdv brengen. nog 5 weekjes en dan is het weer zover, ben er nu echt al aan toe, ben echt geen thuiszitter.

10. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, tis inderdaad erg stil hier.

Xander heeft ook maar weinig reactie gehad van prikjes. 's avonds wat verhoging en inderdaad ook meer geslapen.

Gister weer voor het eerst met de borst gevoed. Deed voor het eerst sinds lange tijd geen pijn! Wel met tepelhoedje want zonder wilde hij niet pakken. Nu rustig opbouwen en elke keer proberen zonder tepelhoedje. Ben zo blij!

Deze vind ik zo schattig Product Detail | H&M NL
    Ik weet alleen niet goed of hij 62 nog aan kan als het echt winter is. Hij is nu 57 cm
    En anders is er ook nog deze Baby Butt overall : Overalls & Skipakken Voor baby“s Mode Baby & Kids : Baby Butt webshop
    die zou ik dan in 62-68 kunnen bestellen.
    Wat denken jullie?

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb die ook in de kast liggen haha. En groter is niet zo'n probleem toch? Tis voor over zijn kleertjes dus een wat groter maatje is niet mis. :)

12. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames, zal ook maar weer eens van me laten horen.
    De boel is hier een beetje ingestort na roy zijn operatie.
    Ik ben zwaar oververmoeid geraakt. Ben dus nu ook nog niet aan het werk.
    Na de herfstvakantie van volgende week ga ik weer langzaam op bouwen met 2 x 2 uur.
    Heb wel weer onwijs veel zin om te beginnen. Alleen lukt het me nog niet echt om geluid te filteren. Dus met veel gesprekken en geluiden door elkaar heen raak ik de weg kwijt.

Met Logan en Meredith gaat het goed.
    In januari gaan we met Logan naar de oogarts. Tot 2x was zijn oogtest bij cb niet goed.
    Meredith heeft gisteren haar prikjes gehad. Ze heeft wel wat koorts maar lijkt er niet heel veel hinder van te hebben.
    Ze is nu 59 cm lang en 4,7 kilo.

Ik ga nu lekker een boterham eten samen met Logan. Kom snel bij lezen.

13. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @puma. Lisa is nu 60 cm maar we hebben al sinds 3 weken een mooi wintervesg voor haar in maar 68 en de mouwen zijn omgeslagen maar verder zit ie goed. Ik zou voor jassen echt iets groter doen, het is nog tm febr winter en anders blijf je nieuwe jassen kopen ;)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @puma, ow wat schattig :D die heb ik in t wit! qua maat geen idee eigenlijk?
    @all: zo heb eindelijk weer rust (en verlof) dus zal hier weer wat meer te vinden zijn :)

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Was er hier toevallig nog iemand die geboorte zegels over heeft? Ik haal 1 vel van 50 maar is net niet genoeg. Ik denk dat 100 weer veel te veel is. :D

16. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja dus dan kan ik inderdaad beter die grijze kopen. Vind de bruine wel net iets schattiger maarja.

@ BK wij hadden 1 vel geboorte zegels en de rest gewoon dus geen geboortezegels over.

Onze kat loopt sinds vorige week donderdag weer lekker thuis rond met een lampenkap :D Hij mocht eerst nog niet naar huis omdat hij niet goed at. Toen heb ik maar even uitgelegd dat ik toch thuis ben ivm verlof. Nou gelukkig mocht hij daarna toch worden opgehaald. Thuis at hij meteen een heel blikje op. Hij doet t wel goed hij stinkt alleen heel erg uit z'n mond en kwijlt :D

17. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    hey dames!

whaaaaaaaa, dinsdagavond zou ik eigenlijk de 2e echo hebben...maar we hebben gevraagd of het eerder kon omdat we dan het weekend aan mn oma kunnen vertellen en waarschijnlijk aan zijn moeder en hier de buurt..daar hebben we enorm veel zin in!! vandaag is er vanmiddag plek... toch vind ik het wel enorm spannend hoor...brrrr heb btj kriebels nu...moet om 13.40u...duimen jullie voor ons dat het gewoon goed zit?!!?!?!?!?!???? pff knijp m wel btj....verder gaat alles prima;)

18. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @mini; gaat helemaal goed komen, kduim voor jullie! Veel succes ben erg benieuwd!

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @mini veel succes!!

@Geboortezegels; ik dacht dat het ook inm kosten scheelde als je speciale zegels had maar het maakt niets uit! Ik haal er idd wel wat gewone bij dan. :S

20. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh leuk mini, ik zal voor je duimen.

Ik heb t grijze berenpakje besteld in maat 62/68 groter kan hij denk ik voorlopig nog niet aan. Hij heeft nu net truitjes 62 aan met mouwen omgeslagen. Ben benieuwd. Ik laat wel een foto zien als ik hem heb.

Deel Deze Pagina