Hier ben ik weer. Randell is inmiddels weer thuis. Ik heb alles doorgelezen, maar er blijft nog even niks hangen.
Dotty@ fijn dat ie weer thuis is Beertje@ stom hè, had vandaag gesprek met aardige man die me wel contract aanbied en zegt als je onbetaald verlof wil na je zwangerschapsverlof geen probleem hij begon er zelf over... Denk dat ik dit ga doen ongeveer zelfde salaris als nu en Seat Ibiza als leaseauto had een Opel corsa, krijg daar per week betaald dat is wel nieuw voor mij
hey meiden @dotty gelukkig is hij weer thuis! @all zo vandaag thuis weer hard gepoetst, toen even tijdens Kaelyn haar dutje rustig een serietje gekeken. Daarna stukje gaan fietsen en eten gemaakt. Ben nu wel gesloopt, maar ga op mijn gemak wat administratie doen. Gelukkig vandaag niet veel last van die spatader
Jeetje giyno heb je verhaal nog niet eens helemaal gelezen., maar ben nou nu al boos. Zijn ze nou helemaal gek geworden daar. Dat mogen ze niet eens zomaar zeggen op een kdv. Ja als je al 6 gesprekken gehad hebt maar zeker niet even zo op het speelplein. ik word er helemaal boos van. Ik hoop niet voor je dat daar de kleine heen gaat anders zou ik dat nu zoiezo niet meer doen. Sterkte meis!!!!
Goeiemorgen meiden zo voel me uitgerust, dat is erg lang geleden. Heb lekker een wasje buitengehangen, de volgende zit erin. Ga nu boodschapjes doen, broodjes kopen etc, want morgen gaan we naar de Efteling!! Heb er zin in!!! wilden eerst als de kleine er is, maar die heeft er toch niets aan en daarom nog even lekker met zijn 3en weg.
Gyino, wat belachelijk dat ze dat op zon manier brengen zeg! er word veel te makkelijk met de term adhd roondgesmeten. Het is weer ff geleden maar ik ben er weer. Pff veel misselijk en moe. komt allemaal weer goed
@LQ: wat gaaf wat kost dat eigenlijk een 3D echo? @Gyino: ze zitten idd veel te snel met al die termen te smijten. kan me voorstellen dat je daar echt niet op zit te wachten... ik zou me er gewoon niets van aantrekken. ieder kind heeft zijn eigen manier van bewegen, de een wat drukker dan de ander zeg maar. maar dat bestempelen kan ik ook niet tegen idd...
@ beckje.. Deze 3d foto zat gewoon bij de 20 weken in.. Dus word vergoed door de verzekering.. Wij hebben de echo niet bij het ziekenhuis of vk laten doen.. Maar via iemand van babyview.. Moet je ma ff op google weet niet of ze overal 20 weken echo doen..
pfff ik baaal zo!!! Ben bij de vk geweest,, alles is goed met de beeb en mij.. Ik heb alleen dus wel een zwangerschans-ischias en die gaat niet eerder weg dan ik ben bevallen..
hey meiden lekker rustig hier. iedereen aan het genieten van het mooie weer??? @LQ leuk die echo's! wij hebben volgende week de pretecho, 4d altijd leuk om te zien. en vervelend zwangerschaps-ischias, is ook niet prettig nee. Ik heb veel last van die spatader op mijn schaamlip, ik probeer positief te denken, dat het na de bevalling als het goed is weg trekt. @burningkarma hoop dat de misselijkheid snel weggaat voor je!! @all zo vandaag wat wasjes gedaan, hoef ik me daar het weekend niet zo druk om te maken. In de middag gaan fietsen, maar met die spatader op mijn schaamlip was dat eigenlijk achteraf niet zo'n goed idee. Maja is zo mooi weer en mijn dochter vind het zo leuk. Daarna even wezen winkelen en nu met pijn op bed. Zo lekker slapen en morgen naar de Efteling!!!
Hoi dames bedankt voor jullie medeleven. Aankomende woensdag hebben een gesprek op het kdv dus laten het hier niet bij zitten. Het vervelend is dat hij het super naar zijn zin heeft daar. Ook echt vriendjes heeft. Verder is het een heel goed kdv komt ook als 1 van de beste uit de bus in almere bij het inspectierapport. Maar het is wel erg dubbel om hem nu te brengen. Gisteren een echo gehad. Het is nog steeds echt een meid. En ze was zo lief. Ze lag te slapen had haar handjes onder haar kin en gaapt. Echt was gelijk helemaal verliefd. Ze zit nu met alles netjes in de curve. Als ze op deze manier doorgroeid dan word ze een kleintje. Maar dat trekt wel bij als ik wat meer rust heb. Vandaag staat op de planning bezoek aan mijn opa en oma en heerlijk naar scheveningen. Logan gaat mee. Fijne dag alle en geniet nog even van dit heerlijke weer. Wat een cadeautje zo vroeg in het jaar.
Zo na me vakantie mag ik aan het werk, ik ben ingegaan op het aanbod en ga 16 april beginnen. Zit nu lekker babydingen te bekijken we hebben al veel van het lijstje, heb alleen een vraagje ik zie navelbandjes er niet bij staan zijn die wel handig worden anders de rompertjes niet vies. We hebben ons ingeschreven op het nieuwbouwproject in Chaam ze gaan in de week van onze vakantie loten als dat nodig is en in oktober willen ze gaan bouwen, Alphen komt binnenkort en is onze voorkeur dus nog even en we weten waar we met onze lieve kleine meid gaan wonen... We waren afgelopen weekend nog even in de nieuwe wijk in Alphen echt allemaal meisjes
Spannend hoor elisatje. Die lotingen zijn wel spannend altijd Hier rustig dagje. We zijn alles uit de tuin aan het slopen want zaterdag worden de schuttingen gezet
Woon jij in oost Happy? @ navelbandjes. Die worden niet meer gebruikt geloof ik dus das zonde om aan te schaffen. ik kon die van mij wegdoen. Gewoon met gaasjes word er dan gewerkt.
@elisatje: fijn dat je 16 april kan gaan beginnen. * spannend die lotingen. hopelijk wordt het het huis van jullie voorkeur. hier: een heerlijke weekend gehad. lekker op het strand geweest. gisteren gebbqt. echt genoten van Logan heerlijk gewoon. vandaag alleen wat minder. ben eerder naar huis gegaan omdat ik zo'n last van mijn heupen had. net even een uurtje geslapen nu gaat het opzich wel weer. ga even lekker haken. misschien wel even in de tuin. fijn dag alle
Heb vandaag bericht gehad 13 april is laatste dag van me contract daarna ben ik werkeloos dus mooi dat ik 16 april ergens anders begin. Hoef ik geen uitkering aan te vragen. We hadden de keuze gemaakt voor kdv de boederij wil ik me inschrijven bieden ze geen flexibele dagen aan, weer verder kijken nu heb flink potje zitten huilen zag ons meisje daar helemaal zitten
@ elisa ooh wat balen dat ze gen flexibele dagen aan bieden. Hopelijk vind je snel een leuk en goed kvd die dat wel heeft. En lekker toe geven aan je huilbui want dat kan zo lekker opluchten. Hier: heerlijk in de tuin gezeten. Krijg ik net een steek in me borst. Met als gevolg een natte plek op me t-shirt. Straks maar even sophie kompressen halen. Ooh wacht even ik heb me kraampakket al binnen misschien zit daar wat in. Ff spieken. Tot vanavond dames nu even lekker eten maken.