Jen@ wat fijn dat je nu niet geholpen hoeft te worden Ben helemaal blij, donderdag sollicitatiegesprek alleen de locatie is nieuw voor mij ze doen dat thuis... Even wenen aan dat idee, zag het ook op de website staan, heb er goede hoop op.
@LQ.. hopelijk helpen de oefeningen van de fysio!! Ik moet vrijdag weer voor mijn bekken.. inmiddels door de trombose maar 1x geweest toen.. Maar hielp me gelijk! Hoop dat de tips jou ook zo goed helpen! @Jen.. gelukkig niks geen ingreep dus... nog! Meevaller! @Happy... beterschap meisje.. klinkt inderdaad niet helemaal fit! @elisatje.. gefeliciteerd met je sollicitatie..! Hopelijk pakt t positief uit voor je!! @Dotty... beterschap met je mannetje!! En.. denk je wel aan jezelf meis! @hier.. veels te veel gedaan vandaag.. ben helemaal kapot nu! Zus en moeder waren hier om beetje te helpen poetsen wat mij niet zo goed meer lukt/niet mag.. (stofzuigen, wc, badkamer) Maarjah ik kan niet op mijn kont blijven zitten als zij bezig zijn..! Dus ook aan de poets gegaan... daarna op de fiets naar dorp geweest.. nou.. moest tussen de winkels door zelfs op een bankje zitten even om bij te komen! Had zoooo'n keiharde buik! Dus nu hang ik op de bank..... straks weer eten maken... Heb alle kleertjes wel uitgewassen! Nu alleen nog (veel...) strijken... Dom werk....
@Ingreep; nou meiden, blij ben ik er niet mee hoor; heb dus een urethra divertikel, moet je maar eens op googlen....wordt je niet vrolijk van! Overgaan zal het nooit, kan alleen maar erger worden. Dus er zal op een bepaald punt iets aan gedaan moeten worden. De uroloog had voorgesteld om dit een maand na de bevalling verder te gaan bekijken; maar als ik dan nog steeds nergens last van heb dan kan hij de hoogste boom in die ik kan vinden! Ik ga eerst van mijn 2de prinsesje genieten en wennen aan het nieuwe ritme ed. Als er namelijk iets gedaan wordt dan heb je een herstelperiode van ommenabij de 6 weken!
Jen@ zit je niet mee, zou ook in de hoge boom gaan zitten en gaan genieten van je prinsesjes Hier@ morgen ook een sollicitatiegesprek om 1500 ben benieuwd.
spannend Elisatje! @hier, gisteren 3 migraine aanvallen achter elkaar gehad.. hele dag zitten spugen... gevolg: begon al beetje uit te drogen... sinds vanmiddag kan ik weer drinken en eten gelukkig. pff echt niet tof...
@ roze: jee dat is inderdaad even schrikken. maar het hoeft naar mijn idee helemaal niet zo heftig te zijn. had een collega met zwsuiker. ze moest elke dag prikken net als bij gewoon suiker. heeft extra echo's gehad ivm groei. kindje is 1 week eerder gehaald en ze moest in het ziekenhuis bevallen. kindje en zij hebben er niks aan over gehouden. ze werd alleen extra in de gaten gehouden. ja tuurlijk zijn er ook horror verhalen maar die heb je ook na een perfecte zwangerschap. @dotty: sterkte en denk aan je zelf dus niet te veel rennen. @jen: oef wat een opluchting. uuh nee zou dat ook vinden. eerst genieten en wennen aan elkaar en als je geen last hebt geen probleem creeën toch? @ happy: sterkte bij de ha vrijdag. hier: ik ben een beetje emotioneel van slag. heb op het kinderdagverblijven een gesprek gehad over logan. maar het liep erg raar. het gesprek was op het speelpleintje terwijl andere ouders ook hun kids op haalde. het ging over het gedrag van logan die soms wat oncorriceerbaar lijkt en erg energiek is. om een lang verhaal kort te maken vroeg ze zich niet af of hij misschien wel getest kon worden op adhd. uuh nee teneerste is hij 2 jaar en 8 maanden en test voor zo iets zijn betrouwbaar pas met 6 jaar. daarnaast is het een zeer ernstige mentale aandoening dat kan ik met gerust hard zeggen dat hij dat niet heeft. werk al ruim 7 jaar in het speciaal onderwijs waarvan 4 met adhd. dus nee dat heeft hij echt niet. en als laatste dit gesprek had nooit op deze manier gehouden mogen worden. heerlijk mijn hormonen gieren door me lijf. gelukkig hoorde me moeder aan me stem dat ik van slag was toen ik haar belde en is gelijk gekomen om even te kletsen. zij is al meer dan 35 jaar docent en ruim 10 jaar directeur op een andere school voor speciaal onderwijs. dus ook zij heeft ook ruime ervaring. ga dus een gesprek aanvragen want dit gaan we toch wel even recht zetten. wij zullen de laatste zijn die ontkennen dat logan een kindje is die druk is. nou ja druk hij heeft energiek en heeft veel uit daging nodig. het is gewoon echt een jongen. zo een die elke dag minimaal 2 uur uitgelaten moet worden buiten omdat hij anders zijn energie niet kwijt kan. en ja hij moet uitgedaagt worden omdat hij zich snel verveeld. maar als je daar niet tegen kan dan had je geen juf moeten worden. oke ik ga stoppen want wordt weer boos en was net rustig. lieverds ik ga richting bed nog even lekker tv kijken. fijne avond alle.
@Gyino; Ik zit hier bijna met grote ogen en open mond je verhaal te lezen! Deze mensen zijn verdorie opgeleid om juist dit soort dingen op een correcte manier te bespreken (o.a.) Dit heeft niets met hormonen te maken dat jij zo reageert; het is gewoon ronduit schandalig dat ze het lef heeft gehad dit zo ondiscreet in het bijzijn van andere ouders ineens in je schoot te werpen! Zou er minstens een dikke klacht over indienen! Een SPW'er hoort mijns inziens overigens ook bekend te zijn met het feit dat een onderzoek naar ADHD op deze leeftijd nergens op slaat en niet eens mogelijk is! Dikke knuffel voor jou en blijf gewoon lekker in jouw eigen kennis geloven! Jij kent Logan het beste....
wat is t hier vandaag rustig,, druk aan het werk of aan het genieten van het weer.. Vanavond om 19:00 20weken echo,, ben benieuwd hoe de kleine t doet tot nu toe
@ gyino, jeetje dat had ze inderdaad niet op deze manier moeten doen. En je zoontje is inderdaad ook veel te jong om daar een onderzoek naar te doen. Hoe kwam ze daar dan op? Doen ze dat onderzoek daar wel vaker bij zulke jonge kinderen? Raar hoor... @ Jen, ik was blij voor je dat je niet onder het mes moest. Maar dit klinkt inderdaad niet echt fijn. Als je er geen last van hebt zou ik het gewoon zo laten. Wat een heerlijk weer zeg! Ik word er echt vrolijk van.
net nog ffies terug gelezen via me laptop.. @gyino.. tjeempje wat een opmerking van dat mens... bijna iedereen weet toch dat je zo'n jong kind nog niet op adhd o.i.d kan testen... Kan me heel goed voorstellen dat je erg boos word als iemand je zo iets zegt, en dan ook nog op de manier en waar.. @Elisa succes bij je sollicitatie gesprek morgen. @Puma.. hier nog 1tje die erg vrolijk word van dit weer :d echt genieten!
hey meiden zo ik ben er ook weer. afgelopen dagen zat ik niet lekker in mijn velletje dus heb wel gelezen maar niet gereageerd. @jen jeetje meis, gelukkig niks dat je onder narcose moet met die kleine in je buik, maar wel vervelend wat je hebt natuurlijk. En zolang je er geen last van hebt zou ik ook lekker eerst genieten van de kleine als ze er is. @gyino dat is niet netjes van ze dat ze even snel op het plein dat gesprek aangingen. Zou het ook aankaarten hoor. Tegenwoordig vind ik wel dat ze snel de stempel ADHD op kindjes willen drukken. @elisatje spannend morgen je gesprek, wel aparte locatie idd. @LQ spannend de 20 weken echo! maar ook leuk, je kan de kleine weer bekijken
Zo dat was alles zo'n beetje uit mijn hoofd. @lekker weertje het is idd erg lekker, nu heb je echt zin om naar buiten te gaan. Morgen ga ik weer even lekker een stukje fietsen met mijn meisje. Mijn moeder heeft gister mijn ramen gezeemd dus kan nu ook weer heerlijk naar buiten kijken en genieten van het uitzicht @all afgelopen dagen niet zo lekker in mijn vel gezeten. Druk met werk maar me ook gewoon niet zo happy gevoeld. Had ook al een tijd last van een pijn daar down under als ik opstand kreeg ik een soort pijnscheuten/druk erop. Moeilijk te omschrijven. Dacht het zal wel een spier zijn. Toen hadden we zondag seks en dat ging zonder problemen, alleen later toen we boodschappen aan het doen waren deed het zo'n zeer. Moest gelijk aan Jen denken over die seksklier (sorry jen haha dat ik die link met jou leg) Toen wilde ik me gister scheren zag ik dat 1 schaamlip opgezet was. Dus ik me alweeer zorgen maken, gelukkig moest ik vanmorgen naar de VK, dus heb het gleijk gevraagd. Wat blijkt het te zijn.... een spatader :S lekkere plek NOT. Zal waarschijnlijk nog wel iets erger worden, maar na de bevalling wegtrekken. Echt als ik dingen mankeer is het altijd op gekke plekken. Maar opzich wel blij dat het dus een spatader is en verder niks geks. Verder was de controle goed. Bloeddruk 127/70 en hartje klonk ook goed. Baby kon ze al voelen in mijn buik, alleen nog niet echt de onderscheid maken van hoofd en billen etc. Met 24 weken nogsteeds +2 kilo. Dus ben erg tevreden en over 3 weken weer terug.
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken LQ 87 --> 21 Maart 20 weken echo/geslachtsbepaling (20wk3d) Roze bloem--> 22 maart afspraak vk gyino --> 23 maart extra echo controle groei hoofd Puma82 --> 29 maart controle vk Gyino --> 30 maart afspraak vk LuckyBlue --> 31 maart 4d pretecho Jen27 --> 3 april 14.30 uur 20 weken echo Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 4 april controle VK Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK LuckyBlue --> 11 april controle VK Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Elisatje --> 18 april afspraak VK Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma
Ik had vandaag ook al een sollicitatiegesprek, gemeld dat ik bijna 17 weken zwanger ben, ging wel goed. Ze zei wel steeds wel lastig dat dit nu gebeurd nu je zwanger bent, ze vroeg ook of ik niet liever thuis zit tot ze er is... Nou neee ik hoor uiterlijk dinsdag of ik een contract krijg aangeboden. Morgen sollicitatie thuis me huis is netjes dus komt goed voortuin beetje gedaan.
Gyino@ vind dat ze tegenwoordig snel zeggen dat een kind ADHD geeft, zonder dat er onderzoek naar is gedaan beetje stom. Ik zou ook gesprek hierover aanvragen.
Hoi Dames,, Gister avond de 20 weken echo gehad.. en alles was goed met de kleine man toch wel weer een hele gerusstelling... Wel ligt die ver naar achteren, en had die continu zijn armpjes voor het gezicht langs.. maar ondanks dat heeft ze alles wel goed kunnen zien.. Ook hebben we onze kleine vent nog in 3D mogen bewonderen.. erg bijzonder om het dan te zien.. Bekijk bijlage 232314 t hoofdje.. z'n neusje is platgedrukt door zen arm, en rechts zie je deel placenta waardoor het hoofdje een wat apartere vorm krijgt.. Bekijk bijlage 232313
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Roze bloem--> 22 maart afspraak vk LQ87 --> 23 Maart afspraak vk. gyino --> 23 maart extra echo controle groei hoofd Puma82 --> 29 maart controle vk Gyino --> 30 maart afspraak vk LuckyBlue --> 31 maart 4d pretecho Jen27 --> 3 april 14.30 uur 20 weken echo Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 4 april controle VK Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK LuckyBlue --> 11 april controle VK Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Elisatje --> 18 april afspraak VK Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma
Ons lijstje!!!!!! Uitgerekende datum Beertje1986 --> 26 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 4 juni 2012 - BV - ziekenhuis Gyino --> 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 8 juli 2012 - BV - thuis LuckyBlue --> 26 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 10 juli 2012 -BV - thuis Puma82 --> 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend 25 juli 2012 BV - ziekenhuis Roze Bloem 1981 --> 30 jaar - 1ste kindje - uitgerekend: +/- 25 juli 2012- BV- ziekenhuis LQ87 --> 24 Jaar - 1ste kindje - uitgerekend: 5 augustus 2012 -BV-thuis Happygirl86 --> 25 jaar - 2de kindje - uitgerekend: 12 augustus 2012 - FV - thuis Jen27 --> 30 jaar - 2de kindje - uitgerekend 20 augustus 2012 - BV - thuis Dotty --> 30 jaar - 1de kindje - uitgerekend 22 augustus 2012 - BV - ziekenhuis Elisatje --> 27 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - thuis Kreeft15 --> 28 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 30 augustus 2012 - BV - ziekenhuis BurningKarma --> 30 jaar - 2de kindje - Uitgerekend 7 November 2012 - FV - Ziekenhuis Beckje --> 24 jaar - 1ste kindje - uitgerekend 10 november 2012- BV - thuis/ziekenhuis Afspraken Roze bloem--> 22 maart afspraak vk LQ87 --> 23 Maart afspraak vk. gyino --> 23 maart extra echo controle groei hoofd Beertje --> 27 maart controle gyn Puma82 --> 29 maart controle vk Gyino --> 30 maart afspraak vk LuckyBlue --> 31 maart 4d pretecho Jen27 --> 3 april 14.30 uur 20 weken echo Dotty --> 4 april 14.00 uur 20 weken echo BurningKarma --> 4 april 9.50 uur Intake VK (zonder echo) Happygirl86 --> 4 april controle VK Happygirl86 --> 6 april 13:30 uur 20 weken echo Jen27 --> 10 april 15.45 afspraak VK LuckyBlue --> 11 april controle VK Beckje --> 12 april 09:15 uur Intake+termijn echo Elisatje --> 16 april 13.00 20 weken echo Elisatje --> 18 april afspraak VK Buddy's Lucky <--> Roze Bloem Jen27 <--> Dotty LQ 87 <--> Spannend Kreeft <--> Elisatje Beckje <--> Burningkarma
@LQ... mooie foto's meid! Geweldig he hoe ze nu al zo'n mooi gezichtje hebben! @Elisatje.. wat een domme vraag.. of je liever thuis zou zitten! Dan zou je toch niet gaan solliciteren of gemotiveerd over komen!! Hoop dat je positief nieuws krijgt volgende week!! Duim voor je! @Gyino.. Laatst zei mijn baas zo'n prachtige opmerking.. over ADHD kindjes.. weet niet precies meer hoe hij het zei maar t komt erop neer dat tegenwoordig alle wat 'drukkere' kinderen de stempel ADHD krijgen! En er medicatie in gepompt moet worden om ze rustig te krijgen! Terwijl vroeger de kinderen ook gewoon hele dagen buiten speelden om hun energie kwijt te kunnen/moeten! Het is gewoon dat kinderen tegenwoordig te weinig doen/lichaamsbeweging krijgen omdat alles met de auto word gedaan of kind in de buggy word gezet of dat leidsters ze in 'de hoek' zetten als ze te druk zijn..! Laat ze lekker om vliegen en doen..! Deden ze vroeger toch ook!? Dus als jou mannetje dat nodig heeft... laat m lekker vliegen! Toch!? @hier... gister weer teveel gedaan.. had een buikpijn..! Gisteravond 3 collega's op visite gehad.. Zijn uit eten geweest..! Was supergezellig! En wat heerlijk om ze weer even te zien en bij te kletsen..! En even het huis uit te kunnen! Vandaag maar besloten dat ik helemaal NIKS ga doen.. aangezien ik bezig blijf zodra ik iets doe..! Dus duik de tuin in met een boek zo!! Enige voordeel aan het 'vrij' zijn nu... van het mooie weer genieten!