Oma heeft zeker een strak schema nodig! Bovenop het uit haar ritme zijn nu ook nog een heftige verkoudheid, dus ik ben tot midden in de nacht met mevrouw in de weer geweest.....Heb ca. 3,5 uur geslapen geloof ik.... Hoop echt dat komende nacht beter gaat, anders kan je me opvegen morgen... Ik had Oma overigens 's morgens precies verteld hoe laat Jaylinn wat moest eten. Eerste fles 07.30, fruit rond 11.00 uur, fles rond 12.30 uur, fles rond 16.30 uur en dan zou ik zelf rond 19.00 groente geven en de laatste fles rond 21.30 uur. Kom ik thuis, krijg ik te horen dat ze na de 1ste fles nog een fles heeft gehad om 11.30 uur en om 15.30 fruit en een fles erachteraan!! Echt compleet anders dus! Oooooh wat was ik over de zeik gisteren zeg... Ik ga het maandag dus maar voor oma opschrijven, dan kan ze de tijden niet vergeten...
@Jen.. het zit je ook allemaal niet mee he.. hopelijk heb je vannacht een betere nacht gehad.. volgens mij moet schoonmoeder ook nog maar cursusje klok kijlen volgen
@jen nou niet alleen oma's maken zo'n rotzooi van een schema. Hier doet papa net zo hard mee. Had dus ook voor hem alles op geschreven. Nu na een maand snapt hij het Hopelijk hebben je nu wat beter geslapen een is het ritme snel weer op gepakt. Niet gisteravond om 23.00 een papfles van 150 fles gedronken. Om 2.00 niet meer stil te krijgen dus maar weer gedronken en om 6.00 weer. Zucht we gaan er gewoon mee door. Hopelijk snel verbetering. Nu lekker aankleden ontbijten en lekker naar de markt. Als het wat lekker weer is dan vanmiddag buiten spelen. Fijne dag alle
Helaas geen betere nacht, van 2 tot half 4 mogen slapen en van 5 tot half 7.... Vandaag zowaar nog beroerder dan gisteren, ze eet en drinkt bijna niets meer. Nog bij de HAP geweest einde van de middag, maar gelukkig niets aan de hand. Ze ligt nu voor het eerst vandaag te slapen in haar eigen bedje, maar zal wel van korte duur zijn gezien de kleine hoeveelheid voeding die ze vandaag tot zich heeft genomen... @Gyino; Manlief weet ook totaal niet wat het schema is, sterker nog ik kan, nu ze zo ziekkies is, echt alles zelf doen want hij kan daar gewoon helemaal niks mee! Niet neusdruppelen, neusje uitzuigen, tempen, zetpilletje zetten; hij vind dat allemaal maar niks.... Weet ook niet meer wat hij moet doen als niks lijkt te werken enz. enz..... Hij heeft vannacht dan ook gewoon door kunnen slapen, is niet eens wakker geweest toen ik eruit ben geweest met de kleine meid.... En klagen dat ie dan kan vandaag; dat ie zo moe is.... En ik maar doorgaan en doorgaan, vanmorgen zwemles met Esmay, vanmiddag boodschappen gedaan met Esmay en daarna naar de HAP gereden met ons meisje. Vanavond is hij achter de PC gekropen en ik mocht weer alles met de kleine meid regelen... Ik kan daar zo giftig om worden! Maar goed, had me dat van te voren kunnen bedenken, want bij Esmay ging dit destijds net zo.... En nu, nu ga ik ff een tukkie doen op de bank, alvast een beetje voorslapen voor vannacht..
hey dames, ik vind het lastig om met jullie mee te schrijven... met mij gaat het goed, alleen weet niet goed wat ik met jullie kan delen.... het gaat over hele andere dingen sorryvind het wel leuk om het te lezen en me hierdoor beetje voor te bereiden als jullie dat niet erg vinden... wij zijn de laatste 10 weken in gegaan.... nog tips op één of ander vlak?
@mini ons.. kan je je vast geestelijk voorbereiden op alles wat komen gaat @hier.. pfuu meneer vond het nodig om vanmorge om 5 uur klaar wakker te zijn.. gelukkig wou die na een fles nog tot half 7 in zn bed blijven liggen.. hopen dat het een eenmalige actie is
Hallo dames, Ik heb al een hele poos niets gepost. Ben erg druk geweest met van alles. Weer zijn heerlijk op wintersport geweest. Opa een oma waren mee dus ik heb lekker kunnen skiën. Met Xander gaat het super goed. Hij begint steeds beter groente en fruit te eten. Hij krijgt nog twee keer per dag borstvoeding en twee keer kunst. Ben ik de enige hier die nog borstvoeding geeft? Morgen weer naar cb ben benieuwd.! Met 6 maanden was hij 7.7 kilo en 65cm. Xander slaap nog steeds vrij veel dus ik ben een ander schema dan jullie. 8.00 bv ,12.00 180+6 kv + fruit, 16.00 180+6 kv en 20.30 bv + groente. Morgen maar eens bespreken of dit ok is. Xander heeft nog geen tandjes, wel al meerdere keren verhoging, rode wang een spuitluier gehad. Eerst zat er een wit puntje onder, maar dat is nu weer weg... Spannend hoor mini, geniet ervan want het is allemaal zo bijzonder! Ik krijg er ook al wel weer een beetje zin in... Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geweest. Maar ik weet niet of dat uitmaakt.
Heb sinds kort en mobiel met internet. Heel handig maar door het swypen staan er nu een paar rare woorden tussen. Sorry
@Puma.. haha.. geeft niets hoor! Auto-correctie hé! Fijn dat het zo lekker gaat bij jullie.. enne dat je niet ongesteld bent geweest komt waarschijnlijk door je bv meid! Ik was ook 7 maanden (na bevalling..) niet ongi geweest omdat ik bv gaf.. toen ik daar dus na 7 maanden mee op hield was het er BATS BOEM ook gelijk! Geniet nog lekker van je bv periode!! @Mini.. heb je ook foto's van je kamertje?! Ben gek op foto's.. of een buikfoto? Tips.... nou.... een vanzelfsprekend... GENIET ervan!! Zo heerlijk dat gewoel en getrappel in je buik te voelen! (vond ik dan.. ) @LQ.. en? Nog geslaagd qua autostoeltje? Wij hebben al een tijdje een Römer ... erg makkelijk en handig/stevig ding! @Hier... Nou... ventje kruipt nog steeds niet vooruit.. maar presteerde het gisteren wel om zichzelf op te trekken in bedje! Bleef maar eventjes staan maar toch! Verder niet veel nieuws.. Owjaaah.. was eergister op de radio.. qmusic! Je kunt kaarten winnen voor Olly Murs in Londen.. en aangezien ik die man zowat in NL geïntroduceerd heb (dus echt groot fan ben...) ik natuurlijk steeds bellen en bellen! Nou en in ene kwam ik door in de studio! Heb me dus gekwalificeerd voor de finale en die is vrijdagavond.. dan word er een willekeurig iemand getrokken die die kaartjes wint! Willen jullie voor me duimen? Zou zo gaaaaf zijn om zoiets positiefs mee te maken na (naar mijn gevoel...) zoveel negatieve dingen de laatste tijd in ons leven!! (looong story....)
Zal voor je duimen beertje! En genieten van de bv momentjes doe ik zeker! Ik twijfel soms wel of ik nog genoeg heb. Als ik s ochtends kolf heb ik nl niet genoeg. Dan krijgt hij kv bij. Gelukkig hoeft dat maar 3x pw als ik werk. Wat was bij jullie de reden om te stoppen?
Hier nog twee foto's van de wintersport. Een van de heenreis en een boven op de berg. We hebben veel leukere maar daar staan wij op een die post ik hier liever niet.
@puma.. Leuk weer wat van je te horen. Leuke fotos van de kleine man! Onze heeft ook zo'n ringenslinger.. Geweldig speelgoed hier ben ik al met 6wk gestopt met bv.. Puur omdat meneer meer wou dan ik kon aanmaken @beertje.. Nee nog geen autostoel gekozen.. Volgende week ff bij de babyzalen langs.. @hier.. We hebben weer spooknachten.. Erg vermoeiend.. Gister ff contact gehad met het cb.. En wass krijgt meneer teveel voeding op een dag waardoor die snachts onrustig word.. Dus vanaf gaan we er verandering in brengen.. Meneer zat soms op 5 flesen van 200 cc.. 200gr groente..200gr fruit.. en broodkorstjes.. Dus nu gaan we over op meer vast voedsel.. 1plak brood tussen de middag.. Fruit..groente + yoghurt.. En dan is het de bedoeling om op 3 flessen uit te komen.. En overdag 1x slapen en dan langer ipv 2x.. dus we gaan weer lekker vechten met een nieuw ritme.
Wat is het hier weer lekker rustig We hebben hier een compleet nieuw schema.. Maar meneer doet het er goed op.. 7:00 fles 180 +6 + 4 Scheppen ontbijtgranen 10:00 fruit 12:00 plakje brood 14:00 fles 180 + 6 17:30 warme hap + toetje 21:30 fles 180 +6 +4 scheppen ontbijt granen En hij herft over de hele dag 150 cc thee of water En wonder boven wonder meneer doet het er echt super op.. En hij is stum rlxter.. En gelukkig gaat zn slapen ook weer wat beter.. Word 1x wakker rond uurtje pf 3/4 maar hoef er niet eens heen.. Of ff speen geven en thats it.. Dus hopelijk pak die snel het doorslapen weer op.. Vandaag wezen shoppen bij de ikea.. Altijd leuk.. Konden we meteen ff de ruimte in de nieuwe auto uitprobere.. En hij mag blijven haha,,
@LQ dat is ook ongeveer wat Xander krijgt. Alleen drinkt hij een fles meer. En hij eet nog niet zoveel brood. Maar we zijn ook nog maar net begonnen met brood geven.
Weer even een teken van leven van mij. Wat een leuke foto's Puma!!! Hier gaat alles lekker. Ook sinds 2 weken ineens hele vroege ochtenden. Hij is om uiterlijk 5.00 uur wakker en wil dan echt niet meer slapen. Verder gaat alles hier goed! Vandaag bij het babyzwemmen zat ik te kijken naar de baby's van een maand of 3 Als ik dan naar Nathan kijk is hij al zo groot! Het gaat echt hard. Hier hebben we dit schema: 7.00 uur: 210 cc + 7 schepjes 10.00 uur: fruit 12.00 uur: 210 cc + 7 schepjes 15.00 uur: restje fruit of stukje liga 17.30 uur: warme hap 19.30 uur: 210 cc + 7 schepjes en wat rijstebloem vanille
Wilde net weer even bijkleppen, na een poging tot dutje op de bank, die bruut verstoord werd door een ineens wakker wordend meisje..... Maar mevrouw wordt alweer wakker....ben er dus weer vandoor...
Goedemorgen.. Jawel jawel onze kleine man kan tijgeren.. En dat doet die nog best rap.. Begon die gister avond zo in 1x meer.. Dua hier is niks meer veilig in huis haha. Vannacht heeft die gewoon doorgeslapen tot half 8.. Wel weer lekker.. En vooral omdat we gister bij debuurtjes zaten tot 3 uur.. Oepsiee haha.. @puma.. Pff 5 uur is dan wel heel vroeg zeg.. Ik vond half 7 al achterlijk vroeg haha
@Puma.. mede ook omdat mijn productie heeeel snel terugliep (door mijn ongi...) en ik de puf er niet meer in kon steken om de productie op te krikken... Mijn doel was 6 maanden en ik heb in totaal 7 maanden gegeven.. @LQ... geweldig hé!! Ennn al aan het kruipen ook? Of nog niet? @Hier.. Jesse kruipt noujah... vliegt door de kamer joh! Echt geweldig om te zien zo trots als hij ook is dattie kan kruipen! Niks is meer veilig.. vooral de knop van de digitale ontvanger dat t geluid ineens luider word is machtig interessant!! Ik heb lekker weekend nu... mijn nachtdiensten zitten er weer op!! Zooo toe aan wat vrije dagen!! Cb zei laatst dat ik de voeding voor de nacht (dus na het badje...) elders op de dag moet gaan geven.. zodat hij met schone tandjes op bed gaat en het niet bij het avondritueel vastroest... Maaaar... waar the hell moet ik die fles dan geven? Wat zouden jullie doen? Eigenlijk vind Jesse dat flesje ook altijd nog wel lekker.. als is het inderdaad wel vrij snel op de warme maaltijd..... Moeilijk moeilijk....
@beertje.. Het zit nu een beetje tussen echt kruipen en tijgeren in.. Korte stukjes kruipt die maar langere stukkeb tijgert die.. Maar erg leuk om te zien inderdaad. Lastig zeg met die laatste fles en de schone tandjes.. Misschien dat je hem langzaam aan kan vervroegen..ergens vind ik het ook wel wat onzin.. Je hebt kids die met 3mnd al n tandje hebben.. Die kan je toch ook niet met schone tanden de nacht in laten gaan. geniet van je weekend. @hier.. Ik spaar gebroken nachten ole.. Meneer is al 3 wk aan het spoken.. En negeren is geen optie want meneer gaat op zn buik rollen.. Maar rolt dan niet meer terug en zet het op een brullen..