De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq@ wij zijn gaan kijken voor kinderstoel omdat het consultatiebureau heeft aangegeven dat Anna haar rug en benen net zo sterk is als baby van 6/7 maanden en dat ze al in kinderstoel mag anders had ik het ook niet gedaan Anna draait de hele dag op de Comode box. Ik vind het soms ook niet leuk dat ze hierin zo voorloopt maar ik kan er niks aandoen ik doe daarom wat cb mij aanbeveeld en me kinderwagen staat maar heel klein beetje schuin zo beetje als kussen en dat duwt ze zichzelf verder naar voren.

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @elisatje: goh als ik dat hoor dan gaat anna wel heel snel idd. Maar ja ieder kind is anders en daar kunnen jullie ook niks aan doen als ouders, ze is gewoon wat sneller, ook wel weer leuk toch :) kan ze er al lekker bijzitten!

hier kan ze nog niet zelf zitten, ze valt zo naar de zijkant en draaien was 2x gebeurd, maar daarna niet meer, dus ik denk per ongeluk of zo :)

met kerst hebben we met zn 4en op een kamer geslapen van 2,5 bij 5, echt een proef, maar ging redelijk, al hadden we niet zo'n fijne nacht, lisa heeft goed geslapen en de rest niet.
    Met oud en nieuw moeten we haar s nachts uit bed halen naar huis rijden en weer in bed leggen, dus ben erg benieuwd hoe dat weer gaat.

Bart gaan we voor het eerst wakker maken, kijken wat hij van het vuurwerk vind enzo, wel erg leuk lijkt me dat!

Gaan jullie nog iets leuks doen met nieuwjaar?

3. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @oud en nieuw.. wij gaan naar vrienden en nemen de kleine man mee.. hebbe al een paar keer verjaardag gehad en hem zn slaap onder broken en ging prima.. en op vuurwerk reageerd die tot nu toe ook super.. de kleurtjes vind die geweldig en de knallen doen hem weinig..

4. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Wij gaan naar vrienden die hebben baby van april we rijden daarna terug en gaan haar nacht ook doorbreken we denken om maar halve fles te geven op normale tijd en andere helft als we thuis zijn.

5. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. ik weet niet of dat handig is om je fles te splitsen,, wij hebben dit alle keren niet gedaan en meneer gewoon in zijn bed gelegt en hij slaapt dan gewoon verder..
    Wij doen zeg maar gewoon zijn laatste fles geven op normale tijd.. we plukken hem dan met slaapzak en al uit bed, onderkant van de slaapzak open.. kleine man in de cosi mutsie op en in de auto en thuis zo vanuit de cosi weer door zn bed in en slaapt dan gewoon verder..

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Elisatje: Ik vond dat ook zo jammer dat Caitlin zo snel ging. Maar je doet er niets aan. Je kan alleen maar mee gaan in wat ze nodig heeft om zo goed mogelijk te ontwikkelen, en dat doe je toch? :)

@Oud en nieuw: Wij gaan naar Breda :) Bij mn moeke oud en nieuw vieren.

Hier gaat het goed. Tyler is een ware bink en volgens mij is ie inmiddels al zo'n 60 cm. 8 januari moeten we naar het CB en ben erg benieuwd!

Manlief is naar zijn moeder met Caitlin dus ik kan ff wat dingen doen. kerstboom opruimen want ben er wel klaar mee en mn buikbanden online gezet. Misschien kan ik er iemand blij mee maken :D

Fijne zondag!

7. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Lq @ omdat Anna haar potjes(halve) helemaal opeet en niks teruggeeft zijn we aan het proberen 4 flessen te geven gaat tot nu toe goed doe ik dan morgen ook en zou dan eventueel toch extra kunnen geven als we huis zijn

Bk@ ja maar is best lastig soms

8. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa..ahh zo ik snap hem..

@hier... we kunnen bijna weer beginnen met groente :) meneer is allergisch voor de zwitsal.. dus dat de deur uit geslingert en over op neutral en met een beetje zalf van de ha. is zijn huidje nu bijna zo egaal :)

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Oud en nieuw.. ik denk dat we gewoon thuis blijven aangezien ik nog dooooooodmoe ben van mijn nachtdiensten van van de week! :(
    Amper beetje bij kunnen slapen nog!

@Elisa.. wat knap van Anna dan joh dat ze al zo rollebolt! Jesse doet dat pas sinds een maandje nu.. en sinds 2 weken ofzo overal, constant...!

@LQ.. je hebt ook wel eetstoelen die kunnen kantelen net als een wipstoel.. zo 1 hebben wij ook.. zat Jesse met 4 maand ofzo wel in omdat hij zo mooi achterover kan ook!

Fijn dat je bijna weer kunt beginnen met hapjes..!! En wat goed (eigenlijk...) dat het van de zwitsal kwam en niet van het eten!! Dan maar geen zwitsal..! Zijn zat andere dingen wat lekker ruikt!! ;)

@hier.. hier ook vaak genoeg Jesse midden in de nacht uit bedje geplukt, gewoon slaapzakje uit.. in de pyjama in de cosi dekentje over en thuis zo weer in bedje!
    Jesse slaapt gewoon verder, of valt wel weer in slaap dan zonder flesje!

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ben ik nu de eerste die in het nieuwe jaar hier komt koekeloeren?

Gelukkig nieuwjaar!

Dat 2013 maar gevuld mag zijn met LIEFDE, GEZONDHEID en eventueel VRUCHTBAARHEID

:D

Iedereen zijn of haar vingertjes nog? Wij hadden wel een bijna ongeluk. Schrok me kapot. Mn broertje had een flinke pijl om af te steken, schiet die pijl toch niet de lucht in! hij ontplofte dus in het midden van de tuin in een plantenpot! Gelukkig realiseerde mn broertje op tijd dat ie niet omhoog ging en dook hij achter een stenen tafel! Dan zijn die sterren van het siervuurwerk echt gigantisch!

Caitlin wakker gemaakt om half 12, die mocht kijken naar het vuurwerk en dat vond ze reuze interessant natuurlijk! tyler sliep overal doorheen haha.

Nu ff lekker relaxen met een boekje op de bank.

11. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!!

Anna was om 2350 wakker ze lag op boxkleed in woonkamer jasje aangedaan en ook vuurwerk gekeken, ze schrikt helemaal niet van vuurwerk met grote ogen kijken...

12. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    Gelukkig nieuwjaar ;)

hier heeft de kleine man heeerlijk door alles heen geslapen.. lees mortieren,,nitraten,,vlinders,, en siervuurwerk.. begin van de avond wel wat af gestoken kleine man vond het maar wat intressant.. om half 2 naar huis gegaan meneer in bed en heeft tot 8 geslapen, fles erin hij weer in bed.. mama was nog moe en meneer heeft tot 11:00 geslapen.. echt te lekker :) en nu na alle drukte gaan we weer het normale ritme zoeken :)

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    GELUKKIG NIEUWJAAR iedereen!! :D

@hier ook een slaapmannetje tijdens het vuurwerk! Ook wij lagen rond half12 op bed beiden want waren beide niet fit...

Ben nu ook echt snotteverkouden, proef niks, ruik niks en heb het toch steeeeenkoud joh! Terwijl ik de kachel normaal nooit aan heb (18 graden ofzo..) staat ie nu op 20! (en das al heel wat voor mijn doen...;))

@verder.. het goede voornemen voor dit jaar is dat vriendlief en ik beide willen afvallen..
    Ergens (nadat Jesse 1 is geworden iig ergens..) willen we dit jaar (zoals het er nu uit ziet...) voor een 2e kindje gaan..!
    Maar we zullen zien wat 2013 ons brengt!
    In ieder geval.. voor nu is ons doel, gezonder leven, sporten en gewicht verliezen! :D

Nog meer goede voornemens hiero?

14. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @beertje.. balen hey dat julie je niet fit voelen. hoe is het trouwens met jesse zijn longontsteking? ( hij was dat toch..)

@een tweede.. wass ga ik rond aug/sept weer stoppen met de pil

@goede voornemens.. een nieuwe baan ;) haha en verder tsja een pa kilo eraf als het ff kan.. en ik wil weer stoppen met men gerook.. laatste pakje is begonnen haha.. achterlijke gladiool dat ik ben , na een jaar gestopt te zijn weer beginnen ;)

15. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Wat leuk dat er al een paar weer voor een kindje willen gaan dit jaar. Wij nog niet denk ik. We hebben het er nog niet echt over gehad.

Hier een heerlijk oudjaar gehad. Nathan heeft ook door alles heen geslapen. We waren om 3 uur thuis. Ik heb zijn luier gedaan en toen is hij weer meteen gaan verder slapen tot 8 uur. Ideaal!

Morgen ga ik even op jullie reageren. Nu lekker slapen, want morgenochtend gaan we voor de 3e prikjes.

16. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @LQ... ja dat was Jesse inderdaad met de longontsteking.. het gaat wel aardig goed.. hij klinkt nog wel erg 'benauwd' af en toe.. hij is het niet maar je hoort gewoon dat er dan iets in zijn luchtweg zit ofzo... (slijm lijkt mij...) Verder hoest hij amper meer *afkloppen* ...
    dus eigenlijk gaat het erg goed! :D

Grappig man... gaan we denk ik zo ongeveer samen voor de 2e ook zoals het er nu uit ziet..:D

En oeeewww..... balen dat je weer bent gaan roken meid!! Raar eigenlijk dat wanneer je zwanger bent(wilt worden..) je zo in eens kunt stoppen voor de gezondheid van je kindje.. maar na de tijd niet hetzelfde over hebt voor je eigen gezondheid..!

Maar ik zeg... YOU GO GIRL!! Je kan het!!:D

17. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    allemaal de beste wensen!!!

wat fijn dat alle kids zo goed hebben doorgeslapen :D hier de jongste ook.

we lagen allemaal 1.00 uur op bed en de oudste heeft tot 3.15 liggen huilen dat hij niet meer wilde slapen en toen eindelijk in slaap gevallen. Ik dinsdag wakker met koorts (had ik maandagavond al) hele dag op bed gelegen, nu ligt de oudste met koorts op bed, kon ik net van het kdv gaan ophalen, ging echt niet meer. dus nog niet echt een heerlijk nieuwjaar hier. Manlief smste me ook al dat ik hem had aangestoken en dat hij op tijd thuis was en dochter hoest ook al lekker mee, hoop toch echt dat lisa niet veel meekrijgt, vind dat zo sneu voor die kleintjes, ze kunnen er helemaal niets mee.

Wat leuk dat er alweer plannen zijn voor volgende kindjes :D:D hier nog lang niet of misschien wel nooit meer, maar dat besluiten we voorlopig nog maar niet, wel spannend hoor. Wij gingen voor een tweede toen de eerste 9 maanden was ( 9 maanden op en 9 maanden af en weer opnieuw ;) haha)

ga zo maar eens bij mijn kleine zieke mannetje kijken, ligt alweer 1,5 u te slapen.

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    leuk voor de tweede. pff hier waarschijnlijk ook niet meer... maar het kriebelt als ik er over lees dat jullie weer gaan dit jaar hihihi

19. Elisatje

Elisatje Fanatiek lid

8 jul 2011
    1.277
    0
    0
    Voornemen is hier voor 1 maart werken.

2de als nieuwe huis af is volgend jaar juli denk ik dat ik stop als de tuin ook af is...

20. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @elisa.. ik dacht dat jij huismoeke wou wezen en niet meer wou gaan werken..

Deel Deze Pagina