Hey meiden, hier de knoop doorgehakt om per direct te stoppen met de BV....Ik trek het niet meer en, nog veel belangrijker, Jaylinn doet het veel beter op de flesvoeding! Wat een rust..... Ga dmv kolven de productie afbouwen en morgen de huisarts bellen voor de pil! Zo en dan zometeen lekker een biertje drinken!
@Lq.. bedankt voor de info! Jesse krijgt 4 flessen op een dag.. en moet vanaf nu zo'n beetje smiddags een boterhammetje aanbieden en daarna de fles (wat hij dan nog wil..) en de fles van 15.30uur langzaam aan vervangen door slappe thee met soepstengel of koekje ofzo.. Van de week had ik 30cc vervangen voor thee en meneer proefde er niks van volgens mij... @Jen.. goed voor je dat je de knoop door hebt kunnen hakken!! Geniet van je biertje! @Elisa.. nou geen idee joh.. ik heb Jesse al tijden niet meer in de bak gehad... Past er ook niet meer in inmiddels! Maar inderdaad ze adviseren dan om je kindje er niet meer in te leggen.. al denk ik dat het geen kwaad kan zolang je er maar bij bent hoor.. (bijv. te wandelen ofzo...) maar echt slapen-slapen zoals snachts zou ik niet meer doen! @hier... zoooo 4 dagen vrij!! HEERLIJK!! Van de week mijn eerste nachtdienst dus en ik kijk er zoo tegenop man... vandaag vroeg collega of ik er tegenop keek.. en kon wel janken... dus blijkbaar zit het me erg hoog..! Niet verwacht van mezelf eerlijk gezegd! En GOD.... HAAAAT aan de kinderopvang hierzo.... echt... als het kon bracht ik Jesse volgende maand daar niet naartoe! Vanmorgen kom ik aan de erg late kant aan op het kdv.. Jesse had thuis in ene nog een dikke poepbroek en ook op de weg schoot het niks op ivm sneeuw! (ik heb minimaal 40minuut rijden naar mijn werk/kdv..) Haal ik Jesse daar uit de cosi.. ruik ik dat hij een vieze broek heeft.. het was 7.55 en ik moet om 8.00 in wit pak op het werk staan.... (kdv is naast het ziekenhuis..) Vraag ik die leidster zo.. zou ik m alsjeblieft aan jou mogen geven want ik ben vandaag echt aan de late kant! Kijkt ze me onnozel aan en zegt... goh.. je mag hem zelf ook wel verschonen... Dus ik zo.. nou ik vraag jou omdat ik echt laat ben en 8uur begint mijn dienst! Kijkt ze haar collega dom aan en zegt vervolgens niks tegen mij en kijkt me nog eens idioot aan! :x Echt... onbeschoft vond ik dat....!! Die blik die ze met haar collega wisselde en vervolgens naar mij keek!! Vanmiddag toen ik Jesse haalde was die collega er nog dus ik zo naar haar toe.. verteld dat het me de hele dag dwars had gezeten en ik hun reactie naar mij toe niet fijn vond! Ja nou... begon ze met smoesjes te komen.. sommige ouders brengen hun kind hier nog in de nachtluier, en jah ze wist ook niet dat ik een uur in de auto had gezeten.. blablabla... Nou SOOO WHAT!! Ook al was het 5 minuutjes... dan nog kan een kindje in die 5 minuutjes een poepbroek produceren!! En.. sommige ouders brengen hun kind dus in de nachtluier.... jah... sommige 'donkere mensen' trappen een grensrechter dood! Dus..... doen alle 'donkere mensen' dat ofzo?? :x Ben echt flink boos.. en ga ook de leidinggevende denk ik een mail schrijven... BAH!! Wat zouden jullie doen? OF stel ik me aan?
@ Flessen: Elke dag even afwassen en dan uitkoken met mn steralisator dinges. @ Dotty: Kan best een tandje zijn hoor! Soms kluiven en kwijlen ze maanden voor er een tandje echt doorkomt. @ Potjes: Bij Caitlin begonnen we met fruit geloof ik maar mijn buurvrouw zei weer dat je met groenten moest beginnen? Ze was iig 3,5 maand ongeveer! @ Puma: Wat een schattige fotos! zijn het sokjes of slofjes die hij aan heeft? @ Elisatje: Fijn dat die laatste prikken geweest zijn!! Als je meissie omrolt zou ik wel uitkijken met haar alleen laten als ze bv slaapt in de bak. Voor het geval dat ze begint te rollen als je er niet bij bent. Maar als je wandelt laat je d'r niet alleen toch? Dan zie je het gauw genoeg als ze wil rollen. @ Beertje: Jesse is een binkie! Tyler neemt hem als voorbeeld haha. Ook al een grote man. Over die leidster, ik zou als je er zo mee zit er zeker mee naar een leidinggevende gaan. Wij hebben ook de regel dat ouders kindjes "schoon" brengen maar ik hou me daar niet zo nauw aan om eerlijk te zijn. Kan me het nou schelen of ik om half 8 een luier verschoon of om half 9? Als het heel druk is dan kan het lastig zijn omdat we geen tijd hebben met ouder overdracht om het kindje meteen te verschonen. Maar je vraagt het toch, wat is dan het probleem? @ LQ: Hoe oud is je mannetje nu? Wat balen dat hij vlekken krijgt van zijn groentes. Hopelijk groeit ie daar uit. @ Jen: hopelijk wat rust nu er duidelijkheid is met de voedingen? lekker biertjuh! Bedenk me net dat we geen vriendjes meer waren op fb? Nou hier dus flink ziek geweest. Ik, manlief en Caitlin. alle drie koorts, hoesten, ziek, zwak en misselijk. Ty hield het fort overeind! Wat leuk dat jullie allemaal weer mee schrijven, heb het gemist! Tyler doet het heel goed! Bij het eerste CB bezoek was hij al 54.8 cm en 5165 gram! 4 januari (geloof ik) mag hij voor de 2de keer en krijgt dan meteen prikken. Ben erg benieuwd want hij is flink gegroeid!
Zo weet allemaal niet meer wat er is geschreven @bk: wat vervelend allemaal ziek, knap dat de kleine man het niet meegepakt heeft! hier nog steeds wel verkouden kinderen, maar ze slapen gelukkig goed. nu lekker 2 weken vakantie! @flessen: zouden jullie rijstebloem in laatste fles doen? of in de eerste 's ochtends? geeft er iemand ook 210+7? of is dat teveel? hier de fles van 3 uur langzaam vervangen voor een bakje volle yoghurt, en daarna langzaam naar een koekje met wat drinken, maar hij dronk echt bijna niks (behalve zijn fles), dus volle yoghurt was een goede stap hier!
Caitlin vond het nooit lekker maar wilde dat toen als voor het slapen papje geven. Ze vond het alleen niets. Ze heeft wel toen 210+7 gehad een poosje, dat dronk ze ook gewoon lekker hoor. Beterschap voor jou kindjes! hopelijk zijn ze snel weer beter.
@bk.. onze man is nu 4,5mnd.. dus opzich nog niet echt zn groente nodig. @happy.. wij doen al een dikke maand rijstebloem in de laatste fles en hij slaapt dan door tot 8:00/8:30.. zn laatste fles krijgt hjj tussen 21:30 en 22:30
Happy@ wij gaven eerst ook 210+7 als laatste voeding nu 180+6 en 2 eetlepels bambix Zitgedeelte op kw gedaan klein beetje omhoog ons meisje vond het super ze gimg niet schuinhangen ofzo Gekeken voor kinderstoel we wilde graag stokke trip trap we hebben haar erin gezet in de winkel wat zat ze er prachtig in ze moest huilen toen we haar eruit haalde ze werd 7 mdn geschat daar
@elisa.. hoezo werd ze 7 mnd geschat? omdat ze ffies recht zat in de stoel,,of omdat ze zo groot is?.. zal der zelf niet al te trots op zijn als ze zoveel ouder geschat worden.. de verwachtingen zijn dan altijd erg hoog en dan vallen ze in t niets als ze dingen nog niet kunne..
Zo er is weer aardig wat gekletst hier! Kan het allemaal niet onthouden; mijn hersencellen zijn aangetast door het feestje van afgelopen vrijdag bij onze vrienden/ buren.... De kids zijn alletwee bij Opa & Oma wezen logeren en wij een avondje LOS! Lag om 04.30 uur pas in bed, behoorlijk wat gedronken en zaterdag is dan ook bijna compleet aan me voorbij gegaan...Om 16.00 uur werden de kids thuisgebracht, toen begonnen wij ons weer een beetje mens te voelen..hahaha, echt te erg voor woorden, maar ook wel weer een keer lekker! Jaylinn doet het super op de flesvoeding, is veel rustiger, slaapt beter en groeit als een tierelier! Zo ommenabij de 100 gram per dag red ze wel! @Elisa; jeetje, zou het toch niet fijn vinden als ze mijn meissie al zo oud inschatten; het gaat allemaal al zo hard!
btw elisa t is niet verstandig om de kw al omhoog te doen.. anna kan het wel heel leuk vinden en lkkr blijve liggen maar is niet goed voor de rug.. mja je moet t zelf weten hoe je de stand hebt
Hallo dames, beetje laat maar bedankt voor de leuke reacties op Xanders foto's. @ bk het zijn sokjes, hij heeft ze voor Sint van z'n oom gehad Zo, lekker vakantie daar was ik wel weer even aan toe. Ik ben ook meteen ziek geworden gisteravond. Dat hoort er bij mij altijd bij. Voor de rest doet Xander het lekker, hij kan al heel goed op z'n buik liggen en gaat steeds meer lachen. Hij rolde net voor het eerst van z'n buik naar z'n rug. Hij schrok er wel van In vergelijking met een aantal verhalen hier loopt Xander achter. Maar ik zit er niet mee, volgens mij doet hij het hartstikke goed. Hij past gelukkig nog in de bak van de kw maar 't wordt al wel iets krapper. Ik wil na de kerst 1 keer minder gaan kolven op m'n werk, en het dan langzaam af gaan bouwen. Tot ik alleen 's ochtends en 's avonds geef of kolf. Maar ik merk wel nu ik zo thuis ben dat ik dat wel moeilijk vind.
Hoi allemaal, Ik zit op mijn telefoon, dus ga heel veel dingen vergeten van wat ik net heb gelezen. @elisatje: wij hebben de tripp trapp. Echt super vind ik hem. Maar nathan zit nog gewoon in de newbornset voor daarop. En zo vindt hij het heerlijk bij ons aan tafel. @jen: wat heerlijk zo'n avond. Die moeten er ook zijn!!!!! @lq: nathan zit ook nog in de kinderwagenbak. Wordt inderdaad iets krapper, maar nu het nog kan houd ik het zo. Hier weinig nieuws. Nathan zit nu op 4 of 5 voedingen per dag. Bij 4 voedingen maken we de flessen groter. Bij 5 voedingen krijgt hij 160 cc met 5 schepjes en de laatste fles met naturel pap. Dit gaat goed. Verder hebben we nog geen hapjes gedaan.
@Puma.. nou... volgens mij doet je ventje het gewoon perfect hoor! Hij volgt volgens mij Jesse zijn voetsporen! Die draaide ook 'per ongeluk' van buik naar rug met 4,5 maand ongeveer voor het eerst! En kruipen... jemig nee zeg... oké.. we komen misschien na een uur een halve meter vooruit maar dat gaat meer per ongeluk door het vele wiebelen met de beentjes...! En... ik maak me totaal geen zorgen hoor... hij rollebolt nu soepel van rug naar buik maar andersom nog steeds niet bewust volgens mij! @Jen.. lekker man.. ff zo'n ouderwets avondje!! Haha!! @Happy.. hiero geven we de laatste fles rond 19uur.. zo'n 200cc met 6 en 2 schep rijstebloem.. @Elisa.. de kinderwagenbak hebben we op zolder gedaan want dat ging echt niet meer passen... dus ja Jesse zit inmiddels in de wandelwagen en vind het geweldig! Maar oké.. Jesse is net weer ff ouder dan Anna en hij zit al zo goed als los.. @hier.. nou... vanmorgen weer ha gebeld... Jesse had hele weekend koorts, niet drinken, niet fit, moe uit oogjes kijkend... Vorige week heeft de ha me nog gewoon naar huis gestuurd terwijl cb arts de donderdag ervoor toch echt gehoord had dat longetjes vol zaten.. maandags was dat spontaan verdwenen... maar jawel.. nu heeft hij longontsteking! Longetjes zaten vol ruis zei ha... dus nu 'eindelijk' antibiotica gekregen! Hopelijk slaat het snel aan want damn mannetje is al maaaanden aan het hoesten!! :x Verder.. tjah... niet veel soeps... moet eigenlijk nog wat boodschapjes zoals fruit, brood enzo maar mijn hemel... denk dat we 3 meter sneeuw krijgen ofzo want toen ik vanmorgen langs de supermarkt reed was het STAMPvol!! pfff....
Jeetje beertje, beterschap voor Jesse! Fijn om ook eens te horen dat Xander niet als enige de tijd neemt Ik ben negerzoenen aan het maken. Ik ben benieuwd of ze gaan lukken. Ouderwetse negerzoenen
whoop whoop onze kleine man heeft vandaag voor het eerst gerolt van zijn rug naar buik en verder heeft die de grootste lol lekker aan het lachen
Leuk lq! Xander deed het laatst ook maar toen lag hij op ons bed en 't matras liep een beetje schuin. Dus die tel ik nog niet mee. Maar 't was wel een grappig gezicht lag hij opeens op z'n buik heel verbaast te kijken De negerzoenen waren een beetje plat geworden. Ze zakten in door de chocola. Maar ze waren wel heel lekker!