De zwangere kippies van het "stoppen met de pil in juli 2011" cluppie

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jen27, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @beertje.. half augustus werd tijdens een operatie bekend dat het te laat was om de tumor uit zn maag weg te halen, en dus ongenezelijk ziek.. in oktober ging het heel slecht maar heeft die een bloedtransfusie gekregen en knaptie die wat op.. rond kerst kreeg die koorts en toen takelde die flink af.. vorige week maandag hebben ze hem in een kunstmatige slaap gebracht waardoor die binnen 2 wk zou te komen overlijden (hier heeft hij zelf voor gekozen).. dit heeft 5 dagen geduurt.. dus niet geheel onverwachts.. maar indd het verlies word er niet minder door..

enne wat super leuk dat jesse kan kruipen.. kleine man hier drukt af en toe zn knieen onder zn kont en wiebelt dan wat.. ;)

2. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Hey dames,

Ik schaam me zo diep dat ik niet meer heb geschreven!!!!
    Myn welgemeende excuses!!!!
    Mag ik nog met jullie mee schrijven??

Met my gaat het wel.
    Merk dat het tillen op de groep lastig word.... Is minimaal 17.5kg wat we moeten tillen... Kan dus niks meer alleen tillen en dat is byna niet haalbaar....
    Gister gesprek gehad met mn leidinggevende.... Khad het 2weken geleden al aangegeven by haar.... Ze had vrijwel meteen besloten dat ik nog 1week op de groep werk en per 4februari voor 100% ziek gemeld word en ik administratief werk ga doen....
    Ik moet er nog wel aan wennen want vind het altyd lastig om verantwoordelijkheid los te laten.... Maar ergens is het toch ook wel prettig!!!! Kga dan van maandag tm donderdag van. 9tot14u werken.... Dus totaal 20u.... Kben benieuwd hoe dat gaat bevallen....

Met mini gaatt goed. Groeit goed, al groeit mn buik nog niet super hard... Mensen kunnen gewoon nog denken dak flink ben aangekomen en overgewicht is toegenomen.... Al begint mn bolletje wel te komen.... En thuis zien we het wel zekers te weten.... Kben benieuwd wanneer ik egt zwangerschapsbuik ga krijgen...Mag van my onderhand wel....
    Vrijdag weer controle... Gaan mn moeder en schoonmoeder mee.... Mini kan al aardig schoppen joh haha.... Erg leuk....

Zo dit was het weer ff van my... Vind het soms ook lastig mee praten omdat ik nog niet met voedingen etc zit.... Mja komt wel....

Xxx

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Lq; Jeetje meid, gecondoleerd met je Opa. Heel veel sterkte!

@Beertje; Je wordt er inderdaad pissig om, overal tegen een muur van onwil aanlopen....

Wat leuk dat Jesse het kruipen aan het uitvinden is!! Heerlijk als je ze zo ziet ontwikkelen hè?!

@All; Vandaag een hele wisselende dag qua flessen, maar in totaliteit wel een redelijke dag. We verwachten/ hopen vandaag de 500 cc aan te tikken voor de nacht! Is toch weer zo'n 80 a 100 cc meer dan de afgelopen dagen....

Zo en nu ga ik genieten van een avondje tv zappen zonder kids, beide dametjes zijn zojuist naar bed gegaan! Dat is voor het eerst in ruim 5 maanden.......:D

4. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    dames bedankt voor jullie reacties omtrent het overlijden van mn opa.. vandaag dubbele dag, zou anders zn verjaardag geweest zijn vandaag..

@hier.. kleine man is snachts weer lekker aan het spoken.. hoesten..tandjes..jeuk..honger.. soms zo lastig dat die niet kan zeggen wat er is..

@jen.. hoe is het nou met jaylinn? hebben ze al de resultaten binnen van de urine en het bloed..

5. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@LQ; Kan me voorstellen dat het gisteren een beetje een vreemde dag was voor je! Ook zo kort op zijn overlijden....., dan is het allemaal nog zo vers! Dikke knuffel! Wat irritant he dat die kleintjes nog niet kunnen zeggen wat er is, hoop dat Tydo snel weer lekker doorslaapt!

Met Jaylinn gaat het redelijk, per dag nog steeds op de 500 cc. De uitslagen krijgen we volgende week vrijdag pas. Moeten dus nog even geduld hebben... Maar vanmorgen ging eindelijk, na ruim een maand, de fles helemaal leeg! Nu hopen dat ze dit blijft doen...:D

Verder gaat het hier, op een zieke (en dus hele zielige) man na, wel goed. Deze week weer begonnen met halve dagen werken en dat bevalt wel weer! Het is wel weer enorm wennen en veel vragen, want er is in ruim een jaar tijd ontzettend veel veranderd in de systemen....Het is net of ik opnieuw begin en dat kost best wat energie. Die 4 uurtjes per dag zijn wel ff genoeg om er weer een beetje in te komen....! Nu hopen dat manlief mij, en de 2 meisjes, niet gaat aansteken, want dan kan ik me weer gaan ziekmelden en daar heb ik geen zin in.

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    @Jen.. ik vind dat echt zoooo onzin altijd hé..! Dat je zo lang moet wachten op de uitslagen!! Echt... waar en wanneer is ze geprikt?
    In het ziekenhuis toch?
    En... vaak zijn het eerst de 'standaard' dingetjes die onderzocht worden dus geen apertigheden die ver weg gestuurd worden!
    Nou... echt... die uitslagen zijn dezelfde dag al bekend hoor op het lab!!

Zeggen mensen vaak ook in de prikkamer .. nou dat word dan over kleine 2 weken bellen toch? Zeg ik ook gewoon nou .. vandaag word alles nog bepaald (als het onderzoeken zijn die we zelf doen..) dus overmorgen is de uitslag wel bij de huisarts!
    En een arts in het ziekenhuis kan zelfs diezelfde dag de uitslagen beoordelen hoor!

Stom gedoe.. jullie in de stress, terwijl de uitslagen er al wel zijn!! Domme arts! :x

Zo dat moest er ff uit! :D

@hier.. gaat lekker.. 2 nachtdiensten gehad.. vanmiddag/avond/nacht nog 1tje..! Jesse van de week voor het eerst naar de buurvrouw (gastouder) geweest en was groot succes!!

7. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @jen.. wat fijn dat jaylinn vanmorge der fles leeg heeft gedronken.. hopelijk zet ze dit door..

@hier.. vanmorgen met de kleine man weer naar de dokter geweest.. hij begon weer te piepen en te hoesten en zn temp was verhoogt.. maar gelukkig schone longetjes.. en zn pap ligt ziek en zielig op de bank.. ziet wel weer wat het sterke geslacht is ;)

8. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Het is toch wat hé... die kerels van ons!! :D;)

Ze zijn al doooooodziek als ze het in de keel hebben! Hahahaha! :D

9. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    haha indd beertje.. hier issie echt grieperig.. maar dan hoor je af en toe heel zielig zon kreunent geluidje van hoor je wel dat ik het zwaar heb ;) off ahhhh schatje wil je wat drinken voor me pakken... kerels echt t zwakke geslacht

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    LQ Een beetje laat maar gecondoleerd!

Mannen zijn inderdaad klein beetje pieperds hoor. Pffff. Maar wel verwachten dat wij na de bevalling weer gezellig mee doen haha.

11. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hahahaha leuk te lezen dat het "zielige man syndroom" herkend wordt! :D

Echt hè, dan krijgt ie van de huisarts neusdruppels om de holtes open te zetten, gebruikt ie 1 keer, maar dat doet zoooo'n zeer; "die gebruik ik niet meer"...... Volgens mij vind ie het wel prima zo, ziek zijn en vrouwlief overal voor laten lopen! Hij gaat nog net zelf naar de wc, maar daar heb je het dan wel mee gehad... Watje!

@Beertje; Hahahaha, frustraties meid?? ach, het gaat nu weer ff goed, dus we wachten maar geduldig af....

12. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Grrrrr, ik wordt echt niet goed van man"lief"...........Zit me een partij chagerijnig te doen hier! Esmay mag haar mond bijna niet open doen, want dan hoort ie de tv niet meer. Wat doet meneer dan vervolgens als Esmay lekker zit te kletsen, de tv keihard zetten en zeuren dat ie niks meer hoort.... Heb hem even heel duidelijk laten weten dat ik niet goed wordt van zijn vreselijke humeur en toen is ie maar naar boven vertrokken...

Bah, bah....van mij mag hij morgen weer gaan werken!

13. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    pff Jen kan me voorstellen dat je daar pissig van word.. is ook niet echt een lekkere instelling van hem.. geef hem de keus.. of morgen aan t werk daar verder chagerijnen of goed gemutst thuis wezen haha ;)

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal

hahahaha. Ja inderdaad!

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Zo dom en achterlijk doen zit in de familie volgens mij.....
    Vandaag heeft schoonmoeder opgepast. Had haar vanmorgen gezegd dat Jaylinn, ALS ze wakker zou zijn rond 10 uur een fruithap mocht. Ze had geslapen tot 11.30 en heeft toen nog fruit gekregen!!! Heel haar ritme weer naar de klote met een vervelend jengelend kind tot gevolg....(dat dan ook nog eens niet genoeg gedronken heeft, want ja na een heel potje fruit! had ze natuurlijk geen zin meer in een fles..............)

Echt hè......

16. LQ87

LQ87 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.476
    0
    0
    NULL
    Drenthe
    @jen... heerlijk he van die schoonmoeders die er een eigen draai aangeven ;) eigenwijs volk haha.. ik kan daar ook niet over ;)

17. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    @Jen.. VRESELIJK... dan zeg je nog zo ALS.... vervolgens denken ze dus dat ze je hele planning aan mogen passen!!
    Ken er helaas alles van.....:(

Hoe is het afgelopen met je vent? Alweer aan het werk? ;)

@Hier... nou.. hebben een bod (inmiddels 2e al..) gedaan op een huis! SPANNEND!! :D:D

Verder is Jesse wat ziek.. snotverkouden WEER :x, eergister alles onder gespuugd echt.. met groooooote golven! Hij heeft nog nooooit gespuugd, ook geen handje terug gegeven ofzo als baby/baby zijnde...
    Nou nu zat echt alles er onder op zijn bedje! :(

Hij heeft ook nog eens echt flink last van zijn boventandjes die doorkomen! Staat echt op knappen joh en het worden zo te zien best flinke tanden dus doet m echt erg pijn! Koorts, vuurrood wangetje, jengelig, huilen, hangerig enzzz....

Dus heftige dagen hiero.. en moet nog steeds bijkomen van mijn nachtdiensten van vorige week! Had t weekend geen tijd voor ivm huis vol bezoek voor verjaardag vriendlief!
    Ben echt KAPOET man momenteel!! :)

Zo lekker op bedje.. tv kijken en morgen lekker rustig aan hoop ik!! ;)

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; Manlief heeft dinsdag een poging tot werken gedaan, maar was na een halve dag alweer thuis....Had niet anders verwacht, want hij was echt nog niet lekker. Hij is in ieder geval wel weer wat beter te happen nu....

Kleine meid gaat, na een drama middag afgelopen maandag, weer goed met haar flessen! Ze heeft alleen sinds gisterenavond wel verhoging.... 3 opties; griep, waterpokken, tandjes.... (griep van manlief, waterpokken van de creche)

Morgen nog een paar uurtjes werken en dat zit het er weer op voor deze week. Nog wel even overleg plegen met de bedrijfsarts of ik nog even een paar weken halve dagen kan blijven doen, want als ik volgende week al naar 6 uur per dag moet dan kunnen ze me opvegen! Valt, qua energie, vies tegen om weer te werken, maar ik wil pertinent voorkomen dat ik straks weer volledig thuis kom te zitten...

19. Jen27

Jen27 Niet meer actief

@Beertje; ach 't arme schaap! Hoop voor Jesse dat zijn tandjes snel doorkomen.... Zo sneu als ze daar zoveel last van hebben!

Ennuh; welterusten alvast!

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Nooouuuu... mijn hemel zeg! Ik zat zooo met mijn handen in het haar dat ik mijn moeder heb gebeld en die is gekomen!
    Net toen ik dat berichtje postte zette Jesse het op een krijsen joh!! En echt... hij huilt NOOIT!! Wel eens natuurlijk van moeheid of boos dattie zich even laat horen maar echt krijsen doettie nooit!

Nou nu wel.. uit het niets.. na 45minuut troosten nog... en ben zelf ook echt helemaal op gewoon dus mn mams gebeld die kwam..!
    En echt net toen ze de oprit opreed werd ie iets rustiger......
    Hij had verder geen koorts en ook zijn buikje voelt soepel dus ook zij denkt dat het aan de tandjes ligt!
    Wat een pijn moet dat ventje hebben zeg als je hem zo hoorde! Ik heb een potje mee gejankt hoor.. pfff.....:(
    Hij slaapt nu net weer.. dus ik ga ook snel... hopelijk slapen we door want ook vandaag overdag had Jesse amper een half uurtje geslapen! Dus die is echt bekaf!!

@Jen.. hopelijk knapt jou meissie ook snel op! En je vent natuurlijk ook!! Beterschap!!

Trusten meiden!!

Deel Deze Pagina